Giyinme Odası Turu - Eski YouTuberlardan Kim Kaldı

Duygu Özaslan

636 B görünümler1 166

    Ayakkabılarım, elbiselerim, gözlüklerim... Yeni giyinme odamı detaylı olarak sizlerle paylaştım. Yorumlarınızı bekliyorum ❤️
    Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı ve zile 🔔 tıklamayı unutmayın 👍 bit.ly/Duygu
    🌐 Instagram'da Takip Edin! 👉 duyguozaslan
    Sevebileceğiniz diğer videolarım:
    Cilt Bakım Rutinim videom için:
    trlocal.info/u/video/ZHuDcZO6yJy5q4g
    NİYE YOKTUM? - NASIL ZAYIFLADIM, MAXIM’LE NASIL TANIŞTIM? - SORU CEVAP
    trlocal.info/u/video/mG56e8qf0Jq1eqI

    Bölüm 1 - Değişim
    trlocal.info/u/video/q2avpKevqWXTjWc
    Bölüm 2 - Zorlanmak
    trlocal.info/u/video/foN8pbPL03nMmWc
    Bölüm 3 - Paylaşmak (Karantina Günleri)
    trlocal.info/u/video/eoGgb6S724-dhow
    Bölüm 4 - Doğum Günüm
    trlocal.info/u/video/m5SscdrT0W7FiZ4
    Bölüm 5 - ŞİMDİYE KADAR HİÇ CEVAPLAMADIĞIM SORULAR
    trlocal.info/u/video/qJ16nI-3vnasmIw
    Bölüm 6 - İyileşmek
    trlocal.info/u/video/Zoytcbe-2p--now
    Bölüm 7 - Bodrum, Akyaka, Bursa
    trlocal.info/u/video/p41kh6nQroHMhnQ
    Bölüm 8 - Kendime İyi Davranmak
    trlocal.info/u/video/mJ2QiJWczX3Ql2c
    📬 Bana Mektup Yazın!
    İSTİKLAL CAD. KALLAVİ SOK. LÉON APARTMANI
    NO:1 KAT:2 34430 BEYOĞLU, ISTANBUL
    ✉️ PR ve işbirlikleri için: contact@ghostistanbul.com

    katma 8 gün önce

    YORUMLAR

    1. Gamze Düz

      trlocal.info/u/video/lZ1qha6ZvavefHg

    2. Başak Alkan

      Bir yanda yolda durdurup peynir ekmek isteyen çocuk, bir yanda bu müsriflik... inancımız zaten kalmadı az kaldı isyan da çıkartmaya....

    3. canpare Gonul

      Ya o kadar kötü çekilmiş ki video ya yazık olmuş 👎🏻

    4. Ayşe Gül Senturk

      abla bir tane elbisenide " bunu da şu şu şu pazardan aldım." dermisin?

    5. Sude KILIÇ

      Aga bunalrin giydigi her seyi pazarda cakmasini görüyorum alırım giyerim bende

    6. sima. korhan

      Dune kadar acliktan nefesi kokan birinin simdi bi kiyafete milyon vermesi 😠hemde bunu tum vasifsizligiyla yapmasi ne diyim onu buralara getiren bos beles zihniyet utansin

      1. Lalay Lalay

        Belki prada giyemiyordu ama nefeside kokmuyordu boyle demeniz cok ayip. Cabalamis yapmis bi seyler isi geregi cogu hediye zaten. bence laf edeceginize sizde deneyin begenmediginiz

    7. esma ergün

      Köpeğinin partilerini ıslak mendil ile silirsen sıkıntı kalkar

    8. Cnplt44 4444

      Duygu elime geçsem nefret cinayetine kurban ederim seni 💩💩💩💩

    9. Zümra Mangal

      Takılar ve makyaj koleksiyonunu detaylı videosu gelsin

    10. Aysun Kasap

      Pantoloonu nerden ya bilen yazsin

      1. Aysun Kasap

        @Me Me lol mu bakayim beb

      2. Me Me

        Lol marka kendide söyledi videoda

    11. Zeynep Celik

      köpekle kendisini bir tutan duygu .. daha cringe cok az cumle duydum

      1. Lalay Lalay

        Hayvan sahipleri hayvan kucumsemez.

