TÜRK YAPIMI YERLİ OYUNUMUZ! | ERZURUM

Easter GamersTv

561 B görünümler70

    Ben Mete Özbey , bu videoda sizlere yakın zamanda çıkacak olan Türk yapımı yerli ve milli oyun Erzurum u sunuyorum efenim. Erzurum 10 Şubat 2021 tarihinde satışa sunulacak. Müzikleri ve atmosferi ile oldukça hoş duran oyun bakalım sizlerin de hoşuna gidecek mi ? İyi seyirler ..
    Erzurum Steam Sayfası : bit.ly/2NaiEYn
    Kanala abone ol : shorturl.at/ipADJ
    #erzurum #erzurumsteam #erzurumoyun
    Beni takip etmek, desteklemek, içeriklerden ve daha fazlasından hemen haberdar olmak için aşağıdaki sosyal medya hesaplarımı takip edebilrisiniz.
    Instagram ► metmellow
    Facebook ► eastergamers
    Twitter ► Metmellow
    Twitch ► www.twitch.tv/eastergamerstv
    Discord ► discord.gg/yqMFgaHG
    Telegram ► t.me/eastergamerstv
    Videoyu Beğendiyseniz ;
    Kanalı takip etmeyi , videoyu beğenmeyi ve yorumlarınızı bizimle paylaşmayı lütfen ihmal etmeyiniz.İyi Seyirler ...
    Merhaba Ben Mete Özbey , TRlocal Türkiye oyun videoları, bur da dev gibi bir aile için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda #oyun #gaming #eğlence #challenge #komedi #şaka #şarkı #vlog montaj #reaksiyon #tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Destek için beğenmeyi ve abone olmayı unutmayın!

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Easter GamersTv

      Valla aktı gitti oyun. Sizlerin de fikirleri çok değerli. Videoda dediğim gibi fikirlerinizi buralardan yapımcı gelip okuyacaktır. Eksik gördüğünüz yanları belirtmeyi unutmayın efenim. Ayrıca videoyu beğendiyseniz beğen butonuna basarak destek olmayı ihmal etmeyin. İyi seyirler

      1. berkay gümüş

        kar yağşı biraz kötü olmuş

      2. Serdar Gurbanniyazow

        Abi bence camiye girmeden önce apdest alynsyn ve camiye girip namaz kylynsyn Ezanyda eksik etmesinler abi🤲

      3. NeO MiO

        Tamam oyunu oynuyorsunuz da, yapanlar kimdir necidir, daha önce hangi projeleri gerçekleştirmişler vesaire biraz onları da öğrenip bize aktarsanız güzel olurdu. Yoksa her gamer youtuber oyunu oynayıp paylaşıyor...

      4. Burak ARSLAN

        Domuz eti olmamalı küfür gibi yani ne alaka Erzurum da domuz mu yiyolar

      5. upoxylow 22

        Ayak izi kalsa güzel olur

    2. RoHaN MAME

      Türk oyununda domuz etinin işi ne lannnn

    3. Spartaking 78

      asılda yapımcı türkü sahiplerinden izin alıp bi kaç tane sesli türkü koysa güzel olurdu oyunda radyo bulunuyor olsa o radyoda da türk çalsa falan

    4. ƓƛƇӇƛ ƜƖƝƊƳ

      Oyun ilgi görsede çoklu oyuncu özelliği gelse

    5. Rehbert

      yapimcilarini tebrik ediyorum egilip alma effektleri o manzara dekorlar muzikler harkia yapmissinniz

    6. Rehbert

      her seyi guzel ancak keske kamera haraketleri daha yumusak olsa gozlerim acidi

    7. Rehbert

      bu oyunu dunyaya tanitmaliyiz! iyi ve ya kotu tum dunya tanimali

    8. Rehbert

      boyle oyunlarimizin devami gelmeli

    9. Adem Yagci

      satin aldim ama oyunda can bitiyor kendini kruyacagin silah bicak yok mal mal dolaniliyor oyunda degmez paraya

    10. MeaLix

      Birşey soracağım, Ben Erzurum'u satın almak istiyorum fakat bilgisayarım Lenovo ideapad s145 acaba Erzurum kasar mı veya fps düşer mi ona göre satın alcam. like atın da üste çıksın

    11. Fatih emir Unal

      Abi Oyun çıktı videosunu atacak mısın?

