Tuğkan - Kusura Bakma (Official Music Video)

Tuğkan

11 Mn görünümler883

    "Kusura Bakma" şimdi tüm dijital platformlarda;
    Spotify'da dinlemek için: spoti.fi/3avW1am
    Apple Music'te dinlemek için: apple.co/37DrsOh
    Deezer'da dinlemek için: bit.ly/38hmqGc
    Fizy'de dinlemek için: fizy.in/53fuC
    Birden
    Geldin aklımdan içimden
    Kalbimde bitmeyen bir parça en temiz yerinden
    Sahiden
    Bekleyen en aptal halime gülen
    Sana kızgın sana hasret yine ben
    Neden bilmem
    Kusura bakma seni unutamadım
    Bu benim hatam ne yapsam olduramadım
    Alev alev yanıyor can kafesim
    Kesilir nefesim seni bırakamadım
    Kusura bakma seni unutamadım
    Bu benim hatam ne yapsam olduramadım
    Alev alev yanıyor can kafesim
    Kesilir nefesim seni unutamadım
    Ne yapsam olduramadım
    Seni bırakamadım
    Söz & Müzik: Soner Han
    Stüdyo: BrossOver
    Mix & Mastering: Önder Ayan
    Yönetmen: Mustafa Köksalan
    Takipte kalmak için:
    Instagram: tugkanofficial
    Twitter: tugkanofficial
    Facebook: tugkanofficial
    TikTok: www.tiktok.com/@tugkanofficial
    #Tuğkan #KusuraBakma
    ©&℗ Orjinalist 2020

    katma 2 aylar önce

    YORUMLAR

    1. Tuğkan

      Göz göre göre yaptığımız tüm aptallıklarımıza armağan ediyorum bu şarkıyı. Çok uzun zaman olmuştu yeni bir şarkı paylaşmayalı, kusura bakmazsınız artık ^^

      1. özlemnur yılmaz

        Tuğkan sen olmasan biz ne dinlerdik🤤

      2. Zeynep Nisa Şimşek

        @Dicle umut aras ?

      3. Dicle umut aras

        @Zeynep Nisa Şimşek hooppp

      4. Azra Alkılınc

        Harika sesin var bayıldım 😊

      5. Alperen_ Karabudak

        Abi sevdiğim kızla buluştuğumla ona bu şarkıyı soylicem şarkı mukemmel tebrik ederim

    2. ibrahim boastancı

      Bazen onu hatırlarsın ama elinden hiç bir şey gelmez en çokta bu acıtır be aga

    3. Sahap Güner

      Birisi bu şarkıyı benim için dinlediğinde muhtemelen ölmüş olucam:(

    4. Havin Baran

      İlerde çoçuğuma beni Tuğkan büyüttü dicem.

    5. F ‘

      Ah be sana kızgın sana hasret yine ben

    6. Gizem

      Kusura bakması gereken kişi bizdik. O yüzden bu haldeyiz ya...

    7. Aydinhan Yakut

      "Sana ihtiyacım var"

    8. Mehmet Can

      Unuttun zannediyorsun beklemediğin bir anda karşına bir anı geliyor aslında unutmadığını sadece alıştığını anlıyorsun...

    9. Meyra Sol Durgun

      "Olur da bir gün açıp bu şarkıyı dinlersen Kusura Bakma Seni Unutamadım."

    10. leagueofonur

      Yorumu görenler Bi like atsında like geldikçe dinleyelim.

    11. Yağmur Uyar

      Tuğkan dinlemezsin sen bilirim. Ama olur da dinler, bu yorumu görürsen şunu demek istiyorum. " Sana kızgın sana hasret yine ben." Kendine çok iyi bak. Hoscakal..

    12. Erdoğan Bozyel

      Biliyorum beni hiç özlemedin ama nolur bana bunu hissettirme çünkü kalbimi çok acıtıyor

    13. iahmetizm 1

      Gözlerimi Açınca Tuğkan’ın klibi gözlerimi kapatınca kendi klibim başlıyor.

    14. Helin Tay

      sana kızgın sana hasret yine ben..

