NALET BEBE VE YASEMİN SAKALLIOĞLU İLE ÇEKEN SORAR | KAFAMA GÖRE |

BiPlayTv

198 B görünümler62

    Kanalımızda yayınladığımız Nalet Bebe ile Kafama Göre'nin 6. Bölümünde Ömer Başdoğan’ın bu haftaki konuğu Ünlü Oyuncu Yasemin Sakallıoğlu oldu. Ömer Başdoğan’ın Yasemin Sakallıoğlu ile bu bölüme özel çektiği TikTok videosu, Ünlü Şarkıcı Tarık Mengüç ile oynadığı skeç ve Yasemin Sakallıoğlu için yapılan sokak röportajını seyretmeye hazır mısınız?
    Bölümde Ömer Başdoğan ve Yasemin Sakallıoğlu’nun sizlere sorduğu ‘’ Her insanın bir idolü var mıdır, olmalı mıdır? ‘’ sorusunun yanıtını yorum bölümüne bekliyoruz.
    Birbirlerine hangi soruları sordular?
    - Telefon rehberindeki en tuhaf isim?
    - Annen ya da babandan hiç para çaldın mı?
    - Ünlü olduğunu ilk anladığın an?
    - Instagram’da fake hesabın var mı?
    - En utandığın olayın nedir?
    - Kendinde değiştirmek istediğin bir özellik var mı?
    - Attığın en saçma trip nedir?
    - Hangi ünlü ile çalışmak istersin?
    - Bir kere yaptığın ancak bir daha yapmayacağın şey nedir?
    - Kavga anın var mı, varsa anlatır mısın?
    - Google geçmişini gösterir misin?
    - Arkadaşınla TikTok videosu çeker misin?
    İzlerken çok güleceğiniz, eğleneceğiniz bu harika bölüm ile ve yepyeni bölümler için BiPlay Tv kanalına abone olmayı, bildirimlerinizi açmayı ve videolarımızı beğenmeyi unutmayın.
    3 Aralık Perşembe akşamı, saat 19:00’da yeni bölüm, yeni konuk ve yeni bir içerik ile görüşmek üzere.

    BiPlay Tv Instagram: biplay_tv?hl=tr
    BiPlay Tv Twitter: biplay_tv
    Nalet Bebe Instagram: bit.ly/36YuU62

    reklam@biplaytv.com
    info@biplaytv.com
    #naletbebe #yaseminsakallıoğlu #tiktok

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Dilber Öztürk

      Yaso Nalet bebe resit karabulut gorunmez kaza mutlu ve veysel zaloğlu... ayni diziye koyun yayinlayin... rekor kırma garantisi...

    2. A K

      Cok guzeldi yaaa

    3. Mutluay Demet

      Samimiyetinize 👏👏👏

    4. Özlem Özlem

      Bu videoda Yaseminden sogudum 😂 seviyorum da onu. Niyeyse bi itici davranmis

    5. atacan

      Yarıla Yarıla gülmüyorum ama seviye çok güzel. Acayip keyf alıyorum. Eline sağlık Ömer başkan.

    6. Onur Uludag

      bu nasil bi içdenlik yaa :D

    7. bilal yüce

      Cok karanlik dayi fal mi bakacaniz

    8. elvira montana

      Ben nalet bebeyi muhendis zannediyodum

    9. Mehmet BEŞLER

      Şivesiz konuşmasın bu kız. Şiveli daha doğal 😄

    10. Hayati Emral

      Uzun zamadır bu kadar gülmemiştim 😂😂😂

    11. Qualimero

      İçten samimi kardeşimiz Nalat Bebemiz

    12. Abdullah Karatop

      bende tanımıyorum

    13. Ali SELVİ

      Altına sı*ma anısı çok komikti gülmekten gözümden yaş geldi 🤣🤣🤣🤣🤣

    14. Raymond Reddington

      Kesintisiz güldüm sıçma hikayesinde hahahahhahahaj

    15. Ahmet Ertaş

      idol kelime manası olarak çoktanrılı dinlerde küçük boyutlu tanrı ya da tanrıça heykelciği. insan eliyle oluşturulmuş put. Demektir 😁 idolunuz olmasın boşver Allah imiz var bizim

