EKİPLE AŞIRI EĞLENCELİ GTA 5 PLAYLIST!! | DOCH

Doch

602 B görünümler74

    Selamlar, bugün 6 kişilik bir ekiple beraber aşırı eğlenceli GTA 5 playlisti oynadık ve çok eğlendik umarım siz de eğlenirsiniz. İyi seyirler!
    G RolePlay sunucumuz açıldı!! Sunucuya katılmak için başvurularınızı aşağıdaki linkten yapabilirsiniz.
    Başvuru Formu 👉 forms.gle/iVMo9rTcqCJwhYkn7
    G RolePlay Discord 👉 discord.gg/YjXrYZ6

    Her gün NimoTV'de yayındayım. Katılmak ister misin?: bit.ly/NimoDOCH
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    👍 Eğer video hoşunuza gittiyse beğenmeyi unutmayın. 👍
    🔔 Kanala abone olup videoları kaçırmamak için bildirimleri açabilirsin. 🔔
    ✌️ Kanala abone olmak için ➤ bit.ly/DochTRlocal ✌️
    ✌️ Ucuz ve güvenli UC alışverişi için: bitly.com/PerdigitalDOCH ✌️
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    📍 Sosyal Medya Hesaplarımı Takip Edebilirsiniz 📍
    Instagram ➤ bit.ly/InstagramDoch
    Discord ➤ bit.ly/DiscordDoch
    Spotify ➤ bit.ly/SpotifyDoch
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    ❓ KİMSİN SEN ❓
    Merhaba, ismim Oğuzhan. 21 yaşındayım. Mobil oyun platformunda profesyonel oyunculuğa başladım. PUBG Mobile'nin düzenlediği STAR CHALLENGE turnuvasında Avrupa'da Şampiyon olduktan sonra hem TRlocal'a içerik üretmeye, hem de yayıncılık hayatına başlangıç atmış oldum.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    💼 Reklam & İş Birliği ➤ doch@temagency.com

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Doch

      G RolePlay sunucumuz açıldı!! Sunucuya katılmak için başvurularınızı aşağıdaki linkten yapabilirsiniz. Başvuru Formu 👉 forms.gle/iVMo9rTcqCJwhYkn7 G RolePlay Discord 👉 discord.gg/YjXrYZ6

      1. ICZ YT

        ab seviliyorsun

      2. Bahtiyar Akçal

        Abi başvuru formuna girdim ben abi tc kimliğmide ister misin

      3. Burak

        Abi ben çok güzel roleplay yaparım ama gerekli bilgisayarım ve GTA m yok 😔

      4. İSMAİL ARDA NOYAN

        Ne rp si

      5. Şükran Özdeş

        @LeoNarDo lite

    2. İlayda Avaracı

      16:37

    3. İsa Akkoc

      Ünlü yazar BARIŞ G ŞÖYLE SÖYLER : YAT LAN AŞŞA KAPAT LAN BİLGİSAYARI

    4. Gökberk

      doch kralsın sen en sevdiğim youtuber sensin sonra barış g

    5. يحيى عراقي

      Doch abi yargı dağıtı

    6. TeknoATX YCL

      7:15 adam dokundu tek araba öldü korkudan

    7. Efe Kuşdemir D.

      abi kolum olsa gelirdim ya

    8. Eray Mutlu

      ABİ DEVAM ET GTA 5 OYNAMAYA

    9. oyun manyağı

      Sondaki müzikin ismine ya

    10. SIRLAR ODASI

      Daha çok gelsin gta 5 çok iyi sksk bayılıyom gta 5 e (: (: (:

    11. Mahmut Karahan

      ssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiii

    12. FORCE

      Basvurim basvurmasinada pc kaldirmiyo ;(

    13. Recep Çikin

      abi emirin gülmesine sinir oldum gülmesin bidaha yaa

    14. BabaYev _ 121

      Video Çok sarmadı ya 4:01 dakikadan çıktım videodan

    15. MANYAK OYUNCU

      6:28 Emir çıldırdı :D

    16. Xuraman Abdullayeva

      Ben ordaki pleyst moduyum

    17. Eyüp Cihan

      Daha çok gta v video gelsin doch

    18. FarukZ

      oynadığınız playlist in adı ne cevap verirseniz sevinirim

    19. Emir Eymen Gür

      Gta v alcak param yok 😔

    20. KralKuş YK

      abi bune güzel cekmissinde çok kamera atlaması var sendeyken 1 saniyede bsakası bune anlasırmıyor

