DOĞAN KABAK İLE BMW 5.20i UZUN KULLANIM TESTİ

Hakkı Alkan

285 B görünümler109

    Merhaba arkadaşlar. Sevgili dostum @Doğan Kabak ile yaklaşık 1 yıldır kullandığım otomobil BMW 5.20i için Uzun Kullanım Testi (UKT) videosunu hazırladık. Sizden gelen yoğun istek üzerine hazırladığımız bu videoda, Doğan ile keyifli sohbetler gerçekleştirdik.
    Doğan'ın kanalı: trlocal.info
    Videoda bahsettiğim iPhone 11 UKT linki: trlocal.info/u/video/i2uWirK50XvQgng
    Vidoeyu beğenmeyi ve yorum yazmayı unutmayın.
    Takip ederseniz çok teşekkür ederim;
    Instagram: hakki_alkan
    Twitter: hakki_alkan
    Facebook: hakki.alkan
    Linkedin: www.linkedin.com/in/hakkialkan

    katma 4 aylar önce

    YORUMLAR

    1. Emir Canpolat

      halaa dogan kabak ın babasıyla video çekmedin abii

    2. tek kadraj

      Doğan abi döktürdü yine herkese nasip olmaz Hakkı abi onun zevkini tattıktan sonra bağımlılık yapıyor😆😆 seviyorum sizleri canlar 😘✋🏻😊

    3. Smt Cc

      Hakkı abi gözlügün efso

    4. Oyun Gurusu

      Reklam getirileri turkiye icin cok mu dusuk yoksa Doğan Kabak pahalliya mi geldi :)

    5. İzzet Yüce

      İphone 11

    6. ilkere.a ALİPAŞAOĞLU

      Abi bence ya iPhone 11 yada se hediye et adam rahat rahat kullansın

    7. murat akça

      hep 70 ile mi kullandın araba :D

    8. onur kuruefe

      Bugün ÖTV'ye yine zam geldi :)) Ne indirimi.

    9. ahmet kasım kılıç

      sinek vızıltısı gibi kayıt

    10. KRUTOY PAREN

      26:17 yok böyle gülüş😁

    11. Thebighero

      11 Pro Max verin

    12. SERKAN UĞURLU

      Hakkı abi aynı zengin bebesi,Doğan abi de Gettodan gelmiş zengin bebesinin arabasıyla yanlamaya çalışan fırlama çocuk gibi :)))) abi çok iyi video ya

    13. Jim Rohn

      Tesekk........Hizi 1,5 alin......2017 BMW 5,20 .....10,30 dan baslayin......Konforlu ve ses yalitimi iyi .....Yakit tuketimi biraz fazla ......0-100 8,3 sn......8 ileri vites.......Yol tutusu cok iyi......

    14. Alper Küçük

      34 agn 745

    15. belahalok

      520 gereksiz bir araç kesinlikle parasının arabası değil, bunu alacagıma c200 4matic alırım

    16. Mahmut Kaya

      çok sıkıcı

    17. Anıl Beyazkürk

      Anlaşılan 1.6 araba 190 bg değilse

    18. Akif Halis

      1 miyonluk arabaya kulp buluyolar 5 sene önce arabası olmayan insanlar

    19. everything APPLE MAN

      30:05 Adam konusamiyor :))))

    20. Murat ÖZ

      Hakkıya arkadan itiş ver önden çekiş ver fark etmez 😂

    21. Oğuzhan Eşrefoğlu

      doğan gibi bi adamla ne işin var be hakkı aaaah be hakkı :D

    22. BTCN

      iPhone x s Max olmalı

    23. senihK

      Abigg abiggg ahahahahah super video

    24. Hasan Cingöz

      Doğan Hakkının Arabasının Hakkını Verdi .😀😄😁

    25. saruhan kaan ekinci

      Merhabalar, ben aynı aracı iki senedir kullanıyorum, yakıt tüketimi bana bira garip geldi. İstanbul şehir içi maks 9,5 litre, uzun yol (ist-bodrum) 7,1 litre yakıyorum. Bu arada BMW bin hiçbir şekilde duzeltemedigi/duzeltemedigi bir sorun var , araç bilgisayarı %20-25 fazla gösteriyor. Aldığınız benzini olcerseniz dediğime hak vereceksiniz

    26. YUSUF TALHA ARIKAN

      34 AGN 7** plakayı gizleseydiniz keşke

    27. hshshshsus hahahahffnrhs

      Askeri ucretle bana bisikletde yeter abi

    28. Ufuk Alkan

      Doğan kabak kanalında araç inceleme: bak virajda kafadan kaçırmıyor ,oturuyor yola beeh. Bu kanalda araç inceleme : Abiğğ şu kolu ilk kez tutyorum bu araçta ,abiğğ birazdan vefat edeceğim için.. :)

    29. Ali Atıcı

      Hakkı alkan= hakkı 520i almış sanki mcLaren tanıtır gibi konuşuyor Doğan kabakta isteksiz

    30. Amerikada Araba

      Kanalıma bi bakın derim!