    12. Memo Arslan

      Nike yerinde olsam seni Nikenin modeli yapardım

    13. Ruken Özarslan

      Makyaj koleksiyonunu gosteeer

    14. Veli Can Özdemir

      Bize ne lan senin kıyafetlerinden

      1. Lalay Lalay

        İzleme

    15. Dilan Tekin

      Siz Sibil Çetinkaya’dan nefret edin. Onun kadar görgülü naif ve samimi hiçbir zaman olamayacaksınız. Buram buram şu an video çekiyorum şöyle konuşmalıyım kokuyor...

    16. Beste Okay

      Eee ben senin taylanla yaşadığın evde böyle bir video yaptığını hatırlıyorum neden ilk kez dedin ki

    17. avakadolu kombin dünyası

      Görgüsüzlüğün bu kadarına da pes ve böyle gereksiz videoların keşfetime düşmesi..

    18. Nazlı D

      Çengel iğneli kolyeye bayıldım ama swarovski değil bilen var mı nerden? dk 25:27

    19. merve

      Duygu saçlarına BA-YI-LI-YO-RUUUM!!

    20. Yarenasena_

      Danlanın odası> duygunun odası Ama yinede tarzını çok beğeniyorum sadece danlanın dolap tarzı daha migemmel

    21. Dilek Yasar

      Her kıyafetin hangi marka olduğunu söylemene gerek yok

    22. Ebru Yilmaz

      Lüks değilde şık demek daha kibar olur gibi geldi

    23. Ecem Melis Aslan

      Topuklu ayakkabilar, topuklu botlar,spor ayakkabılar,kisa elbiseler,uzun elbiseler,mayolar ,şortlar,pantolonlar,bikiniler. Mayolari çekmeceden taşiyor

    24. Ecem Melis Aslan

      Bu oda turu deyil, zenginliğimi gözünuze sokuyorum turu

    25. Ecem Melis Aslan

      3:57 evet yikanmasi lazım sen git o Bır çift ayakkabıyi yikamaciya fln ver onlar yikasin sen sakin yikama ama mafolur heryerin naparız sonra 😑😒😒😒😒😒😒

    26. Ecem Melis Aslan

      Kızın çanta ve ayakkabiları icin bir odası var biz kapinın onune koyuyoz o cocuk hibi bakiyo vay bee böyle hayattami varmıs ta biz görmedik

    27. Ecem Melis Aslan

      Zenginin hayatı başka oluyor. Onlar baska evrende biz başka evrende

    28. Tuğçe Yavuz

      Dolabımda giymediğim hiçbir şeyi tutmam🙄 dolabın üzerinde neredeyse hiç giymediğim ayakabılarım var 🤔 kendisi ile çelişiyor galiba .

    29. zeynep karacık

      makyaj koleksiyonu kesin gelsinnnn izlemeyi en çok sevdiğim içerik olabilir

    30. Gamze Dogan

      asko stasi degil stüüsssiii

    31. Moda Ebrar

      Makyaj koleksiyonu videosu gelsin ama detaylı 2-3lik video bile olabilir

    32. Gamze Dogan

      asko jakmüs degil jakmü

    33. Gamze Dogan

      asko ''vetman'' degil ''vetmooo''

    34. Gözde Çelik

      Eski youtuberlardan kim kaldı ...Eskiden manikür pedikür videoları çekerdin yine çeksen💕💕💕

    35. Hazal Kırkpınar

      Duygu bence kitaplığını çek bize

    36. Nagihan

      2 tane ayakkabisi olan bne :(

    37. Helin Gök

      duygu : giymediğim her şeyi satıyorum. yine duygu : bu ayakkabıyı sadece 1 kere giydim.