    21. EFE SELOĞLU

      Bu oyunların hepsini sese gel emre an ümidi den biliyorum

    22. PrinceCraft

      3:09 korktum

    23. Alibaba kral Özkılınç

      Ben SAKARYA lıyım

    24. Boran Koca

      9:32 de lito naptı ne alaka 🤣🤣🤣💩💩

    25. Harun Yıldırım

      Lan aklıma Enes batur geldi

    26. Emre Çınar

      Zamanında Enes Batur İzlerdik Daha Eğlenceliydi Ama Buda Güzel

    27. akai diye biri

      ev vlogu bekliyoruzz

    28. Koli texture

      Baturay enes ekibinin 5 sene once yaptiklarini bunlar simdi yapyiyie

    29. Şahin Tuzcu

      Abi ben gelirim ama bilgisayarım yok

    30. Yiğit Göksu

      aranızda en iyi en imanlı kesinlik barış abiciiimmmmmmmmmm

    31. CløwnPM

      biliyorum herkes bunu dedi: keşke benımde oyun oynayacak ekıbım ve gta 5 kaldıran pc em olsa

    32. Eymen ŞAHİN

      abi sivilceler gidince muq yakışıklı oldun

    33. Efecik

      soksan sokana

    34. Ocak-i Antep Fıstığı

      13:48 ben ordaki 5 im abi

    35. Poyraz yaprak

      Gta ekiple saçmalamak gelsin diyenler beğensin

    36. Mustafa yağız Ekinci

      keşke benimde böyle arkadaşlarım olsa:(

    37. DefenderX

      GTA 5 dlc

    38. Tuan Yücel

      Bu sumo remixlerde en iyi araba cyclone ben denedim en iyisi o

    39. Ahmed_Eren

      Doch abi egoist pati ile valorant oynayıp video atarmısın😍😍

    40. ReXTa YT

      Emirin Gülüşü 😂😂😂😂😂

    41. Ege Çelik

      DİSLİKEATANLAR GT 5 İNDİRME BUTONU DEĞİL .d ŞAAAAAFFAAAAAAAĞĞĞĞQQQQQQ

    42. İLGİNÇ BİLGİLER

      ABİ ÇOK KOMİK OLMUS

    43. İLGİNÇ BİLGİLER

      ABİ DEVAMI GELSİN

    44. Hüseyin Yeşilbaş

      abi sivilcennnnnnnn yoooooooookkkkkk hayırlı olsun

    45. Yiğit_ Bey

      keşke benimde bilgisayarim olsaydi bende gta 5 oynamak isterdim ama hayal hep

    46. Erciyes Antares

      Abi bizde gta yok ki ya

    47. Mustafa Erdem

      böyle videolar gelsin yaw içimiz dışımız pubg oldu bığtık ya

    48. İbrahim hakkı Işıtan

      müg haritalar

    49. Anıl Doğan

      Abi gta5im yok ama

    50. oyun mannn

      abi yaşım14 sorun olurmu mülakat için

    51. Mahmut Şahin

      Gereksiz oda sesegel furkan yaman ümidi

    52. Abdulkadir Gerçek

      Emirin güneşi kulağımı ***** ıyiki kulaklık taktım yaw😂😂😂😂

    53. Yusuf Tunç

      Ekiple mi KAOS A NE OLDU:/

    54. Selvihan Ünal

      Sonda ki müzik ismi ney

    55. kakashi hateke

      Garenforwin i ekipten atin ya

    56. NEVZAT KARAKAYA

      Devamı gelsiin

    57. Muhammed Kahyacık

      doch ve gta neh

    58. Yurokindo Master

      Emirin leveli MUQQQ

    59. sarp yücel

      devamı gelsin

    60. Mehmetcan

      Zam istiyom lan

    61. Özgün Pehlivan

      3:37 doch an itibariyle: BIRAKIN LAN BENİ İ*NELER

    62. Yiğit Öztürk

      NAZIII YANİ

    63. Yağız Akdeniz

      oğuzhan abi bende gta 5 oynuyom adım=YagizAkdeniz

    64. Tuna GÖKÇESU

      SEN TAM BİR Ş ŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ KRALSIN❤❤❤❤❤

