Sokağın Çocukları | 2. Sezon 8. Bölüm Fragman

Sıfır Bir

280 B görünümler44

    “Siz merak etmeyin kardeş, intikamınızı almadan ölmek yok.” #SokağınÇocukları sezon finaliyle perşembe 19.00’da sadece BluTV’de. Sokağın Çocukları TRlocal kanalına abone olmak için tıklayın ► bit.ly/SokaginCocuklari

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Sağlık ve Teknoloji Haberleri

      polis bile el freni cekiyor vay canına

    2. YAKIN TARiH

      Farkındasınız dimi *kadri beran -savaş satış * Cihangire kıldığınız gün sıfırbire kıydınız.

    3. Burak Demir

      Bölüm 2 ne zaman gelecek artık

    4. FUCKYOU

      0:10 bu adamın ismini bilen varmı

    5. QOP

      3.sezon ne zaman la

    6. BassMusicTR

      Uzi ölmedimi ??

    7. Hans Georg

      Selamin aleyküm, yeni sezon nezaman cikacak bilginiz varmi?

      1. qLorieuXUsTa

        Haziranda !

    8. Rita Gül

      Biz lan yiyoruz gevşek sennnii :))

    9. CihOvic Zlatan

      3. sezon büyük ihtimal hapishanede gececek

    10. Siyah Hayaller

      01 izlediğim en iyi dizilerden ama bu çöp adam vurmayı oyuncak yapmış bi dizi zaten kadroda çocuk çoluk var olmadı bu hadi 2. sezon biraz idare ederde birinci sezonu çekmeseydiniz boşuna

    11. Abdullah Kılınç

      Şehmuz öldü sami öldü muratın adamı kalmadı 3. sezon nasıl olacak merak ediyorum

    12. Kutay Altındağ

      Hayatın gerçekleri

    13. Bilie Elish

      Ooooo🕊👑👑👑👑👑

    14. Emre

      Ulan 30 dakika dizi çekiyorsunuz birde 8. Bölümde sezon finalimi veriyorsunuz ayıptır yakışmadı size

    15. Koral Menküç

      J

    16. Koral Menküç

      Ya keşke Sami ve paşo ölmeseydi of nasıl olacak şimdi

    17. Can Şengür

      Açıklamaya yazılmış sezon finali diye amk okumadım son bölüm olduğunu bilmeden satın aldım pişmanım

    18. güvercin

      9. bölüm nerde beyler

    19. Yusuf Arslan

      Bu sezon finalimiydi

    20. Hüseyın Başakşehir

      Sezon finali mi yaptı dizi yaa bilen varmı

      1. Emrah Yaman

        Aynen 1 seneden fazla bekliyecez

    21. Fırat Kaya

      Kardeş ne 9. Bölüm fragmani var nede filimi 8. Bölümün sonuna bari sezon finali yazsaydiniz boşuna beklemezdik

      1. İbrahim Can

        Açıklama kısmını okusan veya İnstagramdan takip etseydin beklemezdin

    22. İlahe Abbasova

      Herskes vuruldu ONUR ,MURAT,DERMAN,YUSUF,MURO,sami,paşo,rıvan,ozi,cemal,süslü dayi,ergün

    23. Eski Fair

      ölcekleri çok belliydi ama

    24. İbrahim YaSs

      Baba durmayın bu kadar ya çok sağlam dizi yapiyosun bitirmeyin uzasın çok çabuk bitiyor

    25. Serkan Bigin

      Valla iptal edecem BluTV Yi ya

    26. Serkan Bigin

      Yahu yeni fragman yok

    27. ALİM EMİR AKYÜZ

      Abi allah aşkına 2.sezon 9.bölümü çekin zaten bundan başka bişe izlemiyoruz sıkılıyoruz yav

    28. Ekrem Akpınar

      Arkadaşlar artık kış uykusuna yatsın herkez 3. sezon gelene kadar 😂😂

    29. Umut Yurtkent

      Sezon finaliymiş Abicim 8 bölümde bir sezon finalimi olurmuş ya Hepsi de 30 dakka he Sizde amatör değilsinizki artık geliştirin kendini bu ne mk ya sezon finali nerden çıktı şimdi 2 ayda bir final abi tad bırakmıyınuz ya bari erken paylaşın yeni bölümleri fazla bekletmeyin

    30. Ismet Subasi

      Kıyımın dibine vurdular tüm öyuncular pert oldu.