    12. Sevval Cify

      Erzurum'dan selamlar

    13. SemedliSemistan

      Kötü internetle indirile bilirmi?

    14. panda oyun

      erzurumluyum herşeti benzio

    15. Televizyon izleyen kedi

      Olmamış.

    16. KOYUN SAVAR

      Konu Erzurumlunun enfaslyonla mücdalesi

    17. pretyess

      İnşallah oyun ücretsiz olur

    18. Emir W3

      DADAŞLAR YORUMU BEĞENDİ BİLE

    19. Fatih Gerlegiz

      abi ücretsiz olsun

    20. Bilal Toraman

      Abi 2. Bölüm

    21. ali can

      ya abi ben arıyorum indiremedim nasıl indiriliyo

    22. Ahmet Faruk BOLAT

      Abi o gördüğün caminin üzerineki mavi parlayan şey göktaşıydı.Oyunda 30 tane var ve bunları buldukça açlık ve yemek gibi barlarının kapasitesi artıyor.

    23. gülbahar zöngür

      sakın akşamları dışarı çıkma kötü olluyo 7 den sonra yada hava kararınca hiççç çıkma hayvanlar felan var

    24. gülbahar zöngür

      daha erzurumda neler var kebabını ye ooooo

    25. gülbahar zöngür

      be erzurumluyum çok benziyo ama raylar anlamsız gibi

    26. pro minecraft

      abı mezarın yanına gıt karakter fatıha okuyor

    27. Cristiano Ronaldinho

      Güzrl Oyun

    28. Osmancık Taburu

      Herşey çok güzel olmuş ama ilk baştaki hınzır eti olmamış

    29. Max Tanner

      amaç ne oyunda geziyor muyuz böyle?

    30. Faho God

      En mantiklisi ve basiti dana eti eklesin

      1. Faho God

        Bide koyun/kuzu

    31. Süleyman ZORTUK

      Çevrimiçi eşli oyun modu varmı bilmiyorum ama yoksa gelirse mükemmel olur (+1)

    32. DaNgErS

      Türkiye'de söyle oyunları görmek beni çok gururlandiyo yaaa

    33. mehmed akif aktepe

      abi ben erzurumluyum. şu7 anda erzurumdan yazıyorum.Heralde burası AZİZİYENİN köylerinden AĞAVER

    34. Affan Acar

      Görev modu olmaı güzel olur. Oyunu çok beğendik. 10 Şubat’ı sabırsızlıkla bekliyoruz.

    35. Sefa Kaya

      erzurum çağ kebab ta eklense iyi olur

    36. Deniz Kizılhan

      Videoyu izlerken çay içesim geldi aw djsksnammssna

    37. Russia Official

      Selam . bi de kendi evini kendin yap olursa bu oyun patlat

    38. Mahsun Akgül

      Abi oyunun devamını merakla bekliyorum

    39. Efekan Kaya

      Sol alttaki barlar rdr 2 den almışlar gibi değil mi sizce de baya benziyor ama oyun güzel duruyor sistem kaldırsa oynanrdı ama maalesef

    40. Alperen Aykutlu

      Videoyu izlerken üşüdüm.

    41. Burak ARSLAN

      Abi herşey çok güzel ama bişey söylemek istiyorum pişirmede domuz eti var ne alaka onu anlamadık kaldırsınlar yoksa oyun gelmeden kapatılır

    42. Bukkit Türk

      ‘Kapı içerden kitlenmiş’ Şifre: EZBIRÇİME

      1. Ahmet WoW

        Hahaaha cok komiksin

    43. ツBestPluginer

      Reis anneannemle beraber izliyoruz

    44. Ragıp Aldağ

      Oyun eğer ileride çok gelişirse bence köpek evcilleştirme, at sürme ve çiftlik hayvanlarıda gelse çok güzel olur. Bide envanter o kadar büyük olmasına gerek yok bence.

