Menajerimi Ara 14. Bölüm

Menajerimi Ara

1,3 Mn görünümler355

    Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/menajerimi-ara-detay?
    Menajerimi Ara'ya Abone Olmak İçin → bit.ly/ma-dd-sub
    14. Bölüm Özet:
    Dicle’nin kovulmasının ardından, Beren’in Berlin Ajans’a geçmesi Ego Ajans’ta bütün dengeleri değiştirir. Feris, Dicle’nin yokluğunda yeni asistanıyla işlerini halletmeye çalışırken oyuncusu Ozan Dolunay’ın yaşadığı kriz her şeyi daha da karmaşık bir hale getirir. Peri Masalım dizisinin takipçileri sürpriz bir istekle ajansı basınca Çınar farklı bir yol denemek zorunda kalır. Dicle’nin tekrar ajansa dönmesi için harekete geçen Emir ve Barış, hiç beklemedikleri engellerle karşılaşır. Dicle’nin Barış’la ilgili öğrendiği gerçekler ise onu bir kez daha derinden etkiler. Serkan, Ego’nun sürpriz bir oyuncusuna bir adım daha yaklaşırken, tehlikenin farkında olan Kıraç, Serkan’la yüzleşir. Serkan’ın Dicle’yle ilgili büyük hamlesi ise merak konusudur.
    Yapım Ekibi
    Yapım: Ay Yapım
    Yapımcı: Kerem Çatay
    Yönetmen: Ali Bilgin
    Senaryo Yazarı: Yelda Eroğlu, Yeşim Çıtak
    İdari Yapımcı: Ali Demir
    2. Yönetmen: Elif Turgay
    Görüntü Yönetmeni: Selim Demiratar
    Sanat Yönetmeni: Zeynep Aslan
    Müzik: Saki Çimen, Uğur Ateş
    Oyuncular
    Kıraç: Barış Falay
    Feris: Canan Ergüder
    Çınar: Fatih Artman
    Serkan: Serhat Teoman
    Dicle: Ahsen Eroğlu
    Barış: Deniz Can Aktaş
    Emir: Burak Tozkoparan
    Peride: Ayşe Nil Şamlıoğlu
    Beren: Yaprak Medine
    Gülin: Gamze Karaduman
    Jülide: Nazlı Senem Ünal
    Emrah: Semi Sırtıkkızıl
    Bekir: Bedir Bedir
    Mayda: Aslı Mavitan
    Leyla: Pınar Ünsal
    Meral: Buse Sinem İren
    Ece: Duygu Şen
    Sedef: Melisa Seda
    Aydın: Beran Kotan
    #MenajerimiAra #TekBaşına

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Minnoş Panda

      Dizinin reytinginin az olma sebebi şu boş rollerin çok az sahneleri var abi bu nedir

    2. Yesim

      Nejatin yemek yerken konuşması çooook gıcığıma gitti

    3. Aryan 0118

      Sevinc ne arkadaş

    4. aylin hüseynzadə

      Serkan iyimi kötü mü pfhdvsçnx

    5. Simuzar Mukhtarov

      Dicle farkinda degil ama baris ona nasil davraniyorsa o da emire oyle davraniyo Emir onun bitki cyiymis gibi😕

    6. Sandu Tilektessova

      Ozaaaaan❤️❤️🥺🥺🥺

    7. Belal qudoos Khan

      Wayi Wayi Wayi diçle manager olsun Lutfan 😍😍😍😍

    8. N Nsh.754

      Dicle önceler daha iyi giyiyordu yaa. Önceki gibi giydirin. LÜTFENNNNN

    9. N Nsh.754

      Berenin sahnesi yok. Size çookk teşekkür ediyorummm. Tebrik ediyorumm millet.

    10. N Nsh.754

      Aslında yorumda gördüm bi kaç kişi öyle söylüyor ve bende öyle düşünüyorum. Dicleyi biraz iyi giydire bilirmisiniz? İyi giymiyor. Lütfen. Dicleyi çok güzel görüyorum. Lütfen, biraz daha iyi giydirin onu.

