Kardeşlerim 11. Bölüm

KARDEŞLERİM

7 Mn görünümler1 764

    ''Neyim olursa ol ama hayal kırıklığım olma, orası çok kalabalık, tanıyamam...''

    Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
    Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
    Başrollerini Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
    atv resmi TRlocal kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

    katma 5 gün önce

    YORUMLAR

    1. Resim hobim

      Asiyeyle doruğun arasını düzeltin

    2. Nisanur Karataş

      Harika oğulcan'a aşık ol da kurtulak senden ya

    3. Bagul Annayeva

      Oglum madem caldin niye yakalandin😂

    4. batuhan_karacakaya_fn

      BATU KAÇ LIKE GELIR

    5. ASLIHAN GÜNER FAN

      MAL KARDESLERIM

    6. X Dursunova

      Çok sevdim bu diziyi Allah kimseyi annesiz babasız bırakmasın 😥

    7. Revane Nagiyeva

      Doruk ve asiye bisiklet surerken baba ve kiz gibi gozukuyorlardi taa cok guldum🤣🤣

    8. Ramazan Aldırma

      Ama durumları yoksa niye masada yiyorlar ki yerde yesinler

    9. Mämmet Batyrov

      Niye her bölümün sonunda bir kıýamet kopuýor

    10. cebrail toksöz

      100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000010000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000010000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000)0000000000

    11. sahra weljanowa

      Çok guzel ýakişiýorlar🥰

    12. dalgamigeciyorsuncanim

      YA DORUGUN CEKETİ COK GUZEL🤨

    13. dalgamigeciyorsuncanim

      manzarasi da iyi

    14. Yakup Çilek

      Outr

    15. Yakup Çilek

      🎅🎅❤❤❤

    16. Yakup Çilek

      Raszmnyu

    17. Tuba Tuba

      1:38:25 Ay en çok güldüğüm yer burası yaa 😂

    18. Bekir Sadik

      Aybikeden okadar nefret ediyorum ki onun sahneleri gelince direk geçiyom

    19. Sahra Durdyyeva

      😍😍😍😍😍😍

    20. melike can

      Oğulcana bayılanlar +1

    21. melike can

      Cumartesi gelene kadar diziyi baştan bitirdim

    22. melike can

      Artık cumartesi gelsiiiiin

    23. hint turk hayrani

      Oğulcan ayri yani en cok asiye doruk bide oğulcana göre bakiyorum

    24. Meerim Tursunalieva

      Asiye ve Doruk birbirlerine yakışmıyolar ya🙁evet Asiye çok güzel, ama çok küçük görünüyor 🤐

      1. Selin Ataşalar

        Sonunda beni anlayan biri birde bu ikiliyi gerçek hayatta falan shipleyenler falan var sinirden ölüyorum aşkın yaşı olmaz falan diyorlar ama aralarında tam 10 yaş var bence çok fazla yaa asiye güzel dorukta öyle ama çok gerçekçi durmuyorlar yaş aralıkları çok fazla

    25. ALASKA الحارس

      Güzel birazdan begeni yorum yapılmalı ki daha çok uzun sürsün bu filim

    26. Safiye Kılınç

      Tolga okumuyor mu ya hepsi okulda o nerelerde

    27. Safiye Kılınç

      Nolursa olsun içimde bir yerlerde doruk oyun oynuyor diyo o ses bu kadar kanıta bile inanmıyor 😶

    28. IRMAĞIN OYUN DÜNYASI

      As¡yeee

    29. Suleymanova Nergiz

      Asiye baya çocuk duruyo yanında

      1. Selin Ataşalar

        Aynen yaa birde onları gerçek hayatta shipliyorlar

      2. Safiye Kılınç

        Oh be benden başka biri daha düşünüyor bunu

    30. Kardeslerim ASDOR

      YANIZ ASDORR

    31. Hayal kırıklığı

      Bu dizi sezon finali olursa, izleyeceğim bir şey yok jcjfnfn

    32. Serdar Şahin

      Finalde şöyle olmalı arkadaşlar Melisa Ömer Asiye Doruk Harika Oğulcan Berk Aybüke dört grup evlenecek ve mutlu sonla bitecek.