    16. Erdem Han Eldem

      Abi Mansur Yavaş ile bir gün geçir. Trend Videolar #1

    17. Samet Turan

      Nalet bebe nin instagram hesabı var mı

    18. Barış U

      Abi bahsettiğin dershane Ortadoğu dersanesimi Kızılay'da ki. Sabri hoca vardı başında. Bende oraya gittim. Onumu diyosu acaba çok merak ettim 😄😄

    19. Bedriye Safak

      8:00 sonra iyi 😂

    20. Ne Komik

      Aşı bize gelmez Tufan abi :)💉 konuşanlara konuşmaz olaydım, mars yok abi ve diğer skeçlerimizi kaçırmayın, güle güle :)

    21. Serkan

      Bundan İtici bir kadın daha var mı??

    22. tr Comandante

      Bende tanımıyorum bu arada

    23. ÖMER TOPRAK

      👍🏻

    24. Ayça Yassı

      O fikir tiktokçuların aklına çoktan gelmişti zaten, o yüzden komik değil..

    25. KİTAPHANE ABDULLAH KILIÇKAYA

      trlocal.info/u/video/Y4ate7qclXbWpnQ

    26. Fatma CAN

      Balgamla kesmek çok iğrençti. Naletbebeyi ilk defa izliyorum. İlk izlenimim; isim doğru seçim

    27. Emre

      Mizah motoru jhfddd

    28. Özlem Klnc

      Ya ne tatlı bir kadınsın yasemin sakallıoğlu😅💙

    29. Emre

      İnstagram camiasının en temiz ikilisi çok samimi bi video olmuş

    30. muhammet mustafa eraydın

      ilk 10 dakkada gülümsemedim bile....OLMAMIŞ BE ABİ...seviyoruz seni ama kısa videolar daha iyi

    31. Mücahit Sabancılar

      25:34 harekete koptum 😄😄😄

    32. Zeki Artık

      Adamsın

    33. Ahmet Batman

      Gülmekten gırıldım

    34. YELİZ ARAL 01

      İçimde bir Yasemin varmış 💕

    35. ENES FURKAN ÖKÇE

      Antep videosunda bu kadar açıkmadım 😊😆

    36. Efe Bozacı

      ulan bebe sardın sana çıkamıyorum alslalslallslpdlwldlwld

    37. yavuz 1453

      bu kadın kimdi nerde oynuyor..

    38. DILEK Gamis

      Gülmekten karnıma ağrılar girdi yaaaa

    39. MAKARNA

      Meeting ID : 793 099 7879 Passcode : gr8ATz 04/12/20 (cumartesi) 21.00 da zoomda oda kurduk katılınn

    40. Mustafa Gürhan

      Ömer babbbbaaaaaa

    41. Matador Metafor

      Arka plan çok kötü boğuyor

    42. SEFA ŞAHİN

      Remziyi ne zaman söylersin diye bekledim 😂

    43. Cihat Köseoğlu

      Oğlum 4.57deki çoçuk elite de oynuyor

    44. izzet uyanık

      Yasemin susmayacak sandım bir ara

    45. Eksi 36

      Ömer zorla oturmuş sanki koltuğa

    46. Abdulkadir BÜTÜN

      Bende burada tanıdım

    47. Hakkı Korkmaz

      Samimi adamsss

    48. Lakayıtlar

      YA TAMAM DA PROFİLİMDE Kİ VİDEOYU SONUNA KADAR İZLEMEYEN ÇOK ŞEY KAÇIRIR Osoeoeodoo2oeoe

    49. m.ismail ürkmez

      Kendinle dalga geçebilen insanlar hayatta en mutlu olan insanlardır.