    31. Alphan Akgul

      Girişteki şaka, "daya", "kaya" esprileri olmamış. Sohbetiniz yalın haliyle çok daha güzel.

    32. Yusuf Denizli

      Asus rog phone 3 hediye edin

    33. Cm

      Yaaa... lütfen şu Şahısı kim ciddiye alır? Doğru düzgün bir cümleyi bile kuramayan biri olarak, Soyadı bile herşeyi anlatıyor, Adı üstünde: KABAK... arkadaşlar işte Kabak tadı verenler mi artık hedef çizgisini belirtiyor? Gözünüzü seveyim, ayakta uyuyan... (ya da beyinciğinden hangi saçmalıklar geçiyorsa videoda ki göründüğü gibi)...neyse... lütfen artık adam akıllı kişileri getirin... 🤦🏻‍♂️

    34. Tufan BAYRAKDAR

      Ferhat abiyle de video gelsin beğenelim üste çıksın 😊

    35. Tufan BAYRAKDAR

      11 pro hediye et

    36. Tufan BAYRAKDAR

      170 hp 250 tork 0-100 8.3 sn gayet performanslı bir araç dezavantajı 1600 kg olması ve torkunun az olması soft bir yazılımla 200 hp 320 tork gayet yeterli olur yakıtta düşer

    37. Gkn Aydd

      Doğan Reis in Yamuk Gözlüğe bi takıldım Hakkı Reis Video ya adapte olamadım hakkını helal et.

    38. Ahmet

      Kral sın Doğan

    39. Selçuk Doğan

      Doğan abinin babaya iphone 11 max pro 😎

    40. Selçuk Doğan

      İki sevdiğim adam 👋

    41. Hasan 1000rr_sp

      trlocal.info/u/video/pJ5skKuWu6yveYg

    42. ceren yıldız

      trlocal.info/number/MZzFkpu5q25TSmHXK7gLeQ oyun severleri kanalımıza bekleriz abone olmayı unutmayalım desteklerinizi bekliyoruz.

    43. Hakan Yazi

      Redmi note 9 pro

    44. ADNAN ÖZDEMİR

      Hakkı'cığım bu araba BMW. Gaza bastın mı konu kapanır..!

    45. Ali Ulusoy

      O nasıl cümle lan hayatımdaki bütün ilklerimi Doğanla yaşadım die :D Abi yapmaaa yanarsınıZzzz 😂

    46. YUSUFCAN ÜNAL

      10:50 huawei p 40 lite

    47. tolgay dogan

      21:53 “sen ondan sonra mi boyle oldun?” Heueguehe

    48. Abdullah Yalimol

      En güzel içeriklerden biri olmuş 😂

    49. gelecek74100

      Kaza geçirmiş biri olarak söylüyorum önden çarptım kaval kemiğine gelen baskı sebebiyle ağrılar ve havayastigi in gazı sebebiyle de 2 gün nefes alırken hafif yanma hissiyatı hissettim , emniyet kemeri ne olursa olsun takın ben taktım 1 çizik bile almadım , ama takmasaydim büyük ihtimal arabanın camından firlamistim

    50. Emirhan Hut

      İstanbul Bilişim'i ile ilgili videolarda onları mağdur gösterdiniz ve sürekli onlara daha yumuşak yaklaşarak insanları yanlış yönlendirdiniz. Özür videosu çekmelisiniz. Siz onlarca tekno marketten alışveriş yapan insanlarsınız nasıl olurda İstanbul Bilişim'in size söylediği iade süreçleri ile ilgili anlatılanlara inanabilirsiniz. Diğer firmalarda neden olmuyor böyle iade süreçleri o zaman. İnandığınız düşünmüyorum bu kadar tecrübeli insanlar olarak bu tarz açıklamalara inanmış olamazsınız. Aşırı derecede onların tarafında açıklamalar yaptınız. Gerçekten sorumluluk hissetmelisiniz ve izleyicilerinize ciddi bir özür borcunuz var. Af dilemelisiniz! Bu süreçteki mağduriyetlerin farkında olmadığınıza inanmıyorum. Gerçekten senelerce sempatiyle severek takip ettiğim sizler beni hayal kırıklığına uğrattınız. Gerçekten çok can alıcı sorular sordum diyorsunuz bir de. Sordunuz ama önemli olan verilen cevapla ortada olan gerçekler uyuşuyor mu? Sorumluluk alıp insanları aydınlatmak istiyorsanız bu şekilde olmaz. Gerçekleri gördüğünüz gibi söylemeniz lazım. Gerçekten tecrübeleriniz ile yorumlarınız örtüşmüyor. Hayretler içindeyim. Ve -mış gibi yaptığınızın farkındayım. Bu videonun başında size gelen şikayetleri söylerken dahi şikayetleri bile yumuşatarak ifade ediyorsunuz. Nasıl ya nasıl olabilir nasıl böyle bir davranış sergilersiniz?????

