Sadakatsiz 25. Bölüm 2. Fragmanı

Sadakatsiz

4 Mn görünümler698

    Sadakatsiz yeni bölümüyle 7 Nisan Çarşamba KanalD'de!
    💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗
    💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗
    🎵 Sadakatsiz müzikleri için: ingroov.es/sadakatsiz 🔊
    Oyuncular:
    Cansu Dere (Asya)
    Caner Cindoruk (Volkan)
    Melis Sezen (Derin)
    Burak Sergen (Haluk)
    Özge Özder (Derya)
    Eren Vurdem (Mert)
    Yeliz Kuvancı (Bahar)
    Olcay Yusufoğlu (Serap)
    Nazlı Bulum (Nil)
    Gözde Seda Altuner (Gönül)
    Emir Taro Tekin (Selçuk)
    Alp Akar (Ali)
    #Sadakatsiz #CansuDere #CanerCindoruk

    katma 10 gün önce

    YORUMLAR

    1. Sadakatsiz

      💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗 💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗 🎵 Sadakatsiz müzikleri için: ingroov.es/sadakatsiz 🔊

      1. Emirhan Gözel

        dizi full olarak youtubta yok kanaldan başka nerede izleyebilirim😶

      2. Dilan Teker

        26. Bölümün yeni fragmanını vermeyi düşünmüyor musunuz ? kaç kere linç aldınız fragmanları neden geç veriyorsunuz . Sırf şu mesele yüzünden izlemeyi bırakıcam

      3. Baran Tanrıverdi

        @Teknosa19 Tek q Q

      4. parvin shahmohammadi

        Nadan bu dizini hanoz yukmoo ham da cok bakladim tashakur sislardan 😘💝

      5. masal hayal

        @Yamuww Agalı 👋👋

    2. Ecrin Çakır

      Bence Faruk derini Kaçırdı

    3. İmur kırçay

      Sadakatsiz gittikce sacma oluyo

    4. Aylinnur Aktürk

      Kanalın biri sizin logonuzu almış framan diye yayınlayıp bizi kandiriyor

    5. Arzu Yılmaz

      Ben herseyi Mert'in yaptığını düşünüyorum

    6. Gulshen ASMR

      dizi yokmu yutubda🙄🙄🙄🧐 aradim bulamadim nerde baka bilirim diziye

    7. mayar K

      Fragmaannnnn nerdeeee yaa???????

    8. I Love J.T.

      Volkan da amma çalışkan adam hee 😀

    9. Murat Dadaş

      Asyanın piskopat komşusunu nezaman görsem adam rüyama giriyo 🤦‍♂️🤦‍♂️

    10. Gizemli ÇocuK

      ksks

    11. Maria

      Admin 26. Bölümün fragmanını 26. bölüm yayınlandıktan sonra paylaşın olur mu?☺️ Bu ney abicim de paylaşın artık

    12. Esra künbet

      Yeni bölüm gelcek ama fragman neden hala yok

    13. ece uysal engüdar

      26. bölümün fragmanı çarşamba akşamı saat 21.00 de yayınlanacak sanırım :)

    14. Ahmet Efe AKTAŞ

      Yav Cansu dere manken gibi ama sonunda bari südyen giyeydi bi rüzgar olsa aha Püü

    15. Nilliş ROSETTA Kranç

      Faruk Bey , Derin’i kaçırmış ve kollarından bağlamış olabilir pis bir mekanda

    16. esila avcil

      Nolur Kıbrıs'a da sunun bolumlerii

    17. Yaman Akan

      Admin 26. Fragman

    18. Sonay Coşkun

      26. Bölüm fragmanı çarşamba verilir sanırım ama bence Admine zahmet olmasın biz akşamı bekleyebiliriz

    19. Dilek Gülüm

      Derin kaçırılmamış kaza yapıyor kaçırılma süsü veriyor izledim biyerde

    20. Ali Emirli

      Fragmaan

    21. Ali Emirli

      Fragman istiyoruz

    22. Ali Emirli

      Fragman istiyoruz

    23. Ali Emirli

      Fragman

    24. Ali Emirli

      Ya artık fragman gelsin

    25. Melike Avcı

      Derinin kendi planımı yoksa gerçekten kaçırıldı mı bilmem ama bu işin altından baharın eski Kocası Mert çıkacak bence. Tam da herkesten, aslında Volkan ve Asya’dan intikam almalık bir plan.

      1. çagla karaeski

        O diziden çıktı

    26. Feqane Kazimova

      Sadakatsiz dizisinin ve Kanal D nin Azerbaycanla bir sorunumu var acaba internet sitelerinin hiç birinde full bölüm izleyemiyoruz . AZERBAYCANA KAPALI OLDUGU İÇİN.