    50. Nihal Atasoy

      Altına yapma muhabbeti çok fenaymış 😂😂😂 babanın ve öğretmeni nin lafları muazzam komik

    51. PashaBaba Sy

      Ne gadder gıcık birisiymis. Sakallı Yasemin

    52. pesimist

      La gardaş Nalet Bebe diye kanal açmadın ne abonen var ne izlenmen yanlış yaptın sen kendin bi markasın biplay ne yaa🤦‍♂️

      1. Ercan Durkal

        Farkında oda

    53. PashaBaba Sy

      #Deliha dan tiksiniyorum, bunun yan etkisi olarak kimse bu kadını tanımaz zaten.

    54. PashaBaba Sy

      Deliha filminden nefret ediyorum, maalesef oynayan da biraz meymenetsiz miş. Rabbim affetsin beni.

    55. PUBGFLİX

      Bu videoyu 1 k yapabilirmiyiz şu an 34. TikTok Nude Gönderme Serisi (Fail) trlocal.info/u/video/qYidrNeusWaYiqI

    56. Gökhan KURİL

      Ömer abinin gülüşüne bedel yolun bahtın açık olsun kral ☺️

    57. Sylvo Baba

      Bu kadını kim tanıyabilir ki aga sen bizim başımıza kakıyosun arada bi storyler filan.

    58. Ferhat Yağlı

      Benim idolüm ceza

    59. Recep Kaya

      Ya ömer abi hahahahhaha sicma hikayesine öldüm 😂😂😂😂😂

    60. Sanalog

      Bu yorumunda ki 459 kişi bizim sayfaya abone olabilir mi 😂 nerede anam nerde

    61. Uraz Cengiz Turker

      idolum sensin giral

    62. Ertan Tetik

      İdolüm : Hasan SABBAH 😈

    63. Melike klnk

      Yasemin bi nefes al ciddenya,konusturmuosun insanlarii:)))