    15. Busra Burak

      Sana kızgın, sana hasret yine ben

    16. yağmur t

      Günaydın sema ✋ 20.01.2021 Çarşamba saat ; 01:14

    17. the real life

      İnsan seviyor ardindan guveniyor birakmaz diyor beraberim herseyden cok sevcem hicbirseye değismicem diyor belkide, ama herkes ayni değeri vermiyor bir iliskiye. Herkes bir değil işte bir iliskiyi bir kerede bitirebilende var ilişki icin kendini bitirende bu da karakter herkes kendine yakışanı yapıyor kimse için kendini üzmeye değmez dicemde üzülüyo insanbe elinde değil üzül ağla rahatla ki bidaha aynı hatayı yapma 😢 kusura bakma seni unutamadım

    18. Dilan

      Biri vardı bu şarkıyı öğreten, şimdi her gece dinleten...

    19. Fatmagül Kırış

      Sana kızgın, sana hasret yine ben.

    20. Eda

      Fark ettim de kalbim acıdıkça buraya geliyorum, sözler beni anlatıyor sanki neden bilmem..

    21. Nurgül Gürel

      Platonik aşkların istiklâl marşı 🔥

    22. Acay Ambalaj

      bu gece nişanımı attım birşeyi anladı kalbim aşk yok sevgi kendini bana aşk diye tanıtmış...

    23. ceren nehir's study

      Kusura bakma seni unutamadım bu benim hatam ne yapsam olduramadım...

    24. Elif Yağmur Aalan

      KUSURA BAKMA SENİ UNUTAMADİM . ❤

    25. Elif Yağmur Aalan

      " ONU ÇOK ÖZLEDİĞİNİ DÜŞÜNÜRSÜN AMA ONU DAHA ÖNCE HİÇ GÖRMEMİŞSİNDİR "

    26. Fırtına

      Herkesi buldum da, her zaman yanındayım diyene hala ulaşamadım gönlü güzel kardeşim

    27. Hamza Yurttaş

      Benim hiç gönlümü almadın,ben kendi kendime bi köşede affettim hep seni

      1. Fırtına

        Herkesi buldum da, her zaman yanındayım diyene hala ulaşamadım gönlü güzel kardeşim

    28. Çağatay Orak

      Seni unutamadım...

    29. Happy Happy

      Biri vardı bu şarkıyı öğreten,şimdi her gece dinleten..

    30. Efsane Müzikler

      "Alev Alev Yanıyor Can Kafesim..."

    31. Rabia

      Şarkıyı radyoda duyduğumda fettah can söylüyor sanmıştım, şimdi bunu görünce o kadar şaşırdım ki hep fettah can sanarak dinlemiştim oysa😅

    32. RotVesa

      Sevdiğim belki buraya gelip bu yorumu okursun ama böyle bir şey imkansız gibi ordan beni görebiliyor musun biliyorum. 17/08/2020 :'(

    33. Âlemi Kazâ

      Neden bilmem..

    34. daisy girl

      O hiç bilmediğim kokunu özledim :)

    35. Onur fatih Simsek

      Kucuk ibonun son hali gorenleri saskina cevirdi.

    36. Mustafa Boztepe

      "Kusura bakma Tuğkan bu güzel şarkını hiç haketmeyen biri için tekrar tekrar dinledim."

    37. Mustafa Boztepe

      O sokaktan içim yana yana giderken şunu dedim kendime "asla" "bir daha asla" kusura bakma.

    38. Mustafa Boztepe

      Kusura bakma seni unutamadım

    39. Herşeyi Bozan

      ~Bana öğrettiğin tek şey acı çekmek~

    40. Fatma Yasar

      "Seneler sonra burası ölmüş insanların hikâyeleriyle dolucak 😔🥀

    41. Bilemiyorum Altan

      Kusura bakma harbiden unutamadım aw

      1. Fırtına

        Ne işin var senin bodrum'da

    42. Kübra Topçu

      👎👎👎

    43. Kaya Tv

      Kız arkadaşımın sesi çok güzeldi bende tuğkanı çok severdim sayemde 4-5 şarkısını ezberleyip söyledi bana ilişkimizin simgesi tuğkanın ele layık ve kırmızı şarkılarıydı ayrılıp konuşmayalı 2 seneyi geçti onu unutmadığım için değil de acaba tuğkanın yeni şarkılarını duyunca aklına geliyor muyum bilmek isterdim..

      1. Bilemiyorum Altan

        Senin işinde zor hacı

    44. Kübra Topçu

      🤩🤩🤩😍😍😍😍😍❤❤❤

    45. Hatırlamam En Son Neye Güldüm

      Ulan Mutluluk Ne Pahalısın.