    51. faruk Özdemir

      Eğer ötv düşerse dış açık artmaz mı ?

    52. ahmet deniz

      Biz 3008 direk aldlk çok memnunuz çok konforlu herksese nasip etsin

    53. F_S_K_25

      İki süper adam ... Doyumsuz video... dogallik samimiyet .. 👏👏

    54. Semih İlhan

      Abi bmw 7 serisini çekermisiniz beraber

    55. Mustafa Namik

      Eco modta 6-7 litre yakıyor.

    56. Arda Akın

      0:38 abi plaka gozukuyp

    57. Allie Ghilli

      araba işi bitti ülkede ,bunlar hala araba videosu çekiyor.

    58. mustafa beydoğan

      Ya kurban olayım videoyu editlerken ses dağılımını 50/50 yapın

    59. OSMANLI TORUNU

      Abi amcamıza iPhone Se 2020 Hediye et

    60. psiko01

      hiç hoşlanmadığım aşırı kasıntı iki tipleme

    61. quite noble

      Hakkı hocam git volvo al nedir bu ya arabadan 3 kat daha fazla tepki veriyorsun gaza :))

    62. E N

      Hayıtlı olsun.Fiyat çok iyiymiş. Ne zaman aldınız.

    63. Ahmet Aydın

      Agresif isteyen abimize bak 😀😀😀 doğan kabak bi sana yakışıyo bu işler

    64. arbanite

      😂😂😂😂

    65. Bababa Bababab

      Devlet vergileri düşürürse, evet araç satışı artar ve sürümden kazanır, lakin ithalat ve dışarı dövız çıkışı artar. Buda ekonomik krız demek. Şuanda da durum böyle ama diğer şekilde kriz daha erken gelirdi, şuan gecikmiş hali bu ve bundan kaçış yok. Bizim üretmemiz lazım, kimse çıkıp togg üretecez demesin 1 tane firma ile olmaz bu iş, zaten 100 yıl geride kaldık ki bütün patentler yurt dışında, elektrikli için bile geç kalıyoruz, bunun sebebi üretmeyen halk değil. Üretime izin vermeyen büyük aileler var. Onlara direnerek ilk araç fabrikası kuruldu. Şimdiden söyleyim yakında büyük holdingler ve devlet arasında savaş başlıcak 👍

    66. Serdal Ulu

      E 180 - BMW 520 🤣🤣🤣🤣😂🤣😂😂 ulan e 180 konforu nerede kaldı 520 sporu nerede kaldı 🤣😂🤣😂 sibopsunuz arkadaş

    67. sefa yiğit

      29:50 sölyeeeee bekliyo musun ötv indirimi söyleeee

    68. Burak sarı

      1hafta kullandım park sıkıntı +11litre şehiriçi eksiler /yol tutuş konfor 👌 adamlar yapmış

    69. Can OFLAZ

      11PRO MAX BER BABASINA

    70. Kadir Yetişen

      3:06 abi inşallah bütün ilkleri değilidir

    71. Emre Susoy

      Doğan abi direksiyona geçisin bile efsane 🙂 araba: sahibim geldi diyor resmen.cok seviyoruz abi seni cok güzel video olmuş.hakkı abi abone oluyorum bu arada takipteyim 😀

    72. Murat Ç.

      Sizi maskesiz görünce garibime gitti. Yoksa Hakkı reis bağışıklık kazandı diye mi takmadınız?

    73. huseyin aggul

      Abi su hizli sarj cihazinin linkini vereydin ya sacma urunlere para kaptirmayalim

    74. TheFgolgeli

      Video baslangicinda aeabayi fiat egea sandim)))

    75. cecenler petrol

      peki ya abi diyişi sdjgbjsbgbdsgju

    76. yunus beytekin

      Aha sevdigim iki adam

    77. YLK

      Abi bu hakkı beyin her videosumu yarım saat olur para veriyoruz biz bu netr

    78. ali topal

      Bu memlekette 210 bin kişi varmıymış yaa alabilecek.

