Chit-Chat with Aktolga Part 2 (Makara, Muhabbet)

45 B görünümler5

    Tekrardan herkese selamlar! “Chit-Chat with Aktolga Part 2” çok eğlenceli geçti! Makara yaptık, güldük ve soru cevap yaptık. İyi seyirler!
    Ürünleri incelemek için 👇🏻
    🦍 GH Factor Gainer 👉🏻 bit.ly/36Kb5zg
    💪🏻 Bigwhey Protein Tozu 👉🏻 bit.ly/3lpaoQ6
    🚀 Alphamen Testosteron Artırıcı 👉🏻 bit.ly/2SP4M5v
    💤 ZMA Tablet 👉🏻 bit.ly/36GUMTJ
    🦁 Esansiyel Amino Asit 👉🏻 bit.ly/30LZWdk
    🚨 Kampanyalı Ürünler 👉🏻 bit.ly/2BxNCOl
    "Marcus10"
    📩 Bana Ulaşın!
    MG KORSE : www.marcusgreerfitness.com/waisttrainer
    WEBSITE : www.marcusgreerfitness.com (UZAKTAN EĞİTİM)
    MG FITNESS APP : Google Play & App Store platformlarından indirebilirsiniz.
    Instagram : @marcusgreerfitness
    G-Mail : marcusgreerfitness@gmail.com
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    📍 Sponsors
    BigJoy : www.bigjoy.com.tr
    LezizDiyet : www.lezizdiyet.com

    "Furkan İmamoğlu" - "Marcus Greer"

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Marcus Greer Fitness

      Herkese iyi seyirler. Bir sonraki bölümü görmek için ne yapmanız gerektiğini siz çok iyi biliyorsunuz 😀🦍 (Videonun beğen butonuna işkence)

      1. Murat Bas

        Ya Hocam bir sey rica etsem, Adam konusurken tmm, Heycanli ola bilirsin, ama boyna kesiyorsun lafini farkina varmadin belki. Lütfen bak seninde Abonenim Yurt disindan izliyorum, cogu Commentlerde seni savundum, bazi ip.... lere karsi, sakin kritik olarak kabul etme, bir objektif olarak degerlendir Kardesim, ayni yastayiz galiba ona nazaran,Sen diye konustum yanlis anlama. Hayirli Aksamlar inaniyorum yakinda IFBB Pro olucagina, ben ilgilenmedim zamaninda, simdi Hobby olarak ugrasiyorum, ama keske birakmasaydim diyorum, kimseye takma, Gözünü karart dal Pharma 'ya , Tudca' yi eksik etme bir sey olmaz. Tabikii Doktoruda. Saygilarimla Murat

      2. TaKTaK

        abi daha fazlası gelsin :)))

    2. Hakan

      Marcus hocanın lafını kesme gözüm dikkat et

    3. Kadir fitness

      ronaldo sportıng de oynadı porto da değil

    4. İnceGül ‘

      11:51 bir daha SERDAR hocamın sözünü kesme yoksa adeleni gün sonrasına bir çalıştırırım şaka yapıyorum bilerek yapmadığına Eminim 😁💖

    5. NATUREL ARSLAN

      Arkadaşlar lisede bana zorbalık yapan 196 boyunda 113 kg bir bozayı vardı seni döverim duvardan duvara atarım diyordu yerlerde paspas ettim arkadaşım videoya çekti kanalımda izleyebilirsiniz..

    6. Barıs Tastan

      reis adamı bi bölme rica ediyorum ya

    7. umut canbazlar

      Serdar hocanın 20.dakikada anlattığı gibi hoca bize veriyordu 24-28 setlik program zaten son hareketlerde kas ölüyor düşük ağırlıkla oyun oynuyoruz bi nevi zaman boşa gidiyordu.

    8. Hasan Kurter

      Marcus biraz musaade etsen de serdar aktolga cumlelerini bitirsin.Tamamlasin.Faydali konusuyor.

