Ramo - 40.Bölüm (Final)

Ramo

2,5 Mn görünümler801

    Ayrıcalıklardan yararlanmak için Ramo kanalına katılın: bit.ly/34eUNwx
    Şerif’in elinden Hasan’ın yardımı ile kurtulan Ramo, ailesine kavuşur. Ailesinin güvende olduğundan emin olduktan sonra üç patrona büyük bir savaş açar...Şerif’in elinden Hasan’ın yardımı ile kurtulan Ramo, ailesine kavuşur. Ailesinin güvende olduğundan emin olduktan sonra üç patrona büyük bir savaş açar...
    Doğu ise kötü bir haber alır ve intikam arzusu ile yanmaya başlar... Sonunda kardeşini kurtarmış olan Hasan, Afet’le arasını düzeltmeyi başarır. Ramo’nun başına bir bela gelmesinden korkan Sibel Ramo’dan bir söz alır. Ramo girdiği büyük savaşta yara almadan galip gelebilecek midir?
    Ramo TRlocal Kanalına Abone Ol → bit.ly/37j0746

    Ramo Resmi Hesapları:
    ramo_dizisi
    ramodizisi
    ramodizisi
    #Ramo #MuratYıldırım #EsraBilgiç #BKM #ShowTV #Dizi #RamBel

    katma 19 gün önce

    YORUMLAR

    1. ASDOR FAN

      RAMOSUZ CUMALAR GEÇMİYOR....SENİ ÇOK ÖZLEYECEĞİZ RAMO...😪

    2. huseyinamp

      Ramo final olan ben şaşırdım

    3. Tunahan Alper

      Ramo neden Mahzari öldürmediğinin cevabi. 1. Hapisten cikmasina Af sağlan Mahzardi. 2. Ramonun Intikam almak istediğini bile bile büyük patronlarla taniştirdi , Yalan makinesine bağlandi sahne vardi Ramonun , Mahzar sorguluyordu bizden ne istiyorsun sordunda Ramo intikam demişti Ordan biliyor ve Birakin gitsin demişti. Yolunu acti 3. Yiğenine Babalik etti

    4. Beyza A.

      Her bölümü final kalitesinde olan dizinin final bölümü çok basitti kimse kusura bakmasın sırf final yapmak için yapılmış baştan savma bi kurgu olmuş

      1. Beyza A.

        @Sude Kesinlikle. Yazık oldu..

      2. Sude

        BKM finali çok aceleye getirdi, o yüzden. Normalde 43. bölümde bitecekti, erkene aldılar. Daha güzel bir finali hak ediyordu.

    5. The_ Luna

      2 hafta geçti ben hala burdayım özledikce gelib izliyorum

      1. Sude

        Aynen

    6. ceyda

      Açıklamam yeter!💔

      1. Sude

        @ceyda Evet. *Kimse Ramo'ya final oldu demeyecek!*

      2. ceyda

        Sude aciklama gozukuyomu

    7. Saadet Çavdar

      Lütfen lütfen lütfen aşırı istekten dolayı ramo'yu tekrar başlatın

      1. Saadet Çavdar

        Belki de gerçekleşir

      2. Saadet Çavdar

        Benimkide bi umut

    8. Beyz Vanunu

      Neco(İlhan şen) editini bitirdim bu kanalda bakabilirsiniz🙃

    9. Umut Erdem

      *of yaaa bu dizi izleniyo final oluyo diger diziler izlenmiyo final olmuyo*

    10. Shems Heshimli

      Her bölümü finali andıran Ramoya böyle final yakışmadı hiç😕

    11. tinsbtterflys

      esra ve murat'a birlikte o kadar doyamadık ki...umarım tekrar bir dizide ya da filmde partner olursunuz

    12. MEHMET EREN GÖRÜR

      BİZ BABAMLA OTURMA ODASINDA RAMO YU ANNEM MUTFAKTA ARKA SOKAKLAR I İZLİYODU RAMO FİNAL OLUNCA ANNEM SEVİNDİ BENDE İNAT OLSUN DİYE GÜLDÜR GÜLDÜR SHOW UN YENİ BÖLÜMLERİNİ İZLİYOM CUMA GÜNÜ SHOW DA

    13. Halil Mert Çan oğlan

      MAZHARI NEDEN SAĞ BRAKTI ANLAMADIM??

