Ezhel - Sakatat [Behind The Scenes]

Ezhel

330 B görünümler85

    ►Sakatat OUT NOW: stageart.lnk.to/sakatat
    ►Follow Ezhel:
    Instagram: ezhel06
    TRlocal: trlocal.info
    TikTok: www.tiktok.com/@ezhelofficial
    Facebook: ezhelmusic
    Lyrics by: Sercan İpekçioğlu
    Produced by: Jugglerz
    Mixed & Mastered by: Lex Barkey
    Visual Artist: Oğuzcan Pelit
    ©℗ KOAL ARTS GMBH
    Ezhel management: Rıza Okcu, Koal Arts GmbH
    PR agency: Reference Studios
    Video Credits:
    PRODUCTION: MMAATTCCHH
    DIRECTOR: BARIŞ ALADAĞ
    DOP: MORITZ KLUTH
    1. AC: LUKAS FAHNERT
    EXECUTIVE PRODUCER: BARIŞ ALADAĞ
    PA: BENJAMIN SCHILLER
    SET-AL: JOY FISCHER
    RUNNER: JULIA TILK
    GAFFER: NICO NITSCHE
    ELECTRICIAN: TIM ADLER
    PRODUCTION DESIGNER: BENEDIKT LANGE
    ART DIRECTOR: DIRK KUHLIG
    ART DEPARTMENT ASST.: STELLA KOULIS
    FOOD STYLIST: KONSTANTIN F. BALLEK
    HAIR & MAKE-UP ARTIST: TAMARA SAUER
    STYLING: ANH DINH
    STYLING ASST.: NIDA TEMAJ
    BTS: FABIUS KRIELE
    EDIT: MORITZ GIESL
    GRADING: ANDREA GOMEZ
    POSTPRODUCTION: SUPERSUITES BERLIN
    NURSE: LUCIA GRELL
    CATERING: CINECAT
    LIGHT RENTAL: LICHTHAUS
    CAMERA RENTAL: KAMERA LUDWIG
    LOW LOADER: MCC
    BLOCKING: BLOCK INC.
    SPECIAL THANKS TO: EMEKA SUITS, ESTHER PERBANDT, MASKENSTUDIO-JOSEPH,
    BLUTWURSTMANUFAKTUR BENSER, GOLVET RESTAURANT, MARCELL VON BERLIN, UY
    STUDIOS, SCHEPPERHEYN, HUGO BOSS, UMBRO, ASICS, GAILLARD VIVANT, CAROLINE
    KEUSER, GENTLE MONSTER, G-STAR RAW, WALD BERLIN

    katma 11 gün önce

    YORUMLAR

    1. irem

      Videonun türkçe olmaması.... ah ulan türkiye harcıyorsun herkesi

    2. Yağız Sarı

      ben eski ANKARALI ezheli özledim :((((((((((

    3. Hatice Aliyeva

      0:12

    4. nokiac7 nokya

      Knk sen biyik sakal birakma sacta uzatma derim Yani boyle sac uzatma 👨

    5. Umut Işık

      0:12 çok korkunç ama komik

    6. hakan0v

      Lütfen subscribe edin

      1. hakan0v

        Lütfen subscribe edin

    7. Sıla blr

      #EZHELET Nusretin kabusu😇😇😇

    8. EYMEN DEN VİDEOLAR

      NEDEN BU KADAR EFSANE BİR KAMERA ARKASI (2DK OLMASINA RAĞMEN)

    9. Sahiden

      ulan bee

    10. OTECHO

      eski ezheli özledik

    11. Defne Özdemir

      abi bazı şarkılarını dinlerken ağlıyorum... Bazılarında ise nasıl başarıyorsan artık yüzümde bir tebbesüm oluşuyor. insanlara söylemek istediklerim şarkılarında geçiyor...

    12. Efe64

      Adam sekilden sensekile donmus Doyarlar kanli

    13. Stalaza 11

      Dediki gotur beni dağa dağa dağa

    14. Stalaza 11

      Dediki gotur beni dağa dağa dağa

    15. Gonca Erkol

      Turuncu ceketli hâli Cemal Can diyenler 😄🖐️

    16. Gonca Erkol

      Ya şu turuncu ceketli hâlini Cem cemal miydi neydi Survivor Birincisi O'na çok benzettim 😄

    17. Aleyna

      BU ÜLKEDE NE DEĞERLİ SANATÇILAR KAYBETTİK .ÜZERİNE DAHASI EKLENMEYECEK!! küçük bir not; Ezelin gölgesine dahi basanın kalbi kurusun.!

