XIR - DUCK FACE (Diss track)

ISTANBUL TRIP

297 B görünümler411

    xxx :)))))
    no mix mastering demoshit

    Yazamamışsın bir şey...
    Galiba yok ilhamın
    Trip Gang hep iddialı!
    'skit' yaptırırım sana bitik kariyenin kimse duymaz imdadın!
    Bir dağlı gibi görebilirsin beni
    Senden tecrübeliyim
    Sizin gibi para görüp değişmedim
    Farketmiyor miktarı!
    Fıs track'lerini dinleyip kendin vazgeçersin
    Çünkü boktan şarkıların!
    Yok bi tane hit'in
    Neredesin lale?
    Kendinize gelin!
    Almıyorum kaale
    God waves!
    Duck face
    buakakele grubuna tüttürüdüğüm müzik olur Amnesia
    Geçilmez bu Karaköy lan sanarsınız Çanakkale
    Atar dene
    Geri döner amenna
    Ruhumuz favela
    Intromuz Ciao Bella
    Ormanda bir tilki olsan sen
    en fazla Aleyna
    Numbers don't lie
    Look at the tabela
    Kafam kaçar alayını sikiyorum
    Varsa burda bekliyorum
    Hodri meydan arena
    Hızlı koyarım size Baneva gibi stilim
    Cepheden selamlar
    Trip Gang güneş batmayan imparatorluk gibi
    Hiphop'un dibi!
    Farketmez bir konu verin
    Sikiyim khontkarı ürkek bi korkak o level'ım değil
    XIR'i tadarsan aldığın oksijen zehir olur chemical gelir
    Cepheden selamlar
    Trip Gang güneş batmayan imparatorluk gibi
    Hiphop'un dibi!
    Farketmez bir konu verin
    Sikiyim khontkarı ürkek bi korkak o level'ım değil
    XIR'i tadarsan aldığın oksijen zehir olur o bile chemical gelir
    Bu medical nehir!
    SALAK

    katma 7 gün önce

    YORUMLAR

    1. ISTANBUL TRIP

      Ne sandın?

      1. Beril Kozdağ

        Sin - kurgu hikayeler / Dinlediniz mi, çok güzel bi şarkı değil mi yaa

      2. Kinyas

        e mix yok

      3. Göktuğ Çelenk

        @İHL Mezunu Hukuk Öğrencisi sjsjsksksksksksk ada bak amk sjsjsjsjsjs

      4. keyfi alem

        @yusra k neyi

      5. yusra k

        n sandın n

    2. S4RUS

      Abi yeni dissin daha iyi

    3. Ahmet kılıç

      Abim bu beati mal icinmi kullandin

    4. Yunus Emre

      Spotify ye gelsin

    5. Gökhan Yılmaz

      Çok yetersiz

    6. Emrah Göymen

      Spotify de neden yok aga nedeeeennn

      1. S4RUS

        Bunda mix falan yok onu yaparlar diss işleri bitince toplu yüklerler diye düşünüyorum

    7. Muhammed Ali SENSEİ

      Ormanda bir tilki olsan sen en fazla Aleyna! [Xir] Trip Gang Her Zaman Yükseklerde!

    8. Ritim Official

      Baneva 😂😂😂

    9. Alper Arslan

      kan kan

    10. Mehmet D

      Kısa ve öz dissssss 👌

    11. liar

      beati instrumental yapan varsa bana ulassın yapan yoksa da yapsın tr piyasasında bulunamayacak nadir beatlerden

    12. Belicery

      şarkı ne zamn sportif e gelir

    13. The Mantık

      Night Lowell diz çöküp af dileyecek bunu dinleyince

    14. Mete Han

      KAN TADI

    15. GeceMelegi Efsanesi

      🏴 trip gang 🏴

    16. Alper Tuncay

      Abi spotify da yok

    17. Atacan Ekinci

      çok iyi parça , yalnız yok bir tane hitin demesi :7

    18. lagavulin

      GOD WAVES DUCK FACE

    19. Deno Ozr

      Xir khonttan cok üstün cok

    20. TURKISH DRILL NEWS

      🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    21. Valar Morkılıç

      Acele etmeseymis keske son kısım iyi degil daha iyi okuyabilirmis

    22. Ceyhun Öztürk

      XX bu ne sandın?

