Furkan Korkmaz’dan 6 üçlük, 19 sayı! | 1.3.2021

Zelimir HBK *

93 B görünümler14

    Philadelphia 76ers - Indiana Pacers | 1.3.2021
    Furkan Korkmaz Highlights vs Pacers
    Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
    trlocal.info/number/bpkmMfvXhvpfI-IGUQbHdgjoin
    📸 Instagram:
    zelimirhbk
    🐤Twitter:
    HBK_Obradovic
    📬E-Posta:
    zelimirhbk@outlook.com
    👏Beğenmeyi ve Abone olmayı unutmayalım
    For more information, as well as all the latest NBA news and highlights, log onto the league's official website at www.NBA.com
    Subscribe to NBA LEAGUE PASS at www.nba.com/leaguepass
    DISCLAIMER - All clips property of the NBA. No copyright infringement is intended, all videos are edited to follow the "Free Use" guideline of TRlocal.

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Zelimir HBK *

      Furkan: 23 dakika 6/14 isabet 19 sayı 2 ribaund 2 asist 2 blok 1 top çalma

      1. Alper Akin

        @Zelimir HBK * yaptiginin ne kadar buyuk bir hizmet oldugunu biliyorum ve Takdir ediyorum. Ama izlerken 1-2 kacan asist koy hep.. valla daha guzel olur.. :)

      2. Zelimir HBK *

        @Alper Akin :)) Çok şey istiyorsunuz. Kaçan şutlar istatistik kağıdına yansıdığı için maçı izlemesem bile oradan bakıp koyabiliyorum videolara ama asiste dönüşmeyen pasların bi istatistiği tutulmuyor. O nedenle videoda da olmuyor. Maçı izleyip fark ettiklerim olursa da not edip videoya ilave ediyorum. Öyle :)

      3. jackass kara

        23 dk standart oynuyor eğer 35 dk oynama olasılığı olsa ve devamlı kendine guvense %33 lük oranı yüzde 40 lara çıkar ve sayı oranı en az 25 ile 30 u bulur .

      4. DARDANEL LIGHT TON BALIĞI

        @Muhammed Ariman gelmek istiyor fakat geçmişte gelmediği zaman vize sıkıntısı oldu tbf de çok ağır davrandı.Yakınları ömer faruğun katılmayı istediğini söyledi yani gelecekte katılacaktır zaten instagram biosunda turkish national team de yazmış .

      5. Alper Akin

        Furkanin sutlarinin hepsini koyuyorsun ve bekliyoruz sayi oldumu diye.. Fakat asistlerde sadece sayi olanlari koyunca Assist`i gorunce biliyorum basket olacagini..

    2. Mert Deniz

      Phi maçlarını furkana göre oynamalı

    3. Osman Rıza Çiçek

      kardeşim kulaklık gitti sandım o ne öyle ya

    4. Dogan

      6 tane 3 lük 18 sayı eder demekki yine bir şey yapmamış benim yarım akıllı ergen arkadaşlarım

    5. kenan erol

      Emeğine sağlık

    6. Ozzy

      biraz daha iyi oynamış, içeriye girip basket atmaya korkuyor ama dışarıya pas veriyor bu da bir gelişme, gerçi bazı paslar çok saçma ve acayip zorlama gereksiz atışlar yapıyor. nedense bounce pas veremiyor.. ilginç

    7. Onur Kozbe

      Harris olmasa Furkan Utah'da ki Bogdonovic etkisi yaratır ilk 5 de fazla süre alması lazim

    8. S3C8E ErErEr

      sıkıntı aptal aptal yerlerde üçlük denemesi. kredisini tüketiyo

    9. Ozan Afyonlu

      3 çok gereksız pozisyon bokunu çıkarmasa 6/10 üçlük belki +3asist daha.. Onlar da düzelir inş..