    9. Bigjoy

      🏆🥇💪🏻👑

    10. EL_ Matador

      Serdar aktolga der ki : gereksiz oksijen alışverişi yapan insanların gelişimi normal insanlara göre daha yavaş oluyor

    11. Nabukadnazer

      6:14 seninkini dolduramayız derken baktıği yer shhssnsnsnxndnxnxn

    12. ZombiE HeaD

      ben çorbacıyım çorbalarımada güvenirim Serdar abi Ankaradaysa hemen yarin göndereyim

    13. kurumezra

      Adamin dukkanda calisan adamla konusurkenki mutevazilige bak ya. Iste gercek sporcu zihniyeti budur

    14. Movie Art Cinema

      🌸🌸Tam bir pembe adamsın sen🌸🌸

    15. Ali KARADOĞAN

      Bir erkek böyle görünmeli böyle konuşmalı şu nazikliğe samimiyete helal valla

    16. Miraç Ömerustaoğlu

      harikasınız

    17. Friendly Fire

      Marcus hocam serdar hocanın lafını çok kesmişler

    18. Göksel

      Ne kadar güzel, ne kadar samimi olmuş, keyifle izledik, yolunuz bahtınız hep açık olsun mütevazi insanlar!!

    19. Güven

      serdar abi bu sektörün anataşlarından birisidir seviyoruz

    20. Oyun Hariç Her Şey

      16:15 şu eş cinsel işlerden bir uzaklaşın abi ya kanalına selam yollamış adam💪

    21. Oyun Hariç Her Şey

      Ronaldo bunu beğendi

    22. berkay hazır

      Çok eğlendim umarım devamı gelir herkese bol şans

    23. Cagdas Danisan

      Abi Allah aşkına chit-chat with serdar aktolga nedir abi ya?Şunları az Türkçe yazsan güzel olur.

    24. Ali Can Bekar

      Serdar aktolganın sözünü kesme olumm dödmmdl

    25. Ali Can Bekar

      Kızlar var orasını burasını açan 2 bin takipçisi var diyor ya abi sen ahlağın kitabını yaz uyalım

    26. Berk Noyan

      Hocam köpeğim hergün köpek maması yiyordu Karbonhidrat yemeden senden bir cacık olmaz dedim benden hergün lapa pilav yanına da 250 gr tavuk göğsü istiyor bu masrafları nasıl karşılayacağım ben

    27. SOA

      Serdar hocayı severimde sallıyo bazen 360 6 tekrar squat mı yapıyomuş :D ve barbell row deadlift dediği videoda 3-4 plaka takılı ve row dediği rom o kadar kısa ki neyse

    28. Mertcan KILIÇ

      Serdar hocam sakal bıraksın çok yakışıyordu. Duyun hocam!

    29. HAKAN GÖGSU

      -malmısın nesin -topsun marcus 😂😂😂😂

    30. Ege 6

      bu iki adam beni engelledi aw exlslxmsmmsks

    31. muhanmed 46

      Serdar aktolganin lafi kesilirse "Bi daha lafimi kesersen seni yatirir lagerta gibi harcarim "

    32. Emre Güner

      360 kg 6 tekrar squat türkiyenin en iyi powerlifterının pr squatı 360 helal olsun

    33. Emre Altuntaş

      Hocam somon kaç para nasıl alalım mecbur konserveye devam

    34. M Celique

      Harbiden ben de, Serdar abiyi ilk başta "hoca" olarak izlemeye başladım , birşeyler öğrenirim diye. Şuan sırf muhabbeti için izliyorum fitnessan bahsetmese bile açıp izlerim . Çok samimi adam :)

    35. mehdi gelecek

      kalkan balığı tehlikeli , kalkmış sonuçta :D:D:D kalkmış şeyleride ellemeyin bu arada :D:D:D Adam inceeeeeeee

    36. Altan Büyüktaş

      0:40 kalkan balığı da yemeyin sakın hahahah

    37. Ömer Kolomuc

      DAKİKA 9 da ronaldonun sırtıda iyi dendi orda koptum işte yarım saat muhabbetin sonunda orası bile sırta bağlandı qwEF: asdF :qweg adsf Q:edF :ASdF q.wEG adg QWE