    31. ACILI HAYAT

      Arkadaşlar isteyene sensi TV linkini verebilirim yeni bölüm gelince anında izlersiniz

    32. Recep Çokluk

      Okadar adam ölüyor MK belli final yakın

    33. Lee Sin

      savaş satış gelmedigi sürece izlemeyecegim

    34. ÖmeR

      kesinlikle muratların tarafı bu dizide daha çok tutuldu onurlar(sarsılmaz)ve yusufların(burak) tarafı daha bir antipatik geldi murat anafor azad bu dizide olmassa olmazlarından

      1. bur4k69 -

        eminmisin olm Sarsılmaz gelmeseydi İzlenmezdi bu dizi

      2. Metin Saka

        @FUCKYOU dizideki ismi cellat iso Gerçekte can bal

      3. FUCKYOU

        0:10 bu adamın ismini bilen varmı

      4. Metin Saka

        Nuro da

    35. ekrem zenbil

      Cengo girsinnnn

    36. Hakan Aksu

      Site varmı gençler

    37. Halil İbrahim Deme

      Şimdi herkes öldü veya ağır yaralandı bitti mi şimdi dizi sağ kimse kalmadı kim oynayacak simdi

    38. Türk-İş’i YouTube

      Ozi nedioo

    39. Enes Cakan

      Sezon finali mi ??

      1. Gökhan Özdemir

        Ayn

    40. OSMAN BURAK YEŞİLYURT

      MURAT ÖLÜRSE İZLEMEM KARDEŞ ! BLUTV İPTAL 😏

    41. Azat Keleş

      9 cü bölümü olcak mı

    42. Deniz Bulut

      01 de ki gibi 3. Sezon hapishanede gececek muhtemelen iki taraftanda ölü var ama kadronun geneli yasiyo buyuk itimal yoksa yurumez dizi 3. Sezonda hapishanede yine kim kimi yerse mevzusu olucak

    43. Niye Niye

      Kardeşim emeğinize sağlık muhteşem bir final oldu benim diyen dizilerde böyle final yok devam

    44. BY KISACC

      murat ölmesse birak ölmez artık

    45. Oktay Teke

      Bütün Ekip Öldü Sonraki Bölüm Merak Uyandırdı .

      1. bur4k69 -

        Aynı 01 deki gibi namusuma

    46. BerdusBaskan Mehmet

      9. BÖLÜMDE İNŞALLAH MURATLA NAZO ÖLMEZ :(

      1. Emirhan Kurt

        nazo değil knk nuro

    47. Furkan Dereli

      Murat öldümü acaba tüyleri ürperten bir bölümdü

    48. zaa

      Sezon finali değil di deme

      1. Azad Işık

        Sezon finali

    49. Yusuf AKKÖSE

      Sezon finali değil dimi

    50. SEFA AKBABA

      Bence sezon finali erken oldu üzülmeyin 3sezon blu TV tarafından onaylanmış ama ne zaman bilmiyorum bilen yazsın

      1. gamer 21

        Haziran

    51. MUHAMMED Can

      Herkez öldü yeni bölümde neler olacak acaba

    52. Aziz Kuru

      O kadar mermi sıkıldı ki Bi ara korktum bana gelecek diye

    53. Kral Elbetbirgün

      Haftaya Yeni bölüm varmi

    54. Cehver Albay

      Kurgu olacak diye saçmalamaya başladı

    55. Ümit Keleş

      Onur Kahpesi gene ölmedi inş yeni sezonda kesicekler kellesini Ceza evinde

    56. Coşkun Yiğitoğlu

      Şaçmaladınız bu bölümle mersindekileri başrole çekiyosunuz

    57. Sahin Ünlübay Official

      Ölen ölene....bakalim 3.sezonda kimler oynicak

    58. Yusuf Yılmazcelik

      Abi murat ve onur vuruldu.

    59. Kasım Gürhan Gündüz

      Bölümden birşey anlayan varsa yazabilir mi? Nasıl bi bölüm bu

      1. Muhammet Yardımcı

        Herkes vuruldu ama cihat omuzundan vuruldu o ölmez

    60. Mahmut Yanan

      herkes ölüyor onur hariç

    61. Tuncay Cengiz

      Yanlış Anlamayın da dizinin ismi sokağın çocukları ama dizi de sürekli tiktoker görüyoruz bu nasıl iş

    62. Emre Erdoğan

      aga herkes öldü 3. sezonda neyi anlatacaklar

    63. Ömer Yıldız

      Yeni Sezon Ne Zamannnn ?

      1. Stewie

        her dizi sezonunda, yeni sezon için bu aylarda çekime başlarlar.