    10. tolga kaynar

      👏👏👏👏👏👏👏👏

    11. Halil HACIOĞLU

      Furkan hala stres aninda ne yapacagina karar veremeyen ve panik olan bir oyuncu.Izledigim video'da oyun kurucu rolunu de uslenmis ama hala acemi gibi oynuyor.Simdi bana su elestiriyi yapmayin daha ne yapsin cok biliyorsan sen yap diye.Sadece hayatinda neredeyse en az 5 yilini surekli ayni seyi yaparak zaman harcayan bir insan en azindan bundan kat kat daha iyisini yapabilmeli.Kendine gelmeli.Takimda iyi seyler yapiyor olabilir ama Furkan icin yeterli bir performans degil.Kendisini takip ettigim ve cok cok daha iyi seyler yapabildigini bildigim icin ovgu gerektiren bir yorum haketmiyor.

    12. Emre Yuzbasioglu

      Çok zorlama atışlar yapıyor daha çok takımdan ayrı sanki 3'lük dışında hücüm da katkısı olmayan bir oyuncu gibi. Daha üst seviyeye geçmesi için Furkinin içeri kat edip sayılar ve orta mesafe şutlarını da sokması lazım.

    13. can ulker

      Dışarıya driveda attığı saçma sapan pasları içeride bitirse daha iyi olacak.

    14. Guijvhnnvv Vjmuhbvbnn

      20 mac oynar ...19 unda vasat 1 mac da 19 sayi atar hemen paylasırlar ..kendini basketboldan.anlayan.sanan youtube kanalları.....a...

    15. Metehan Yalçın

      Spiker furkan atış yaparken 23 yaşında seneye serbest falan diyor seneye sizce nereye gider?

    16. Emre Özyurt

      Ya furkan bu yaptiklarindan cok daha yetenekli bir adam. Insallah yuzde 37 saha ici isabet ve yuzde 32 uclukten daha iyi istatistikler tutturur. Potansiyeli cok daha yuksek

    17. Ozan Yılmaz

      Furkan savunmasını çok geliştirdi. Doc riversın Furkanda en büyük etkisi.

    18. Recep kıran

      Furkan kendine guven

    19. getting too old for this sht

      Artık içeriye girmeyi bırak be Furki, yapamıyorsun işte...

    20. cafer tekbaş

      Başlıkta spoiler vermezsen daha iyi olur. Tabi başarılı performans olduğunu en azından belli etsin başlık.

    21. Osman Çelik

      3:21 benchdeki sevinen abimiz kim ?

      1. yepiso 1

        seth curry galiba

    22. slayer

      BRAVO FURKAN.GET UP STAND UP DONT GIVE UP THE FIGHT.

    23. Mümin VLOGS

      Furkan 2. Periyottaki muazzam performansıyla gerçekten maçı kopartmış oldu.sixers öne geçtikten sonra skor avantajını hiç kaybetmedi ve rahat bir galibiyet aldı. Aslında son periyotta maxey gibi ergenlerle oynamasalar takım oyununu devam ettirselerdi daha fazla sayı atabilirdi furkan. Bu arada maça kötü başlamıştı. Ek not: savunma performansıda çok iyiydi

    24. Sürpriz Yumurta

      canlı izlerken çok zevk alıyorum sonra gelip burdan özeti izliyorum haha

    25. Melih Çağlar

      4 orandan alt olur + pacers kazanır yazdım Furkan bir başladı bambambam cidden o değiştirdi oyunu bence yoksa hep phili siciyor o dakikalarda

    26. Ahmet Ateş

      Furkan başarısız sıradan bir oyuncu aksini İddaa eden varsa bana kaç kez all stara seçilmiş yada hangi rekoru egale etmiş yada hangi maçta takımı sırtına almış yürümüş yada hangi şampiyonlukları yaşamış abartılacak bir oyuncu değil çok sıradan Türkiye'de ligde oynayan oyunculardan farksız sezon sonuna doğru hu şutları da sokamiyor başarılı olsun diye çok emek verilmiş ama karşılığı alınamamış bir oyuncudur

      1. Deniz Mertsoy

        @Ahmet Ateş ben asla basketbolu sizden daha çok bildiğimi iddia etmedim ve etmem de, ama hala efsaneleşmiş isimlerden bahsediyorsunuz ve bu isimlerle Furkan'ı asla karşılaştıramayız, onların olduğu oyuncuların yarısı bile olma potansiyeli hiç olmadı ve bu aslında kötü bir şey değil çünkü o isimler bu sporun gördüğü en iyiler. NBA'e bir şey kattığını kimse iddia edemez zaten. Siz de sevgiyle kalın.