    23. Kadim Kebap

      Çok intro gibi duruyor ve aşırı sakin sevemedim

    24. Kerem Biçen

      Giriş] Duman on the track! Yazamamışsın bir şey Galiba yok ilhamın Trip Gang hep iddialı! "Skit" yaptırırım sana bitik kariyerin kimse duymaz imdadın! Bir dağlı gibi görebilirsin beni Senden tecrübeliyim Sizin gibi para görüp değişmedim Fark etmiyor miktarı! [Verse] Fıs track'lerini dinleyip kendin vazgeçersin Çünkü boktan şarkıların! Yok bi tane hit'in Neredesin lale? Kendinize gelin! Almıyorum kaale God waves! Duck face Bukakale grubuna tüttürdüğüm müzik olur Amnesia Geçilmez bu Karaköy lan sanarsınız Çanakkale Atar dene Geri döner amenna Ruhumuz Favela Intromuz Ciao Bella Ormanda bir tilki olsan sеn En fazla Aleyna Numbers don't lie Look at thе tabela Kafam kaçar alayını sikiyorum varsa bur'da bekliyorum Hodri meydan arena Hızlı koyarım size Baneva gibi stilim Cepheden selamlar Trip Gang güneş batmayan imparatorluk gibi Hiphop'un dibi! Fark etmez bir konu verin Sikiyim Khontkar'ı ürkek bi' korkak o level'ım değil XiR'i tadarsan aldığın oksijen zehir olur o bile chemical gelir Cepheden selamlar Trip Gang güneş batmayan imparatorluk gibi Hiphop'un dibi! Fark etmez bir konu verin Sikiyim Khontkar'ı ürkek bi' korkak o level'ım değil XiR'i tadarsan aldığın oksijen zehir olur o bile chemical gelir [Çıkış] Bu medical nehir! Salak

    25. Batın Erkan

      Alt komşu geldi iyi giydirmiş khontkara neden sesini kısıyorsun dedi

    26. Caner Sipahioğlu

      FENA FENAAAAA

    27. İlhan Baba

      XIR i çok eskiden beri tanirim normalde sert sesli olmasını beklerim 😪 olsun guzel yone

    28. Kaya Kaya

      Abi dilser keşke daha uzun sürede cevaplansa daha güzel olur parça pasif geldi bana kontkar saçmalamış zaten kontkar a yakışan bı cevap onun seviyesine göre ama benim kulağımı doyurmadi

    29. Es Es

      Yüksek doz almak gibidir ŞAKAKTAN

    30. Cengizhan Genç

      Apple music e ne zaman yüklersinizz

    31. Rozex

      No1'den diss bekliyoruzzz

    32. OSMVN Street Musıc

      YERLİ VE MİLLİ RAP MERMİSİ XİR

    33. Argus1

      X

    34. DUYGU TÜRKMEN

      kral

    35. DUYGU TÜRKMEN

      😍🙏🙏🤍

    36. Kerem Tas

      oglum bu adam kime diss atsa parlıyor mk demedi demeyin

    37. AVC EVC

      TRİP GANG

    38. e ne

      Xir flow Tanrısı

    39. kenaydu-_-

      🔥🔥🔥🔥

    40. D AdatepeOnline

      FenaAAAAA

    41. Ahmet Hatay

      10 numara

    42. MP5

      MAESTROYU SALMANIN VAKTİ

    43. BAĞIŞLAMAM AFFETMEM HATIRLAMAM

      yok bitane hitin demiş de jenga ne oluyo ?

      1. ulaş demircioğlu

        @Erdem Kılıç xir in de yok khontkarın da yok ikiside leş diss attı zaten khontun bebe fanları anlamıyo işte

      2. Erdem Kılıç

        @ulaş demircioğlu xirin ne hiti var sw

      3. ulaş demircioğlu

        Jenga hit mi kulaksız paralar Jenga Jenga diyerek hit mi olunuyor

      4. BAĞIŞLAMAM AFFETMEM HATIRLAMAM

        iki tarafın da dissler traş

    44. FAYDALI BİLGİLER

      Kral şu autotuneyi disste bari kullanmasaydın autotune sız sesin çok iyi şamın dissi daha iyi olmuş.

    45. DUYGU TÜRKMEN

      😍😍😍

    46. DUYGU TÜRKMEN

      kral

    47. Abdurrahman Çolakoğlu

      aga diss değilde güzel bir şarkı bu

    48. hasan arıkbuğa

      intro tadında olmuş

    49. KisstheSky

      Çok kötü olmuş be

    50. Tefiye

      Ürkek bi korkak o, level'ım değil.