    38. ceylinnurb

      Ağlayarak izliyorum

    39. Seyde Akdoğan

      Benim bi tane ayakkabım var la

    40. Ayça Arat

      Makyaj koleksiyonu istiyoruzzzz

    41. Mehmet Ali Külcü

      Sizin okadar ayakkabınız var bizim 2,3 tane ve azıcık pislendiğinde çok pis diyosunuz biz belki 2,3 sene 1 taneyi kullanıyoruz Haklımıyımmm

    42. elif akbulut

      Ve keşke makyaj malzemelerini dizerken video çekeydinn eskiden ne güzel çekerdin bunları

    43. elif akbulut

      Keşke odanı yaptırırken bi vlog çekeydin duyguu

    44. Sabina Valiyeva

      kameraman cook kotu cekmis goruntu neti zayif

    45. Başak Mutlu

      Dislikeimi atip gidiyorum 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪

    46. elif akbulut

      Duygu: kullanmadığımzhiç bi ürünü saklamıyorum yine Duygu burda nerdeyse hiç kullanmadığım konverslerim var😂😂😂😂😂😂😂

    47. elif akbulut

      Senelerdir istediğiniz belkide hiç yapmadığın mı daha önce de yaptın duygu abartma

    48. Elcin

      20:54 çok istersen bana verbilirsin yani :D

    49. Kuruluş Osman HD

      Bence bu kız şu an bi mağazada o yüzdən bu kadar ayakkabısı var 🤣🤣🤣🤩 Bu arada kanalıma evinə olurmusunuz lütfen😘👈

    50. Cansu Dere

      Bence söylenmeyin boşuna. Duygu Özaslan'ı hepimiz ünlü ettik. :)

    51. rayiha K.

      Duyguuu giymedigin vans ve airforce lere talibim (;;

    52. Кямаля Алиева

      Elbiseleri ordan cikartib oyle gorsetseydin😄😁

    53. Seherbk Kıransoy

      Abla şunu fark ettim kii dolabında marka olmayan tek şey annenin sana verdiği elbise:/

    54. başak efsa yaman

      0:05 daha önce yapmıştın

    55. Sinem Lonely

      Duygu rare beauty ile makyaj videosu cekebilir misin?

    56. Eda Tuncal

      Bayildim🥰

    57. Selin Uslu

      Dolabındaki çanta ,kıyafet ve ayakkabıların çoğu kendall jennerla aynı

    58. Zeyneb Ayaz

      Montlari da gorseydik keske

    59. Burçak Mutlu

      Ne demek DANA DERİSİ? KUZU DERİSİ? Evinde çok sevdiğin bir bebeğin var ama bir bebek olan "kuzu"nun ölümüne destek veriyorsun. Bu neyin cehaleti?

      1. Lalay Lalay

        Sen et yemiyor musun

    60. Mısra' fi'

      8:20 bişey dicem botun topuk olan kısmı *stabilo fosforlu kalem* kullandığımız öööğ bune yaw

    61. Mısra' fi'

      7:14 networkun çizmelerimi bayılırım yani mutlaka her gidişimde bi tane alırım almasan uyku uyuyamıyorum

    62. Mısra' fi'

      Abla saol bende şuan mağazanın önündeyim alıyımmı almıyımmı saol

    63. Derya Eryılmaz

      Ev turu gelsinnnnnn

    64. Gülse Uysal

      Makyaj koleksiyonum gelsin

    65. Gülse Uysal

      Detaylı makyaj koleksiyonum gelsin

    66. Özlem Kaya

      üfff sınıf kinim azdı

    67. Zeynep Durgun

      Giyinme oda vlogu değil de markalarıma bakım vlogu olmuş

    68. ŞENAY GÖKDEMİR

      Adaletin bu mu Dünya şarkısı benden Tüm genç kızlara...😬 Bir yıldır işsiz Sanatçılığım iki üniversite ömür törpülerim aklıma geldi yanlış meslek seçmişim sınırın bozuldu Bay 🙈

    69. Ecem Dilbaz

      Dana derisi canta mı? Ya gercekten siz hayvan sevmeyin ya samimiyetsizliğinizi ayakta alkışlıyorum👏

      1. Lalay Lalay

        Vejeteryan misiniz

    70. seford bolm

      Boş insan sebebi

    71. Dilara Süyük

      Kamera açısı ve çekim çok kötü üzgünüm

    72. Pelin Özdemir

      makyaj koleksiyonu videosu gelsin :)

    73. euphoria a

      bu kadar olumsuz yoruma rağmen hala neşe saçıyor olman çok güzel eski samimi hallerin geri gelmiş 💕

    74. Azra Kacar

      Danla ile odanız çok benziyor

    75. Yaren İsmailoğlu

      BİTENLER SEVDİKLERİM SEVMEDİKLERİM VİDEOSUUUUU :(((

    76. divergent cat

      Kameraman ilk kez kamera almış sanki eline... Asla gösterdiklerini net çekmemiş üzücü. İzlerken çok rahatsız oldum.