    27. Amrah Aliyev

      Fraqmanlari niyee bele uzadirsiz.🤨🤨🤨🤨

      1. Yalan Dünya

        Kendilerine çok güveniyorlar nasılsa izleyici bizden vazgeçmez her halükarda izlerler diye düşünüyorlar Başka bi açıklaması olamaz

    28. Huri Kübra Kaya

      Bence didem kaçırdı abi polise yalan ifade verdi (ilk ben de derinin planı sandım) ama sonra selçuk bunu görmeye gidince bayağa bi endiselendi

    29. KUZGUN

      Baharin eski kocasi derini kacirdi, volkani tutuklanmasini saliycak ve volkandan intikamini oyle alicak bence😶

    30. KUZGUN

      Baharin eski kocasi derini kacirdi, volkani tutuklanmasini saliycak ve volkandan intikamini oyle alicak bence😶

    31. Vahide Senturk

      Asyanin psikopat komşuları kaçırdı

    32. hüseyin oyunda

      Kaçıran kişi tahminimce baharın eski sevgilisi mert

    33. Aslı Göçmen

      Koruyucu melek saklıyor Derin'i

    34. Ayşen Güder

      Ya nezaman 26 bölüm fragmanı atılacak acaba????¿¿¿¿

    35. henno henno

      Kesin mert kaçırmış 🤔

    36. FATMA PINAR

      Dizi yayinlancagi gun atiyonuz hep ya

    37. FATMA PINAR

      Yeni fragmani attttt

    38. Havin

      Derini kaçıran bide cavidan çıkıyomuş

    39. ELANUR Topdaş

      Bence derine kaciran asyanin komsulari🤔

    40. Verimli Alıntı

      Kanalımda bu bölümün once said videosu vaaar

    41. Gəncə İmamzadə şəhəri

      Niyə youtuba gerleşdirmirsiz bu kinonu?

    42. Samira Sami

      Benim anlamadigim bu bolumde komiser diyo ki tekraren Didem hanimla ( derinin işçisi ile ) gorusucez. Volkan da mal gibi bakiyo.anlasana yalan konusmayi o yapmis iste

    43. Rustem Huseynov

      Kesin Asyanın komşusu kacırdı eski hastası

    44. Misha Simak

      Kârlı tüccarların anlaşmalarını otomatik olarak kopyalayabileceğiniz ortaya çıktı. Tanınmış tüccar Walter Bulls bunun nasıl yapılacağını kendi örneğiyle gösteriyor, Telegram "Walter Coin Coin" olarak bulunabilir.

    45. Doruk AKSU

      Ben şu filmden anlıyorsam şu Asya nın komşusu yani Melih in silah dorulttuğu ve yapmayın nolur yapmayın diyen kişi Derini kaçırdı. 25.bölümden sonra anladım

    46. Meral Özkan

      Bence derini butikteçalışan kızda kaçırmış olabilir

    47. Mehmethan Sari

      Ya kaciran.fotorafci....

    48. Aynur Abdilova

      En nifret elediyim.volkandi alidi nedi o usaq basinan boyuk hereketder eliyirde bir normal adam goturunde ceklise zibile baxmaq olmur ee uzderinen usaq kimi ozun apara bilmirem deset volkanida gorende ele ilan goremde coyurme dodaga bax hele xais edirem hec olmasa o usaq yerne bqsqa usaq qoysunlar xais edurem baxa bileyde bizde o kinoya xais edirem

    49. TASO official

      Kim acaba kaciran

    50. abode Alprins

      من تجيب ترجمة من باب الشرجي 😂

    51. Gizem Gün

      Bence bu işlerin hepsinde Mert'in parmağı var

    52. Ay Yüzlüm

      Bahar’ın ex kocasıda olabilir intikam almak icin i

    53. aman ali rıza bey ağzımızın tadı kaçmasın

      Derin Hürrem Sultan mısın sürekli doğuruyorsun

    54. İ. G

      Bencede asyanin eski hastasi simdiki komsusu yapti

    55. mavi kadin

      Mavi kadından gel şarkısını dinlemeden gecmeyiniz..

    56. خفيف ضريف مع أم جنات

      Faruk derine kaçerdı bence

    57. ꧁ღShoto Todurakiღ꧂

      Derin: Neden Kaçtığımı biliyormusun Volkan: Ali içinmi Derin: Eveet , Düşünceli kocam benim yğaaa

    58. Medine Nur

      Derin hamilemiii

    59. Markrit Aluc

      Kanal d lutfen sizde youtube canli yayin yaparmisiniz lutfen herkesvar siz yoksunuz sizi cik seyrediyiruz ama yotube olsaniz iyi olur tesekurler

    60. Iphone73 Iphone73

      25 bolum izleyemiyorum fragmen geliyo

    61. Murad Celalzade

      Dizi aldatma filminden çıkıp korku filmine döndü ya. Faruk gece vakti korkunç oluyor. Acaba Faruk'un plani ne?

    62. Merve Torun

      Derini kaçıran bir de Hicran Hanım çıkarmış Ne gülerim yaa 😀

    63. Adila Yusifzade

      Derini Baharin eski kocasi kachirdi bence

      1. Vortex For

        hayır o psikopat asyanın hastası kaçırdılar .