      2. Ahmet Ateş

        @Deniz Mertsoy Peki arkadaşım sen haklısın biz NBA denilen bu ligi çok ama çok eskilerde arco arena da en önden izlerdik orada ki kan ter ve gözyaşına çok fazla Şahit olduk kan yutarak son çeyrek oynayan iverson dan tut çatlak parmakla savunma yapıp 17 blok yapan ben wallace ve hiç bir zaman ağlamayan adam Kevin garnet gördük o zamanlar cinsel tercihi belli olmayan tim duncani sevdik Kobe Bryant i sevmezdi kimse en iyi ikili olmalarına rağmen shoq ile şimdi Furkan ülke basketboluna yada NBA bir şey katmış havasına sokulması yüceltilmesi yanlış bence ama yinede benden daha iyi anlıyorsun basketbolu biz sahada ki oyundan çok psikoloji savaşlarını izlerdik o yıllarda hoşçakal ve sevgiyle kal

      3. Deniz Mertsoy

        @Ahmet Ateş dediğiniz insanlar zaten efsane, başarının ötesinde bir şeydir bu, ben zaten Furkan başarılı demedim ama sizin başarı kriterleriniz tuhaf. Ayrıca birine gereğinden fazla emek verildiğini siz tespit edebilir misiniz emin değilim, anne babası ya da koçu musunuz? Karşılığı hiç alınamaması meselesine gelmiyorum bile, sırf Türk diye ondan efsanelerin efsanesi olmasını beklemek sırf Türk diye onu ölümüne savunmak kadar saçma bir davranış.

      4. Ahmet Ateş

        @Deniz Mertsoy Arkadaşım izah etmek istediğim şu biz Avrupa'dan gelip takımını sırtına alıp yürümüş çok oyuncu tanıdık ve gördük Dallas deyince herkes Dirk Nowitzki der Sacramento kings deyince Peja stajkovic felan bu ve buna benzer bir sürü adam gördük tanıdık ve bildik Furkan kardeşimize gereğinden fazla emek verilip karşılığı hiç alınamamış bir oyuncudur üzülmeyi çoktan geçtik kendi özgüveni bitmesin yeter

      5. Deniz Mertsoy

        İnsanların fikirlerine saygı duymaya çalışırım ama bu yorumunuz beni biraz zorladı. All-star seçilmek, rekorlar, şampiyonluklar vs. özel şeylerdir, bunlara sahip sporcular bütünün belki %1'ini oluştururlar, bu geri kalan herkes başarısız demek midir? Eğer Türkiye liginde sıradan bir oyuncu olmak ve NBA'de sıradan bir oyuncu olmayı eş değer görüyorsanız bu sizin bileceğiniz iş ama bu görüşünüzün herhangi bir mantıklı açıklaması yok tabii ligimizde fark edilmeyen bir kalite artışı olmadıysa. NBA dünyanın en elit spor organizasyonlarından biri, orada sıradan olmak için bile çok emek gerekiyor, orada tutunamayan oyuncuları diğer liglerdeki takımlar almak için kapışıyor, daha geçen ay Mario Hezonja'yı Pana taraftarı sevinçle karşıladı. Başarısız bulabilirsiniz bunda hiçbir sıkıntı yok, bence de kendisi oldukça sıradan bir oyuncu ama bu görüşünüzü desteklemek için ortaya attıklarınız hiç mantıklı değil.

    27. Buğra Şakır

      Atıyor çok iyi ama malesef arada tuğla da yolluyor potaya daha sakin oynaması gerek tecrübelenmesi lazım daha

    28. Bulent Erkol

      Furkan iyi ama sadece 3 luklere bakan bir oyuncu goruntusu veriyor. Yaratici oyun ve penetreleri bitirmekten uzak duruyor. Bu durum tehlikeli kendisi ve potansiyeli icin.

