Sefirin Kızı 26. Bölüm Fragman

Sefirin Kızı

3,7 Mn görünümler1 487

    Sefirin Kızı bütün bölümleri startv.com.tr'de → www.startv.com.tr/dizi/sefirin-kizi/bolumler
    Sefirin Kızı'na Abone Olmak İçin → bit.ly/sfrn-kizi-dd-sub
    Gariban bir yarıcının oğlu olan Sancar, daha çocuk yaştayken Bodrum’a tatile gelen bir büyükelçinin kızı olan Nare’ye sevdalanır.
    Bu iki zıt çocuk, birbirlerini çok severler, sevdaları için yıllarca mücadele ederler. Sonunda kız oğlana kaçar ama tam kavuştukları gece Nare birden ortadan kaybolur. Bir daha onu gören olmaz.
    Kimi der denize düştü öldü, kimi der sefir kızı ya Avrupa’ya kaçtı. Bir aşık da onlara türkü yakar, der ki sefirin kızı alaca kuş oldu uçtu. Böylece Nare ve Sancar’ın mutsuz hikayesi bir destana dönüşür.
    Bir düğün gecesinde ortadan kaybolan sefirin kızı, tam dokuz yıl sonra, başka bir düğün gecesinde ortaya çıkıverir. Üstelik bu düğün, Sancar’ın düğünüdür ve ona kızını getirmiştir.
    Yapım: O3 Medya ve NGM
    Yönetmen: Emre Kabakuşak
    Senaryo: Ayşe Ferda Eryılmaz - Sedef Nehir Erdem
    Oyuncu Kadrosu:
    Sancar Efeoğlu: Engin Akyürek
    Nare: Neslihan Atagül Doğulu
    Gediz: Uraz Kaygılaroğlu
    Yahya: Doğukan Polat
    Elvan: Hivda Zizan Alp
    Refika: Özlem Çakar Yalçınkaya
    Akın: Erhan Alpay
    Güven: Erdal Küçükkömürcü
    Halise: Gonca Cilasun
    Menekşe: Tülin Yazkan
    Müge: Esra Kızıldoğan
    Zehra: Cemre Öktem
    Kavruk Ömer: Edip Tepeli
    Melek: Beren Gençalp
    #SefirinKızı #SefirinKızıS2

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Nuray Karaca

      Ben size bayılarak izliyorum ama

    2. Ozden Kiziltan

      İki bölümdür çok sacmaladiniz artik

    3. hümeyra gül

      Roketsan trlocal.info/u/video/eH6Dp7TF3Wm7pGs

    4. Crazy Yyyg

      GEDİZİ KALDIRILMIŞLAR ONURSUZ METRES NARE RESMİNİ KOYMUŞSUNUZ YAZDIKLARIM OKUDUNUZ BELLİ REZİLLER

    5. Aysun Taskiran

      Hadi artık yeni fırekman gelsin

    6. İbrahim ÖREN

      27. Bolum fragmanini istiyoruz

    7. Amani Bayaty

      Huh we were saying we want a second trailer we want a second trailer Now we can't even have a one

    8. No No

      Çok sıkıcı ve kötü bir bölüm

    9. Amani Bayaty

      Offff yaaa, Neden 27 bölümü fragmanı daha yayınlanmadı ?

    10. Eda MEN

      Bu bölümde gerçekten sinir oldum adam uçurumdan düştü heryeri kırık hastaye götürmeyip bide derinin içine koyuyorlar aptallık

    11. Amani Bayaty

      Yeni bölümün fragman ney çıkmıyor? 27 bölümü

      1. Amani Bayaty

        @Derya Bayaner biliyorum ama neden? Biraz gariptir

      2. Derya Bayaner

        yayınlanmadı

    12. Heba Hussein

      first my consolidates i hope all human beings in this crisis get through it safely. for this week episode sometimess i can not get it why real solid drama series suddenly move to fiction.hard to believe abstain mind and logic fiction.4th floor height fall of alive and healed with blood bags herbs and cow skin which i couldn't with research find any base with evidence on as if we moved to pharos age and healing with this :(

    13. Dyari Hatam

      bu bolumu verdilermi?

