Efsane Döndü! İPİNİ KESERİM 2. SEZON! @Enes Batur @Ecenaz Üçer @Betül Çakmak

Alper Rende

6 Mn görünümler2 583

    İpini Keserim'in ikinci sezonuyla birlikteyiz!! Bu efsane formatımızı bilmiyenler için özetliyeyim. Yarışmacıların her yanlış cevaplarında ipleri kesiliyor ve en kötü yarışanlar suyun dibini boyluyor :) Bu videodaki konuklarım Enes Batur, Ecenaz Üçer ve Betül Çakmak.
    Bir sonraki bölümde yine efsane konuklarım olacak. Takipte kalın!
    Instagram'dan da takip etmeyi unutmayın!
    AlperRende
    Diğer RND House kanalları:
    trlocal.info
    trlocal.info
    trlocal.info
    İş birlikleri için: alper@51digital.com
    Müzikler Epidemic Sound: bit.ly/2KtQsfY (bu linkten ilk 30 gün ücretsiz)

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Ayaz ve Asya Efe

      Dila kent olsun lütfeeen Alper abi 🙏🙏🙏🙏

    2. Mehmet Mehmet

      Cemre solmaz sandalyeye geçsin lütfen

    3. NİSANUR ÜNVER

      cemre solmaz berke juan kürşat juan eğer olmazsa alper rende seraminta yaren alaca

    4. İlayda Balaman

      Cihan ALBAYRAK gelsin nolur

    5. mert denizciler

      Cemre solmaz

    6. Ela Uçak

      alper abi lutfen meryem can ı alll

    7. VİDEO Delisi

      Alper otursun

    8. fatih ürü

      ne diye kıskanıyon epes patos kıskanclar

    9. fatih ürü

      delimineyi kıskanmayın

    10. Fenerbahçe burada

      İyiiiiioiio

    11. Shakhla A-va

      Bu yerə Broz ekibini getirin

    12. Seyma yerli

      Esjsksy bu dakikada fc takımı sam johnson tarafından faul sonrasında ikinci sarı kartını gösteriyor ve yabancı bir çok kurum ve şahıs tarafından faul nedeniyle bu dakikada fc takımı sam johnson tarafından faul nedeniyle bu dakikada fc takımı sam johnson tarafından faul nedeniyle bu dakikada

    13. Ahmet Sarmasikoglu

      Alperen de çok kötü biliyor onunla

    14. nergis Akbal

      Abi ben ronaldo ve messi yi görmek istiyom

    15. beyza şen

      ecenaz

    16. Seher Aydoğanoğlu

      Cemre, yaren, Merve

    17. Orta Parmak

      .....

    18. minecraft takıntılı Oyuncu

      Kendi karının kazanması için hile yaptın

    19. TuRalizm Musazadeh

      Ho

    20. Hakan Toplu

      Ecenaz

    21. Deniz Turgut

      ecenaz

    22. Musab CraftTR

      Ama kadınlarda 10milyon kilometre saç oluyo ayıp ettin ecenaz ablaya kendi saçını sandı insanda dedinya sjsjsjsjs

    23. Tuğba Yılmaz

      Cemre solmaz Berke Juan Kürşat Juan En çok ta Merve Yalçın Veeeeeeeeeeeeeeeeeee Yaren alaca en çok cemre ve Berke abiyi istiyorum onlarında çok seviyorum

    24. Beren Alkın

      Riyaz abiyi görmek istiyorum Alper abi

    25. Turan Cimen

      Eca naz

    26. Pro Rop

      4:45

    27. Xanım Hacıyeva

      Senu döverimha

    28. Ozlem Alkan

      Ecenaz

    29. Melike Aras

      Gıcık sevgilisine kıyak geçiyor pis

    30. Beren Çatal

      Ya bence Betül sevgilin diye onu kesmedin 😡 oyüzden abonelikten çıktım 😡😤

    31. Perviz Dadawov

      Cerenle Meryem can

    32. Azra zehra Şevik

      Alper rende: bişey söylicem istiyosan kesmiyim seni Ecenaz:💖hı hı💖

    33. Rümeysa Çakar

      Kendin otur bence😂😂

    34. naz caliskan

      Alper abi kaçış 5 ne zaman gelcek? Ve kaçış 5 e tam beş kişi seç.