    79. Erdi 1000rr

      Hakkı abi mikrofonun kapalı yada bozuk. Sesin çok az geliyor. İşkence çekerek izledim tek kulaklıkla :) emeğinize sağlık yinede

    80. dp garaj

      👏👏👏👏👏

    81. Yüksel SUCUOĞLU

      3 harfliler geldi... Abi süpersin :)

    82. supertoroism

      Araç satışlarıyla vergi kısıp sürümden ve yan sektörlerden kazanmanın mümkün olmamasının ana nedeni cari açık. Bizim ülkemizde kendi aracımız yok. Parçasını da üretsek, arabayı komple de üretsek yabancı marka olduğu için para piyasayı terk ediyor ve yan sektörler para kazandırsa da kazanılan paranın değeri düştüğü için piyasa hacmi sabit kalıyor. Devlet bunu dengelemek için cari açığa etkisi olan bütün sektörlerde( özellikle otomobil, yüksek teknoloji ve enerji sektörü) vergileri bir hacim kontrol aracı olarak kullanıyor. Ancak bu da artık yeterli gelmemeye başladı ve sistem gittikçe çöküyor. Bu güne kadar hep bu şekilde günü kurtarmaya çalıştık ve ne yazık ki bu duruma geldik. Tükettiğimizden fazlasını üretip, satacak kaliteye gelmediğimiz sürece bu şekilde devam edecek. Biz bunu zamanında inşaat sektöründe başardık. 80ler 90larda kendi ihtiyaçlarımızı gideremezken 2000lerin başında dünyaya hizmet veren bir pazarımız oldu. Ancak biz bunu ülkenin diğer açıklarını kapatıp her alanda yeterli bir ülke olmak yerine bu sektörü şişirebildiğimiz kadar şişirdik ve patlattık. Bu gün Türkiye dünya üzerinde kaliteli bir evi en ucuza alabileceğiniz ülkelerden biri. Yapmamız gereken bu değişimi bütün sektörlere yaymak.

    83. MELİH UYAR

      Hakkı abi kaç tane aracın var

    84. Ömer Faruk KAYIM

      plaka hiç belli olmadı

    85. burhan

      2015 eskimii... vay vay vayy trlocal.info/u/video/mXuYhpq50ofAi2c

    86. High Gain Master

      Bi superchips yazılıma bakar ozaman a5 unutursun

    87. Emre Çiçek

      Arabayı açık bırakma olayı benim de başıma geldi:)) Hem de birkaç kez. Gerçekten araba o kadar sessiz çalışıyor ki, bazen kontak kapalı mı açık mı anlamıyor insan öyle açık bırakıp gidiyor.

    88. Tolga Ayvaz

      Punto kullanan ben şok 😁 eksiklik denilen seylere biz keşke olsa diyoruz

    89. İbrhm Cem

      Adamları biz izliyoruz seneyede 7 serisine fln binerler vay aq

    90. Mehmet Fatih Metehanoğlu

      9:34 araba eskiydiden sonra bmw ile arasında sadece 2 yaş olduğunu duyan Doğan Kabak'ın yüz ifadesi ve sonra ama 2 yılda çok şey değişti diyerek bir yere varmaya çalışması... :D

    91. Blg han

      5:19 dikkatt radara düştünüz!!

    92. Arda

      Sizin arabalar kitliyken çalışıyo hehalde kitlemiyosanız o sizin slaklığınız

    93. Barış Sonumut

      Bu arabanın en ideali 5.25 x drive ya

    94. Hakan Demireriten

      Alişan a suçlamandan önce bunu izleyin. trlocal.info/u/video/gYeKaris1K3XaJ4

    95. Sercan ŞALLI

      Doğan Kabak Hakkı Alkan dan bile kısaymış

    96. e. m

      yarım saatlik videoda bmw 520 yok ..göğsünü bile çekmemişsiniz

    97. Yavuz Yasar

      Baska adammi bulamadin video cekecek memleketin en laçka en gevşek adamini bulmuşsun.

    98. Yasadışı Kanal

      13:47 abi bizim araba opel astra 200o model. Biz açık unutunca kendi kendini kitliyor bi bmw olmasada

    99. MeZone Me

      Devlet para kazanayım diye arabaya vergi arttırmıyor Araç ithalatını kontrol altına tutup belli parametreleri korumaya çalışıyor....Tıpkı cep telefonu zamları gibi... Anlayan anlar....

    100. Murat Özhan

      Harikasınız iyiydi bmw bu tip videolarıda bekleriz güzeldi faklı olmuş Malatya'da n selam