    46. Buket Kaşıkçı

      Kendime son kez bu şarkıda seni düşündüğüm için ihanet edicem ama bu son kez... 25.12.15

    47. Eylül Nisa Kılınç

      Durduk yere gitmek yakışmadı be

    48. Yusuf Bulut

      Merhaba rojbin bu şarkıyı dinlediğini biliyorum sana söylemek istediğim çok şey olmasına rağmen o gün dilim tutuldu söylüyeyemedim... Ben yusuf yaklaşık 2 ay önce sana diyarbakır il kütüphanesi önünde sevdiğimi söyledim ve o günden sonra seni göremedim eğer bunu görürsen ne olur bana ulaş Bilki seni unutamadım Biliyorum senin bunu görmen %1 bile değil ama başka hiçbir yerden sana ulaşamıyorum... Tükeniyorum. Beklemekten, sabretmekten, ağlayıp ve seni düşünmekten! Arkadaşlar beğeninde üste kalsın belki görür...bir umut

    49. Mähri Chariyeva

      Sevdiğim adam böyle şarkıları hiç dinlemez. Eğer bir gün denk gelirsen şunu bilmeni isterim. SENI UNUTAMADIM Ve çok acı çekiyorum...

    50. Sonsuza Kadar Army

      Sen tuğkan dinleyecek kadar mükemmel değilsin biliyorum ama yinede olurda denk gelirsen beni tanımayacaksın ama yinede "Kusura bakma seni unutamadım"...

    51. İrem su

      Seni çok seviyorum tuğkanım 💜

    52. İrem su

      Özledim be mutlu olmayı ☹️

    53. Zehra Orak

      Tuğkanın kötü şarkısı gibiydin, hiç olmadın...

    54. Ayfer Keleş

      Ben: Bu şarkıyı dinlememeliyim çünkü o beni asla terk etmez O : Bitti Ben: Kusura bakma seni unutamadım...

    55. Şahin

      Kusura bakma seni UNUTAMADIM

    56. Hülya Koçyiğit

      Kalbimde bitmeyen bi parça eeen temiz yeerinden... En masum, en çocuksu. Ben de sana böyleydim işte.. kusura bakma bitaanemiinnn, ben vedalar konusunda iyi değilim.

    57. yesmutluyespasta

      Ne yapsam olduramadım..

    58. Selcan Üyüklü

      Aşık olduğum adam onu sevdiğime inanmadığını söyledi ne yani onun yanında nasıl bir kız çocuğuna dönüştüğümüde mi anlamamıştı onu koklayarak öptüğümü de fark etmemiş olmalı ona sarılışlarım da mı yalandı yazık değil mi hiç düşünmüyorsunuz değil mi bir lafın gittiği yeri kırar mı döker mi diye hiç mi düşünmezsiniz oysa ben onu Anlamım diye kaydetmiştim üzgünüm anlamını kaybettin..

    59. Beyza. Bbr

      Tuğkan şarkıları gibiydin gün geçtikçe daha fazla acıttın

    60. azra '-'

      En sevdiğim şarkıyı başkasına armağan ederek bok ettim bu şarkıyı yeni keşfettim umarım bok olmazsın...

    61. Mehmet Yersiz

      Çok özlüyorum...

    62. Filiz

      Eee hangi dizi keşfedecek bu güzide parçayı?

    63. Berkay Savuk

      meseleeee neymiş kardeş

    64. Thegumball

      Gamzeli ... bir gün bunu okursan sana diyeceğim bi çift sözüm var ÇİLEKLİ SÜTÜM HARAM OLSUN SANAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    65. Queen

      𝙠𝙪𝙨𝙪𝙧𝙖 𝙗𝙖𝙠𝙢𝙖 *-*

    66. E- Beşiktaş'k

      Ah Kadir,o kadar güzel sevdin ki...

    67. Zehra Elagöz

      İstediğin kadar kusura bakabilirsin. 9 yıldır içimdesin içimde kalmaya da devam ediceksin. Ben de böyle seviyorum işte.

    68. Sena Tan

      şu yorumu beğeninde her bildirim geldiğinde bildirim geldiğinde açıp açıp dinleyeyim....

    69. Sakura

      "Bu benim hatam ne yapsam olduramadım.."

    70. Ilayda sönmez

      YANİ GÜZEL LLL

    71. Hiranur çolakoğlu

      Tuğkan dinlemeyi sevdiğim için geldim :) Ve artık alışkanlık olan şey Hira buradaydı...

