Safiye Ortalığı Birbirine Kattı! | Masumlar Apartmanı 17. Bölüm

Masumlar Apartmanı

481 B görünümler165

    Masumlar Apartmanı 17. Bölüm Özeti:
    Han ve İnci’nin evliliğini öğrenmek Safiye’nin dünyasını alt üst eder. Her şeyden habersiz olan Han ve İnci, evliliklerini açıklamak üzere apartmana gelirler. Ancak her şey için çok geçtir. Naci ise Safiye’nin tekrar içine kapanmasını yanlış yorumlar. Kendini açıklamak için bir çözüm arayışına girer. Fakat Gülru’nun zamansız bir hareketi her şeyi daha da karıştırır. Gülben ve evdekiler yeni bir krizin eşiğindeki Safiye’yi zaptedemeyince Han’dan yardım isterler. Han’la yeni hayatlarına başlamak için ev arayışına giren İnci ise tüm hayallerini yıkacak olan gerçeği öğrenir.
    #MasumlarApartmanı her salı 20.00’de #TRT1'de!
    ------
    Her evin bir sırrı, her kalbin bir yarası vardır. Bazen de kapıyı aşk çalar...
    Masum hayatların gerçek hikayesi Masumlar Apartmanı her salı TRT 1’de!
    ------
    Safiye (Ezgi Mola) ve Gülben (Merve Dizdar) yaşamı takıntılarla dolu iki kız kardeştir. Kardeşleri Han (Birkan Sokullu) ise hasta babalarının da bulunduğu bu aileyle dünya arasındaki tek gerçek bağlantıdır. Han’ın tüm hayat amacı iş ve ev arasında mekik dokuyarak bu aileyi ayakta tutmaktır. Ancak Han’ın dünyası İnci’yi (Farah Zeynep Abdullah) gördüğü anda değişecek, aşk; Han’ı ilk defa kendi mutluluğunun peşinden koşturacaktır. Her günü diken üstünde geçiren Derenoğlu ailesi, İnci’nin gelişiyle birlikte daha da kontrolden çıkacaktır.
    Gerçek hayatların, iç acıtan hikayelerinden uyarlanmış bir başyapıt olan ve sürükleyici konusuyla herkesi şaşırtacak olan “Masumlar Apartmanı” dizisi her salı akşamı TRT 1’de…
    ------
    Sosyal Medya Hesaplarımız:
    Instagram: masumlarapartmani
    Twitter: masumlarapt
    Facebook: masumlarapartmani/

    katma 8 gün önce

    YORUMLAR

    1. General Mobile

      safiye ilk biz yapsak namusumuza laf gelir oğlu diye onu tebrik ediyor derken cok haklıydı ama sonra yukarı cıkınca da sen ayarttın diye bütün suçu inciye atarak aynısını kendisi yaptı

    2. ALOREX IA

      Sarı kadının saçı tamamı sarı olsun dienler like o ne mavi bir yeri bir yeride sarı

    3. ttt gg

      bu evde hepsine bir zulüm yapılmiş ama en kötüsü safiyeye yapılmış

    4. Mine Aman

      Dede ve Safiye ben sizi niye çok yakıştırıyorum :)

    5. zeynep naz

      Safiye: -Bakın fosil sizin torununuz arkanızdan neler çeviriyo!!😲😠 Fosil: -defolun gidin bureadan!!😠😤😤

    6. Tomris U y a r

      Safiye seni sevmeye başlamışken tekrar nefret ettim senden..

    7. Serra Sarılı

      GÜLBEN:Bak baba torpil yaptı her zaman olduğu gibi. Bir baba sevgisi görmediğinin kanıtı

    8. demirium

      Ne yapıyorsunuz Safiye hanım?

    9. Eda Nar

      Bu diziyi izleyenleri huzura kavuşturacak biri var....O da psikolog İzzet Güllü.