      1. Eylül

        Bir de yeğeni çiçek için...

      2. Sude

        Mazhar ona ne kadar yardım etti. Mazhar olmasa Cihangir'i öldüremeyecekti, büyük patronlara ulaşamayacaktı ve bir ailesi vardı Mazhar'ın. Ramo aileye çok önem veriyor. O yüzden de öldürmedi. Hem de Mazhar'ın Ramo'ya büyük bir zararı olmadı.

    14. ELNUR QARAYEV

      Bu dizi devam etmeli

    15. CEYDA

      -yeni fragman gelmesini -yeni bolüm izlemeyi -fragmanda sibel varmi diye bakmayi -bolum fotolarindan herseyi cozebilmeyi -adminin gicikligini -fragmandaki muzigi,diziyi izlerken calan muzikleri -rambel sahnelerini -racon sahnelerini -oyuncularin uyumunu gormeyi -harput dipek sesini -ters koselerini -aksiyon sahneleri -tr3nd icin y0rum begenmeyi -tayfanin tr3nd azmini Ve daha çok şeyi şimdiden özledim😭💔

    16. İrade Memmedova

      Ya neden final yaptı bu dizi🥺🥺

    17. Fırat Güler

      Biten diziye bak be bu olmamalıydı 😒😢😩

    18. Mehmet İnci

      Beş para etmez bir DİZİ...!!!

    19. Muharrem Ayan

      Yıl olmuş 2027 daha izliyenler var 😂

    20. Deniz Yorulmazer

      43.41 deki muzigi bilen varmi

    21. Mirac Güner

      Bi doğuya üzüldüm adamın babasıda anneside iki kez öldü bee.

    22. ceyda aygün

      1:45:50

    23. ceyda aygün

      1:43:43

    24. ceyda aygün

      1:42:30

    25. ceyda aygün

      1:10:12

    26. FARUK 0543

      RAMO= john wick Birebir kopya.. Ama Final Vermesi üzücü...

    27. Merla

      Sonnuru'm eğer gelirsen saat 2 de burda ol

    28. Özlem Arman

      Ya ben başka dizi izleyince ramo dizisine ihanet ediyormuş gibi hissediyorum 😔😪 O yüzden başka dizi izlemiyorum

    29. Seher Kaya

      :) BİR GÜZEL DİZİ DAHA BİTTİ Her dizinin sonu güzel biter güzel bir final daha gördük inşallah bu dizilerin yerini gerçekten tutacak diziler çıkarrrrrrr

    30. Sude

      _Korkuyu, senin gözlerinde gördüğümde anladım..._

    31. Sude

      _Sayamayacağın kadar çok öpücük, yıldızlar kadar öpücük birtanem..._

    32. Sude

      _Ben uçarken senin kanatlarını kırdım..._

    33. Sude

      _Beni affet, şimdi değilse bile bi' gün affet..._

    34. Sude

      _Gücüm kendime yetmiyor. Gücüm seni kendimden korumaya yetmiyor..._

    35. Sude

      _Senin yanında hiçbir korkum kalmadı, hiçbir korkum... Seni incitmekten başka..._ _Barış Ayaz_

    36. Sude

      _Hani birlikte okumuştuk küçük prensi, ben sana ordaki tilkiyim deyince sen kızmıştın. Evet ben o tilkiyim. Beni sevginle evcilleştirdin. Ben kaçamaz oldum. Bana beklemeyi öğrettin, bana aşkın yolu yordamını öğrettin._ _Barış Ayaz_

    37. Merla

      Twitter hesabımı geri vermiyor 😭

      1. Sonnur'

        Meral olmuyor mu? Niye askıya alındı ki? Ben sana nereden ulaşabilirim başka seçenek yok

      2. Merla

        @Sude 🖤❣️

      3. Sude

        @Merla _Üzülmene değmez..._ ❤

      4. Merla

        @Sude ♥️ ama geri vermiyor hesabımı

      5. Sude

        _Ağlama, gül..._

    38. Sude

      _Seni o kadar çok seviyorum ki şuan, şuan ölsem dünyanın en mutlu adamı olarak ölürüm..._ _Barış Ayaz_

    39. Sude

      _Sana en başta verdiğim sözü tutamayacağım birtanem. Yanı başında kalamayacağım. Ama beni affedeceğini biliyorum çünkü sen sevdiğini affetmeyi bilirsin._ _Barış Ayaz_

    40. Emir Kozcuoğlu

      Bende Necoya edit yapıyorum

      1. Emir Kozcuoğlu

        @Sude :)

      2. Sude

        @Emir Kozcuoğlu (:

      3. Emir Kozcuoğlu

        @Sude Teşekkür ederim:))

      4. Sude

        Kolay gelsin...