    29. Argetlam

      Artık 3'lükleri alışılagelmeye başladığı için pandemi öncesi içeri drive edişleri başladı o hoşuma gitti, sonra tamam Furk bunu da öğrendi "Keşke biraz boştaki arkadaşlarını görüp asist yapsa" dedim bunları da yapmaya başladı. Böyle üstüne koya koya devam eder umarım. Atışlar girer-kaçar anlıktır zamanla iyice oturur ama diğer herşey ona kâr kalacak öğrenimler olacak. Devam Furkan.

    30. slayer

      FURKAN HOWARD LA İKİLİ OYUNLARA GİR.ADAM AĞAÇ OLDU POTANIN ALTINDA.

    31. Burak Koker

      Valla Gurur Duyuyorum

    32. Yagız Genc

      Cok kotu basladi maca ilk 2 ucluk denemesi 1isavunuliyordu sure az kalmisti salliyim gitsin diue atti digeri bombos pozisyon iskaladi defanstada kotuydu sonra serbest atisida kacirdi ne olduysa sonra birden defansta cilgina dondu ordan gaza gelip pitir pitir atti uclukleri ama seyirci olsa ilk ceyrekte yuhlanirdi dahada sokmazdi koc seyirci yok diye 19 sayi atti ozguven sorunu var bos bos geziyordu gaza gelene kadar izleyenler pas almadi diyemez cok pasta aldi ama basta kacirinca furkana pas atmak yerine kendileri mid range denediler cok pota altinada gidilmedi iyi savunmada yapti ind

    33. soner kaya

      Embid ardarda asist yaparken arkasını dönüp gidiyor. Kesin girecek gözüyle bakıyor adam. Helal

    34. Halil İbrahim Perçem

      ball handling çalışması lazım pick&roll olmadan oynayamıyor topla seri hareket edip rakibi birebirde geçmesi lazım, işte o zaman 6 üçlüğün yanına 10-12 sayı daha ekler ve tadından yenmez

    35. memo memo

      İnşallah dahada iyi oynar.

    36. Tuncay Wolny

      Free agent olunca ne olacak bakalim kulüp bulabilecek mi. Umarim nba de devam eder

    37. Mert Arslan

      4:00 Furkan fake attığı anda arkada sevinmeye başlıyorlar

    38. Sisyphos

      2 3 atak embiid ben simmons gibi oyuncularla oynadı 20 attı yine. bench oyuna girince herkes kendibi göstermek için zorluyor, şutöre de doğal olarak top gelmiyor.

    39. Muhammedali Yaşar

      Çok güzel boşluğa çıkıp üçlük atabiliyor ve vizyonu çok iyi olduğundan dolayı güzel asistlerde yapabiliyor. Fakat üçlüklerine daha çok çalışması lazım ve böylece vazgeçilmez bir oyuncu olabilir. Çünkü NBA çok dinamik bir lig ve sürekli değişim içinde takımlar. Bu değişimlerden zarar görmek istemiyorsa dediğim gibi üçlüklerine daha çok çalışması lazım. Tabi 19 sayı bulmak kolay iş değil daha iyisini yapabilir ve buna inancım tam

    40. İbrahim Koyuncu

      4.40 ta arkada 3 lük hareketi çeken, shaqtinlendin kardeşim

    41. Salih Can Bayram

      Haydi Furkan . Bir iki maç daha sürdür bu oyunu . Güzel asisstler de yapıyor , Furkan gerçekten gelişime devam ediyor maaşallah diyelim 💪

    42. Alparslan Haymana

      kardeşim basketbola verdiğin hizmet için çok teşekkür ederim ama senden ufak bi ricam var son zamanlardaki bütün videolarda ses çok kötü sürekli cızırdıyor ilgilenirsen sevinirim.