    10. Bulent Turk

      Safiye ileşiyor

    11. Gökçe Kaya

      FİLMDEKİ HERKES HASTA BAYRAM DIŞINDA 😶

    12. Tuğçe

      Memduh yakında ali rıza bey gibi kalcak

    13. Tülay Turkay

      Şu. İnci ne sevimsiz gönderin bunu itici rol yapma sıfır

      1. Mi Enna

        Selam, nasılsınız? Kanalıma beklerim 🥰

    14. ZEYNEP Ølğ

      Safiye:Gülben Fosil li de nasıl kandırmışlar bak adam ölüyodu Gülben:Ayy abla bunlar o evde yaşarlarsa o fosille sarı kantaronun yaşad Safiye:AĞZINI HAYRI AÇ KIZ

      1. Mi Enna

        Selam, nasılsınız? Kanalıma beklerim 🥰

    15. Umji My Only 1

      HAN 20 yıldır aynı şeyi giyiyyor

      1. Mi Enna

        Selam, nasılsınız? Kanalıma beklerim 🥰

    16. Birgül Özkaya

      Şu kız Han a hiç yakışmıyor. Başka oyuncu kalmamış gibi.

    17. Azin Hashemi

      İncim benim pamuk prensesim🤍🤍🤍🌸🌸🌸

      1. Mi Enna

        Selam, nasılsınız? Kanalıma beklerim 🥰

    18. Ilayda Turunc

      kral şakir

      1. Mi Enna

        Selam, nasılsınız? Kanalıma beklerim 🥰

    19. A

      Ben bu sahneyi hiç bir şekilde onaylamıyorum gençlere çok kötü örnek

      1. Mi Enna

        Selam, nasılsınız? Kanalıma beklerim 🥰

    20. Beach Pool

      Han da hep çok sakin kalıyor bir de onun yükselme sahnesini gorsek guzel olabilir hepiçine atıyor

      1. Mi Enna

        Selam, nasılsınız? Kanalıma beklerim 🥰

    21. Murad Heyderli

      Safiye sen xestesen

      1. Mi Enna

        Selam, nasılsınız? Kanalıma beklerim 🥰

    22. isimsiz

      Safiye: Aaa inanamıyorum rezillik! Fosil: Hepiniz çıkın evimden Gülben: Ya Han benden önce nasıl evlenirr Babaları: Tebrik ederim Asdklnjsjxdklfsjxj

      1. Mi Enna

        Selam, nasılsınız? Kanalıma beklerim 🥰

    23. Ebru Ural

      Safiye anandan kötü oldun

    24. merve yıldırım

      Ay içim şişti insanlar birbirlerini severler dede o kadar kısıylarsan kocaman kızı gizli yapar sabun misali insan sıkarsan kayar

    25. merve yıldırım

      Evlenmek kötü bir şey değil Safiye Allah aşkına adam öldürmüşler gibi davranmayı kes sonsuza kadar bekar mı kalacaksınız yuh yanii

    26. Sam KO

      İnci Han’la ilk bölümlerde evlenmedi mi ya bu fosil de biliyordu hatta??

    27. Esra Keskiner

      Safiye yonetiyor onlardla susuyor halbuki hata yapiyorlar

    28. Esra Keskiner

      Safiyenin tedavi olmasi lazim onu naci falan tedavi edemez burda zayif karekteri olan han ve babasi cok pasifler safiye uonetiyor aileyio karar veriyor

    29. Elif Sarp

      AYAZ BEBEĞE DESTEKK

    30. Derya Özdem

      Rj tb stx

    31. suheda keyvanklıoğlu

      SAÇMALIKTA VAR IZLIYORUM AMA SAFIYE ZAMANINDA ANNESININ ETKISINDE ÇOK.KALMIŞ FOSİLDE DEMESU YOKMU😂 AMMA VELAKIN BABASINI EVE ALMALARI VE INCININ GIZLCE EVLENMESI YANLIŞ OLDU

    32. Hazan Guzeli

      Fosil birgün kalpten gidecek sonradan duyduklarıyla bunlarında şansı yok ne zan söylemek isteseler fırtınalar önceden kopmuş oluyor

    33. Ayşe Deniz Yahşi

      İnci’yi niye bu kadar varoş giydiriyorlar burda anlamak mümkün değil yüzüde bi garip,acayip beğenirim farahı normalde 😒