    14. Lamiye Mehheremova

      Siz nece insanlarsiz ? Niye izin verilmiyor azerbaycanlilar izlesin birde diyorlarki bir dovlet iki milletik

    15. Amani Bayaty

      There are spoilers for ep26 down Gediz, I got fooled by this trailer, thought that Gediz will regret his actions and be a good person again, but that Gediz...... I don't want to curse but I seriously started to hate him so freaking much

    16. chd k

      Senarist saçmaliyor naaaaasil gediz oyle bir seye yapterirsen nasil Akin in oldu ve gomuldu diye polise soyler hem Sancari hem nareyi tehlikeye atarak

    17. Fatima Alzangy

      😭😭😭

    18. Fatima Alzangy

      Yüzük 26 ne zaman çıkacak Çok heyecanlıyız, bekliyoruz

    19. Fatima Alzangy

      Yüzük 26 ne zaman çıkacak Çok heyecanlıyız, bekliyoruz

    20. Fatima Alzangy

      26. bölüm ne zaman çıkacak, bekliyoruz😭😭

    21. martha pabon

      la mejor pareja para este amor epico, gracias a las guionistas, al director y a todo el elenco en general. le meilleur couple pour interpreter cette histoire d'amour. Merci au Directeur, aux écrivains et aux tous les actors en general, specialement Engin et Neslighan.

    22. Sogand Eftekhar

      bölümleri ve sahneleri izleyemiyorum, lütfen yurt dışında olanlar için açın

    23. Nare Sancar

      Yok ya dünya nankörlerle dolu araya karşılıksız aşk gırınce gedızde sapıttı

    24. Sinem Gülşen

      Amannn ancak bu kadar sacmalayabilirlerdi ne bicim bi bolum izledik ya Narecim prof olmus adami posta doluyo,Gedizi kotu karaktere cevirdiler,Halise efeyi bicirik kiz evden kovacak kadar havaya sokuldu falan filan. Akin i da polisler toprak altinda canli bulurlarsa sasirmayacagim komik bi bölüm olmuş

    25. Duygu Sarac

      Yaniii bu kadarda olmaz gediz nasıl polisi araya biliyo ya ? Oha ya artık sacma yaptınız...

    26. Bilal Özer

      Şuan yeni bölümü izliyorum o kadar saçma ki zevkle izlediğim filmi kapatasım geldi 0 gerçekçilik ya.

      1. Semra Kaya

        Ben izlemeye bile gerek duymuyorum artık. Fragmanı baktım şimdi sadece saçmalık saçmalık..

    27. Evrim Isik

      Koskoca postu getirdiler doladılar adama kırmızı iple bağladılar allahım yarabbim

    28. hanife bostancı

      Diziyi izlerken mantığınızı dışarda bırakmayı unutmayın 😒 iyice saçmaladılar çünkü VE DİZİYİ DOKTORLAR İZLEMESİN ÇILDIRABİLİRLER (sığır postu ile tedavi 😅😅😅😅😅😅)

    29. Hasan Kenanoglu

      Türk kardeşlerim.Sesimizi duyun.kanalıma abone olun ve Azerbaycan savaşdaki qalibiyetlerimizi beyenerek paylaşarak sizde bize medyada destek olun.medya savaşında yanımızda olun.sesimizi duyun dunyaya Türken sesini duyuralım.her Beyeni her paylaşım her abone düşmana ermeniye atılan 1 mermidir.Ne Mutlu Türküm diyene.Yaşasın Azerbaycan yaşasın Türkiyem.

