ÇİŞİNİ YAPAN KAYBEDER!! (5000 TL ÖDÜLLÜ)

Doch

1,4 Mn görünümler117

    Selamlar, bugün Cihan, Ali, Serkan ve Anıl ile birlikte yani C.A.S.A. ekibiyle 5000 TL ödüllü ve cezalı su içme yarışması yaptık. Çişini yapmaya giden kaybedip cezayı çekmek zorunda. Umarım video hoşunuza gider. İyi seyirler!
    Her gün NimoTV'de yayındayım. Katılmak ister misin?: bit.ly/NimoDOCH
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    👍 Eğer video hoşunuza gittiyse beğenmeyi unutmayın. 👍
    🔔 Kanala abone olup videoları kaçırmamak için bildirimleri açabilirsin. 🔔
    ✌️ Kanala abone olmak için ➤ bit.ly/DochTRlocal ✌️
    ✌️ Ucuz ve güvenli UC alışverişi için: bitly.com/PerdigitalDOCH ✌️
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    📍 Sosyal Medya Hesaplarımı Takip Edebilirsiniz 📍
    Instagram ➤ bit.ly/InstagramDoch
    Discord ➤ bit.ly/DiscordDoch
    Spotify ➤ bit.ly/SpotifyDoch
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    ❓ KİMSİN SEN ❓
    Merhaba, ismim Oğuzhan. 21 yaşındayım. Mobil oyun platformunda profesyonel oyunculuğa başladım. PUBG Mobile'nin düzenlediği STAR CHALLENGE turnuvasında Avrupa'da Şampiyon olduktan sonra hem TRlocal'a içerik üretmeye, hem de yayıncılık hayatına başlangıç atmış oldum.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    💼 Reklam & İş Birliği ➤ doch@temagency.com

    katma 22 gün önce

    YORUMLAR

    1. Doch

      Canlı yayınlarımızı izlemek için: nimo.tv/doch Beni instagramdan takip edin: instagram.com/slmbnoguzhan C.A.S.A Kanalına gitmek için > trlocal.info/number/6raIy3219oszQQaCQzi-8Q

      1. Talha Kumral

        Doch Abi sen herhalde video dan sonra 24 saat tuğaleti boyluyor herhalde😅😅😅😅😅

      2. Gunay Babayeva

        Doch abi sən Azərbaycanlısın adın da Röya diymi abi lütfən abi doruyu söyl bən dev Azəbaycanlıyam Azərilət burda

      3. Önder Anar

        👏👏👏👏👏👏👊👊👊👊

      4. Alihamza Sakar

        Oruclu polan varmı

      5. Tenten Pubg Mobile

        Tam bir youtuber oldun 🤣🤣

    2. tako reis

      Ben var ya 🇦🇿🇦🇿🇦🇿 ilk başta gördüm 🇦🇿🇦🇿 bayrağını görenler 🇹🇷💚💛🧡❤🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷💙💚💛🧡❤🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿

    3. Yunus Emre 1903

      BEN ZATEN GÜNDE OĞUZHAN ABİNİN İÇTİĞİ KADAR SU İÇİYOM

    4. İbrahim Qalayciyev

      Yazık lan adam

    5. Muhammed Aktaş

      Abi tam 6:47 dediğin yerde benim saate aynıydı sabaha burdayım seni izliyom

    6. online gecesi

      6:05 cihan abinin eline dikkat ;D

    7. emre kuzkaya

      MEZARCI GG OLDU YA UZULDUM LAN ADAMA

    8. KRAL KRAL

      Videyu izlerken nedensizce aklima Efsaneler efsanesi körcerrah geldi bilmiyorum:))))

    9. Zulamobildelisi Hetshot

      Barıştılarmı?