    34. Melike Tekin

      Safiyeyi dövesi gelenler 😂

    35. Taha Seyrekbasan

      sizin için çoğu yorumu buraya koydum ücretiniz 1+ Çiçekli Mutfağım 22 saat önce (düzenlendi) İnci 'nin annesini izlerken aklima Frida Kahlo geliyor hep 212 Aysima Çalışkan Aysima Çalışkan 1 gün önce Ablam şuan ya şarkı söylüyordur ya şiir okuyordur. Safiye'nin o an yaptığı şey=SİZ NASIL EVLENİRSİNİİİİİZZZ! 391 Zehra Ay Zehra Ay 1 gün önce Bence Safiye'nin burda kızmasının asıl sebebi: aynı şeyi o yapsaydı çevresine göre ahlaksız olurdu ama Han yapınca tebrik ediliyor 175 Gamze Gamze 1 gün önce Her fosil dediğinde kahkaha atıyorum 😂😂 792 Ozan Ulusal Ozan Ulusal 1 gün önce Kırk yıllık deliyim bu Safiye'nin anası kadar piskopat bir halüsinasyon görmedim 😅 739 ayla yalçın ayla yalçın 1 gün önce Fosil de kızını öldüren adamı evine alıyor inci evlenmiş evden kovuyor anlamdım gitti vala 185 Berna Gümüş Berna Gümüş 1 gün önce Safiye böyle bu kafayla giderse annesinden asla kurtulamaz 93 Leni Lil Leni Lil 1 gün önce (düzenlendi) Ah be Safiye,Evlenmeyi ahlaksızlık olarak görmesen keşke... 397 Raziye Portakal Raziye Portakal 23 saat önce Ölen Anne Hasibe, Yaşayan Baba Hikmet'ten daha fazla rol oynuyor🤣🤣😊😊😂😂 111 pinkkk pinkkk 1 gün önce (düzenlendi) Dedeye de hak veriyorum.Zamaninda kızına olanlar İnciye olmasın diye çabalıyor adam.Ona da yazık 522 deva deva 1 gün önce (düzenlendi) Annesinin zihniyetini kendine yüklemiş Safiye, cidden şu kadını artık mezarına sokun. 160 LŞT LŞT 1 gün önce Karabasan gibi her yerden çıkan Safiye'nin annesi sırf kendi sevilmediği için Safiye'ye hayatı zindan etti, hala da ediyor. Hasibe, senin yerin mezarın, Safiye'yi rahat bırak da biz de rahatlayalım. 😒 334 Fırat Aras Fırat Aras 1 gün önce Bir insan aç ve susuz bir hayvanı beslediği anda, aynı zamanda ruhunu beslemiş olur Hayvansever olan değerli arkadaşlar attığım son videoma göz atarsa sevinirim Her şey gönlünüzce olsun 81 H G H G 1 gün önce Safiyenin hayelleri bitmez Hanın aşkı bitmez Ege'nin okulu bitmez Hasibenin kötülüğü bitmez 247 Nazsu Naz Nazsu Naz 1 gün önce İnci nin gerçekten yalan söyleme ve erteleme hastalığı var, yazık etti dedesine.. 58 Pepee Pepee 1 gün önce Safiye artik goğe bakarak bile iuelesecek gibi gorunmuyo 😔😔 56 Alanur KIZIL Alanur KIZIL 23 saat önce Han kaç yüzüncü kez rezaletin ortasında susup susup sadece “yeter ya” diyorsun. 62 irem irem 21 saat önce (düzenlendi) İnci nin ailesinin davranışları beni çıldırtıyor. Han Ege nin okul parasını ödesi diye bi küfretmedikleri kaldı adama. Adam olmasa çocuk sanayide çalışıyordu şimdi okula parasıyla bile almayacaklardı. Hayır adam bunu göstere göstere yapsa anlıcam da. Yaptığı iyiliklerin kendine bir faydası olmamasını geçtim adamı zora sokuyor. Hiç bir amaç gütmüyor yardım edebilmekten başka. Çok sinirliyim bu konuda djdjdkdjskd 22 Polat Alemdar Polat Alemdar 1 gün önce Bu diziyi benden önce annem izliyordu ben, babam ve abimde "bu şaçma diziyi mi izliyorsun?" Diyorduk ama sonra hep beraber ailecek 2 bölüm izledik ve resmen bağımlısı olduk. Artık her Salı kaçırmadan izliyoruz. 22 Polat Alemdar Polat Alemdar 1 gün önce Safiye, Gülben ve Han'ın başına ne geldiyse sevgisizlik yüzünden geldi. Ve sevgiyle iyileşecekler. 42 Barney Stinson Barney Stinson 1 gün önce "İnsan acı duyabiliyorsa canlıdır. Başkasının acısını duyabiliyorsa insandır." 54 deniz özgen deniz özgen 1 gün önce Öldükten sonra bile amel defteri kapanmayan Hasibe. Kötülüğünün izleri öldükten sonra bile zarar vermeye devam etmiş. Şeytan azapta 😂 34 DİLARA ültü DİLARA ültü 1 gün önce biz : herşey düzeliyor senarist : siz öyle sanın uğursuzlar dldlslwpwppw 53 isimsiz isimsiz 1 gün önce Nobody: Han: ben doğduğumda takım elbiseli doğdum biliyormusunuz 113