      2. Ömer Yıldız

        @Stewie saol dostum

      3. Stewie

        haziran'da

    64. Serva Kerem

      Bole sezon finalimi olur ya murat vuruluyor bütün arkadaşları ölüyor ne saçma bir son

    65. Serdar Bayhan

      Muratı öldürmeyin biter bu dizi

    66. Tahakan

      Abi murat yine vuruldu, üstelik ekip geldi kesin ölmesede ceza evine giriyor.onur omuzunda yedi.arkadaşları kaçırdı muratın tayfasının tümü ya öldü ya 2 kişi kaldı ee şimdi ne olucak yoksa sahneye namı değer savaş mı çıkıyor yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyoruz

      1. Doğukan Tarlacı

        @Emre Arslan 2. Sezon bitti 3. Sezon Haziran da gelicek

      2. Emre Arslan

        Yeni bölüm gelicekmi yoksa bittimi dizi

      3. Cercis Keske

        @bur4k69 - bencede

      4. bur4k69 -

        Onurun amcası öldükten sonra amcasının arkasından ses gelmedi farkettinmi Savaş satış olmayabilir ama Kesinlikle Amcasinin Intikamini almaya birisi gelecek

      5. Doğukan Tarlacı

        @Cercis Keske hasım mı olur acaba🤔

    67. Abdullah Bildiri

      Dizi'de bir Allahın kulu kalmadı amk. 3.sezona baştan yeni bir ekip mi kuracaksınız reyis bu nasıl sezon finali ?

    68. umut dogan

      Selamın aleyküm 0.39 saniye başlayan şarkıyı bilenler yazabilirmi beyler

    69. Serdar Akturk

      Nie öldü herkes şimdi savaş satışmı gelecek 😅😅

    70. Ramazan Özkaya

      Hiçbiri ölmicek ya yelek vardı yada başka bişey iyi izleyin :))

      1. Barry Allen

        Ölücek çünkü hepsinin nabızlarına baktılar

    71. Ahmet Öksüz

      Ne zaman cıkıyor

      1. Furkan Redo

        3.sezon blu tv'de gir instagram sayfasına bak

    72. BEN BERAT

      Olum herkes öldü bune nası dewam edecek tek onur reis yaşıyo onu hastaneye götürdüler muratla karşı karşıya gelip ikisi aynı ayna sıktı murat öldü galiba polisler bıraktı onu

      1. Darul Erkam

        @Furkan Redo ben onuru alanlar için öyle dedim bunun farkını çocuklar bilr anlar ama yorum sahibi anlamamış

      2. Furkan Redo

        @Darul Erkam ee o polisler onur gilin adamı diyorsun gitti onlar sondaki gerçek memur

      3. Darul Erkam

        @Furkan Redo son gelenlerin gerçek memur olduğunu biliyorum muratı değil herkesi orada bıraktılar

      4. Furkan Redo

        @Darul Erkam lan sen nerenle izliyorsun en son gelenler gerçek memurdu

      5. Darul Erkam

        Olum nerenle izliyon la polisler onurgilin adamı 😂 şaka mısın ?

    73. Güray Gülener

      Murat ölmez lan inşAllah

    74. Yasemin Cağlar

      allah rızası için murat ölmesin

    75. Kemal Azgi

      Aynen yeter yani artık murat vurması lazım hepsini cihat olmeli tm anladık muratı vurdu ama yeter bence artık vakti geldi cihatla oyalamayin insanları

    76. deli vizyon

      Son bölüm sezon finali değil bildiğin final olmuş. Dizi de herkes öldü kimse kalmadı 3.sezon da sadece yönetmen oynicak sanırım. Sevilen tüm karekterler öldü 3.sezonu çekip zahmet etmeyin. Sizi seven izleyen kitleyi ellerinizle kaybediyorsunuz

    77. burak Son

      abi yeter cihat olmesi lazım madem bu cihat sarsılmaz başrol olacaktı bitirmeseydiniz sifir biri farki olmuyacak galiba niyetiniz belli oldu adi üstünde ( sokağın cocuklari ) murat öldürmeli artık cihati

      1. emre ozortbas

        Fragman bısey degıl son bölüm çok acıttı herkez yerle bır inşallah Murat’ ve tayfasına bırsey olmamıştır

    78. Altan Aydın

      Murat her çatışmada vuruluyor artık kıysınnn millette

      1. selim eray

        @Kadir Altay YORUMA CEVAP VER SİTE ATCAM SANA İZLE ORDAN KANKS

      2. selim eray

        @Kadir Altay ATIYIM SANA KARDEŞİM

      3. Altan Aydın

        @Kadir Altay blue tv

      4. Kadir Altay

        Nereden izliyorsunuz ya tam bölümleri

    79. Şırdancı Semoo

      Onur Akbay (namı diğer Cihat Sarsılmaz) ölürse İzlemeyiz baba Kalaşnikof bu kadar mi yakışır baba adama ya

    80. SEHA

      İzledim hepsi öldü final mı olacak ?