    38. Birkan Uyar

      1 senedir gyme düzenli gidiyorum, son 4 aydir full body çalışıyorum, 9 kilo verdim dövüş sporu müsabakalarına hazırlanıyorum, arkadasim futbolcu oda fullbody giriyor, soylediginiz fullbody yapilmaz ne kadarda bizi kapsamasa da üzülüyoruz abi

    39. Talha uyar

      abi güzel bir video olmuş ama naçizane sedar hocanın sözünü çok kesmesen iyi olurdu

    40. MAMBA MENTALITY

      Abuk subuk teneke? Ton balıkları cok sağlklıdır

    41. MY

      ronaldo portoda değil lisbonda oynadı :))

    42. Arslan Kılıç

      incinmişsin serdar abi

    43. Hüseyin Şahin

      Serdar abi Ronaldo portoda oynamadı yanlış söylemiş olabilirsin soyliyim dedim shzx

    44. Batuhan Topal

      Reis bisey fark ettim Serdar abinin sözünü cok kesiyosun :D

      1. umut canbazlar

        Vallahi adamı konuşturmadı :D

      2. LeBRON SpoRLU

        yatırıp anlatacak .D

    45. Bugra Tosun

      Furkan Abi çok girmişsin araya ya

    46. Oğuzhan Soya

      Oldschool yapan öbürünün evdeki birine rica et evdeki birine anladın sen onu😉 kelime kullanmıyorum

    47. Furkan Gözkara

      Serdar Abi gerçekten çok iyi bir insan gerek hocalığı,gerek günümüze uygun mizah anlayışı, gerek insanlara saygisiyla on numara bir adam. Yüzyüze tanımayıp da kendisinden bu kadar şey öğrendiğim çok az insan oldu

    48. Efecan Mazılı

      2monster yan yana gene

    49. lonias

      bütün verdikleri bilgileri can kulağı ile dinlediğim bu camiada ki 2 üstad seviliyorsunuz hocam

    50. Barsster

      Pirinç bu et bu abi yiyin ya en ucuzu 13:15

    51. Gokhan Hnr

      2 Goralı 1 nar suyu

    52. Whey Protein

      Bir adele ömürde 1 kez çalıştırılırsa gelişim maksimal olucaktır.

    53. Furkan Kalaycıoğlu

      natural 47 cm oldu diyor kolum fakat serdar aktolga'nın en büyük eksiği kollarıydı.

      1. Furkan Kalaycıoğlu

        @Bilal Uysal :D serdar yates

      2. Bilal Uysal

        Serdar Hoca sırtı döndüğü zaman yarışma biter

    54. Berkay Ersoy

      20:38 de bakış ve bıkkınlık herşeyi anlatıyor :D

      1. Ali Mete Gönüllü

        Konusturtmadi adami😅

    55. Eren Sevinc

      Gym farelerine selam olsun 😄

    56. Bear dr

      Sağ omuz trapez günde 3 kere oynatılırsa trapez gelişimi daha hızlı olacaktır. Serdar Aktolga Saygılar hocam sizi seviyoruz.

    57. Doğukan Sarı

      Son 5 dakikayı besyo öğrencilerine her gün okulda izletsinler ülkenin egitmen kalitesi artsın

    58. Samet Uğur

      Ders niteliğinde bir video Serdar Hocaya sevgiler.

    59. Ali Tunçay

      Porto değil s. Lizbon

    60. Mert çelik

      Ronaldo porto değil sporting de oynadı

    61. Alper UÇAR

      Devamını bekliyoruz Markus kardeşim.. çok güzel gidiyor

    62. Johann Georg Elser

      Serdar abi şeker kullanmıyorum diyorsun her gün 1 kg dondurma yiyorsun ?? 😂

    63. Murat Y

      Pişmiş pirinç tenceren alıp tartılırsa gelişim çok daha fazla olacaktır

    64. Barış Gürkanlı

      Horizontal leg press neden olmasın dedi

    65. ZadakaL bc

      Pirinç bu ya çiğ tartıcaksın tabi - Serdar Aktolga

    66. Hüseyin Alkanat

      Sorular biraz daha antrenmana yönelik olsun

    67. Ozan Oguz

      Soru: Gittiğin salon iyi olsun Ronie Colleman salonu = Baraka Sonuç : 8x olimpya Boşsun be serdar

    68. Ozan Oguz

      2007 sampiyonunu sor bilmez.