    36. Esra Sari

      Han dilini yutmus Böyle koca olacagina hic olmasin sari etekli han 😡😡

    37. ŞEKER PORTAKALI

      Saygısız Safiye, ağzından çıkanı kulağı duymuyor 🤦 İNCİ öyle biri değil.

    38. Hacer'in Mutfağı

      Annesi trentyol reklâmları gibi her yerden cikiyo🤣

    39. Namjoon Joon

      #HWAA

    40. Kübra Karatepe

      Safiye gibi bağırmalı herkese içimi döksem rahat ederim

    41. yagmur yuceant

      Ama safiyede biraz haklı bi çıkıyo çatı katına düğün fotoları ondan gizli kaç aydır evliler

    42. Alperen Ünlü

      Herkese her şeye ahlaksızlık diyip bağıran herkese istediği yaptırtmaya çalışan herkesin yok safiye kızar yok safiye ne der kafasına göre milleti evden kovmalar diyeceksiniz annesi yüzünden bizene cidden bizene ya yeter ama artık inciye yazık değil mi ne kötü kadınlığı ne ahlaksızlığı kaldı garibimin hiçbir amaç olmadan sadece saf duygularıyla bir adamı sevdi ablası olucak kişi burnundan getirdi inci gülben iyi olsun diye uğraştı en yakın arkadaşını öldürmeye kalktı hala gıkı çıkmadı şu dizideki TEK MASUM KARAKTER İNCİ bu safiyeye katlanıyor hala Handa diyorki bizimle yaşa eee oldu paşam başka isteğin eğer Han bunda diretirse inş İnci ayrılır Han ablasıyla çürür orda çocukluğu babasıyla ve babası gibi olan bir ayyaşı iyileştirmeye çalışırken geçiren genç bir kızın ilk defa mutlu olucakken bunları yaşatmaya kimsenin hakkı yok inşallah İnci mutlu olsun başka isteğim yok

    43. meral ünsal

      Safiye nin bu kadar konuşmasına Han 'ın tepkisiz beklemesi onu alıp götürmemesi çok sacma

    44. hüseyin şahin

      ezgi mola muhteşemsin ya 😂🤣😂

    45. hüseyin şahin

      çaya mi çağırayım kurabiye mi vereyim 🤣😂🤣😂

    46. Nisatürkmen

      Ezgi Mola’’ya çirkef rolünün bu kadar yakışacağını tahmin edemezdim..

    47. Ayşe Yıldız

      Ayy!Safiye çok komik.😂😂😃😃😄😄

    48. E. Nisan

      bu sefer ilk kez safiye'nin tarafındayım

    49. Annemle İlk Tarifler

      Safiye gerçekten çok kötü kalpli birisin sen

    50. Safiye safiye

      *Bende böyle olsun istemezdim*

    51. girlNwhite

      Fosil=incinin dedesi Parmaksız= incinin babası Sarı kantaron=incinin kendisi Esra= Sırık Kendi öz kardeşi = sidikli Babasına = hiç ek getirmeden baba

    52. s P

      çirkef görümcelere nefret olsun!!!!!!

    53. RebelangelTES

      Safiye’nin dediklerinden birine çok katılıyorum insan iki günde aşık mı olur? evlendiklerinde birbirlerini ne kadar taniyorlardi ki yani sen gercekten iki gunde tanıdığın adamla kendi aileni ve onun aşlesini hiçe sayıp evlenirsen altında bir şey var mı diye düşünürler. İki günde aşık olsan evlilik kararı verebilmen için üçüncü güne ihtiyacın olmalı. Birde böyle durumlarda en çok sevdiklerine zarar veriyorsun ki ablası hasta bunları düşünmeleri lazımdı. Sonra o evde kalıcaz kalmıcaz kavgası yapıyorlar. Han’ın bunu İnciden istemsi ne kadar haksızlıksa düşüncesizlikse, zaten ne kadar acele ve konuşulmadan evlenildiğinin bir kanıtı. Ki hasta kadın ne yapıp edip tedavi olmalı iyice deliriyor ama farkına varan yok.