    45. Ramazan Bingöl

      Masadaki soğanı alırken bizzat kendisini almıyor elini üstüne uzatıyor bence düzeltilsin

    46. Ramazan Bingöl

      Eskiye göre kandil veya el feneri çok iyi olur

    47. Gökhan Şen

      dislike atanlar neyine dislike atti anlamadim. kac tane Turk oyunu var boyle guzel

    48. OYUNCU Arda

      Abi oyun ücretsiz mi ve online mi bilgisi olan varsa cevap yazabilir mi

    49. Kubilay Öztuğ

      Dadaşlar bunu beğendi

    50. Vusal AZERİ

      Grafikleri güzel

    51. Yusuf Kurt

      Aman abi The lonk dark daki kapalı alan korkusu olmasında ne zorluk olursa olsun hayatta kalmak için dışarıda -30 derece soguk bir kapalı alan korkusu giriyor abi haydi the lonk dark da uyuyamiyorsun iceride neymiş kapalı alan korkusu varmış neyin kafası ulan bu dışarıda kurt, ayı, soguk, don, bir yana kapalı alan korkusu :-DDD Neyse 1000 küsür saat the lonk dark oynayicisi olarak steam de şunların olmasi şart hayatta kalma oyunu için hastalık riski, ayaz yanması bas ve ellerde koruma olmaz sa eldiven bere vs et te bagirsak paraziti tabi kurt ayı etinde sadece ilkel avlanma alet edevat bicak nacak ok yay mızrak yapımı harita cizimi için kömür bez balık tutma basit olta takımı yapımı kurutulmuş bagirsak deri et ile farklı craft edebilme yani taktik teknik planlı daha uzun süre hayatta kalma ortamı için küçük detaylar koyulmalı the lonk dark daki gibi ama nolur kapalı alan korkusu olmasın lanet psikolojik korku.

    52. Emine Ayan

      abi artık Erzurum.Sivas.samsun diye deri yaparız

    53. Pa̴rs

      😄

    54. Alperen Dadaş

      Dadaşlara selam

    55. MIGREN

      İnsallah bilgisahar kaldırılırsa satın alıp oynamayı planlıyorum

    56. Umut Çoban

      Gençler benim şahsi düşüncem şu ; Oyuna destek verelim herkes mümkün olduğunca almaya çalışsın. Oyun şuan beta olmasına rağmen çok güzel gözüküyor grafikler ve Türk gelenekleri. Elbet eksikleri olacak hangi oyunun yok? Milli değerlerimizi içeren bir oyun çıkıcak ve bence büyük bir başarı gelebilir. O yüzden destek olalım

    57. Halil Yilmaz

      EMEKLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ TABİİ Kİ EKSİKLİKLER OLUCAK OLSUNDA TÜRK OYUNU OLSUN OYNAYIP DESTEK VERMEYEN OLMAZ BENCE AMA GÖZÜME BEĞENMEYENLER ÇARPTI YOK RESİDENT YOK OUTLAST VS VS BAYILIYORSUNUZ KENDİ KARDEŞİNİZ OYUN YAPMIŞ GURUR DUYUN BENCE DESTEK OLUN BU BEĞENMEMELER BENİ ÇOK ÜZDÜ . NEYSE YOLUNUZ AÇIK OLSUN ÇIKTIĞI GÜN ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM HAYIRLI OLSUN .