    65. oyun dunyasi huseyn

      Eminim benim gibi cok kisi rp sununcusuna katilmak istiyor ama bilgisayar yok ne yazikki😔

    66. Abdullah Kahyaoglu

      Abi çok güzel rol yaparım ama bilgisayarım yok 😟😟😔

    67. Sukru Silga

      arkadaslar beraber gta 5 oynuyacak arkadas ariyorum izlemesi cok guzel gelin bizde oynayalım

    68. Ferhat efe Akkaya

      Daha fazla at

    69. batuhan sezer

      doch abi çok sovdu be baarış abi

    70. Jokerbeyx Q

      💗

    71. Utku Kutbay

      4:26 AKSJSISJXJDJDJ

    72. Efecan Bektaşoğlu

      Alihan g nin gülmesi bizide güldürüyo diyenler sayımızı bilelim

    73. EMRE YİYİT

      Öküz gibi böğüren kim lan hayvan gibi cidden 😂😂

    74. Kerem Doğan

      Video yu izlemeden yoruma gelen kardeşim hoşgeldin

    75. Aɴɪʟ ᴀᴠᴄɪᴏɢʟᴜ

      Telefonu yetmeyen pubg oynayaman kaç kişiyiz 🙁?

    76. İlker özkutlu

      emir abinin karakteri niye kız gta da?

    77. BEEK \ Wild Rift

      SONUNDA PUBG DISINDA BI OYUN ALLAHIM

    78. WROZY PUBGM

      İyiğ iyiğ iyiğ (seviliyosun)

    79. Sema Koc

      3:09 kulaklığı son ses olanlara elfatiyah decdgydcbydcsbydsc

    80. Gürkan KAYA

      Playlistin adı neeee

    81. Kayra Talu

      ev vlogu isteyenler +1

    82. enes kolcevır

      nolur gelsın

    83. kink ato

      ABİ LİNKİNİ VERSENE BENDE OYUNU İNDİRİYİM

    84. Rasim Kasımow

      Oyunu nerden yükleyebiliriz telefona

    85. Poison Gaming

      yeni ekibin hayırlı olsun

    86. Evet ben Malım

      Abi ekiple Gta 5’de banka soyun +1

    87. Yusuf Özek

      Barış abi bamlan dımı 😔😔

    88. Hüseyin Yüksek

      Adam Barış Can larla takıla takıla statü atladı resmen.

    89. OYUN MENÜSÜ

      Abi like a basılı tuttum dediğin gibi

    90. Veysel Halisçelik

      Abi yemin ederm gülme krizine girdim

    91. mustafa ali

      of abi benim pc gta5 kaldırmıyokı

    92. MuStİİツ

      ABİ SEN PUBGYİ PC YE NASIL YÜKLEDİN YARDIM EDERMİSİN

      1. WORT7X

        Ben anlatirim istiyosmrsan instan varmi

    93. Selman USLU

      Ben paşa fecer izleyecektim arada bi doch çıkıyor

    94. KANALOZZİ

      18:45 ara gaz veriliyor

    95. DynaX

      1 kişi oynadı diğe tüm Türkiye oynar

    96. isa çağlar

      abi devamı gelsin

    97. TurkeyKangal Tv

      abi gta 5 rp oynasana eightborn V sunucusuna gir

    98. Fatma Gürbüz

      6:30 nasıl bi gülüş ya o

    99. TRsoner YT

      doch baktı pubg fazla izlenmiyor gta v geçti

    100. Ensar Gördeli

      Mta Sunucusu Aç abi gta 5 indiremiyorum ben