    72. Hilal nur Tekin

      BENİ BURAYA GETİREN SENSİN ,NE OLUR GERİ GEL;

    73. Kevserben

      kusura bakma , ben bu söz tutma işini beceremiyorum galiba seni unutacağım demiştim ama

    74. Kardelen k

      Kusura bakma Ne yaparsan yap unutmadım Ne yaparsan yap gidemedim Bu benim hatam🥂

    75. olm wole

      Kardeşim 5 yaşında ve bu şarkıyı söylüyo dbzkskdox gülmekten ölüyorum bide seni unutamadim diyo dsmsoamsoksie

    76. Oğuz Can

      Şarkıyı dinlediğinde aklıma gelem tek şey, en son 7 sene önce gördüğüm, bana ‘AŞK’ı öğreten kadın oldu. Teşekkürler Tuğkan, içimden geçenleri bir şarkıyla anlattığın, anlatabildiğin için

    77. Metin Baştuğ

      AGALARLA MANGAL KEYFİ

    78. Anonim biri

      Kusura bakma, seni unutamadım ;)

    79. Burak K0caman

      olur ya dinlersin bu şarkıyı ve bu yorumu görürsün bilmem tanırmısın,gelirmiyim aklına sana o kadar çok şey söylemek istiyorum ama söyleyemiyorum gittiğin yerde mutlu ol ama unutma hiç kimse sana ben gibi bakmaz bunu unutma ben seni çok saf bi şekilde sevdim sana asla öyle bakamazlar ve o zaman anlarsın benim yokluğumu...

    80. Qızılgül Quliyeva

      Şarkıları birilerine adayarak mahv etmeyen biriyim 😌

    81. Berke Mert Aydoğdu

      No llores, hermosa, seguramente conocerás algún día 😢

    82. Berke Mert Aydoğdu

      Bu şarkıyı öğreten için dinliyorum şimdi 💔🥀

    83. Osman Ekici

      Özleyip sarılamamak mı ? Ustasıyım

    84. blue life

      Bence çabalamışsın

    85. Mellody Jk

      onun sayesinde öğrendim bu şarkıyı ve şimdi onsuz..

    86. Emir can Aydoğdu

      Seneledir şiir yazıyorum sanıyordum , hani bir şiirimde demiştim ya şiir olan sen yazıya döken ben ..ne de doğru bir söz söylemişim o zamanlar gittiğinden beri ne kalem tuttu ellerim ne de bir kıta yazabildim tüm düşünecelerim tüm benliğim aklım fikrim keşke son bir kez sarılmama izin verseydin başkasına sarıldığını görmeseydim

    87. mevlutche

      Tuğkan'in söylediği bu şarki. Milyonlarca kişinin sevdiğine söyleyemediği anlatamadığı sozleridir bu şarkı.. En iyiside şu, sana kızgın sana hasret yine ben...

    88. Büşra Yarış

      Alev alev yanıyor can kafesim :((

    89. hali se

      bir kere de sen yazsan ya bir şarkının altına. yüzlerce yorumlara indim bir ihtimal yazmışsındır diye.

    90. Yağmur Polat

      Rüyamda gördüm

    91. Uğur Karadeniz

      Seni unutamadım...💔

    92. Uğur Karadeniz

      Ebru ya selamlar .d

    93. Ebru Öğreten

      Belki burda karşılaşırız dicemde senin ne derdin varki gel buraya

    94. Zeynep Ertuğrul

      Kimse onun gibi sevmedi bir daha beni. Ben kimseyi sevemedim bir daha öyle çok. Her sevilmedigimde anladim onun o büyük sevgisini. Peki ya neden o zaman bu kadar cok sevdi de bırakıp gitti beni.

    95. Büşra Tezcan

      Kusuruna bakmadıklarımız acıtmadı mı canımızı

      1. Ömer Faruk KAPLAN

        Yarla bir olamayınca yerle bir oluyor insan.

    96. Gökçe Öztaş

      Alev alev yanıyor can kafesim

    97. Yusuf eren Karakas

      Şarkılara Anlam Yüklemeyin Boşuna Gidiyor Gidecek Olan Geriye Kalan ise Şarkılara Yüklediğimiz Anlamlar ve Hatıralar Sadece Unutmak Gerekiyor Yeniden Başlayabilmek için Yeniden Nefes Aldığımızı Anlayabilmek için

    98. Zeynep Ertuğrul

      Kusura bakma.

    99. Yasemin Can

      🥳🥳

    100. Kerem Kıyık

      Birini seviceksen onu herşeyinle sevme. Çünkü bittiğinde, onu unutamamana değil,,, unutamayacak kadar çok sevdiğine yanarsın