Sen Çal Kapımı 33. Bölüm 3. Fragmanı

Sen Çal Kapımı

5 Mn görünümler989

    Sen Çal Kapımı 27 Şubat Cumartesi Akşamı FOX'ta!
    Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
    Sen Çal Kapımı Resmi TRlocal Kanalı: bit.ly/3dxNPVW
    Kerem Bürsin ve Hande Erçel’in yanı sıra Neslihan Yeldan, İlayda Çevik, Evrim Doğan, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan gibi birbirinden başarılı isimleri barındıyor.

    #SenÇalKapımı #KeremBürsin #HandeErçel

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Sen Çal Kapımı

      Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW

      1. Handan Hande Türk

        yaa o degil de şu Ceren ne guzel cıvıl cıvıl di, kızı piskopat ettiniz noluyoo, çıksın artık su saçma durumdan, bunalımından aaaa..

      2. reklam ama

        @Zeynep Yel 🤨

      3. Zeynep Yel

        @reklam ama yometikfiLim

      4. melodika •

        23:45 & 00:15 arası televizyonları kapatmayalım reyting için önemli

      5. Tuğçe Yaşa

        Tnggjtng,4ugggj

    2. 1Fan

      Kereeeem hande hic sacini ordu muuu ( arkadaslar klavyem ingilizce oldugu icin bazi harfler yok, o yuzden Boyle yaziyorum anlamaya calisin 🙏🏻)

    3. 1Fan

      Olum bir sey soylicem: hande ve Kerem çok guzel opusuyor 🤤🤍

    4. 1Fan

      Yanaaaaaarrrr

    5. Burcu Bozkurt

      Bir bölüm 21.bölümün sonuna bak birde birde 33.bölüm sonuna bak 😔 nerede o eski bölümlerin tadı...

    6. Özlem Demir

      Senarist dizinin bitmesini istiyor çünkü diziyi yükseltecek bir şey yapmıyor

    7. qopoy dnon

      Arkadaşlar serkan edayi hatırlarsa dizi biter evlenirler cocuklari olur bitti gitti. Serkan edayi hatırlasın ama sonra da dizi bitmesin bol kaos olsun.

      1. qopoy dnon

        ❤️

    8. bouytt guyt

      AŞK TESADÜFLERİ SEVER : MÜSLÜM GÜRSES ... ! 👇

      1. qopoy dnon

        حلو

    9. électricien Recharge de gaz de voiture

      👍👍👍👍

      1. qopoy dnon

        Only good in fragman.disappointing episodes

    10. ceerw buty

      BÖLÜME KADAR TR3NDLERDE DÜŞMEYELİM YÜKSELELİM

      1. bouytt guyt

        🤗😍😍😘😘😋😋

    11. Elizabeth Flores

      Ya quiero ver mas scene de eda y serkan de cap 34

    12. vinasu maaj

      1 günde 4,1 milyon görüntüleme mi sen cal kapimi farkı 🤜

      1. ceerw buty

        Neresi güzel bu bölümün saçmaladıkça saçmaladılaar kaç bölüm oldu bir edayı hatırlamadı

    13. Soinas Doyi

      1 günde 4,1 milyon görüntüleme mi sen cal kapimi farkı 🤜

      1. vinasu maaj

        Bu gerçek çünkü serkan 11 bölüm sonunu hatırladı😍😍😘😘💏

    14. Deniz Püsküllüoğlu

      vay be ask durdulurumaz

      1. vinasu maaj

        Bu gerçek çünkü serkan 11 bölüm sonunu hatırladı😍😍😘😘💏

    15. Özge Özyağci

      5 m izlemee 20 kere izledim LSNKDBDKDBDN

      1. Soinas Doyi

        ❤️🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💚💚💚💙💙💙💜💜💜💗💗💗♥️♥️💘💘❣️❣️💕💕💞💞💓💓💗💗💖💖💝💝💘çok teşekkürler diziyi kuran kişi