    43. HAMZA KOÇAK

      Yüzümüzü güldürdun Furkan

    44. Dogan Pehlivan

      arkadaşlar 2. yarı oyun kurucu mu oynadı o pozisyonlarda takıldı sanki macı izleyenler bi aydınlatın

    45. Galvein

      ben bu kadar değişken bir oyuncu gormedim

    46. Çağrı Güneş

      atmaktan korkmaması süper

    47. Mahir Kaplan

      Utah maçında 23 atıcak.

    48. ALAHSIZ MUSTAFA

      1:57 maga be adam görmedi 🚬🚬

    49. Oğuz Çoban オウズ チョバン

      Arkadaşlar özetle maç çok farklı, herkes bireysel oynuyor bu takımda ilk beşinden tutta benchden gelen her bireye kadar gelen topları herkes kendi kullanıp ön plana çıkma peşinde, o dereceki gardları her topu kendi kullanmaya başlayınca Furkan 2-3 kere topu alıp takım oyunundan asist yaptı öle değil böyle gard olunur gibisinden. Eğer takım oyunu oynamaya furkani bulan her açık topta Furkan isabetli atış yapar. Ama Furkan'ın atışlarının çoğu zorlama atışlar girmesi zor.

    50. İrfan Demir

      Fazla süre vermediler yoksa daha çok atrdı

    51. Yunus Akdaş

      Adanaspor Giresunspor Ve Giresunspor Altay Maç Yorumu Sayfamda. Ben Kas Hastası Giresunlu Yunus.. Siz Değerli Giresunspor Taraftarlarımızın Ve Arkadaşların Desteklerini Görmek Beni Ayrı Mutlu Edecektirr

    52. Yunus Akdaş

      Adanaspor Giresunspor Ve Giresunspor Altay Maç Yorumu Sayfamda. Ben Kas Hastası Giresunlu Yunus.. Siz Değerli Giresunspor Taraftarlarımızın Ve Arkadaşların Desteklerini Görmek Beni Ayrı Mutlu Edecektir..

    53. Turan Serce

      Masallah tüh tüh tüh

    54. Bob Marley

      Aferin be böyle devam

    55. sercan sala

      İyi alişti hepsini salliyor...Pota alti problenini çozmelisin... pota altinda korkuyor dişa pas atma piskolojosine giriyor hemen pota altinda daha güçlü olmalisin

    56. Ömür Özkan

      Ya pas vermesi gereken yerlerde vermedi bence atış kullandı bazı yerler de vermeliydi

    57. Çağrı Ünverdi

      Maçı canlı izledim Furkan sağ forvetten şut attığında alev alıyor umarım bütün şutlarını sağ forvetten atar

    58. Ömer Naz

      Zelimir hocam HBK’nin anlamı nedir?

      1. Ömer Naz

        @Zelimir HBK * eyvallah cevap verdiğin için.

      2. Zelimir HBK *

        İsim soyisim baş harfleri..

    59. Kerem Yolcu

      yarin 1/7 atsa sasirmam

    60. angry

      Daha iyi olması lazım zamanla olucaktır

    61. STALKER

      Çok saçma sapan 3 lük seçimleri var, bence de hoca ona karşı çok anlayışlı, bu seçimlerini dizginlemeli yoksa süresi bayağı kısalır.

    62. BASKETBOL REİS

      meğer ne çok 3lük sığdırmışsın 23 dakikaya

    63. Erkin Topcu

      Maçı izledim furkanın 3 sayı konusunda takımda tam yetkisi var. asist yapmayıda artık kafasına sokmuş boyalıdan 3 sayı çizgisine hep pas düşündü

    64. Oğulcan Çelik

      Furkan'ın fake şutları harika, NBA'da ötesi soğukkanlılık görmedim :D Bence defansif olarak daha başarılı bir maç seyretmiş, tebrikler Furkan seni izlemekten büyük keyif alıyoruz!