    30. sümeyya yerebakan

      Havaalanı sahnesinde herkes maskeli ama bunlar maskesiz😐

    31. Zeynep Demir

      En çokta meleğe üzüldüm saf küçük bir kızın bu acıyı öğrenmesi çok kötü bişey

    32. Nare Sancar

      Herkes ekran başına sefırın kızı başlıyor 👍👍❤️❤️❤️💕💕💕

    33. Ayşe Köse

      Dizinin müziklerinin çok yüksek sesli olmasından dolayı diyaloglar anlaşılmıyor bazen

    34. Məhəmməd İsmayılov

      Nate NASUH tovbrsinin bozdu ucurumda Sancar dige bagirdi

    35. Denise Toraman

      Niye dizi cikmadi 26 bolumu bekliyoz acaba ne oldu insallah dizi devam😞🙏💙🧿

    36. Yıldız Yıldız

      Sancar ölecekmi bence yaşar sice? 💭

    37. dizi tv

      Allahdan başroller ölmez diýe birşey var..

    38. Hüseyin Həsən qardaslar

      Bence Akın kayıpdır bulamıyıcaklar aylar sonra tekrar ortaya çıkıcakdır

    39. Carmela Petraglia

      No nn può finire così, fatemi vedere la puntata 26 per favore 😭😭😭

    40. Vip SEFA

      2. Fragman neden gelmiyor

    41. carolina reyes cabrera

      #EnginAkyürek #SancarEfe #Sefirinkizi #Narsan

    42. Arzu Alizade

      Kavruk onun yukaridan duşduyunu biliyordu o yuzden asagiya otlar duzmuş yumşaq duşsun deye 😂😂😂

    43. Sevgi Yalpi

      Bugün Sefirin kızı var ama 2. fragman yok

    44. Mavi Ay AGFC

      Güzelim diziyi neye çevirdiler. Günlerce Sancar yoğun bakımda olmalıydı ve Nare başından bi an olsun ayrılmamalıydı. Sancar, Nare sayesinde iyileşmeliydi. Bunun gibi şeyler olmalıydı. İnşallah sonraki bölümlerde dediğim olur.

    45. gulhayat karakulah

      Bence bir sey olmadi Çünkü nare bu kadar sakin Olmazdi !

    46. Hayalet

      25. bölümde göz pınarlarım su kalmadı her dakikasında ağladım :(

    47. Sonsuz Arzular

      Axsami gozduyey

    48. Ahsen Kizil

      Gedize yeni kız geliyor sanırım umarim oda mutlu olur artk

    49. Rumeysa Halvalı

      Rıırırırıırı7r7r77rırıırırı

    50. Rumeysa Halvalı

      Jrrııeırırırııdıdıd

    51. Rumeysa Halvalı

      Utuduudududududdu

    52. Mr.namık

      Nare bile olmediyse bidesancar akinin ustundeydi daha az hasar alir 3.su basroller olmez

    53. Berra Kum

      Allah'ım pazartesi oldu hani 2.fragman

    54. Vlogist Şuh Biri

      Gediz kötü oldu ve tüm dizi klişelerle birlikte bana veda etti

      1. Muhammet ali eren

        gediz en başından beri böyle biriydi siz göremediniz sadece

    55. ilayyda

      pazartesiye geldik hala 2. fragman yok!!

    56. delinin biri

      2. Fragman niye gelmedi beaa haftayı zor çıkardım

    57. Günay Həsənova

      Artık 2 ci fraqman gelsin ya

    58. Cəmilə Qurbanova

      Sancar öləcekmi😞

    59. Cəmilə Qurbanova

      Axşami səbirsizliklə gözləyenlər burdasiz?

    60. Nisexanim Ismayilzade

      Bu gün Pazartesi . Sonunda kavuşuyoruz sefirin kızına . Akşamı iplə çekiyorum .Ama gece izleyeceğim

    61. Elif Nur Göçmen

      2.fragman da verin hiç bişey anlamadık

    62. BERRA ALKAN

      Öldü mü laaan

    63. Noor Ul Ain

      Where is the next episode,, still not there,,,,whyyyyy,,,,come already

    64. BERKAY SEVEN

      Artik 2 fragmani verin ya bu aksam baslicak

    65. Nurlan R

      ama öyle hersey bitemez ki

    66. Yurtta Sulh Cihanda Sulh

      Ölmedi Bundan Emin Olun Çünkü Bizim Bir Akraba Dizide Otnuyor Bir Kaç Bölüm Meydanda Olmiyacak...