    16. Parmida Shahramfar

      Su denize gicik olanlar

    17. Fikriye Özkaya

      2 . fragmanı alalım

    18. bssni touir

      TR3NDLERDE YÜKSELMESİ İÇİN DAHA FAZLA BÜYÜK HARFLERLE EMOJİSİZ YORUM ATALIM

      1. Bolia Fops

        Ay ihşalah barışırlar

    19. sotuur aeei

      ARKADAŞLAR EMOJISIZ YORUM ATIN VE BÜYÜK HARFLERE TRENDLERE GIRMESI IÇIN

      1. Bolia Fops

        personaje que encauza los embrollos jajajaj vamos a ver si los guionistas nos hacen caso

    20. Hasan Aydın

      Herkes birini buldu aşık olacak yazık Melo' yine kaldı ama eğer Leyla Erdem aşacağına kalırsa bence çok yazık olur Leyla'ya

      1. bssni touir

        Tek favorim Ferit artık

      1. sotuur aeei

        Bi bitmedi şımarık neyi izleniyorsa

      1. Bolia Fops

        Ay ihşalah barışırlar

    21. Joy Paez

      Only good in fragman.disappointing episodes

      1. Bolia Fops

        personaje que encauza los embrollos jajajaj vamos a ver si los guionistas nos hacen caso

    22. Yanisleidi Liao

      🤗😍😍😘😘😋😋

    23. Beyhan Kınış

      Neresi güzel bu bölümün saçmaladıkça saçmaladılaar kaç bölüm oldu bir edayı hatırlamadı

    24. Zehra Fil

      az önce dizi bitti ve serkan edayı öptü ve çok merak ediyorum ne olacağını. abi böyle heyecanlandırmayın beni yaa.

    25. Queen Hande

      Bu gerçek çünkü serkan 11 bölüm sonunu hatırladı😍😍😘😘💏

    26. Burak Samir

      Allah razı olsun yönetmen yapımcı senaryoyu kim yazdıysa sonunda hatırlıyoooo serkan edayııııııı😃😃😃😊😃😊😃😊😃😊😃😁😆😄😄😃😀😄😁😁😆😁😄😃😚😚😚😚☺️☺️😊☺️⭐⭐⭐❤️❤️❤️🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💚💚💚💙💙💙💜💜💜💗💗💗♥️♥️💘💘❣️❣️💕💕💞💞💓💓💗💗💖💖💝💝💘çok teşekkürler diziyi kuran kişi

    27. Figen haytac

      şu diziyi gereksiz uzatmayın bize ne ayferle aydanın saçma sapan hikayesinden ya da enginle hamile karısının inanılmaz sıkıcı muhabbetlerinden bize ne ! Serkanla edayı izleyemedik ya iyice saçmaladınız

    28. mutsuz bir kız

      Serkan hatırlasın artık lütfen

    29. bilimeyen kullanıcı

      Eda abla neden hep üzülüyo

    30. Teresa Teres

      Falta saber como paso lo de Serkan , si la abuela estaba detrás, que paso con el padre de serkan? traer algo de trama para la madre de Serkan con un novio .... Melo pobre me gusta verla enamorada y en su estado torpe ... quiero una novela con esos chispazos de sonrisas y picardías, malos entendidos , pero graciosos y ver la sensibilidad de la pareja casándose , en embarazo etc , es decir una nueva temporada de comedia romántica , risas y besos jajajaj el dramatismo en estos personajes tan queridos no funciona, solo pequeñas dosis para enlazar los argumentos , me gusta ver a Serkan celoso , mimar a Eda, Fifi la hecho de menos como cuida a todas y Ceren mas amiga de Eda, Ferit esta entre dos aguas ,me gustaría verle con Ceren y todos una gran familia pero con sus escenas .. Melo necesitamos tu locura soñadora, tu forma de ser , es el personaje que encauza los embrollos jajajaj vamos a ver si los guionistas nos hacen caso

    31. Hatice Kirli

      Ay ihşalah barışırlar

    32. Rosie Posie bir exo-l

      Tek favorim Ferit artık

    33. Pink Müzik

      Bi bitmedi şımarık neyi izleniyorsa

    34. jast-armyblink blacktan-edits07

      Oh a million yesssssss evet lan edser ❤❤❤ SELIN ve deniz ne zeman gedickasniz😠😠😠

    35. HK

      5m in 3days!!