    58. Cem Taşkaldıran

      3.30 müzik

    59. Tatmak bizden

      Oyunda herşey çok güzelde cami yakınında türkü kesilmeli ve ezan olmalı tabi ki yaklaşık olarak ezan saatinde

    60. 4 TEKER 1 BEDEN

      Oyunda seninde bahsettiğin gibi motifler daha da sağlamlaştırılabilir(Tüfek vs gibi) ekstra olarak kar ın yağarken piksel piksel görünmesi beni biraz rahatsız etti ve karın yarattığı etki ile bazen yön değiştirmesini ve ağaçlarında etkilenmesini isterim doğrusu.. İşin özünde EFSANE bir oyun❤️

    61. Emin Gülmez

      türk oyunu yemeklerde domuz eti var

    62. burcu sunset

      Pinti Panda doğrusunu yapıyo, tavşan sevmekle karın doymuyo :-))))))) Bi de Erzurumla Kanada aynı diil özellikle gir bi köye "açım" de bi tas sıcak çorba verirler , misafir edemiolarsa da cami ye yönlendirir orada yatırırlar, long dark Erzurum da gitmez Abi ... :)))....Oyun mu daha saçma yoksa oyundaki mezara Fatiha okuman mı çözemedim . . . . . :S...Erzurum oyunu oynanmaz . . ..

    63. Sıft Heads Efsanesi

      Soba daki ateşi görünce, ellerimi sobaya uzatasım geldi; çok gerçekçi olmuş oynayıp bize gösterdiğiniz için teşekkür ederiz.

    64. ALp_58 Can

      Krallllllll seviliyosunn

    65. ALp_58 Can

      Alemsin be reiss😂😂😂😂

    66. Emircan Aydin

      Kıtlama şeker 👌🤣🤣

    67. Ayşe İmamoglu

      abi bizim ev ordami ? 😄

    68. Haci Cavcav

      Tren yolunda yürüme simülatörü

    69. Onur Yılmaz

      Oyun çok güzel duruyor ama bazı eksikleri var bence.Karın birden yağması ve müziklerin aniden girmesi benim hoşuma gitmedi kar yavaş yavaş hızlanıp stabil kalmadan sürekli değişgenlik gösterirse çok güzel olur ve müzikler de alttan sürekli kısık bir sesle gelirse daha güzel olur bunlar benim fikrim ama oyun çok güzel gözüküyor ben yapımcısını tebrik ederim ve oyuna online da gelirse güzel olur.w

      1. Olcay__ abi

        Aynen

    70. Bircan Tanırgan

      Kardeşim tek Türk oyunu bu değil çol var Türk yapımı

    71. Harun Timurtas

      0:12 yaşasın kırkımız çine bedel ırkımız

    72. Адым Темучин

      Oyuna başarı sistemi getirilebilir. Mesela Erzurum'dan Sarıkamış'a gidip şehitliğimize ulaşmak başarılardan biri olabilir. Hem gençler için de tarihi bir olayımızı öğrenmeleri açısından faydalı olabilir. Buna ilave olarak oyuna bence Kars, Artvin gibi civar yerler de eklenmeli. En azından belli başlı yerleri. Mesela Kars'ta Katerina'nın köşkü var, yine Sarıkamış'ta bulunuyor. Çıldır gölü eklenebilir mesela. Kendimiz süt sağıp Kars kaşarı yapalım mesela. Bunun gibi şeyler olabilir. Son olarak oyuna ilginç tipler eklenebilir mesela tam böyle yurdum insanı. Bir de bu karakterlerle diyaloglara girebiliriz. Atıyorum Artvinli İdris'in arabası soğuktan çalışmasın, biz de arabanın deposunun altında ateş yakalı, mazotu ısıtalım falan. O tarz yöreye de has olaylara girelim.

    73. Kesit EVİ

      Yani şöyle çay icerken bardağı elimize alıp böyle höpürdete höpürdete içebilsek mükemmel olur bu arada

    74. Cengiz ÇiLiNGiR

      sevimli pisicik 🐈 oyun güzele benziyor 👍🏻

    75. Hasan Can Behzetoğlu

      dakika 1.20 harika yayının için teşekkürler . hayırlı olsun

    76. Sercan Kara

      Kendimize böyle ev yapma ihtimal olsa süper olur , mesela Ağacı baltayla kesip tahta felan alıp tam survival oyunu gibt, sonra kendimize sebze ekip , yağmurdan veya kardan su toplama gibi şeyler güzel olur

    77. BİLAL ÖZTÜRK

      Reis be severek izliyoruz.🇹🇷🌹

    78. Kaan Kıtay

      Abi pc'yi bahçeye kur karların içinde oyna gerçekçi olsun

    79. Murat Karaman

      Çok iyi Olmuş.