    41. Emir Kozcuoğlu

      Sude ve ceyda haklısınız kim olduğumu söylemem gerekirdi ama bende sude söylediği için söyleme gereği duymamıştım yinede kusura bakmayın.

      1. Emir Kozcuoğlu

        @Sude :)

      2. Sude

        @Emir Kozcuoğlu (:

      3. Emir Kozcuoğlu

        @Sude Tamam:)

      4. Sude

        @Emir Kozcuoğlu *Öylesine...*

      5. Emir Kozcuoğlu

        @Sude 3nokta koymanın bir anlamımı var yoksa öylesine mi

    42. Sude

      _Ben uzağa gidiyorum birtanem, sevgimin seni acıtamayacağı bir yere. Seni acıtmadan, incitmeden sevebileceğim bir yere..._ _Barış Ayaz_

    43. Marina Patton

      Please Put English subtitles

    44. Yasemin X

      Neden bittti yaaa :(

    45. Avengeres Baba

      Ramosuz 2 hafta yakı yakıyor canımızı ramo

    46. ASİMİN DƏRS DÜNYASI

      Yahu bunu ne iyiki final yaptınız . Nefret ediyorum buna . Ne iyiki final oldu . Oleeeey .

      1. ufc coob

        Finalmi oldu😢?

    47. Gamze Özdemir

      Yıllar sonra eski bölümleri severek hala izleyecek

    48. Aras bulut İynemli fan

      ÇUKUR FİNAL OLMASIN

      1. Ramo fan

        Sen öyle dedin ya şimdi final olmayacak knk

      2. Sude

        _tm_

    49. Sude

      _Elveda..._

    50. CEYDA

      Biz simdi film izliycez adi; Denizin ortasinda Izlediniz mi nasil?

      1. CEYDA

        @Merla bnde

      2. CEYDA

        @Sude tüh haeundae dedigim film vardiya onu izledim bence izle seversin ama sonu cok acikli😭

      3. Merla

        Fragmanını görmüştüm ama izlemedim güzele benziyor

      4. Sude

        Hiç bilmiyorum 🙁

    51. Merla

      Sude ben şimdi gidiyorum belki yine gelirim hadi bay bay😘💜

      1. Sude

        Hoşçakal...❤

    52. Merla

      Miraçımmm nirdesinn

      1. Merla

        😭🙁

    53. Merla

      Niye yoksunuz beya ben geldiğimde kimse olmuyur 🙁

      1. Merla

        @Sude 💜

      2. Merla

        @Sude 😂😂 yaaaa😭

      3. Sude

        @Merla 🙂❤

      4. Merla

        @Sude ama üzülme..🙁

      5. Sude

        @Merla ama bayat olmasın 😂

    54. Merla

      Haaayyyy

      1. Sude

        @Merla ❤

      2. Merla

        @Sude 😝♥️

      3. Sude

        @Merla 🙂

      4. Merla

        @Sude 🙂

      5. Sude

        @Merla ...

    55. Sude

      ...❤...

      1. Sude

        _Eğer incitirse bedelini ödesin bu adam_

      2. Sude

        _Ah ölüm yalan, ayrılık aman_

      3. Sude

        _..._

      4. Sude

        _Dualarım örtsün bizi hasret üşütmesin_

      5. Sude

        _Mutlu son olmasın, mutlu sonsuz olsun_

    56. CEYDA

      *çağatay hastası hastaneye kapatilmayi bekliyor* 🤣🤪

      1. Sude

        Ya 😂

    57. Raul Huseynzade

      Kılınc(Atilla Olğaç) Ramoyu bitirdinmi? - Sıradakı mesala? Kılınç : başka diziyle ilgili bi durum - Sıradakı mesala dedim! Kılınç : Vadiye tekrar bakarmiyiz?