    10. yakup yangöz

      kim kazandı

    11. Huseyin Abdioglu

      Casa ekibi ne katilmak istiyok alirmisiniz

    12. Emir Yasar

      Ben adanalıyım benim adım emir siz nerelisiniz

    13. Göktuğ Kılınç

      22:19 mükemmel

    14. Mehmet Sarıgöl

      Oruç tutnuyonuzmu lan

    15. Zəhra Zeynalova

      Meraba abi arkada Azerbaycan bayragı var azerbaycandan selamlar

    16. Ümmü Ateş

      8:41 haha

    17. Mehmet & Emre

      Abicim siz aranizin kotu olmadigini gostermek amaciyla bu videooyu cektiniz cunku insanlar birbirlerine kustukleri icin dedikodu yapiyorlar

    18. CİHAT TÜRK

      Ses Kalitesi çok kötü doch bey

    19. Ali Veli

      Mezarvinin videonun ilk başında s.kseler bu oyunu kaybetmem demesi😂

    20. Ali Veli

      Olm keşke hep böyle videolar gelse ya

    21. Neyabdinab

      oruçluyken izledim su içmeme rağmen bende işedim amq

    22. Esin Özmen

      Barış g ile doch küstü mü 🙄

    23. İsa YETGİN

      AYAKTA NEDEN İŞEYON ŞEYLAR GİBİ

    24. Ramin Samedov

      Aralarinda en yakisiklilari oguzhan ve cihan abi

    25. Arif Kılıç

      azerbaycan bayrağının sağtarafına bakın mezarcı abi sağ üste

    26. şaban yılmaz

      Gazi'nin şans8

    27. HER SEY BURDA

      Mezarcini kayb etdik 🤣🤣🤣

    28. Metehan Köse

      Abi orucu pıçaklıyonuzmu

    29. Elif İboş

      14.00'dakini fark eden

    30. BARAN ________

      AZERBAYCANA SELAM OLSUN 🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷

    31. Cemal Kocabas

      Kulaklık takanlara 1dk lık saygı duruşu

    32. Yusuf Tural

      Böbrek iyleştirici doch

    33. Niyazi Aldıç

      Mezarcı abi yamuldu resmen

    34. Məmməd Kazımzadə

      AZƏRBAYCAN BAYRAĞİ ORADA AYRİ FERQLENİR🇦🇿🇹🇷

    35. Ahmet Balcı

      Ulan doch ne yaptin lan adama

    36. Ozlem Celik

      Oruç tutuyor musunuz

    37. yusuf kaya

      Geldi bile

    38. Markes

      Yesss barisdilarr doch'lar

    39. Kadir Kartal

      abi benim çişim geldi ya ama yinede eline sağlık

    40. heaven

      KUMAR MASASI GİBİ ORTAM FGAFTAWFWAOKWAYHAMF

    41. pubg pro

      İlk gözeme çarpan gözəl bayrağıım Azərbaycan bayrağı idi🇦🇿🇹🇷❤️

    42. broX

      :)

    43. TAL KOC

      Cikmayan icse daha mantikli.. daha zor olur

    44. İlyas Kiswak

      .😆😅😅😅😆

    45. İlyas Kiswak

      Doch Azerbaycan lımı

    46. Yiğit Pişirici

      demekki türkiyenin suyunu camışlar içiyomuş 😂

    47. Hilal Hanedar

      doch abı sevılıyorsun kralsın abimmmmm /*-*/

    48. Enver Alinçer

      çişim gel d i lan

    49. İsmail Gemis

      5853077438

    50. Gonca nur Bozoğlu

      Adam

    51. Ali Aliyev

      Azerbaycan türkiye❤️❤️❤️👍💪💪🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷

    52. Mirbəfa Bayramov

      Evet mızıkv

    53. nurane diqanayeva

      Abi ordayi azerbaycan bayragini gorunce qururlandim butun turk kardaslerimi seviyorum

    54. Yusuf

      Videoyu izledigimde 231 k lime olmasını beğendim

    55. Joker FF

      Benim 7 yaşım var büğüyünce bende DOCH olucam

    56. Atakan Berk Ay

      Abi bu videoyu izledim moralim yerine geldi Allah sizden razı olsun

    57. Eymen

      Lan oglum damacanayi bitirdiler abshhs

    58. Ölüm Haritası

      Doch izlerken doch reklamı çıkıyor,

    59. Serhet Şahin

      Oruç tut muyorlarmı

      1. Ebubekir Çelebi

        Videonun başında ramazandan önce çekilmiştir yazıyo

    60. awos

      Azerbaycan bayraqi var

    61. Aslan Şahin

      ulan bi ben alamadım rp 😭😭 yolamak için adım ede aslan sace bedavadan cıkartım buzum var

