Sada Baby - Josh Jackson

Sada Baby

1 Mn görünümler358

    katma 2 yıl önce

    YORUMLAR

    1. Main 313

      Who’s here after josh Jackson signed with Detroit. Sada Josh and Miles bridges was just hooping together to 🔥🔥 Detroit shit

    2. DetrentArmstrong3130TV

      I Know Sada Baby Happy That Josh Jackson Playing For The Detroit Pistons.

    3. C W

      This gone go down as a Sada Classic!!!🔥🔥🔥

    4. Aaron allarie

      shiiiiet I remember when he dropped this

    5. Barry Yearrell

      19374186990

    6. Kristopher Heck

      Grizzley bitch ass tried to shelf my nigga now he with TsF big moves

    7. Kamren Jones

      Dis some of his hardest shit and ain't hit 1mill yet

      1. Choppa Gang

        Now it has yes sir!!!!

    8. Shaleetha Smith

      yeah

    9. bishop

      Beat drop sooooooooooooo cold. Now go crash the whip.

    10. Mr. Lonnie Bolts

      Yeah sada

    11. Alleycat Allen

      The way he did this one is hard. True originality

    12. Alleycat Allen

      Most g'd up gang gang shit I heard so far rt

    13. MEECH JAY

      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    14. Cedes Thornton

      This makes me hype.. Dancing like Sada

    15. Melissa Poulin

      💥💥💥🔫🔫🔫💃💃🕺

    16. Joshua Woy

      Who is "josh jackson" I know its not dog from the Phoenix suns. If it is referring to him. This looses credibility

      1. D Monique

        Lol it could be , Josh Jackson is from Michigan

    17. TheTune22

      Who the hell went with the bs thumbs down?? You don't know musicSo please don't coment or give any votes if you don't know what the you are doing

    18. C W

      This a Sada Classic!🔥🔥🔥🔥🔥

    19. James Brown

      This ain’t rush hr it’s fuck ah nigga up hr😭🔥🔥🎯💪🏿

    20. xxxtentacion forever

      Man I love sada. Man said he was in and out of shelters staying in hotels as a kid. I respect him

    21. Tee Lee

      Shreveport fuccin with it u dig

    22. Neena Simone

      Slam🤾🏿‍♂️ on this one! ...🔥💯✌🏾

    23. Breanna Graves

      Avondale Ave 1thouwow

    24. RyRy WithaDatNina

      I fux wit SADA frfr. Look up Ryan Westfall

    25. Gangsta Bink

      Sada da real gangsta shit

    26. Will Childers

      How does this not have a million views yet! This so 🔥🔥🔥🔥

      1. webb harris

        He drop shit so fast dawg I forgot about this song🤣🤣🤣

    27. Angel Hill

      Bitch this anit rush hour this fuck a nigga up hour

    28. Detroit Marine

      "Won't let not a thang or thug harm me" ☄☄☄🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🌋🌋🌋🌋🌋🌋

    29. Tyler Anderson

      Where the video tho!? Lbvs! Nigguh would be clownin!

    30. Diamond Martini TM

      Damn Sada BaeeByyy 🌍🌎

    31. Queen bee

      🔥🔥

    32. Nichole Terry

      Why he name it Josh Jackson ?

    33. CJ Detroit

      1:33 Sada was saying thotiana almost a year ago.

    34. Wildcard

      *B A R Z*

    35. Rip Capo

      "Niggas know I got to keep a gun on me, Roll another thing, going "Thug Harmony" , chopper sing, call it War, r&b 🔥🔥☠️

      1. Choppa Gang

        He said will not let a thing or a thug HARM me

    36. Brandon Milbry

      This nigga wont stop. Shit been hard 4 a while

    37. Chyna Shaw

      🔥 🔥 🔥 🔥 🎧

    38. TAMON PRIDNiCE

      huh huh huh huuuuuuhhhhh

    39. Skùbå Stëvë23

      Look Like Spaghetti Hit Him from The Neck Up Ughhhhhh

    40. Geneva Bounds

      Like if this on repeat

    41. Kobean TheDream

      He needs a video for this

    42. Kobean TheDream

      Bitch this ain't rush hour this fuck a nigga up hour pass me a double cup hour I done sold them white boys enough powder ✊🏽💯

    43. M.I.D Monsters In Detroit

      trlocal.info/u/video/gax6j9aorpi8mHQ

    44. Jennifer Nelson

      Let's beef how bout it

    45. Inspire Kidz

      One of the hardest

    46. Paris Wright

      1:14 savage turnt up🔥

      1. Avery Williams

        All the way

    47. Milly Brasi

      #rushhour

    48. WeezyD313

      Sada the shit where yall from? Nigga running the D

    49. Frank White

      "All my ops is real old, them niggaz still hoes "😈😈👿👿

    50. Auricha Gray

      B**** this ain't Rush Hour this f****** n***** up hour

    51. Dominque Richardson

      Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...... I got that glitzy in my mothafuckin HAND