    65. Berkay Komi

      Furkan ne zaman ritim tutacak be

    66. Cem Yılmazoğlu

      3:45 niye bir önceki pozisyonun tekrarını yayınlamışlar anlamadım. Oyun devam ediyor kardeşim 3 sayı daha attılar izleyemedik tekrarı yüzünden

    67. Abdullah Ali

      Furkan'da bir şeyler var bir sıkıntı. Artık takım içi sıkıntı mı ya da antrenman sıkıntısı mı bilmiyorum ama var.

    68. baran irencin

      Adam yere düştü imansızlar bir el atmadılar. Yazıklar olsun

      1. baran irencin

        Bu tür şeyler yani düşünce bir kaç kişinin gidip kaldırması vs takımdaşlık duygularını pekiştirir.

    69. Sarıkamış Kar Sincapları Dünyası

      Furkan attığı zaman takım kesin kazanıyor. Atamayınca iş çok zora giriyor

    70. Burak Özdemir

      Maça bir türlü istedigi gibi giremeyip, geçiş hücumunda üçlüğü kaldırıp atması taktire şayan. Bu çocuk çok yetenekli, kendine güvenmeli. Takim arkadaşları ve koçu ona güveniyor. Biraz da şans yanında olsa harika işler yapacak.

    71. ŞEREF OKTAY HOCA ile AYVALIK & ALTINOVA

      Furkan savunma yönünü çok geliştirmiş.Ayrıca topla fazla oynamasına da izin verilmiş.Bu onun daha fazla efor harcamasına dolayısıyla yorulmasına neden oluyor.İsabet oranının biraz düşüklüğü bu yüzdendir diye düşünüyorum.Bu duruma alıştıkça isabet oranı da fazlaşacak , sayı ortalamaları yükselecektir..Furkan önümüzdeki yıl bu süreci devam ettirirse büyük silah olur.

    72. EMİRİN GÜNLÜKLERİ EMİRİN GÜNLÜKLERİ

      Şu NBA düştüğü hallere bak nerde 2004-2007 oyuncuları

    73. Umut Caliskanlar

      Zelimir ses sorunu düzelmiyor mu? Gözünü seveyim düzelt şu durumu

      1. Zelimir HBK *

        ☹️ Ekim ayından beri kendi bilgisayarımı yaptıramadım üşengeçlikten. İdareten başka bi bilgisayarla hazırladığım için bu sorun devam ediyor. Çözümü de yok gibi. Bir çılgınlık yapıp bilgisayarı yaptırmam lazım artık

    74. LK

      Spikerler kesinlikle sempati duyuyorlar. Artık ismini de güzel telaffuz ediyorlar. İlk 3'lüğü tam bir kendine güven örneği. Furkan doğuştan şutor. Başarılarına seviniyoruz.

    75. Ali Gül

      “shooter needs confidence” diyen abimiz furkanı özetlemiş. kendini kanıtladığı geçen sene çok iyi bir sezon geçirmişti ama bu sezon teknik ekibin de değişimiyle kötü birkaç maç da üstüne gelince özgüven problemi yaşadı. rahatlığını kaybetti. havasını yakaladığında hem hücum hem defans gerçekten etkili oynuyor gel gör ki kafası yerinde değilse dağıtıyor

    76. Nuray Kurban

      turkish delight🔥🔥

    77. servet TR 41

      Bugün iyiydi düne göre ..daha iyi olacak Alahın izni ile..ama furkan sana da kaçırmana rağmen üçlük paslar iyi geliyo valla. herkese yapmazlar sana güveniyorlar..spiker bile övgüyle bahsediyor be..

    78. İnci Derenoğlu

      abi bu macta ben simmons doug mcdermott un dişini kırdı gördünüz mu Allah affetsin cok fena güldüm nxcncnfch

    79. muammer balkaya

      Zelimirin sayfası eskiden Cedi den gecilmiyodu şimdi furkandan gecilmiyo vay be Cedi

    80. Memo Halo

      Furkan stepback 3 lük gelistirmesi lazım.Playofflarda böyle bos bırakmazlar

    81. Emre Özer

      Cediye ne oldu ya videoları gelmiyo formsuz mu bu aralar

    82. Utku xA

      Furkanin Sözlesmesi bitior sezoun sonu kalir mi gidermi

    83. Selimcan Akpınar

      Furkan Mehmet Okur Gibi Bu Sene Yüzük Kazansa Muazzam Olur...