    35. Cumazada Duygu

      Bən ecenazı ablam gibi severim

    36. SAKIN PROFİL FOTOMA BAKMA

      Ecenaz haksızlık edip ipini kestin adaletsizsin işte

    37. Filiz Hoşsoy

      Alper abi Pqeen 'ı davet et. Lütfen

    38. Metin Özdemir

      eser yener

    39. Selviye Tarlaci

      ece

      1. Selviye Tarlaci

        😭🤐

      2. Selviye Tarlaci

        ece

    40. mavi oyun

      ECENAZ ÇOK EYİ DÜŞTÜÜ

    41. Beyza Koca

      Berk Coşkun gelsin

    42. Hatice Kayan

      Cemre solmaz 🧡🧡

    43. İsra İnce

      Alper abi mert eren bulbul

    44. Cemalettin Işık

      Fbv

    45. Feleknaz Ok

      Cemre solmazı otutdururmusun birde merve yalçin8

    46. Yağmur Karayiğit

      Bence Berk cokşun gelsin

    47. Haticebuğlem Şahin

      Oooooooo

    48. Meltem Güzel

      öldünmü abi vidyo cekmiyon

    49. Bircan Çelik

      Cemresolmaz oraya otursun

    50. fdm efe

      alper sandalyede olsun

    51. Mustafa Dere

      Herzaman başkanlarını oturttuk yani haksızmıyım

      1. Mustafa Dere

        Doğru değilmi arkadaşlar kendisi otursun

    52. Mustafa Dere

      Kendin otur alper abi

    53. Serhat Boz

      Selime neyle yapın

    54. İkra Nur

      Hello ne demek

    55. İkra Nur

      Ecena z

    56. lps macarons tv

      Emenik emenik ettin bizi REZİLİN...!!

    57. Müzeyyen Ayan

      Cellat 36 ve cemre solmaz ve merve bela bela

    58. Tuba AYDIN

      Berk Coşkun Cemre Solmaz Betül Çakmak otursun

    59. Hatice Gökdal

      2021

    60. Senay Gundogdu

      Size bir söz diyecem: çok hızlı yaşarsın yavaş git derler. Yavaş yaşarsın ölü gibisin derler. Gülersin ne bu deli gibi gülüyo derler ağlarsın bunalım derler.

    61. oyun pro

      Bir tane daha çek

    62. Vildan Akman

      Hiç istemedim kişi kazandı bari ecenaz kazansaydı

    63. Zümra yağmur Yücel

      Buse korkmaz'ıda görmek istiyoruz burda

    64. Hatice Yuka

      Merve ve cemre ile geliyodu hani o zmn

    65. Caner Taner

      ROLANDA KOLAYSA GETİR hhaha

    66. Zeynep halise solmaz

      Ben

    67. Mert Çınar YILDIRIM

      7:14 ecenaza bak

    68. Mert Çınar YILDIRIM

      Cemre silmaz ve merve yalçın gelsinler

    69. Gulnaz Musayeva

      Ece

    70. Gulnaz Musayeva

      Eve naz

    71. Ecrin Ezgi Saka

      Alper abi bikerede seni sandalyede görelim

    72. Fatma Kurt

      A seni şampiyon gerizeka Ll aptaal

    73. Nazife Azra Esen

      Ecenaz in suratına bakın itiraf

    74. Ebru Önder

      Ali biçim ve Mesut Can tomay olsun bence

    75. Egemen emir Develi

      Cemre solmaz 👇

      1. Egemen emir Develi

        Cemre solmaz 👇

    76. Mehmet Uysal

      Betül

    77. Eyup Omruuzun

      Bu sandalyeye ceren yaldız,buse korkmaz,mehmet javeet i otur çok bişey istemiyorum😂😂

    78. elif kanat

      ALPER ABİ SANDALYEYE SENİNDE OTURMANI İSTİYORUZ

    79. Mina hoşoğlu

      meryem canı oturtun

    80. Taşkın Özkan

      sen otur

    81. Ayhan Yiğit

      Abi benim sözüm Ayağına top düşen kendini futbolcu sanıyor

    82. Sasuke Uchiha

      (P)ipini Keserim Ha P kesinlikle park edip yorumu okumanız içindir

    83. HALİL RAHMAN ORTA

      Alper abi sandalyeye ben otururum.

    84. Yigit Mursaloglu

      Cihan kosif gelsin

    85. Erol Kara

      ecenaza yanlis yaptiniz 3 tane ip daha fazla kestiniz hayir

    86. Esma Ozturk

      Valla abonelikten çıktım

    87. Enver Huseynov

      Ali Biçim ve Mesut Can Tomay

      1. Yanma Yakup

        Mesut can tobay sandalye yi kırar

    88. Miray Arslan

      Ay AlPeR bEyMi O?

    89. Sultan Korkmaz

      K

    90. efekaan kaan

      ULAN ECENAZ ALPERE BAKINCA YUZU GULUP AGZINDAN SU AKIYOR

    91. Zeynep Güner

      CEMRE SOLMAZIDA GÖRMEK İSTİYORUZ 👇

      1. Eyşan Aksoy

        Ayn çok iyi olurr

      2. Satiye Karakaya

        Bencede Cemre ablayı da görelim

    92. özsan özkan

      mesut özil i oturt

    93. Ömer Hamzaçebioğlu

      Ece

    94. Ömer Hamzaçebioğlu

      Ecenaz

    95. Elif Doğa Bas

      1:33 senii görmek istiyoruzzzzzz

    96. Ömer Hamzaçebioğlu

      He

    97. RUHAN TUNA ACUNER

      Alper abi sen otur

    98. yusuf eray bilik

      nasıl yanlanlş ipi kesiyorsun alpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

    99. Mustafa Akın

      KENDİNİ OTURTTUR

    100. OrmanMeyvesi

      BU VİDEO DA BULDUM DEMEME GEREK KALMADI