    64. Ela Bilgin

      Oooo

    65. Tolga Yurtbaşı

      Bence o deli komşu yaptı

    66. Aslıhan Güner Kılıç Fan

      Yaa ben eminim kesinlikle Asya’nın eski hastası adamın tipide değişik

    67. Ercan Tunç

      Caner Cindoruk un yerine Kıvanç Tatlıtuğ oynasaydı daha iyi olurdu Cansu Dere ye yakışırdı boyu kısa kalmış oyunculuğu da kötü yapmacık

    68. fetüs arslan

      Neden Derine üzülüyorsunuz?Şaka mısınız???Kendi kendinin hayatını mahvetti ne yaşıyorsa sorumlusu kendisi ve hak etmedi denilemez.Olan suçsuz Asya’ya oluyor her zaman ki gibi.

    69. Nigar Kalfa

      Bence Sinan kaçirdi Aslinin takintıli hastasi olamaz Hiç beklemediğimiz biri çikacak göreceksiniz

    70. Deniz

      Bence Derinin Kendi Planı Vardı Meleğe takmış olan kişi bozdu oyunu :D

    71. Aleyna Taşdemir

      Yeni bölüm Fragmani gelsinn

    72. Aleyna Taşdemir

      Derini anlık zeki sananlar

    73. Aleyna Taşdemir

      Fragman gelsin

    74. Aleyna Taşdemir

      Fragman gelsin

    75. Aleyna Taşdemir

      Fragman gelsin

    76. OZDEN Basaran

      Derın den sıkıntı geldi konular degısın melihlr bahar aşk olsun arasında yoksa seyırcı kaybetcek

    77. Numan Buhara

      Volki tolki bunlar hep senin işin dimi neyin peşindesin volki

    78. Ada Gündoğdu 78 6g

      Asya derini rüyasında öldüğünü görüyor diziyi dün izledim arkadaşlar

    79. Kkkk KoZ

      Son sahneyi fragman olarak atmaktan ne zaman vazgeçeceksiniz

    80. KAHVE GÖZLÜ

      Abii diziden çıkmasına rağmen Mert'ten şüphe eden tek kişi miyim?

    81. Nisa Aslan

      Bölümü ne zaman paylaşırsınız

    82. Nur نور Halep حلب

      Ben biliyorum derini kaçran kişi asyanın o deli hastası baika kimsey dildir iki kişi var 1 asyanın hastası 2 selcuk annesi ben asyanın hastasın dan şüpe ediyorum ben senin kotuyucu meleginim derdi ve vidioda sen suçsuzsın asya yaziyor bunu o deli adam yapmıştır baika birşey dildir

    83. M U R A T P U B G

      Bence asyanin garip komsusu onu korumaya calisiyor

    84. Öksüz savaşçı

      Her şeyin bir oyun olduğu ortaya çıktıktan sonra milletin Asyadan özür dilemek için sıraya girmesini bekliyorum.

    85. Damla Colak

      Bende oyle düşünüyorum

    86. ELVİRA Həsənova

      Arkadaşla bu kadın mucuze dokdordakı kıvılcım dıyılmı

    87. Nihat Albay

      Bence bunu asya yaptırdı İNTİKAM için!!!

    88. Umit Zengin

      Dünyalari verseler tek gözünü vermezsin,iki gözünü verene neden secde etmezsin

    89. larendaa

      Derin 😒

    90. Bilge Beşir

      Adım kadar eminim ki baharın eski kocası mert yaptı volkandan nefret eden ve intikam almak isteyen bi tek o var ve Volkan telefonundan derine seni öldüreceğim diye msj çekip suçu volkan a atmaya çalışıyor 😁

    91. Yasin Erdoğan

      Yalnız bi de cidden Asya kaçırdıysa Türk televizyonlarında unutulmaz bir olay olur

      1. Yusif Mammadov

        Kaçırmadı

    92. Kadir İnci

      O manyak komşular(aslında asya fanatiği)yapmıştı olsa ortada derinn günlüğü kamera kayıtları filan baya düşündürüyor yani Derin ya ava giderken avlandı yada Cidden planı tıkır tıkır işliyor

    93. Deniz Akgöl

      belkide pisikolog

    94. KADINLARIN 50 TONU

      ay video montajlamaktan yeni bölümü izleyemedim ölcem meraktaaan yarına kaldı artık :(

    95. Ece Yildiz

      Bence bole cok kotu oldu

    96. İlknur Durdu

      Komsular değil komsular Asya'yı koruyorlar gerçekleri. Göstermeye çalışıyorlar kim volkandan intikam alacaktı unuttunuz mu ??? Merttt baharın kocası büyük ihtimal yada derinin yanında çalışan kizdada gariplik var 🤔🤔

    97. Gamze Tunçay

      Faruk kim la

    98. oznur ulaş

      Asyayiseven motirsiklet surenarkadasiyapti

    99. Yasemin Çifter

      Öldü mü peki derin çok izlemem bunu ama merak ettim?

      1. Yasemin Çifter

        Genellikle o gün Doğduğun ev kaderindir izliyorum onu daha çok tercih ediyorum o yüzden sadakatsizi izlemiyorum merak ettim sadece...

      2. Nihat Albay

        İzle o zaman 🤔😎