    77. AYLİN GÜZEL

      Kullandiginiz parfumleri de gormek isteriz.

    78. Sılanur Sevinç

      Cidden bu kadar kötü yorum yapanları anlayamıyorum,kadın senelerdir çalıştı emek verdi ve istediğini aldı bu size neden bu kadar dert olmuş anlamış degilim.İnstagramda bütün gün link atıp kullanmadığı şeyi tanıtanlar gözünüzde çok değerli oluyor sanırım.Her ne kadar çok sevmesemde Duygu’ya helal olsun,umarım çok daha iyilerini alır.

    79. XOx Wae

      Yorumlarda inanılmaz bir linç furyası var. Pardon da size ne? Duygu’yu gram sevmem, ama befret de etmem çünkü birebir tanımadığım bir insan bana ne yapmış olabilir? Elinizden ekmeğinizi mi aldı? Oturduğunuz yerden insanlara sallamak ne kadar ucuz farkında mısınız. Kiminiz gerçekten çekemediğinden kimisi de zehrini akıtacak yer aradığından kıza söylenmedik şey bırakmamış. Birinin yanlış bir şey yapıyor olması kimseye o kişiye hakaret etme hakkı vermez. Burası sosyal medya, eleştiriye açık olmalı eğv eğv diyen olursa çakarım ağzına biraz yapıcı olun. Milletin yaşadığı hayattan kime ne ya. Gidin vizyonsuz hayatlarınızı düşünün siz. Milletin gösterişi size kalmadı. Kalp kırmak öyle sandığınız kadar basit bir şey değil.

    80. Belinay Aksuoglu

      Makyaj koleksiyonu videosu gelsin.

    81. melike Dal

      Kendi ağzıyla söyledi duygu Özaslan 1 tane makyaj fırçam vardı TRlocal da bir videosunda dedi şimdiye bak takipçilerin getirileri işte milyonluk ayakkabı çanta kıyafeti var

    82. Cringebiri _

      BÜTÜN VİDEO BOYUNCA SAÇLARINA BAKTIM🥺🥺🥺💖💖💖

    83. zeynep sevde

      Çanta ve takı linki koyarmısıınn

    84. A D

      babanın evinde hiç bişey görmediğin nasıl belli kız duygu

    85. A D

      evet arkadaşlar bugün size ne kadar zengin olduğumu sandığımı göstericem

    86. A D

      çünkü senelerdir giyinme odan yoktu

      1. Lalay Lalay

        Yo vardì bak eski videolarina

    87. ASK55

      Tek kemile, israf.

      1. Lalay Lalay

        Kemile mi

    88. Merve akçay

      makyaj koleksiyonu videosu gelsin

    89. Belgin Bayram

      Bi banami tuhaf geliyo insnalari şuyum var buyum var diye anlatmalari

    90. Robb Stark

      duygu ablam

    91. melisa çakın

      Bu videoyu neden çektin??

    92. Sheldon Cooper

      Takı videosu kesinlikle gelmeli duygu 👌🏻💕

    93. Gülseren Alkan

      Trendyolummmm canım benim

    94. forum kulturumm

      BİZİM OYLADIKLARIMIZLA ALIŞVERİŞ YAPTIĞIN BİR VİDEO VARDI O KEMERİ ORDAN ALMIŞTIN. PANTOLONUN KEMERİ İDİ @DUYGUOZASLAN

    95. Ece Deniz

      Saçlarından gözlerimi alamıyorum

    96. Defne

      Duygu ilerde çocuğun olursa inşallah kız olur.

    97. melissabulut

      arkadaşlar saçmalamayın çok güzeldi , birdaha olmasın

    98. sevda sıla

      Çok tatlı yaaa çok seviyorum seni 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    99. Sıla Küçükaydın

      şu jordanlardan bi tanesi benim olsa 5 yıl bi onla idare edecem kızın 40 tane ayakkabisi var allahim ne diyim

    100. Nur Husein

      Makyaj koleksiyonu istiyoruuuz