      1. Furkan Redo

        3.sezon blu tv'de gir instagram sayfasına bak

    81. Pubg Mobile Kesitler

      Sıfır bir etkisinde kalmayın filimin adı sokağın çocukları olmadı cihatla savaş sokakta savaşsın filimin ne anlamı kaldı adının başrol murat cihat la Murat ölmez

      1. FUCKYOU

        0:10 bu adamın ismini bilen varmı

      2. Rezan Nas

        Evet ya gebermedi şu onur

      3. Pubg Mobile Kesitler

        @yusuf duman yani filmin ismi sokağın çocukları onur ölsün ölmesin ön planda murat olmalı

      4. yusuf duman

        Aynen öyle cihat sarsılmaz. ölmeli artık adamı kaç kere vurdu zaten

    82. Emre Ay

      şu cihat sarsılmaz diyenler sıfır bir etksinde kalmışınız yok Murat kim felan Murat başrol öylede kalması lazım ya dizinin adı SOKAĞIN ÇOCUKLARI ASIL CİHATIN NE İŞİ VAR onun için artık ölmesi lazım cihat sarsılmazın

      1. Jweax Exx

        Aynen çok doğru artık cihat olmeli murati o kadar vurdu simdi olme vakti geldi başka düşman gelmesi lazım bide su cihat sarsılmaz cilarin hepsi sifir bir etkisinde kalmış cok belli

      2. Kemal Azgi

        Aynen yeter yani artık murat vurması lazım hepsini cihat olmeli tm anladık muratı vurdu ama yeter bence artık vakti geldi cihatla oyalamayin insanları

      3. burak Son

        aynen öyle abi yeter cihat olmesi lazım madem bu cihat sarsılmaz başrol olacaktı bitirmeseydiniz sifir biri farki olmuyacak galiba niyetiniz belli oldu adi üstünde ( sokağın cocuklari )

    83. Rüveyda Peltek

      Efsane bölüm de murat nuro Rıdvan gil ölürmü acaba?

    84. Ercument Ozturk

      3.sezon haziran ayında bekleki yeni sezon gelsin inşallah korona olmamda 3.sezonu seyretmek nasip olur emeği geçen herkese teşekkür ederiz yeni sezonu sabırsızlıkla bekliyoruz

    85. Jadolive. exe

      abi siz 2.sezondan bütün oyuncular vuruldu bune iş ya

    86. YunusSelim Özkan

      abi bu nasıl bölüm bitti dizi final olması lazım adam kalmadı amk

      1. Furkan Redo

        3.sezon blu tv'de gir instagram sayfasına bak

    87. Burak Ertürk

      Lan bölüm efsane olmuş yaw

    88. Ege Cover

      Ben izledim bölümü herkes ölüyor murat vuruluyor onur vuruluyor yusuf,süslü falan herkes mort oluyor bir tek onur işte hastaneye gidiyor diğerlerine noluyor bilmiyorum

    89. Koray Bozkurt

      Hepsi öldü diziyi yanlışlıkla final yapmışlar

      1. Furkan Redo

        3.sezon blu tv'de gir instagram sayfasına bak

    90. ABDURRAHMAN ŞİRE

      Murat öldü baboşlar

    91. İbrahim Özyıkılmaz

      Dizi biti herkez ölüyor

    92. BY KISACC

      Murat düştü cihat kolundan vuruldu esssss

      1. BY KISACC

        3.sezon gelir

    93. By. ades

      3.SEZON ÇEKİLCEKMİ??????

      1. Furkan Redo

        3.sezon blu tv'de gir instagram sayfasına bak

    94. TAMAM OLUR

      ya kardeşim ne dandik bir bölumdu yok kız arıyor onur gelip alsın beni 10 yasındaki çocuk yemez bu numarayı onura yedirmeye çalışıyolar ya seyirciyi saf yerine koyuyonuz yada bu senarist bu işlerden anlamıyor

    95. Dilaver Tan

      Herkez öldü bitti herhalde

    96. Viceas

      Arkadaşlar Spoiler Veriyorum Herkez Vuruluyor Hani Tek Onur Nuro Dediniz Ya Bütün Hepsi vuruluyor en sonda murat vuruluyor hemde kalbe yakın kursun

    97. Tugra Demir

      MuraT ggg

    98. Olcay DEMİRCİ

      Abi bu nasıl bölüm ya anlamadım neyse spoiler vermeyimde

      1. Dogan Yıldız

        Link warsa atarmisin kardedim

    99. Alperen CAN

      Murat Öldü aq bu ne :D

    100. furkan pusat

      Ölüm niye herkes öldü lan