      1. Amine İsmayilzade

        Sen neden spoiler verdinki şimdi ya o akraban işten cikarilirsa ya dizi final yaparsaaaa spoiler vermeee😤😤😤😤😭😭😭😭😭💜💜💚🖤

    67. sahar hassanpour

      ❤🇮🇷❤🇮🇷❤🇮🇷❤

    68. Sivaslii 58

      Bisey sprucam nare simdi bu bölümdemi bozdu yeminini sancar diye bagiriyor ya yoksa önceden bozmusmuydu?

      1. Sivaslii 58

        @Muhammet ali eren tamam teşekkürler diziyi bir kaç bölüm izlemedim karamtinada canım uyumak dışında bişey yapmak istemedide soruyum dedim teşekkürler

      2. Muhammet ali eren

        önceden bozmamıştı sancar uçurumdan düşünce bozdu istemeyerek bozdu zaten insan naptını hatırlamaz o an adam uçurumdan atlamış

    69. Suleyman Avci

      Fragmandan hic birsey anlasilmiyor bekle artik pazartesiyi

    70. Anonymous 15

      DİZİYE DENİZ IŞIN KATILIYOOOO

      1. Anonymous 15

        @Muhammet ali eren bence de böyle bi 6-7 bölüm sonra belki birbirlerine ısınmaya başlarlar ayrıca akın ve kahraman gitse de bence daha başlarına bir sürü pislik gelir o yüzden bence sıkmaz insanı

      2. Muhammet ali eren

        @Anonymous 15 direk gediz için gelmez şu etapta çünkü nare ve sancarı ayıracak bir durum ortada kalmaz gediz kolay kolay nareden başkasına aşık olmaz hemen

      3. Anonymous 15

        @Muhammet ali eren hayır bence Gediz için geliyooo

      4. Muhammet ali eren

        evet kesin sancara aşık olur :D

    71. Fidaş ABBASOVA

      Bence Sancara bi şiy olmuyucak.

      1. Muhammet ali eren

        @Fidaş ABBASOVA delirmese iyi :D kimseyi hatırlamıcak bence

      2. Fidaş ABBASOVA

        @Muhammet ali eren bencede hafızasını falan kaybedicek

      3. Muhammet ali eren

        birşey olmadan kurtulması imkansız bence yaşıyor ama tramba geçirecek

    72. supastanesi

      deniz isiiiinnn gelicekkkkk yeyyy

    73. No name

      Yuh be! Gizlilik yapacaksınız diye ikinci fragmanı vermediniz. Bu nasıl bir geri zekalılık anlamış değilim

      1. Muhammet ali eren

        ikinci fragmanı bazen vermiyorlar gizlilik ile alakası yok bence :D

    74. hksbjs bshsb

      İkinci fragman hâlâ yok

    75. moon light

      Bir atasözü derki : başroller asla ölmez

    76. Aleyna Yazıcı

      Lan ne saçma dizi her bölüm bağırış çağırış

      1. Aleyna Yazıcı

        Muhammet ali eren illa ilk gecesinde kan gelmeyen kadın ihanet mi etmiş oluyor? Tıp bilmediğin ne kadar da belli sadakati namusu öyle saçma bi şeye bağlamış olmanız ne saçma kadının bütün hayatı değişti senin dediğin küçülttüğün ve çokta önemsemediğin bi hatası yüzünden. En kötüsü toplumumuzda böyle bi sürü insan var ve bunu dizi yapıp bu davarlığı çomarlığı yapan adamı şirin gösteriyorlar. Böyle durumların çok fazla yaşandığı bi toplumda böyle bi dizi çekilmez çekilse bile adam şirin gösterilmez. Ben bu yaşadıklarından tek başına güçlü çıkan ve kendine bu kötülüğü yapanı affetmeyen bi kadın izlemek isterdim örnek teşkil etmesi için. Ama pardon öylesi reyting getirmez malum sen ve senin gibi düşünenler çok bu toplumda