    36. Deno

      EKRAN BAŞINA GECİİİN

    37. Deno

      5 MİLYOOOON

    38. ʜᴀʏʀᴜɴɴɪꜱᴀ

      Şuan trend 1 deki kerimcanxan bile daha fazla izlenmisiz ama trendlerde degiliz 🤯

    39. ʜᴀʏʀᴜɴɴɪꜱᴀ

      5 MILYOM GORUNTULENME 14 BIN YORUM VE TRENDLERDE DEĞIL MI 😳

    40. Aureta Bogova

      5 milioni e vai siamo fortissimi.

    41. Юлия С

      Ждём серию 😀

    42. Merimond Edits

      Son 600 ve 5 milyon

    43. Merimond Edits

      Here to make 5 million then I'll go in Twitter

    44. İpek Burhan

      "100 kez dünyaya gelsem 100'ünde de sana aşık olurdum Eda Yıldız" ~Serkan Bolat~

    45. SULTAN AQAMALIYEV

      Serkanın o sözü beni etkiledi hani Engin sorduya Edayi unutdunmu oda Unutamiyorum dedi

    46. ELİFSU ERDEN

      24 dk

    47. Damla Yıldız Seckin

      Ceren ilaçlarını içmeye başlamış saçını düzeltmiş

      1. Beyzaa

        Bu bölüm cok iyi olucaaakk

    48. Rabia b

      BİRAZ SONRA NE OLDUĞUNU HATIRLAT MAMA GEREK VARMI... BENCE YOK HADİ GÖREYİM SİZİ REYTİNGLERİ PATLATALIIM

    49. hatice etli

      Son 1 saat :)

    50. Kübra Hükerek

      Serkan ne öptün sanki ben hafızamı kaybettim

    51. mahdie

      sen cal kapimi 33 ro dezar

    52. efe kuş

      BU AKŞAM BAŞLIYOOOOOOOOOOOOO

    53. foopyu nooui

      SERKAN EDA YA DÖNÜNCE SELİNİN YÜZÜNÜ ÇOK MERAK EDİYOM

    54. Bayram

      Dizi çöp

    55. BRAWL STARS

      Обожаю турок и их сериалы

      1. BRAWL STARS

        @foopyu nooui Что там делать

      2. foopyu nooui

        abi her gün bu fragmanı seyreden ben miyim

    56. YİĞENİMİN TEYZOWU

      Son 16 dakikaaaaa😍😘😗

    57. Ela Eleysa

      Yorum

    58. Ela Eleysa

      15k

    59. Ela Eleysa

      5

    60. Maria José Bittencourt Martins Magalhães Chaves

      🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷 queremos nossa comédia romântica de volta, Serkan Bolat 💋💙💙

    61. Ela Eleysa

      5MILJOOONNN

    62. Mirella Doneddu

      😍😍😍😍❤ask

    63. MÜZİSYEN -Men

      ALLAHIM İNŞALLAH HAYEL FİLAN DEĞİLDİR

    64. Defne Sert

      0:09 hee unutamadı olum hatırlamadığı şeyi adam nasıl unutamasın?

      1. Emine Duru

        HAYIR ÖYLE DEĞİL. DEDİĞİ ŞEY BAŞKA AMA SENİN DEDİĞİN DDĞİL.