    54. Hasibenin Annesi

      Hanın hikayesi ayrı üzücü Safiyenin hikayesi ayrı üzücü İnci (sarı kantaron🤣) un hikayesi ayrı üzücü Memduh(fosil) in hikayesi ayrı üzücü Gülbenin hikayesi ayrı üzücü Bu nasıl dizi...

    55. Mls Bbl

      Dede ne yapsin oda psikolojik vaka?!biraz olgun olsaydi keske @kizinin yasadiklari psikolojisini bozmus

    56. tülin mutlu

      Bu kadar çirkef kötü insanları izlemeye dayanamıyorum çok mu çok saçma geliyor

    57. Emilie Dem

      Bu sahnede Memduh dede'ye çok acıdım yukarda aylardır Karı koca hayatı yaşamışlar deyince adam yerin dibine girdi ya

    58. şeh '

      safiye sonuna kadar haklı inci aptal cidden

    59. Her Türden

      trlocal.info/u/video/h6OenrPFvqXTl3Q 👈

    60. Safiye Derenoğlu

      Bunlar bı güzel nikah basmışlar şimdide bana kızıyor

      1. rümey S.A *****

        Uğursuz safiyee!!sus sen sus hshsu

    61. ESPORTS PUBG MOBİLE

      Safiyeyi bi tımarhaneye yatırın bi normale dönsün sonra dizeye dönsün😄ya kadın oğlumun aklını çeldin sen karıştırdın ortalığı sen yaptın diyen kaynanalar gibi mübarek ve şaka makada sözler çok ağır inciye karşı açıkca bi o.... Demediği kaldı ve safiye gibi olan binlerce çirkef var hayatta

    62. Erimcan Çelik

      Han: Ablam şuan ya şarkı söylüyordur ya da şiir okuyordur. Safiye: Hı hıı... Sen öyle san!

    63. medine yylmaz

      yine herkes kendince haklı kimseye kızamıyorum üzücü

    64. YAVUZ OKSUZ BIG FAN

      SAFIYE ILE AYNI FIKIRDEYIM AHLAKSIZLAR KACIP EVLENDILER SARI CIYAN O SADECE CUZDANI SEVER (CIDDIYE ALMAYIN🤣🤣🤣🤣)

    65. YAVUZ OKSUZ BIG FAN

      Safiyenin anasindan bile daha deliyim su hasibeye bi ceki duzen verinde benden daha deli daha piakopat yapin milleti parmagimda oynatiyom hasibe ne kadar deli o kadar reyting hihihihihi🤗🤗🤗🤗🤗🤗

    66. Sedanur Aldemir

      İncinin babasına parmaksız diyorr İncinin dedesine fosil diyor inci ye de sarıçiyan bu nasıl bir zeka 😅

    67. İrem Baki

      Safiye, Fosil'e neredeyse kalp krizi geçirtecekti bu sahnede😂

    68. Nurcan ege

      Bu safiye varken bunlar iyi olamaz

    69. emirwastaken :]

      Otomatik altyazı müzikleri "abone ol" diye göstermesi :p

    70. emirwastaken :]

      Annesinin herşeyini taklit ediyorda annesinin ruhunuda kafasına yüklemiş anasını heryerde görüyor :]

      1. Betül

        Her şey* ( ayrı yazılır) her yerde ( o da ayrı yazılır) :)

    71. Fatmanur Doğan

      Dedeleri kalpten gidicek diye korkuyorum Safiye ne yapıyorsun?

    72. Fatmanur Doğan

      İnci sen 3 günde evlenecek kadın mıydın?

    73. Titrek Memduh

      HANIMEFENDİYE BAK GİZLİ GİZLİ EVLENMİŞ BİR DE EVLİYKEN İSTEMEYE GELMİŞ!!!!!

    74. Titrek Memduh

      AHHH İNCİ AHHHH!!! BU SAATTEN SONRA KENDİNİ ASLA AFFETTİREMEYECEKSİN BANA!!!!