    11. S. B.

      2:13 gercekten bir yorumcunun daha önce yazdigi gibi babaanne gibi giydirmisler Dicle yi

    12. S. B.

      1:59:00 Ece bana mesaj atsa önce 2 saat düsünürüm cevap versemmi diye...sonrada 2 saat ne yazacagimi düsünürüm, ama Dicle pat diye cevap veriyor birde nerde oldgunu yaziyor, safim yaaa. gerci 4 ayak üstüne düsecege benziyor...ece ile serkanin isler cevirdigini belki anlar. kim bilir...

    13. rabia cam

      Barıs arduç gelsinnnnnn

    14. S. B.

      35:55 bu müzigi istiyorm nerde bulabilirim adi ne, bilen var mi?

      1. Jade Sykes

        trlocal.info/u/video/Y6x8ba_Yq4i9raI Ustteki linkte bulabilirsin, hatta spotify da var müziğin ismi kirik dökük.

    15. Serap Tuerk

      Bu zenginlerin terlikleri , Pyjamalari yokmu yahu.. televizyon keyfi kot ayakkabi ilemi yapilir yahu 😂

    16. seyma Deniz

      Ilginc farkli bir dizi

    17. Helin piskin

      Ben diclenin yerind olsei dim o barisch ve emire gidib 2 sine de bi küsel lafimi sokar dim

    18. Nihad Salamov

      19:19 daki telefonun adını bilen varmı

      1. Jade Sykes

        Samsung s20 sanirim

    19. T. K

      Allahiiiim bu dizide ne kadar cok reklam yapiyorlar beee

    20. Zehera Angelova

      Umarım Emirle Dicle sevgili olmaz

    21. The TR queen

      Meralin rolü agliyor glba kiz hic bisey yapmiyo insallah sebebi vardir kscdjsvd

    22. Nərmin Əhmədova

      Keşke Demet Özdemir gelseee😍

    23. R. Brsh

      bu serkan tam böyle seytan akliyla terapist gibi insanlari kendine dogru yürettiyor - yok senin degerine bilmiyorlar, yok ben sana yardim ederim... falan filan daaa ben onu yine seviyom hahahahaha ne yapalim hayat iste

    24. R. Brsh

      2:08:53 HAHAHHAHAHA hic beklemedim kovdu yaaa ahhahhahah

    25. Hadi Önal

      Beren den nefret ediyorum

    26. Derya Neiwert

      Oktay kaynarcayi da görelim bir bölüm lütfen ♡

    27. ksishdvsb kaiehfvsbd

      Bereni diziden cikartin onsuz daha gzl hahahahahahahhaha

    28. მარინა ჩელიზე

      ქართულად გვაინტერესებს მალ მალე დადეთ

    29. TENSOR

      Sevince üzüldüm

    30. azel hasan

      Barış sana sinir oldum ya abine neden söylüyorsun Diclenin kıraçın kızı oldugıunu

    31. Dilan Celik

      Emiri sevmeyen ben miyim tek 💆‍♀️

    32. TURKISH SERIES

      SUBSCRIBE trlocal.info/number/DM9DHV9V2ROYxgUyinEr3g

    33. Mustafo Lion

      Serkan kadin gibi 🙄

    34. Ну погоди

      BEREN’ciyim arkadaş😘 kime ne ? 🙈

      1. Dilan Celik

        Ne alaka lo bence bölümü hic bakmasaydin beren manyagi yoktu Cok sükür 🤩

    35. Ecem Öztürk

      1:26:51 deki sarkinin adini bilenler yazabilirmi? lutfenn

      1. Nazanin Mazan

        Uğur Ateş - kırık dökük

    36. Malish Rezapur

      BEN COK HEMDE COK EMIRE UZULUYORUM 😞

    37. Zafs Simple Garden

      Bu Serkan da ne ya, EGO nun tum oyuncularini tek tek aliyor mashallah

    38. Nora Hyland

      Feris, The Devil Wears Prada!