    65. Canan Çelij

      Şaka ya çok mutlu oldum barıştılar diye

    66. Lina Azur

      Bu akşam 💋❤

    67. Hülya Yenilmez

      Aksama 5 milyon olur 🙏

    68. Emre Güler

      abi her gün bu fragmanı seyreden ben miyim

    69. Nazlı Balcı

      2.15 saat kala izleyenler

    70. irem Akyurek

      Yaa bidakka siz özel bir bölüm olmadan 3. Fragman vermessiniz bir şeyler olcak yine bakalım bu akşamı heyecanla bekliyorum inşallah bu bölümde hatırlarrr 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

      1. irem Akyurek

        Benim gibi düşünenlere like

    71. Lale Ceferova

      5 milyon izlenmeye doğru😉

    72. Cumbala Tiro

      HADİİ 5M YAPALIM FANDOM HADİİ

    73. Ayperi Alkan

      ENGİN : HALA EDAYI UNUTAMADIN DEMİ FAN: ENGİN FARKINDA MISIN SERKAN HAFIZASINI KAYBETTİ BÖYLE DİYENLER LİKE ATSIN

    74. Ayperi Alkan

      EDA VE SERKANIN YARIŞ YAPMASI ÇOK İYİ

    75. Ayperi Alkan

      LÜTFEN HERKES TV DEN İZLESİN REYTİNGLER ARTSIN FİLİM BİTMESİN

    76. Ayperi Alkan

      BÖLÜME SADECE ÜÇ SAAT KALMASI ÇOK GÜZEL BİR ŞEY

    77. Ayperi Alkan

      YENİ BÖLÜME SADECE ÜÇ SAAT KALDI

    78. doğa engin

      Bu sen çal kapımı sıtkı ya

    79. Mazez Oturum

      Bu iğrenç dizi💩 hastalık daha da artacak

    80. Beyza Sevimli

      Hadi be fandom 5 milyon yaparız 🤜

    81. SuDe ÇaKıR

      ARKADAȘLAR REYTİNGLERİ YÜKSELTMEMİZ LAZIM YOKSA FİNAL YAPCAKMIȘ SAVAȘÇI DİZİSİ İÇİN

    82. Shaghayegh mohammadi

      Harikaaa

    83. Yusufemre

      sen cal kapımı sizi cok seviyorum en sevdigi film bu

    84. Yağmur Bahar

      Kesin haftaya çok kötü şeyler olacak

    85. Begüm Enekçi

      5 MİLYON İZLENMEYE ÇOK AZ KALDI

    86. Gökhan N

      İzledinmi lannn serkanaaa

    87. yusufcan turgut

      0:36 son burun bükücü serkan bolat

      1. lqvanter

        Aradığım yorum buydu wpwğqğsşldöcmclflck

      2. lqvanter

        WĞQPQĞLWÖSÖXLCPDĞEPELSÖDNC

    88. Fatma Kilic

      GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR FRAGMAN

    89. Fatma Kilic

      TR3NDLERE GIRMEMIZ ICIN BÜYÜK HARFLİ VE EMOJISIZ YORUM ATIN LÜTFEN ÖNEMLİ DİZİ IÇIN

    90. su Demir

      Serkan gerçekten aşık oldum galiba diyo

    91. Melek Sac

      Mf yapım paylaştı bayıldım. Acaba Serkan mı söylüyor? Seni bulmaktan önce aramak isterim Seni sevmekten önce anlamak isterim Seni bir yaşamboyu bitirmek değil de, sana hep yeniden başlamak isterim.

    92. Sozan Jbayli

      😍😍😍😍😍

    93. n alipieva

      obsessed, in love addicted to film and artists

    94. BEN SEN

      Eda hile yaptı en başta arabası Serkan nın arabasının önünde ewqekşqwlemqweqö

    95. Adlerjunghorbes Klasik

      Serkan Bolat adamsın !!!!

    96. baldi basics

      İlk defa yorumlara kalp atan admin gördüm,kral admin👏🏻

    97. Baran Aydın

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️HANKER❤️❤️❤️❤️❤️SCK 💘💘💘💘💘💘EDA 💑💑SERKAN🧿🧿🧿🏡