    64. İslamı Tebliğ Grubu

      Namazın vaktini geçirip kılmamanın on beş zararı vardır: Beşi dünyada, üçü vefat ederken, üçü kabirde, dördü meydanı Arasat'ta. Dünyada olan beş zarar: 1. Yüzünde nur olmaz, 2. Ömründe bereket olmaz, 3. Duası kabul olmaz, 4. Bir mü'min kardeşi dua emanet eylemiş olsa, o da kabul olmaz, 5. Sair ettiği ibadetlerin sevabı eline girmez. Sekerât-ı mevtte (ölüm sırasında) olan üç zarar: 1. Aç, 2. Susuz, 3. Hor ölür. Ne kadar taam etse (yese) doymaz, ne kadar su içse kanmaz. Kabirde olan üç zarar: 1. Kabri sıkar, kemikleri biribirine geçer, 2. Kabri ateş dolar, 3. Onun üzerine bir ejderha musallat olur, onun adına akra' derler. Onun elinde bir kamçı olur ki, ateşten bir günlük uzunluğu var, onunla bir kere vurur, yerin dibine geçer, yine çıkar, bir daha vurur böylece kıyamete kadar o kimseye azap edilir. Meydan-ı Arasat'ta olan dört zarar: 1. Hesabı şiddetli olur, 2. Allahu azîmüşşan'ın gazabına müstahak olur, 3. Cehennem'e dahil olur, 4. Alnına üç satır yazı yazılır: Evvelki satır: "Bu kimse Allah'ın gazabına müstahaktır", İkinci satır: "Allah Teala'nın hakkını zayi edicidir", Üçüncü satır: Nitekim "sen Allahu azîmüşşan'ın hakını zayi ettin ise, bugünkü günde Allah'ın rahmetinden baidsin (uzaksın)" Muhakkak ki, kişi ile şirk ve küfür arasında namazın terki vardır.” (Müslim, Îmân 134) namazın önemini anlatması açısından son derece önemlidir. Namaz kılmayanın dini sağlam değildir. Dinde namazın yeri, vücutta başın yeri gibidir." (Taberânî, el-Mu’cemu’s-Sağîr, hadis no: 107) "İstikamet üzere olun. Bunu tam başaramayacaksınız. O halde en hayırlı ameliniz namazdır. Kamil müminden başkası iyi abdest almaya ve abdestli kalmaya özen gösteremez." (İbni Mâce, Tahare: 4; Muvatta, Tahare: 36; Müsned, 5/363) Kul namaza durduğunda, bütün günahları getirilir. Başı ve omuzları üzerine konulur. Rüku ve secdeye gittikçe dökülür, o insandan ayrılır." (Taberânî, el-Mu’cemu’s-Sağîr, hadis no: 794) Münafıklara en ağır gelen namaz, yatsı ile sabah namazını cemaatle kılmaktır. Bunlardaki ecri bilen, sürünerek de olsa, cemaate gelir." (Buharî) Mü'minin nuru ve beyazlığı, abdest suyunun ulaştığı yere kadar varır." (Müslim, Tahâret 40; Nesâî, Tahâret 109 ) Kim güzelce abdest alırsa, o kimsenin günahları tırnaklarının altına varıncaya kadar bütün vücudundan çıkar.” (Müslim, Tahâret 33; bk. Nesâî, Tahâret 84; İbni Mâce, Tahâret 6) Namazı kılın arkadaşlar mahşerde müslümanların namazına bakılacak eğer o düzgünse Allahu teala diğer amellerinizdeki eksiklikleri örterler eğer namazı düzgün değilse iğneden ipliğe kadar amellerinize bakılır Allah sizi 5 vakit namaza çağırıyor her bir namazı kazaya bırakmanın cezası 80 sene 5 vakti de kılmazsanız 400 ahiret senesi günde 1 saat namaz kılmamaya değer mi bir düşünün daha haşlanmış patates soyamıyorsunuz Hadi gelin Allahın izniyle birlikte cennete girelim gün içinde bir vakit seçin mesela akşam namazını seç ser seccadeni kıl namazını ellerini açıp de ki Rabbim ben bunca zaman gaflet içinde yaşadım artık tövbe ediyorum beni senden başka affedecek kimse yok bana namazı kolaylaştır diye dua et bir süre sonra bir vakit daha ekle çok yakında beş vakti kılarsın_

    65. yavuz 1453

      bu youteberler istisnalar hariç kendini ünlü zannediyorlar ya kadına kapak oldu..

    66. Rıfat Doğan

      Benim idolüm peygamberimdir.Onun örnek hayatını;hayatımıza örnek alabilirsek ve islamı tam anlamiyla yaşarsak Islamin tam gerçek gücünü göstereceğiz.

    67. Barney

      Uzun zamandır böyle gülmemiştim🤣🤣gözlerimden yaş geldi😅Süpersiniz ya💜💜😂

    68. Kadın Gözü vs Erkek Gözü Kıvırcık

      Program keşke biraz özgün olsa, farklı olsa. Bula bula bu içeriği mi buldunuz👎

    69. hacı yıldız

      Yemin ederim sıçma hikayesinde karım kusmaya giderken benim nefesim kesildi gülmekten

    70. Ayşe Ruveyda

      Yasemine karşı çok saygısızsın ya sürekli sözünü kesip konuşturmamışsın. Ben bile sinir oldum.

    71. Premium Market

      Netflix/Spotifty Aylık 5 TL & TRlocal Premium + Music Aylık 10 TL. Hesapların hepsi premium,kaçak işlem yapılmıyor. İlgilenen kişiler detay için alt açıklamayı okusun. -Netflix Aylık Premium tek profil 5TL -Netlix Aylık Premium Aile Paketi( 5 profil ) 15TL -Spotify Aylık Premium tek profil 5TL. -Eğer diğer devam etmek isterseniz aynı hesaplardan devam edebilirsiniz. -İşlemleriniz her hangi bir kartan üzerinden aşamalı olarak güvencemiz ile yapılır.. -İlk gün içinde vazgeçersiniz para iadesi yapıyoruz. -İletişim için instagram adresim : melih.ckmk