    80. Emirkan Kaya

      İstediğimiz zaman güzel şeylerde yapıyoruz Her zaman ve her yerde 🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    81. Çağlar Firarda

      Benimde askerlik Erzuruma cikti bu videoyu gorunce bir garip oldum

    82. masha kozlova

      bunu ben 2015te oynamıştım. adı the long dark idi. kuzey ışıklarını bile aynen yapmışlar. bravo.

    83. ali kartal

      Abi videoda resmen 03:34teki an dünya durdu sanki o ifade ne abi yüzündeki efsanesin yaaa 😄

    84. Murat Geçit

      Güzel olmuş çok hoşuma gitti bizden böyle bi oyun çıkması ama karakterin arada bi tepki vermesi iyi olurdu olaylara hiç ses yok.

    85. ömer Durak

      Belki biraz ayrıntıcı diyebilirsiniz ancak 6:44'te duvar halısında yazan Allah ve Muhammed yazıları soldan sağa doğru yazılmış. Doğru olan sağdan sola doğru yazılması gerekiyor.

    86. figen ünal

      Oyun çok hoşuma gitti memleket kokuyor

    87. Murat Çetin

      Oyun müthiş görünüyor ya. Her bağlama çalışında tüylerim diken diken oluyor. 😌😻

    88. suleyman akdag

      Su saz sesini koymasalar iyimis

    89. Kkaan Kiciman

      Online

    90. Adil İzolluoğlu

      Eksiklikleri var ama güzel valla, karda yürürken çıkan ses çok güzel ona eşlik ayak izleride olsa hem karakterin hem diğer hayvanların. karaktere sadece gözünden değilde başka kameradanda bakılsa güzel olur. Obje nesneleri toplarken el biraz daha hareketli olur. yanında köpek güzel bir eklenti olur, tren yolu varsa Doğu Ekspresi mutlaka olmalı diyorum.😀 soba yanına tane tane kömür değilde torbayla ve kömür kovasıyla kömür olabilir, Bayrak direğinin uzunluğu ve Bayrak animasyonu iyileştirme olabilir, Daha ne diyebiliriz. İyi Çalışmalar...💯👏👏

    91. Nyghl

      Memleket hissi yüksek.

    92. Simbiyot

      dokular çok güzel. Ama tavşanın koşuşu çok yapay gözüküyor yani tavşanın adımlarıyla ilerleme seviyesi çok orantısız. Onlara bir ayar gerekiyor bence. Bir de başka hayvanlarda olabilir.

    93. BAHADIR AYDIN

      Bence domus etini çıkarın caminin yanında domuz eti mi yenir la

    94. •TWDJUSTFAN•

      The long Erzurum

    95. Arda Kıran

      Canım memleketim

    96. karışık kaset

      BENCE RADYO DETAYI COK GÜZEL OLURDU YEMEK YAPARKEN DİNLEMEK İÇİN FELAN..

    97. beeo roblox

      Bu oyunu yapmaya uğraşmamışlar Roblox studio'da oyun yapanlar bilir

      1. sro_client

        Türk oyunundan ne beklersin ki adamlar bunu 2008 de falan yapiyordu

    98. akın sarıkaya

      Sağlam bi mmrpg oyun yapilsa sadece turkce olsa baska dillere destek verilmese aylik ücretli olsa ne guzel olurdu beee

    99. Mr.Mustafa

      Reis oyun çok kısa rayları bitirdim her evi açtım oyunda yapacak bişey kalmadı

    100. FM Stars

      Sesin huzur veriyor abim