    58. Nazrin Abilova

      RamBelin 3 tane çoçuöu olucaktı hani Adanadaaa

      1. Ramo fan

        Olacaktı ama erkene aldılar finali ondan olmadi

    59. BLind-GuąRdiąN !

      Kesinlikle sezon finali olmalıydı sorunlar varsa halledilip devam ettirilmeliydi üzdü böyle dizinin final olması. İlerde izleyeceklere ve bitenlere selamlar olsun.

    60. Baris Benek

      Hatırlıyor musun Ramo'yu bana sen önerdin tam senlik bir dizi dedin. Ben bitirdim ee gel bir dizi daha öner yine gidersin be..

    61. Ayla FC

      Bu arada belki haberiniz yoktur MURAT İLE GİZEM KARACA PARTNER OLMUŞ EVLİKLİK SÖZLEŞMESİ DİYE Bİ DİZİDE PARTNERLERMİŞ

      1. Merla

        Yalan haber bence çünkü birsen hala bir şey demedi ve murat dediki biraz dinlenmeyi düşünüyorum of gizem ne ya 😭

      2. Miraç Yıkıcı#

        Ciddimisin yaa gercek olamaz haber aksiyon dizisi deģil galiba of ya aksiyon dizisi istiyorduk murattan lanet olsun ya 😭

    62. Ayla FC

      Revengeye çok önemli bir konuda işimiz düştü, ona ihtiyacimiz var.

    63. Ayla FC

      Merhabalar!! Aranızda revenge FF ile konuşan,sohbet eden biri varsa,revengeye söylermisiniz final fragmanina gelsin diyen,bi işimiz var da onunla

    64. Dora'

      ah bee nası kıydılar bize ablamıyorum hala

    65. Dora'

      aga be buraya ağlaya ağlaya gireceğim aklıma gelmezdi

      1. CEYDA

        Aşk♥️

    66. Samir Mahmudov

      Ramo rambo'ymuş ki 😁

    67. CEYDA

      Hala finalle ilgili haberler var,ve yeniden başlayacak falan diyolar keşke yeni bolumler çekilse...💔💔

      1. CEYDA

        Dizinin adana şivesi adana ruhu gitti

      2. CEYDA

        Üzgünüm ama bize yakışır bir final bölümü olmadı bence

    68. Furkan Karaca

      Ben ramoyu hiç ama hiç izlemiyorum ya o onu vuriyor ve hiç polis gelmiyor çok saçma bence

    69. Adiba Jannat

      Don't understand anything but coming for esra bilgic(Halima Sultan)

    70. Fadel Abas

      RAMO 41 👍👍🥳🥳

    71. michael corleone

      12:00

      1. michael corleone

        41:10

      2. michael corleone

        21:30

    72. buta xina

      Kewke bitmese( 05.2021

    73. Nooran Mortazavee

      😭😭😭

    74. Rabia Sağdemir

      Final bölümünü ancak izlemeye vaktim oldu. Çok ama çok güzel bir diziydi. İlk bölümden son bölüme çok güzeldi herşey. Herkesin emeğine sağlık. Her bölümde ayrı bir keyif vardı. Klâsik senoryalar yerine farklı senoryalar izledik. Arada gelip izlerim.

    75. Araba snap

      Ramo dizisi yine başlıcak admin beni bulsun içerik üretirim

    76. Ayşe

      Final olmasını sindiremediğim için hala bu bölümü izlemedim. Kendimce dizinin bütün ekibine küstüm trip atıyordum. Ama artık vakti geldi kaç hafta oldu şunu bi izleyeyim de göreyim bir devir nasıl kapanır.

    77. Emin Qasimov

      Guzel hikayenin daha sonuna geldik😢😭

    78. Arife Akgün

      .....