    72. esma erdem

      En doğal komik ikili bir araya gelmiş👌😄 çoook sevindim❤️

    73. Ftmnur Ftmnur

      Hahhahahahah

    74. Şükrü İNAN

      Gece 3 de denk geldi izledim, haykırdım resmen 😂😂🤣🤣🤣djjxkxkxkxl Çok güzeldi. Yasemin abla ile Bi kaç bölüm daha çekmelisiniz bence 😁 Vee Bi de Bi isteğim olacak, Şu altına sçtığın hikâyenin canlandırmasını yapıp video olarak çeker misin 😂😂😂 çok güzel olur bence

    75. napolyonuneltisi

      Yasemin o zayflama caylarinin reklamini yaparken iyiydi dimi. Sana inanip aldik ama paramiz bosa gitti. Yalancilik yapma. Sana inanan insanlarin duygulariyla oynama. Siz kazanacaksiniz diye fakir fukaranin 2 kurusuna goz koymayin.

    76. özgür yılmaz

      Samimi, gerçekçi

    77. Düşük Bütçeli Seslendirme

      Amatör seslendirmelerimi izlemek için kanalıma göz atabilirsiniz. Desteklerinizi bekliyorum.

    78. onur güleryüz

      Biraz uzat kral gülmeye doyamadım harikasın yasemine laf yok mizah motoru tebrikler ikinizede

    79. Kara Bey

      Sonu komik olmuş😀😀😀

    80. Kara Bey

      Video sonu efsane 😀😀😀

    81. Esranur çakmak

      🤣🤣🤣

    82. Neslihan Uslu

      Yasemin bayılıyorum be sana kadın muhteşemsin

    83. deniz dinçarslan

      Iyi ki var bu Nalet Bebe. Derdin içinde bile güldürüyor. Içimizden biri, ailemizin şakacı kardeşi gibi. Hep iyi ol, mutlu ol. Zayıfla ama sağlıklı ol. Çünkü sen bize lazımsın.

    84. Reiji Mizuchi

      Arkadaşlar kanalımda rekabete dayalı videolar yapıyorum henüz ilk videomu oluşturdum destek olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler rahatsızlık verdiysem özür dilerim

    85. kadir oruç

      Nalet bebe adam

    86. kadir oruç

      kral adam

    87. mustafa yalçın

      abi sezon finali mi yapıyon yasemin için bi dikislake alalım mı nedersiniz?

    88. Ders Zinciri

      Dersler ,yazılılar konu anlatımları için kanalımıza abone olun....💯

    89. Yasemin Bir Dağ Köyünde

      trlocal.info/number/on0r8A73iMNHTZCfCkQDWA

    90. KADİR YILDIRIM

      Yasemin hanımın tanınmaması çok normal

    91. Oktay Feyzi

      👍

    92. Furkan ÖZMAN

      Krallll iyi ki varsınnnnnnn

    93. Furkan ÖZMAN

      İyki varsın Ömer abim

    94. Furkan ÖZMAN

      İYİKİ VARSIN ÖMER ABİMMM

    95. Zehratu -

      13:22 bundan sonrasında kendimi o kadar evde hissettim ki. Hiç yabancı gelmedi. Kendine ayı diyen ben değil mişim tek.🤣

    96. Benim Hobi Dünyam

      ya harikasınız

    97. Emre Gül

      idolun olmazsa ya da doğru bir idolun yoksa sakallıoğlu gibi boş ve alık, bebe gibi ise apaçi olursun.!

    98. bu hayatı yaşa

      İnsanın bir idolü olmalıdır. Çünkü kişi ne yapacağına karar veremediği şeyleri idolünün neler yaptığına neleri seçtiğine bakarak karar verebilir.

    99. Baran Sınar

      yemek yerken su gibi aktı video..

    100. Emre Gurkan

      👏👏👏