Mulatto - B*tch From Da Souf (Remix) (Official Video) ft. Saweetie & Trina

MulattoVEVO

49 Mn görünümler12 600

    Bitch From Da Souf (Remix) - Stream/Download: mulatto.lnk.to/BitchFromDaSoufRmxID
    Subscribe for more official content from Mulatto: mulatto.lnk.to/TRlocalSubscribe

    Follow Mulatto
    mulatto
    mulatto
    mulatto
    www.mulaboutique.com/

    Production Company : Noire Creative
    Director : Sara Lacombe
    Producers : Vanda Jones, Julio Mata Jr, Lex Lewter and Maya Table
    Editor : Max Blum
    #Mulatto #BitchFromDaSouf #Saweetie

    katma 8 aylar önce

    YORUMLAR

    1. miracle_macei

      i cannot describe this song it is so see i can't describe it

    2. safety first!

      Trina part hit diffrent good

    3. Alia Hicks

      Is it me or I just saw the red girl the yellow girl the blue girl in the orange girl 💙♥️🧡💛

    4. Aaron Melton

      Wow 👏 😮 👏 😮

    5. Mia Hardwick

      Can you and Megan Stallion pls make a song that will make me happy for the rest of my life

    6. Stormi Webster

      Best coffee of the day: latto

    7. Mora Joseph

      stealing wigs n shit

    8. Danny Boy

      I’d eat ebony kitty and it’s cousin all day,I dream of doing it all the time.

    9. Walls Audubon

      That brown hat thooooooooooooo

    10. Nicole Char

      trina

    11. Dashuna Rivera

      The beginning tho 🔥🔥🔥

    12. Azariah Reese

      at 2x speed it's a whole new bop

    13. L0gic1.0 Check TikTok L0gic1.0

      Lotto In That Conversation Bruh🤬🤬🤬

    14. SassyKash _

      Trina, okay bye.

    15. Nila Manolo

      Boo this shit rere

    16. You Already Know

      No no nnnnn HELL NOOO caps for Trina

    17. That girl Riyah Nation

      B**h from da souf

    18. Ki-Juan Henagan

      ion really think trina is allat she could do better

    19. Delly Smith

      Obsessed especially with the first part big lattto big 😩😭

    20. Bxbbly_Bubbles

      also i think its amazing someone from the south could get along with someone from the west

    21. Dawndra Draper

      From da North 🔥🔥🔥

    22. Rosie Eva

      I'm really actually sad she cut her hair and I generally don't give a shit what celebrities do but WHY

    23. Bryana Lopez

      Who else feels like a bad bitch listening to this 😭😂🔥

    24. Joshua Mundy

      I’m here at least once a day

    25. Shana Duran

      Freaking Banger. Why am I barely finding this remix?!?

    26. Boohoo Boobooo

      The best song of 2020

    27. jakayla dorsey

      hi sis

    28. Allfaith Nofear

      Trina snapped

    29. Tone Thomas

      Females killing in this rap game nowadays all that ass helps too though, digging this cut though

    30. meme so sweet

      Ok, so, I grew up in the 80's and 90's, so today's rap music usually sucks to me but this is 🔥 🔥..I'm loving this!!

    31. 1onewlf

      Trina verse sound unmixed

    32. Athena Fasel

      LOVE THIS GIRL

    33. Adonna Rowe

      Trina kilt that shit

    34. Carina Collins

      West Virginia

    35. Karma C

      Where da cash at .....w/meH

    36. Adib Abdullah

      I miss this Fat Gucci

    37. Jlynn Penn

      i love this song

    38. PJ Allen

      So only one of them is actually from the south 🤦‍♀️😂😂

    39. Marylee Witham

      PLAY THIS AT SPEED 1.25 !!!!

    40. McKinlee Bell

      I love. That haiir on Trina. White is her color

    41. • Noiimaru •

      You were looking for this 0:27 If u came from tik tok

    42. Michelle Mgbeke

      This is my guilty présure

    43. Xhae x Chox

      even though she took 2000lbs of hair she still a bop

    44. Sofresh105 Monica

      Monica’s new music video for her single ‘Trenches’ ft lil Baby out NOW‼️‼️‼️‼️‼️

    45. Keith Taylor

      So after watching the full video, she still claims to be both West and South. In other words fake and lying. There is no such thing. Poor thing, much love girl. At least you have phat bars occasionally.

    46. maemae0802 Dyson

      Yyyyoooo omg me and my sisters got those same earrings with our names in them mines say Sumayyah

    47. Keith Taylor

      Hey what? You just just said you from the West yet claim south? Explain girl...