    79. Emir Kozcuoğlu

      "Ama her sefer koruyamayabilir.Bence siz kendinizi kollayın." Emir Kozcuoğlu

    80. Ümügülsün Çakal

      Admin sana yazıklar olsun 2-3 yıl önce final yapmış dizilerin adminleri eski bölümleri atıyor sen hiç bişey atmıyorsun biraz birşeyler at dizimiz final olsa bile sen at

    81. Huseyn Alizade

      Ya Ramo bittide amma ben Sözde Hafızı özledim ya🥺

    82. Kerem Ela

      İnşallah başlar

    83. Kerem Ela

      Ramo yeniden mi başlayacak öyle diyenler var bilen varmı

      1. hayrunisa Argin

        Tekrarı başlayacaklar

      2. Sude

        Bilmiyorum ama kendi fikrimi söylemek gerekirse başlamaz. Çünkü Esra Bilgiç (Sibel) başka bir projeyle anlaştı. Çok düşük bir ihtimal başlaması..

    84. Aliye Gules

      Çok özledim ya keşke başka dizi çıkarsanız

    85. XUDASHUKUR FAYZ

      Selamünaleyküm arkadaşlar. Nasıl Sızlar film nasıl gidiyor👍

      1. Sude

        As

    86. Furkan Brn

      Arada bi bişeyler yazında hatırlayıp tekrar izliyim dostlar

      1. Sude

        @Furkan Brn İyi seyirler o zaman...

      2. Furkan Brn

        izliyorum zaten😂

      3. Sude

        Gel izle...

    87. CEYDA

      Hoşçakalin malesef😞♥️😘

      1. CEYDA

        @Miraç Yıkıcı# askim inanabiliyomusun ramo tayfa kanalinin ilk videosuna git ve azad pisliginin yazdigi seylere bak insan gibi gittim hellalik istedim hakkim kalmasin diye bos ve cahil diyo bana yaa insan bi helal olsun der pislik igrenc leş🤬

      2. Sude

        @CEYDA ...❤...

      3. CEYDA

        @Sude ♥️

      4. Sude

        Hoşçakal...❤

      5. Miraç Yıkıcı#

        @CEYDA peki🥵😘😘😘

    88. CEYDA

      Ramo oyunculari disinda sevdiginiz bir oyuncu;

      1. CEYDA

        Show

      2. Sude

        Tabii ki Çağatay ve Serhat Teoman'ı da çok severim.

      3. CEYDA

        Bensunun dizisi basliyo ama shoeds gururumla izlemiycem 😭 celasun ve bensu cukurdaki celasun izlemem aslaa

      4. CEYDA

        BENSU SORAL♥️

    89. CEYDA

      Tamam kaliuom😘

      1. CEYDA

        @Miraç Yıkıcı# 💟

      2. Miraç Yıkıcı#

        @CEYDA yiaaa üzülme bee 😪🖤

      3. CEYDA

        @Miraç Yıkıcı# hesaplarim gitti biraaz uzgunum

      4. CEYDA

        @Sude aşk♥️

      5. CEYDA

        😘

    90. Emir Kozcuoğlu

      "Beyin yerine saman var bunda kesin." Emir Kozcuoğlu

    91. Emir Kozcuoğlu

      "Aptallık yapmayı kes!!!" Emir Kozcuoğlu

    92. Sude

      _Yine bastırırsa kapkara bulutlar aniden..._

    93. Sude

      _Ah ölüm yalan, ayrılık aman..._ _Eğer incitirse bedelini ödesin bu adam._

    94. Sude

      _Bu hikayede hiç kimse, kimseyi terk etmesin..._

    95. Emir Kozcuoğlu

      "Şimdi sen söyle hangisini merak ediyorsun???" Emir Kozcuoğlu

      1. Sude

        Neden kim olduğunu söylemediğini merak ediyorum *Beyza.* Biz sana bir şey mi dedik, bir şey mi oldu? Nolur söyle, biz de bilelim.

    96. CEYDA

      "Zeynep akarsuyla görüşen varsa söylesin."

      1. CEYDA

        @Miraç Yıkıcı# bisey olmadiözledim cok ozledim😪

      2. Miraç Yıkıcı#

        Ne olduki

    97. YASİN TEMİZ

      Allah kahretmesin ya ilk defa bir diziyi severek takip ettim oda final yaptı çok güzel diziydi ☹️

    98. Bernanur Türker

      Keşke ramo bitmeseydi

    99. akito mochito

      Ramo, Acun medya ile anlaşsa keşke

    100. medusa

      Medusa, Yunan mitolojisinde gözlerine bakanı taşa çevirdiğine inanılan yılan saçlı, keskin dişli, dişi canavar.