    33. Queen Jennie

      Şengül:"Senin kolluğun" Aybike:Annem de bu sene deniz diye şaştı kolluk da kolluk korona diyoruz anlamiyorda

    34. mmpj twod

      Şu berke uyuz oluyorum asiyenin bir kere yüzü gülmüş onuda ses kayıdını dinleterek maf etti

    35. ALİK BUBAYEVA

      Ya bu dizi bitse bizz naaapicazz 😩

    36. Mehmet Sert

      Berk: hadi arkadaşlar hani alkış gelin ve damatı sahneye alalım😅 Ömer: töbe töbe

    37. Masalli Rayon

      Birinci dəfə di ki baxıram 😂😂😂😂😂❤️💋

      1. mmpj twod

        Türklerin yaptığı en iyi dizi yemin ederim 🥰👌👌

    38. daisy and sea

      1:25:01 Oğulcan ın heyecanı 😂

    39. Merve Yıldırım

      Bakkal selimle asiye cok yakisiyor, asiye doruktan ayrilip bakkal selimle yakinlasmali senarist duy sesimizi

    40. Esmanur Demirkaya

      Aynı bölümü defalarca izlemeyen de ne bileyim😅 seviliyorsun kardeşlerim ♥️

    41. Sümbülaý Halmuradowa

      Doruk hiç aşık değil bence, asiyeye attığı tokatı ödetecek. Kim zavallı gösterecek

      1. Selin Ataşalar

        Benim içimden de öyle geçiyor

    42. Sevval Guven

      Oha napiyob yA

    43. Zuul Tkn

      Indo sendiri

    44. Fidann

      Hayir duymadim uçak geçti ne ya

    45. Fidann

      Hayir dedim Hadi ya peki tamam skndjdnd

    46. Fidann

      Abi diğil kral bee

    47. Sevval Guven

      Sen aşık mı oldun?😂😂

    48. yıldız xxx

      Gel artık cumartesi dönüp dönüp izliyorum bölümleri bdhdjjsdh

      1. Zehra AYDOĞAN

        Bende

    49. Canan Acar

      Kadir süsene baya ayıp etti melisa kadar süseninde sevinmeye hakkı var

    50. Orchid

      الحلقه روعه روعه❤

    51. əmrah ismayılov

      Ya abi ben hayatımda 2 diziyi kalpten severek izledim onlardan biri Kardeşlerim ve bu dizinin bi kaç sezon daha gitmesini istiyorum

      1. ebrar atlik

        @əmrah ismayılov anlamıyorum ki bir şey mi gelmeliydi

      2. əmrah ismayılov

        @ebrar atlik aklınıza hiçmi bi şey gelmiyo gərçektən

      3. ebrar atlik

        @əmrah ismayılov bilmem ki

      4. əmrah ismayılov

        ?

      5. əmrah ismayılov

        @ebrar atlik sənce hangisi ola bilir

    52. Dilan Çoban

      Türklerin yaptığı en iyi dizi yemin ederim 🥰👌👌

    53. melike

      1:05:51 asiye ve doruk’un gezisi

    54. Sultan Akdeniz

      dizinin hep sonu kötü biterdi şimdi başlangıcı kötü oldu (buarada diziye lafım yok kötü dediğim duygusal anlamda

    55. Zeynep Mollaoğlu

      Asiye artık şu montunu çıkarsan diyorum ya

    56. beste Yavuz

      Doruğu sevenler 👇

    57. Sahibe Memmedova

      Bu filim çok iy

    58. rəsm dünyası

      Asiye ve Doruğun ormana gittiği sahne hangi zamanda, biliyosanız söyleye bilirmisiniz?

    59. Helin Subaşı

      Asdor sahnelerini 32 diş izliyen bir tek benmiyim

    60. Gamer Mustafa

      Bu berke tek ben mi gıcık oluyorum

    61. esra gencer

      Omerin elindeki kitapla sınıfa girişi

    62. Gulmurad Kazimov

      Kadir❤

    63. Fidan Mirzayeva

      52:31 de Ömerin köyün muhtarı gibi sınıfa girmesi. Dorukun oturuşunu düzeltmesi😄

      1. esra gencer

        🤣🤣🤣🤣🤣

    64. Gulsum Guven

      Suzan Ömerin kendi oğlu olduğunu biliyor mu

    65. Elif Yiğit

      DORUK❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ASİYE

    66. Elif Yiğit

      Mükemmel bir bölümdü yaaaa. Özellikle de AsDor sahneleri tek kelimeyle muhteşemmmmmmdi. "UÇAK geçti" sahnesi "Hep bir arkadaşı düşündüm sahnesi" "Doruk'un Asiye'ye atılan iftirayı kabullendiği sahne" ve daha çok güzel sahneler.