    52. Montrel Joyner

      OML! I keep this in da mix. Don't you disrespect the gang ugggh!!!🤙

    53. Ryan Williams

      Need a video ASAP 🔥 🔥 I don’t see how this shit not in the millions

    54. Dominique Johnson

      I need a video for this 1,🏄🏽‍♂️🏄🏽‍♂️🏄🏽‍♂️🏄🏽‍♂️🏄🏽‍♂️

    55. Gary Brown

      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    56. T D

      Bitch this ain't rush hour, this fuck a nigga up hour We fuck with this in Texas mayne.. straight up

    57. Frank White

      "I got sum deadly members in my fuckin gang" ON CHEEDO

    58. Tameka Fonville

      I love you Sada #QueenMEEK LET ME DO YO LOCS... I’m the best in the mil 414 youtu.be/addme/7jwKV34_NbkXHzF-nhSH-1P2MtJ96Q

    59. Dennis Mccarter

      East side vs Everybody 🔥🔥

    60. J Wallace

      I Got This Glizzy In My Muthafuckin HAND!!!!

    61. Jarrell Small

      Bro make a Miles Bridges

    62. Marty Macfly

      drop the video Nigga

    63. Tony Parker

      Bitch we ain’t letting shit slide remembering everything since 9 got a big 9 had to show a nigga how I get down big bully he was 6’5 sit him his momma and his bitch down 💯💯🔥🔥🔥💫

    64. Mercedes Mariee

      Huhhhhhh!! 😂🔥

    65. Hugh Jackson

      In Az on go off this one

    66. Jojuan Robinson

      Bitch we ain't letting shit slide remember everything since 9.

    67. johnny green

      Need the video

    68. Jarrell Small

      Can we get a Miles Bridges 🤔

    69. Bri Bri

      Bitch I ain't got no chill mode gotta get my pills gone 🤷😬😂

    70. Dwayne _14

      Jesus

    71. Zay Johnson

      Bitch This ain't Rush Hour

    72. Macaleven

      I got that Glizzy in my mf HAND! 👿

    73. J Lick

      Pissed off I missed this one for the last month...

    74. MEMPHIS FASTSTANG GT

      CUZ WENT CRAZY

    75. D Erving

      trlocal.info/u/video/l3tnr7ncrau3poA

    76. Tyjuan Johnson

      He wanted w.e goal he chasing fs he wasn’t going this hard when he first started

    77. young666 brioni

      the tablet keyboard responsive which museum

    78. Travis Mullins

      🔥🔥🔥🔥🔥

    79. Ayo Q

      Video Needed. Shit Hard

    80. Ayo Q

      Hard

    81. Nanii Babii

      He went Brazy on this 💯🔥🐲

    82. Carlos Battle

      🔥

    83. ItsDdhal5

      The crossover 👑

    84. Tre P

      Sheeeesh!🤯

    85. Relaxation And Meditation Sounds

      This shit is so HARD 🔥 they need to put this on APPLE MUSIC ALREADYYYYYY!!!!

    86. Jase Mannie

      Bitch this ain't rush hour this fuck a nigga up hour, pass me a double cup hour I done sold them white boys enough powder.

    87. Jase Mannie

      Bitch we ain't let shit slide, member everything nigga since nine. Fifth grade with the big nine had to show a nigga how I get down . Big bully he was 6'5 had to sit his mama and his bitch down 😱😱😱😱🔥🔥🔥🔥🔥

    88. Jase Mannie

      I got some deadly members in my gang!!!!

    89. deadmanw@lk1ng

      Sada never fucking fails to bring heat sheeeeesh

    90. Nathaniel green

      NNN.....415......HUSTLAbyNATURE...

    91. chris star

      HE ALWAYS GOT ME DANCING LIKE HIM

    92. No Days Off

      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    93. Ben Reilly

      This make ATL look stooopid!

    94. Juan Elias

      This got nothing to do with Josh Jackson #PHX coming up for that no 1 spot in the years making

      1. GetHigherThanHeaven Tv

        Josh Jackson is a bitch bro

      2. YAY BELLAFONTE SPORTS

        Josh jackson from detroit 😂😂😂😊

    95. 1St 48 Baby

      Jose the Plug cold on them beats.

    96. Hb Mike

      Song Of The Year Facts 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯💯💯💯💯💯💯

    97. Rich Ro

      Sada baby going hard 🔥

    98. Sleazy Mansion

      I fuxx wid iiittt!!!! 💪🏾

    99. mallymal

      bitch this aint rush hour🚫 this fuck a nigga up hour ☠ pass a nigga uh double cup hour👍. why it say grizzleygang doe