    48. Ronnae Moore-Rice

      Love Trina

    49. Jarrad Pullum

      Young queens reign

    50. Ambassador Fuller

      I like it she went hard as F****👑🔥🔥🔥🔥

    51. Lisa Connelly

      Trina son’d everybody

    52. Omar Drakeford

      Straight🔥🔥🔥🔥🔥🔥Love this!!!!!

    53. Life as Jodie

      😝😝😝😢😢❤️❤️❤️👍👍👍📲📲📲

    54. Simmone Davis

      WHY WHY WHY WAS TRINA'S VERSE SO SHORT??

    55. tkthomas1692

      Trina's outfit 🔥🔥🔥

    56. Shondrecia Hope

      Like. No if love the he and were

      1. Shondrecia Hope

        No. No No.

    57. ZACH COBB

      She out here stealing wigs from people! trlocal.info/u/video/mpd_rsrZppnIhZY

    58. Cee Pretty

      Shi had me too pipped up let’s gooooooo😩😭😂😂😂

    59. missmachete1

      Trina is so classy 😍

    60. Sexy Lexy

      I stopped in the middle of the street and jumped out my Benz and started sing it... I had people yelling where you from.. Bitch from the Da souf...

    61. Curly Williams

      Big Latto is da souf! qween ruff!

    62. Kathryn Whitbeck

      TRINA...... damn

    63. Pyra Brown

      BIG LATTO *BIG REMIX*

    64. Baking World

      Love the song

    65. resandor

      Damn when is Renni Rucci going to get her turn

    66. Gwen Slay

      Trina part tho🦾🦾🦾#BIGTRINA😜

    67. kristen rivera

      Bruhhhh EVERY FEMALE KILLED. IT ON THIS SONG IDGAF .. AND ADDED TO MY PLAYLIST !

    68. Jeremiah Ingram

      Um im dead 💀 🤣😂😂

    69. April Palmer

      Why did i think megan dang this XD

    70. Diamond Aiko

      Ugh the big head rap game girl

    71. Kordnee W

      go grlli

    72. FRANCIS

      Straight out the rap game

    73. Dharma Behrendt

      I really want that fur hat from 0:51 so baaaad.

    74. venus wireless

      trinaa

    75. Alexiya Neece

      They Work Well Together

    76. exo gaming malayalam

      Malayali😎

    77. Alexis Hernandez

      How u ganna do west from south the fuck

    78. RIFTY GANG

      I mean she gose off tho no cap

    79. Ava Winchell

      Bishhh from da souuufffff

    80. Jai Flood

      🧡🧡🧡🧡🧡

    81. TeeJay Malik

      It’s saweetie for me 😍

    82. Jaii's Beauty Laboratory

      So we gon pretend like Saweetie didnt just say "you need to take ... What you just took... And thats a F'ing SAT" .... Ummmm..... Huh ? Yall gon let that slide frl?

    83. Nakiiya Franks

      November 23rd anyone😭?

    84. Yazan Alshaqsi

      fake you me from🕋🕋🕋🕋🕋

    85. 2hotcici

      Trina slayed this damn song gah she been the queen

    86. Amber McElroy

      She kills it with Trina and Saweetie yo what!?💜

    87. Amber McElroy

      Where the cash at, i stack it like Tetris. Real gutter bitch, real plugs, and connections..😂 i love her💜

    88. kharyah's world

      Yo i really got the song from my friend background in class and got the song on tiktok

    89. Alex Clark

      I'm obsessed with saweeties verse she killed it

    90. Hannah k

      this says bad words and my mommy said not to do that

    91. Sly Gxcko

      She's problematic but this song goes hard

      1. kiah short

        @Silverxdiamond doesn't matter. Anyone can be racist

      2. Sly Gxcko

        @Silverxdiamond depends on how you see it?

      3. Silverxdiamond

        @Sly Gxcko all her friends are black women so must be cap

      4. Sly Gxcko

        @TheAwkwardOne She's been making racist remarks to black women on social media

      5. TheAwkwardOne

        Why is she problematic other than her name?

    92. heavennleaa

      BIG LATTO, BIG REMIX

    93. Bre Bre

      🤔🤔

    94. Foodhygienist

      HUH😎

    95. Nyunma Fisiru

      GET THIS QUEEN TO 1 MILLION ALREADY

    96. Cori Hardy

      Trina killed her verse

    97. Giancarlo Pia

      So much better than Megan

    98. Cara Bear

      Love Trina and latto