      2. Muhammet ali eren

        @Aleyna Yazıcı kardeş kadını sokağa attı asın öldürün mü demek lazım her insan hata yapabilir bunu anlayın artık sancar kötü bir insan değil hatalı bir insan öfkesinin hırsının şüphesinin çok sevmenin kurbanı olmuş adam hatasını anlayınca canını bile verdi daha napsın hep birileri için kendini feda etmiş sancar onu anlamak yerine 1 hatasına bakarak hep eleştiriyorsunuz iyi yanlarını hiç söylemiyorsunuz ihanete uğradığını düşündü ve yanından kovdu sadece bunu her insan yapabilir kadında yapabilir kadına yapılınca niye ekstra birşey olmus gibi söylüyorsunuz

      3. Aleyna Yazıcı

        Muhammet ali eren ben günlük Gülistanlık olsun mu dedim ne alaka böyle bi sonuç çıkardın ayrıca kadını sokağa atan adamın yanında yüzsüz yüzsüz duran bi kadının olduğu diziyi savunmayın bana deli oluyorum ya

      4. Muhammet ali eren

        yaz dizisi izlemiyorsun dram dizisi bu ne bekliyordun beğenmiyorsan git yaz dizisi izle

    77. CeSe Ba

      Ne yani ikinci fragman yok mu

    78. Asmer Beylerova

      😰😰😰

    79. Selda Simsek

      Yemin edeiyorum öldürdünüz bizi meraktannn😥😳😧

    80. Furkan Halkanlar

      Sancarin Naresi Mi Sefirin Kızı mı Sancarin Naresiyse like atin Sefirin kiziysa Yorum Hangisi daha yakışiyor

    81. Özlem Kandil

      Sancarrrrrrrrrr

    82. Özlem Kandil

      Nare bu saatten sonra sadece sancarin

    83. Özlem Kandil

      Sevmek güzel ama kavuşursan 😔

    84. Qasımova Rəhimə

      En büyük hayalim Nare gibi olmak Amin inşallah Amin inşallah olur

    85. Qasımova Rəhimə

      Hər gün alıyorum hemen vakit gelsin Sefirin kızına bakiyim

    86. Qasımova Rəhimə

      2 ci fragmanı niye gelmedi?

    87. zeynep kurt

      İnşallah Sancar ölmüştür

      1. zeynep kurt

        @Fatih471 sancarın ölmesini istiyorum

      2. Fatih471

        ???

    88. Melis Tuğçe Polat

      Bence Sancar ın her yeri kırılacak hatta bitkisel hayata geçecek. Dizi böyle böyle uzayacak.

    89. Aynur Aliyeva

      Kara sevdada neslihan boyle kemal deyip bairidi kara sevdada cok uzucudu son sahne 😣

    90. فاطمه هاشمی

      Sefirin kizi 2 fragman istiyoruz

    91. Taleh Cabbarov

      2 fraqman neden cikmadi

    92. Nisa Bağdat

      Hiç bişey anlamadım 2. Fragman gelsin diyenler

    93. Ömer Şemizadə

      Gelmedi ikinci fraqmen🤨

    94. OYUN USTALARI

      Yeni oyuncu geliyor gogoleden bakabilrsimiz yeni oyuncu kim diye

    95. Leyla Memmedova

      Sancar ölmesin. Nareyle kavuşunlar Menekşenin oyunu ortaya çıksın. Her şey güzel olsun Gedizle Sancar barişsin. Akın ölsün hapse girmesin Sancar

    96. Seva Elizade

      1 gun kaldi. Her halde cok heyecanli olcak o uzden 2 fraqman olmadi ❣

    97. Şemsi Ayyıldız

      Sancara birşey olmadı diyenler bir like

    98. Bedia Unsal

      Sancar olmessin mutlu bir son girelim artik

    99. Elis Nur

      trlocal.info/u/video/ipupjcqy15eyd6o

    100. Ece ece

      Uçurumdan düşen tedavi için ağır ilaçlar verilen kadının çocuğu düşmediyse Sancar'a hiç bir şey olmaz.