    39. Saadet Huseynova

      Beren hem dizide hem dizinin içinde dizide sevilmiyor hayattaki şansı 😅

    40. Hanife Fox

      bu Barisi icmeleri de baydi artik.Her bolum en az 3 kere icme sahneleri var YETER! Kotu gun gecirince illaa icmeli mi bu

    41. Yildiz Dag

      Baris ve dicleyi daha cok beraber gosterin

    42. Bayram Ozdemir

      31:02 de ferisin ne dedigini anlayayan varmi hayatine 😂😂😂

    43. Lyaman K-li

      bas roldeki kiz Dicle 2 yakisikli erkeyin seveceyi biri diyil, bu kadar sacmalik hic olmaishdi, shu yonetmen nereye bakiyo? turkiyede o kadar guzel kiz varken dicle hic uygun diyil

      1. azel hasan

        Kıskançlık patlaması

      2. Tuğce Manzak

        Kiskanma bro

    44. Humoyun Egamberdiyv

      Ну я не знаю ваш языка ну Озан Долунай лутши играл в этом сериале

    45. Servane Murselova

      Emir nekadsr iyi biri

    46. Almazzz M

      Tüm oyunculara aşık olmak

    47. Eda Ziyagil

      Şu Peride çok gereksiz bi karakter, hiç bi işe yaramıyor dizide boşuna duruyo bence 1:57:25

      1. Tuğce Manzak

        Sud

      2. Sefirin kizi Fan

        Aynen

    48. Eda Ziyagil

      Beren bu bölüm neden hiç yoktu? Sadece bi sesini duyduk

    49. Mirhuseyn F

      Berkay Ateş'de Ego Ajansdaymış anam babam mahsun:d

    50. Memmedova Hava

      Bir oyuncu hayatdaki karakteri görüntüsüyle deyilde,oynadığı rolleee takdir ediliyo.

    51. Memmedova Hava

      Bereni beyenmeyenler,ben bereni beyeniyorum,oyunculuğunuda takdir ediyorum...o kaddar içden oynuyo ki o kötü rolü..bu kadar nefret kazandı beren karakteri..kendiside çok güzel☺️

    52. Fatime Zeynalli

      Ece😡

    53. Abdyrahman

      Lütfen bu diziye Tolga Sarıtaş konuk oyuncu olarak gelsin!

    54. Eda Ziyagil

      Çınar ve Feris'in eskiden sevgili olması saçmalığına ne demeli😡🖕🏿 başka konu bulamadılar ayırmak için Jülide ve Çınar'ı hemen ortalığı karıştırmaya çalışıyolar🖕🏿😡

    55. N. Mel

      Her seyde ferizin basina geliyooo

    56. Məryəm Balayeva

      Ben bu diziye neden günden güne aşık aluyorum yaaa 😍😍😍

    57. elsen veliyev

      barış dicle olsun çox istiyirəm sakın emirle olmasın

    58. Elnare Babayeva

      Barisla diclenin sarkisi cok guzel😍

    59. ay ışığı

      Ne kötü bir alt yazi yapmışlar

    60. Green Light

      Bu dizi asla bitmesin ❤️biterse B de biter...

    61. Green Light

      Mesafeler B...

    62. N _

      Şarkinin adi nedeir???🥺🙏🏻

    63. Dilek Palitözü

      Bu bölümde Serkanin herkesi islemesinden fenalik geldi insallah cok kalmaz dizide..

    64. Sulgun Dovrangeldiyeva

      Emir Dicleye ilan Aşk yapmis.

    65. Mehriban Durdyyewa

      şu barysyn abisini gebertesim varya

    66. rainbow colours

      tydjfjyxjxysfogyfiddtidutxtjtixgcjxjfddiyditiydydykiyfixyyxycucuvucuvuvivdgshxjfjfjdidirigohououpuuppuupupupyoyooyotdijskdsksllslslsldfkkggiigcucucugcgcfcvreccdvrtvbtbujbivjgufifkdofifksksiskdkdkfkfkkdfjfjufjfjfjfjfjfjfifrifiigyooyitruyryeeueueuwyeuwyuedjdjjjfjfjfjfjfjfjfkgkglglhlblblblblhogoopyoyouohohiufydydydgsgddydhdgafataatqtywsyydydjfjcjfjvkgkgjfjcjcjcjvjvkvkhlgoyiifufufufufityoyoyohlhllblhkgnsbdbdbdbfndjejrjrjdhdhdjfklrrlrkjfnfnfnfjhlkttkktfjjfnfnfnfnfnfllkrtgkkgkfjxgdgdhfbcxnxncnvngkfkhkgkykgooupuoyiitiyyoyooyittitiurururhfjfjfjfjcjcncncncnnvnvncjriuruwyaahahahshdjjdruureywtwtwtwyyefjgkgkfjfk