    75. Deniz Onen

      HAN olsam bir dk durmam bu evde

    76. queen

      Ya Safiyenin verdiği tepkiler çok abartılı ve lüzumsuzdu evet ama İnci ve Han’ın yaptığı da çok mu doğru? Hadi Han’ın ailesi malum, söyleyemedi. Ya İnci? Ailesinden nasıl saklar böyle bir şeyi? En fazla ne tepki verebilirlerdi ki?

    77. Nil Ay

      Ben bu konuda hem Safiyeye hemde fosile hak veriyorum. Besle büyüt üstüne titre canının parçası gitsin onay vermediğin kişiyle gizli gizli evlensin ve utanmadan aylarca sana rol kessin. Her ne kadar ortada bir aşk olsa bile ben bu evliliği doğru bulmuyorum insan aşkı için ailesinin üstünü çizmemeli

    78. ırmak altınay

      Valla kimse kusura bakmasın ama bende safiye gibi yapardım. Benimde kardeşim var. Git gizli gizli evlen kimseye sormadan etmeden. Sonrada git yeter ya yeter ya öyle saçma iş mi olur.

    79. Lena Özgül

      yalnız safiye ve memduh kanka oldular jsjsjss

    80. Elif Yapar

      Başından beri Merakla izleyenler kimlerrrr 👇 👇

    81. Gamze

      Safiye'nin tek öfkesi babasının bütün kardeşlerine bu kadar anlayışlı davranıp kendisini annesiyle başbaşa bırakması Safiye'nin halini görüp görmemezlikten gelmesi kendine izin verilmeyen herseyi kardeşlerine de kısıtlıyor

    82. Selen X

      Ya anlamıyorum ne istiyorlardı hayırlı olsun diyip sarılacaklarmıydı?! Tabiki tepki vereceklerdi tabiki kızacakdı bunu evlenmeden önce düşünmeleri gerekirdi hanla İnci’nin

    83. Çilem Canatan

      Winchesterlar gelsin de şu annelerin hayaletini yaksınlar da kaybolsun ortadan

    84. Eslem Sarikaya

      Umarım kırmızı oda ile iş birliği olur O zaman safiye için O daha net dökmüş olur diye düşünüyorum

    85. Hermoine

      Burda en cok acidigim memduh efendi

      1. girlNwhite

        Yazık adamcagiza

      2. Hermoine

        Yazik adama ya hic bir tesllisi bile digerlerine farkla hic

    86. Kara Bulut

      KAPAK RESMİNDEKİ MEMDUH BEY TARANSA GEÇMİŞ

    87. Şükran Oskay

      İnci'nin dedesi ile arası bir düzelmişti yine bozuldu ama öğrenince üstümden bı yük kalktı

    88. Arlina Design

      Evlenmişler ne olmuş, zorla mı evlendiler?

    89. Eylül Cavlu

      ay.live/Ekinik şoke eden ölüm

    90. Sb. Krk

      "Tepemizde, dayamışlar döşemişler" lan ne güldüm 😅 alemsin safiye 🤐🤫

    91. ZEYNEP HAŞIL

      Her sarı kantaron dediğinde kahkaha atıyorum Gülben'le kavgaları da

    92. nogay han

      İzlemekten keyif alacağınız farklılıkların fark olmadığı filmler evden çıkmayın tüm gün izleyin bu güzel filmleri nogayhan37.blogspot.com

    93. M

      Bence aileleri haklı, gizlice evlendiler ve insanları resmen aptal yerine koydular, özellikle İnci dedesini düşünmeliydi...

    94. Yeşim Kaya

      Biz yatagimizda mışıl mışıl uyuyalım bunlar afedersiniz tepemizde🤣🤣 tövbe tövbe safiye gençlerin günahını aldın onca insanın önünde bu lafinla rezil ettin hemi de baba dede onu tuuuuu🤣🤣

    95. Özge Akgun

      Zaten evlenmemişlermiydi

    96. aley

      2 günde aşk mı olur derken çok haklıydı

    97. Yağmur Kuş

      Sonunda safiye fosille evlenecek

      1. girlNwhite

        Yok artik

      2. Madam Emma

        Yağmur Kuş nerden biliyorsu?

    98. R T

      car car bagirmak oyunculuk degildir. Safiye cok bagiriyor.ZATEN skayet edilmis

      1. girlNwhite

        Apartman onun istemeyen gider 😎

    99. Zeynep Keskin

      Ege’nin okulu bitmez

    100. Ali Eymen

      Senarist : bu filmin erol taşi da hasibe galiba ..