    18. İlker Kapan

      Ölünür len yoluna 🤫

    19. Ege Metin

      Hidra sikmiş

    20. Ahmet Korkmaz

      Bu şimdi müzikmi nedu bu?

    21. Kenzy King

      Efsane

    22. Y4SEF

      Sercan abi yabancımısın niye yabancı yazıyorsun insanca kamera arkası yazsana sen bu ülkeye bu dile sahip çıkmazsan kimse çıkmaz kimse çıkmazsada Türk milleti biter

    23. Esma Ugar

      Krall👑

    24. OrayaEnSonGidenler Göbel35len

      Gururumuz Ezel ❤

    25. demir yumruk

      Kaliteli belli

    26. Mekan ATAC

      Adam yine yapmış en güzel şarkıyı adamm

    27. Melisa

      Yani seni övecek kelime bulamıyorum artık

    28. Özgür Ünal

      Ezhel sen nnsk

    29. Bum Bum

      Star Ezhel⭐

    30. Yusuf Karakuzu

      Her tarafını dövmeyle donatmış

    31. Yakup Şarki

      👏👏😎

    32. Enes Akyavuz

      Bu adam yavaş yavaş vatan düşmanı oluyo laiklik elden gidiyeeee

    33. Ebuzer Aydoğan

      T U R C O Y O U M A D E I T

    34. Cupcake Jannie

      ❤️🥰🥰👌🎉🎉🎉😜

    35. Ernst Van de broek

      Ezhel , Serhado ile düet yapmanı çok isteriz.

    36. üçkardesh 01

      Güzelim şarkı da tiktoktaki saçmalıklara alet olup kaybolursa naparız biz

    37. YUSUF ALPS

      meğersem ezheli kesen yine ezhelmiş

    38. Montajcı Reiz XxX

      keşke müptezhel albümü kapanmasaydı :C

    39. Enver KÖKER

      Kamera arkasının da sesini eklemeniz kulaklarım için iyi olmadı rahat rahat şarkının sesini fulleyesim gelmiyor. (Çok iyi şarkı)

    40. Ulaş Omay

      Afiyet olsun ChefEzhel 🔥🔥

    41. Oğuzhan Akin

      Ezhel kalite.

    42. Ferdal Kılıç

      Nedne sürekli ing konuşuyo ki

    43. Mustafa Mert Kara

      Lan bi türkçe konuş artık

    44. gülnaz kır

      helal olsun krall ağzına sağlık

    45. Ömer Veysel

      MUHTEŞEM

    46. Eyüp Baydemir

      Bihter ve behlül küs ve her zaman olduğu gibi kazanan adnan

    47. Demet Azra

      Ne güzel adamsın ya

    48. Taha Albayrak

      you good shef :D

    49. Mehmet Eren İnce

      1:19

    50. loving bitch

      nobody ezhel: cRaZy

    51. Ali Arslan

      Hiko babanın bıyıklı hali

    52. krmrmrkrkr kdkdkdke

      Kalbime tek bir soru soruyorum :bu adama neden aşık oldun 1.12deki gülüşe neler vermem

    53. lonlowmathin

      İts gonna be crazy its gonna be dope

      1. sevda koren

        trlocal.info/u/video/hWprjbDa3ni1rqo

    54. Murat Boz

      Beğenin de tekrar geleyim :))

    55. DAYI Official

      trlocal.info/u/video/aG2meqTI3YKagYg

    56. egoizm

      hala gözüm 1:32 arkadakı arabada kaldı müthişşşşşş

    57. merhababen merhababen

      Türkiyeyi unutmuş bu BEBE ...

    58. Safiye Aşgenaz

      O gömlekten alıcam

    59. Tayu

      Ya Patience Cover kanalımda 💛

    60. Can Bozkurt

      Abi kamera arkası sesler araya karışmasaydı iyiydi :(

    61. Golem Gi

      Şarkıyı tek anlamayan ben miyim

      1. öyle bir kanal işte

        Analiz videolarına bak

    62. NR GK

      Ulan şeytan seni. Ezilmisin yoksa çerez misin sen kendine sor. Kimin adamı kimin projesi. Bekle görünmeyen kapıların acilma saati yaklaşıyor. Umarim şarkılarına eklersin. Time is gettin short my man. You have to wait for your rapture. I mean rap-ture.

    63. ᚠsameƬ

      Sen nerden bulaşdın benim füçuduma

    64. yağmur tanış

      Her beğenide gelip izleyeceğim

    65. Ferdi Sönmez

      Kıymada bekleriz reyizzz:)

    66. öyle bir kanal işte

      Rapçi olmasaydın dizi oyuncusu olurmuşsun

    67. isim

      1:25😁

    68. Best Music Mix

      *Adeta güzel çekim ve ssenari beğendim.*

      1. sevda koren

        trlocal.info/u/video/hWprjbDa3ni1rqo

    69. Ceylo -

      greetings from Germany!