    62. Furkan Arzum

      Ne zewkli

    63. erobey54

      Oruç tutmuyorlar

      1. Ebubekir Çelebi

        Videonun başında ramaznadn önce çekilmiştir yazıyo

    64. MR W H İ T E

      27:42 flash tv sunar jsdssasfjfhnfjddıjfefjbg montla yatan mezarcı

    65. ᴀѵтօՏн_ БАКУ

      Azerbaycanfan selamlar abi Azetbaycsn bayrağını ve türk bayragını gördüm ya

    66. Umuteren Özcan

      abi sizi böyle görmek nekadar güzel

    67. oyun.sever_reisシ

      2:15 yanda AZƏRBAYCAN bayrağı var 👉🏻👈🏻(*^3^)/~♡ 😁

    68. Hadi Akbaş

      14:30 para yok knk

    69. islamın kanalı

      Abi sagda azerbaycan bayragı var

    70. Deniz Aydin

      231 like;)......)

    71. zehir pm

      Çok güzel olmuş

    72. NpOn

      Selam api

    73. Erdal ÖZKAYA

      231 bin beğeni ne kardeşim ramazandayız

    74. Doğan AKAN

      Abi oruçtutuyormusun

      1. Ebubekir Çelebi

        Videonun başında ramaznadn önce çekilmiştir yazıyo

    75. Hamdi Çevik

      kulaklık takanlara - fatiha

    76. Muhammet Şahin

      Azerbaycan'a selamlar

    77. Muhamet veysi Turan

      Doh gel beni yen

    78. Matrix Teyze

      Geç işine Gdksj

    79. Sevgin Abbasova

      MEZARCI AZERİYMİŞ BAKIN AZERİ BAYRAKI VAR

      1. BRO_ADAM 乂❤AZİM İLE DOLDUN꧂

        Azerbaycan bayragı olması Azerbaycanlı olması anlamina gelmiyo benim evde Türk bayragı var Türk müyüm o zmn

    80. LOXWO

      İzlerken tuvalete gittim bu neymis böyle

    81. FAST FOOD

      Giren çıkan Cihan abiye. 😂😂

    82. FAST FOOD

      Oruçlu izliyom

    83. Can Karaaslan

      Lan cihan abi 3 milyon olucak 🤣🤣

    84. Ahmet Taner Çolak

      0:13 cihan abiye bakın😂

    85. Bayram Gürbüz

      22.50 de gebersin amk mi dio rqqdqdfqfqr çıldırdım

    86. Celal Bilen

      Ramazan ayında çekilir mi bu video be

    87. Fatma Gül

      İzlerken beim geldi

    88. Veysel Özkacmaz

      Oruç tutmuyormusunuz

      1. Ebubekir Çelebi

        Videonun başında ramaznadn önce çekilmiştir yazıyo

    89. Kerem Muslu

      Arkadaşlar merhaba bunlar yüzünden dünyada su azaldııı bi damla su 1.000.000TL

    90. Pardon - Pubg Mobile

      Türkiye den Azerbaycan a salam 😘🇹🇷🇦🇿

    91. Havva Bayrak

      Abilerim şuan saat 1 ama benim de canım su çekti annem ceza verdi. Matematikten 10 aldım diye sadece 1 bardak su içme hakkım var bunda sahurda kullanıcam

      1. Mücahit Aydemir

        Gerçekten mi

    92. Gülender Çakıcı

      Adım adım 2 milyon Allah Hayırlü kazançlar sağlasın ve hayırlı Yemek nasıl etsin

    93. Civic [FC5]

      15.22 gazi nasıl bakıyor ama

    94. mahmut akın

      🤣

    95. IbrahimYT

      Azerbaycan bayragini gordukden sonra Kaos takimina sevgimiz birazda artdi

    96. Emin Sakızlı

      Ne saçma bi video lan

    97. Multi Paralel

      200k likeni geçdi ve zjsjsjs

    98. Vusal Qasimov

      Barış g yok ağa be

    99. Ghost Pubg

      Kaka yabsaydi daha iy di

    100. MAFİ

      5 tane esmer eqeqwqeweqweqwe