    67. yaz 8

      bezdim bu sərkanın oyunlarından qarnının ağrısını bir bilsək

    68. Mahri Kovusova

      Cok sevdigim oyuncilar emir ve diźle cok yakisyorlar

    69. Reqsane Memmedova

      Saf diclə

    70. Senior x junior

      Bu eçe Bird köpek ve yilan gibi

    71. Fidan Abduyeva

      Diclenin bu halde olmasının sebebi ev arkadaşı hep o verdi qazı. Kimin yanında bele arkadaşı varsa sakın dinlemesin.Bütün böyuk sehvler bele başlayır

    72. Cemal Yolcuyev

      Ya vu ece rolunu cok guzel oynuo kadin))

    73. Cemal Yolcuyev

      Wu serkaninn evi falan yok qaliba kafelerde yatb kalkio isini ayarlio

    74. Lisa Schmidtmann

      Dicle feris onu dinlemediği için üzülüyor, o kendisi barışı dinlemiyor küsüp gidiyor

    75. Fuat Heyat Official

      Bekir abinin eshinin durumu nasil oldu? Hic soran olmadi. Allahdan shefa dileriz

    76. Ika Haliza

      i desperately need subtitle

    77. ovideos oevideos

      şu ECEnin ajani kim ben çildircam egodan kim olabilir ki?

      1. YA S0

        Aynen ya kim acaba 🧐

    78. basak kınıkloğlu

      1.30.00 daki sarki o kadar kotuydu ki iskence cektim ya

    79. Masi Abbasova

      💞Emir♡Dicle💞

    80. Arif Abbasov

    81. Alice Wonderland

      Yine super bölüm.

    82. Basma Elias

      Name of the song plz?

      1. YA S0

        Which?

    83. Saibe Yaman

      Diclenin saclarina Fön cekin lüften Emire Asik olsun dicleyi güzellestirin Ozanin saci hic yakismamis genc Ile yasli arasi olmus

    84. yığbal isiko

      Dicle ve emir sevgili olsun lutven

    85. Nermin

      Ya bu emiri istemiyoruz dizide

    86. sefiqe Mustafayeva

      Diclə başqa ajanda axı 3il işləyə bilməz.sözləşməsi var axı

    87. Lamiye Memmedova

      Emir Dicleyi çok Guzel seviyo ama lutfen " Barış Dicle"

    88. Saibe Yaman

      Bu menejerlerde kendilerini bir Sey saniyorlar havalara giriyorlar yesinler

    89. Saibe Yaman

      Bence yanlış yorumlar umarım feriz pişman olur Dicleyi kovduğuna onun kuru bo...... muhtaç olur inşallah hatta umarim Dicle kendide menajer olur ona muhtaç olurlar Allah var yukarda boşuna denilmiyor güvenme zenginliğine Allah isterse bir gecede yok eder güvenme güzelliğine Allah isterse sivilceyle bozar güzelliğini

    90. Murad Səfərli

      Çooooooookkkkkkkk guzeeeeellllll diziiiiiii😗

    91. LEYLA MADATOVA

      Barışın önceden bikdiöini dicle nasil bir anca çaktı anlamadım biri söylesinnn

    92. Jetmir Gimolli

      1:41:12 o ne ?

    93. Prenses21

      DİCLE&BARIŞ ❤️ Sizi Seviyorum 🙊❤️

    94. dielara

      Ya tamam Emir çok yakışıklı harika falan ama Dicle ile Barış olsun daha çok yakılıyorlar

    95. Elif Ispir

      Baris❤️dicle

    96. Gulcin Nuriyeva

      Barişi sevmiyorum . Emirle Dicle çok yakişiyorlar

    97. Canan Yusuf

      Ya bu diziye HANDE ERCEL KEREM BURSIN CAN YAMAN gibileri gelsin lurtven

      1. Masi Abbasova

        Evet🙂

    98. Mayagozel Abayeva

      Ahh bu Serkan dan gına geldi ya, sinir oluyorum herkes ile konuşup buluşuyor

    99. Smile_With ME

      Mükemmel bir bölümdü ... 👏🏽👏🏽👏🏽

    100. Sila Hsn

      Arkadaşlar youtube canlı yayından izlersek reytinglere faydası oluyormu?