    67. Elmira Sapharova

      Aybek. Diyenler 1like

    68. Elmira Sapharova

      Yaa ne guzel yapdi aybuke berke. Ayberk

    69. Mavi Bıyık

      11bölüm 1m abone

    70. Nərmin Qəhrəmanova

      Berk Harikadan mı hoşlanıyor? Yoksa bana mı öyle geldi? Inşallah öyle olmaz

    71. Xalide Memmedova

      Allah bu diziye Çukur kadar ömür versin

      1. Xalide Memmedova

        AMİN🤲🤲

    72. Cinar Alimowa

      Asiye ile Dorukun el ele, Sezen Aksunin şarkilarini soylenmesi cok hoşuma dgidiyo.Ben o şarkilari her gun dinliyorlim.

    73. Prenses Channel

      Abi sadaka vermeyi niye assgilayici bisey olarak goruyolar ihtiyaci olan hickimse sadaka almayi kabul etmesse, tum ihtiyac sahipleri gurur yaparsa zekat vermesi farz olan insanlar zekat borclarini nasil odeyecek

      1. esra gencer

        Kime sadaka veriliyor

    74. HAMZA Kırmızıgül

      58:51 kıskandı

    75. Buse Ay

      Ya yemin olsun bağımlısı oldum filmi ya off muuuuuuutiiiiş bir fılim devammkeeeeee

    76. Serdar Şahin

      Finalde Ömer Melisayla Asiye Dorukla Harika Ogulcanla Aybüke Berkle evlensin.Dört grup cok güzel olur.

    77. Tuana Tuncer

      Şu Emel'in derdi abisinin dayak yemesi değil telefonun kırılması Zaten çoçuk itici duruyo böyle yapınca sınırlar zorlanıyo.

    78. Isra Bardi

      Ramazan yok mu ya bunlarda

    79. Sebine Huseynova

      👍👍👍

    80. skurttt /

      Asiye ve Doruk sahnesi içim gıdıklandı yaa😍😂

    81. Xedice Heybətzadə

      Ben bu Nebahatla Suzanı çokkk seviyorum çok güzel ve tatlılar yiaaa💗💗

    82. Hiranur Buyuklioğlu

      Asiye ve Doruğun arası düzelsin bide senalist lütfen asiye ve Doruğa daha çok sahne verin

    83. Zehra Gürkan

      Kimse bahsetmemis ama dizi boyunca susenin üzülmesi peki ama biri bile demedi neyim var yalnızdı

    84. Zeynep Çiftçi

      1:38:23-1:39:06 haketi bence hemen başından beri👌👌👌Aybikeninde paşam demesine bayılıyorum valla😍😍 siz? 👇

      1. Zeynep Çiftçi

        @Sudenaz Kara aynen ya bence artık berk&aybike bide ömer&Ayşe iikilileri gelsin +1000000

      2. Sudenaz Kara

        Peki aybikenin paşam dediğinde Berkin yüz tipi çok güzeldi .

    85. Mustafa Al

      Karadayı dan hatırlıyorum asiyeyi.zaman ne çabuk geciyor

    86. Sultan Al Gürbüz

      Çok Saçma bi film biraz gerçekçi olunsa zenginler acımasız cani mi fakirler hep ezik mi sanki bu hayatın böyle olduğunu düşünmüyorum biri dayak atıyor biri zevkle izliyor şaka gibi

      1. esra gencer

        Oyle olabilir neden olmasın

    87. awesome pop it challenge

      hakli \

    88. Aysima Belinay Varli

      Ömer =Ayşe Ogulcan =Ayşe ya Ogulcan =A Ayşe 😂😂

    89. gelmemeye giden adam

      1:5:56 Asiye'nin burda kıskandığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam 😂

    90. Murat Çelik

      Doruk ile Asiye okadar iyi bir çift oldular ki ikisi hiç ayrılmasın diyenler alta beğensin 👍👩‍🏫

    91. Nisa kocapınar

      Asiyeyle doruk birbirine çok yakışıyo ya❤❤

    92. minik

      asdor sahnelerinde ağlayan saplar kendini belli etsinn

    93. şüheda

      Kadir gerçekten rezilsin ya, hüzünlü kekim Süsen :(

    94. Ziko Bayramov

      Kadar seviyorum

    95. Ziko Bayramov

      Ya sizi ne

    96. Damla Yavuz

      Bunlar niye kamera kayıtlarını izleyipte sınavı çalanlari bulmuyorlar

    97. Elif HH XD

      Selamünaleyküm🤍🤩

    98. Gülay Görgülü

      Ömer susanin oglu gelsin diyenler like atsin

    99. Gülay Görgülü

      Dizi bit he's in nolur

      1. Gülay Görgülü

        Evet bitmesin

    100. Azra Bdr

      50 100 bölüm oynasın diyenler