    84. Sadece Ziya

      Lan sabah sabah keyiflendim

    85. Doukan Salih

      Çok verimli oynamış, inşallah böyle ortalamalar ile gider, asıl ol playoff, orada şut atmak daha zor olacak. Acaba Furkan Seth Curry ile atış çalışıyor mu?)

    86. S.

      Potaya gidermiş gibi fake atıp asist yapması çok iyiydi. Ayrıca fark ettiniz mi bilmiyorum ama Furkan üst üste attıktan sonra üçlüğü potanın içinde kaçınca spiker Alaa uuu diyor :D Bence maşallah gayet iyi bir maç çıkarmış. Hep böyle ve daha iyi olarak devam edersin inşallah Furkan.

    87. Eray Keskin

      Bu maç güzel oynamış. Sezon sonunda güzel bir sözleşme alabileceğini düşünüyorum.

    88. STAFF WORK

      Eski günlerine döner inşallah yakın zamanda

    89. Nadir Aga

      millet yari sahadan atmamak icin yirtinir, bizimki dusunmeden atiyor. hic kafayi calistirmiyor. Yuzdesini duzeltmek icin iyi bir hareket degil. zaten kötu sutor diyorlar Furkana, 32% yuzdeden dolayi

    90. Erdem Kara

      76ers bu sene Avrupa takımları gibi hucum ediyor, çok güzel set oyunları var, geçen sene böyle değildi, basketbolu zevk veriyor. Furkan daha iyi olacak.

    91. gokberk kosker

      Sonunda tebrikler :)

    92. Michael Corleone

      Zaman buldukça gelişiyor tek umudumsun çocuk....

    93. Yusuf Sabır

      son çeyrekte boş şutlar denemese 6-10 falan bıtırebılırmış aslında

    94. Atino Osawa

      Helal

    95. nutella '

      Abi airball atıyorsun yüzden zaten düşük niye gereksiz şutlar sallıyorsun

    96. lütfi arslan

      bu kadar boş üçlük denemesi beni gerçekten üzüyor...

    97. Ecem Diker

      Sabah sabah daha gözlerimi açmadan furki videosu izlemek gibisi yok teşekkürler zelemirr 🤘🏾🙃

    98. Emrah Özşahin

      Yine ritmi yakalayıp coşmuş. Savunmada da hareketli ve güzel işler yapmış. Umarım bu performansını artırarak devam ettirir. Aldığı süreye göre güzel katkı vermiş. Başarılar Furki.

    99. Gurhan Denktas

      art arda iki pozisyonda Embiid'in onu bulması ve onun bu şutları değerlendirmesi çok değerli. Embiid harika bir sezon geçiriyor ve Furkan'ın da onunla sahada birlikte kaldığı süreyi artırması, bu maçtaki gibi 10-12 üçlük deneme yapabilmesinin yolunu açar. Umarım devamı gelir bu gibi başarılı performansların :)

      1. Mümin VLOGS

        Ayrıyetten kötü başladığı bir maçta demoralize olmayıp bu skoru yapmasida önemli.

      2. yannis antete

        @Emre Atesar bu süreçte hiçbir nba oyuncusu milli takımı düşünmez. takımı izin vermez.

      3. Emre Atesar

        Milli takımda neden oynamadilar cedi de furkanda

    100. Unal Ulker

      Furkan daha 23 yaşında genç bir oyuncu. Önemli olan takım da yer bulup dk larin artması. Muhakkak ki onda potansiyel var ve bunu takım arkadaşları da görüyor, phila fanlari tarafindan da seviliyor bunu görüyorum. 2 yıl ya da 3 yıl içinde prime dönemine gelicek diye düşünüyorum. İnşallah.

      1. B B

        Sixers fanları Furkan'dan nefret ediyor ne sevmesi😂. Hatta dün trade değerini artırıyor güzel diye seviniyorlardı