    70. Özel Müzik

      *Turuncu takım elbiseyle olan yer çok iyi*

    71. Bahadır Güleç

      Turkiyede cekilmemismi Sonra anladim

    72. Aleyna

      çok tatlı yicem mxldmdlsös

    73. cumali özhayta

      Ve artık sagonun tanrı egosunun hiç bir boka yaramadığı, ezhel'in Avrupa kapılarını sonuna kadar açtığı dönemdeyiz. Kibir dolu tavırlar, pastayı iki kişinin yediği dönemler 2000'lerde yani rapin karanlık çağında kaldı!!!

    74. YksMan

      berbat bir şarkı

    75. Bedran Sunar

      Kürtlerin onuru ❤️

    76. Bedran Sunar

      Kiralll

    77. Aysel Akar

      keşfetteyiz bea

    78. Ela Nur

      Sanat eseri

    79. Küçükcivciv24 Küçükcivciv24

      GURURUMUZ ❤️

    80. şeyma

      yorumların yarısı Ezhele değer verilmediği, sahip çıkılmadığı ile ilgili. ben çevremde kime sorsam Ezhel dinler ve tanır listelerden düşmediğine göre gayet sahip çıkılıyor yorum atmak için atmayın

    81. Narx HipHop

      Çok kısa yaa :(

    82. Melisa Güven

      Abi bu nasıl psikopat bir klip yaa

    83. Aybüke yıldırım

      Arkidişler Peygamber Efendimiz (s.a.v) "Zekat, İslâm'ın köprüsüdür"buyurmuş yakışıklımız." Arkidişler verelim zekaları mızı köprüyü yıkmaya lım ,hani Karun adında birisi çok zengin olmak için dua etdirtmiş Peygamber e,etmiş duayı Peygamber tabiki dua anındakabul olmuş,öyle zenginki,malının,hazinelerinin anahtarı,bi anahtar okadar büyükmüş ki,bi tane anahtarı 40,deve götürüyor Muş,bi gün Allah için birşeyler,isteyen biri gelmiş,demişki Karun, hayır veremem, bunları ben zorla kazandım,adam gitmiş 2,3, defa daha gelmiş gene vermemiş zekât ını ondan sonra,mevlam malıyla beraber,yerin dibine geçirmiş onu,biz böyle yapmayïz inşallah mevlam şeytana,uydurmasın dimi arkidişler . zekisiniz kaptınız hemencecik hikayeyi,.....son

    84. Ömer Veysel

      MUHTEŞEM

    85. Ömer Veysel

      MUHTEŞEM

    86. Ömer Veysel

      MUHTEŞEM

    87. Esra Krnn

      TREND

    88. Esra Krnn

      TRENDDDDDD

    89. Esra Krnn

      TRENDDDDDD

    90. Esra Krnn

      Dön be reis

    91. Gül Taş

      Show tv: Rapçi Ezhel organ mafyalığına özendirme suçundan içeriye alındı sjdjjfjfjfjdj

    92. Emin Bünyat

      la gardaş sen türk ben türk müzik türkçe bari kameraya karşı türkçe konuşsaydın bişey anlamadım

      1. Emin Bünyat

        @FurBas 13 kameraya karşı dedim zaten

      2. FurBas 13

        Ekip yabancı yalnız

    93. Onat Apaydın

      adam yabancılarla çalışıyo almanya da yaşıyo falan ama türkçe rap e devam ediyo helal olsun gururumuzsun

      1. Brian scott

        trlocal.info/u/video/hWprjbDa3ni1rqo

    94. Esat hiphop

      Ulan bu adama suçlama yapanlar varya o bile doğruysa ki asla değil sercan abim yıllardır dinlediğim biri gurur duyarım ülkenin suçlusu bile zirvede diye

    95. r̶e̶y̶h̶a̶n ̶

      1:31 durdurun bakın 😃😃

      1. BeRaT

        31 sj

    96. r̶e̶y̶h̶a̶n ̶

      1:25 basıp basıp izliyordum bağımlılık yaptı 😕

      1. sevda koren

        trlocal.info/u/video/hWprjbDa3ni1rqo

    97. mira

      trlocal.info/u/video/eJx8qLLd36mebow

    98. Harly.tatality

      من ی روزی میام کنسرتت اینو به خودم قول دادم

    99. Harly.tatality

      🔥🔥🔥

    100. Harly.tatality

      🔥🔥🔥