    51. Oğuz Sasi

      Spotifya atsana aq şu şarkıyı sevdim dinleyek.

    52. MÜKEMMELİYETÇİ K.E.Ç.İ

      La ab mix mastering falan da yapsaydın bee bass beat falan müq

    53. Best Of Tv

      Trip grubunun çıkardığı dissler hep trendlerde kırmızı kirazlar yoklar belkide söz yazamıyorlardır 😏

    54. diss to god

      Ben gökdenizim asla geri dönmem

    55. Michael Jackson

      Bi tane bile hit i yokmu khontkar ın ???

    56. Ulaş Karaarslan

      Khontkar level’ı değilse bu diss kimeydi

    57. Cenk Sadrazamoğlu

      Kaâle almıyorum diyip diss atman ve hitin yok deyişi aşırı ironik

    58. Numb Pain

      Şarkını beğendim ama sözler biraz saçma olmamış mı kaale almıyorum diyip diss atman ayrıca khontkar gibi adama hitin yok demen,hitin önemi çok yok gibi neyse eline ağzına sağlık

    59. Arabesk Live

      her birinizin ağzına sağlık çok kaliteli günler geçiriyoruz şu evde hapisken

    60. YusufOTRN

      Arkadaşlar kendimce amatör kayıtlar alıyorum desteklerinizi ve eleştirilerinizi bekliyorum 🙏🔥👍

    61. The Eren

      Khontkar a bile sallamış ama ben bunu 3. Dinleyişte anladım helal çok iyi

    62. Ömer Şafak

      Geçiriceksin Fenalıklar Rapi Bırak Esnaflık Yap ! -XXX

    63. Leo

      XX TARAR!!!

    64. Tolunay Unay

      Xir diss yapamiyon abi vallaha olmuyo

      1. Erdem Kılıç

        Harbi aga

    65. Rabia Düzgünn

      Tiktokçular gelmeden

    66. carter slade

      Gokdenizle ikimiz nemisis gibiyiz Respect seremoni efendisi Respect xir

    67. metin akdas

      Xx on the mic

    68. CANABİTRENDBİROLSUN İKİ

      Bu diss fena değil ama köksal neydi lan aklıma gelince gülme tutuyor aq hbifscdsbuicwrcuhijbowrjrnwjckjlsvf

    69. Antosha

      kral lirik tamam da bu beat ne ya efsane ötesi

    70. ilker

      kont aglamaya devam ederken bi daha gelelim dedik

    71. Serseri bey

      Khontkar ı bide böyle öldürün Krall Şam ın dissi de çok iyi olmuş ama Şehinşah'a attığı hiç iyi değildi keşke Küsmeseydiniz

    72. serimhan serim

      🔥🔥🔥

    73. CrowiX

      sa

    74. Mehmet D

      Ruhumuz favela

    75. Duygu Yeldan

      Disslesmeler cok iyi gidiyo

      1. Duygu Yeldan

        @Cıhan Turan sanmam

      2. Cıhan Turan

        @Duygu Yeldan xir e de cevap vercek mi

      3. Rick Sanchez

        @Cıhan Turan çoğu punchı şama ama diğerlerinede değdirmiş hafif

      4. Duygu Yeldan

        @Cıhan Turan evet sama

      5. Cıhan Turan

        Khonthar şimdi şama mı cevap verdi

    76. Zozezo 38

      AVAVAV

    77. Zozezo 38

      bu savaş bizim

    78. Rick Sanchez

      Hiç kimse battle ı joker gibi yapamıyor

    79. Bu Hesap Kullanılmıyor

      Adamlar punch atmadan dissleşmiş, Türkçe Rap'e bu lazım işte. #Peace

    80. Deli Caner

      Güzel

    81. Yasin Sönmez

      Aq İstanbul trip in 3 sarkısıda trendlerde kendi sarkımmıs gibi çok mutluyum su an

    82. Gökhan Demirel

      S2MİŞ

    83. furkan the shot machina

      Ya şu dissleşmedeki en iyi şarkı

    84. Onur Balıkçı

      Xx bebeğiiiimmmm

    85. ulaşcan

      açar dinlerim ben bunu amk diss yapcaksanız gevelemeden böyle güzel şekilde yapın

    86. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    87. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    88. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    89. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    90. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    91. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    92. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    93. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    94. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    95. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    96. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    97. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    98. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    99. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽

    100. Çan Ta

      🧡🧡🧡🧡😽😽😽😽