    69. Önder Arslan

      Hocam çok alındım 25kg 120 set dumbell press 120 sett lateral giriyorum

    70. GNC

      ARKADASLAR BU KİSİLER SADECE DENEYİMLERİNİ ANLATIYOR BİLİMSEL OLARAK İSLER COK FARKLI HABERİNİZ OLSUN

    71. Burak Eriz

      Hocam son soru olarak benim sorumu cevaplamışsınız teşekkür ederim.

    72. Hşşş ses etme

      Hocam demiş yanınız da neden marcus var siz egoistmisiniz demiş Tabi yanım da marcus olucak sen mi olucaksın

    73. Metin Efe

      Herşey çiğ tartılır. Pişmiş yenir:))

    74. Gülyabani

      Ronnie Collemanın 3.tekrarını çıkartamadığı ağırlık olan 360 kg squatı 6 tekrar yaptığını söylüyorsun hocam.Lütfen az sallayın sizi severim ama yalan söylediğinizi düşünüyorum veya bilmeden yanlış söylediniz

      1. Gülyabani

        @Araba Oyunları videoyu izlemedin sanırım 6.45i aç 360 kg 6 tekrar squat attığını söylüyor

      2. Araba Oyunları

        360 ne alaka olum

    75. gıllı mıllı

      Hack squat olan spor salonu yok denecek kadar az maalesef

    76. OYUN DÜNYAM

      Serdar abimiz adamdır

    77. KAGAN- LEGEND

      devamı gelsin

    78. Kadir fitness

      Gym faresi tam bir toptur

    79. Amil Han

      Body yapanlar tabi ki Ronaldo der fizik açısından normal, futbol alanında olanlar Messi der. Örneğin çoğu teknik direktör ve ünlü futbolcular tarihin en iyisinin Messi olduğunu söylerler. Bende şunu net söyleyebilirim Ronaldonun o fiziği tipi olmasa fanlarının yarısı olmayacaktı. Sonuç olarak İkiside efsane olarak geçtiler tarihe.

    80. Kadir fitness

      Neysa...

    81. Mehmet Arslan

      Emeğine sağlık marcus , antreman videolarını bekliyoruz kardeşim başarılar

    82. Sarp

      5:08 yıpranmış ve kırılmış zamanında.. Serdar hocamı üzenler 3 cm fındık kolla dolanan teknosa sakallı heriflerdir kesin

    83. Mehmet NR ALICI

      Abi kardeşi gibi olmuşsunuz gerçekten bunu görmek çok güzel. Başarılar

    84. Ersin Altun

      Serdar hocada.kemik erimesimi başladı

    85. TSKN-Offline

      The KingS :)

      1. TSKN-Offline

        @Ali Tunçay :)

      2. Ali Tunçay

        Beramus knıgt online klanım geldi aklıma 😀

    86. süper sports

      Tavukk bu ya en çiğini tartın

    87. RobertSamsa

      Bu Serdar abi çok kral adam ya. Keske sen olsam Serdar abi

    88. GNC

      RONALDO PORTOYA TRANSFER OLMUS HABERİMİZİN YOKKEN HERHALDE SERDAR ABİNİN KULAĞINA SÖYLEMİS

    89. GNC

      ARKADASLAR DIYAFRAM BUYUMESİYLE KARIN O KADAR ÇIKMAZ DİYAFRAM KUCUCUK KAS KARIN BUYUMESI O KADAR OLMAZ YANİ POWERLİFTİNGCİLERE BAKALIM ONLAR KADAR AGIR KALDIRAN YOK AMA COGUNA BAKSAN BÖYLE BİR SORUN YOK

    90. Hasan Kurt

      Serdar hocam montun kaydırmalı linki gelsin

    91. Vet Arda

      Benim son videom daha güzel

    92. Siyonist bodyci

      Kanalıma göz atabilirsiniz ve fikirlerinize açığım

    93. YAKO YAKO

      Hocam şu Messi -ronaldo konusu tartışlılırda ....

    94. arbuterol

      Çocuk gibi kalmış aktolga toplayamaz artık yaş geçti zaten adele kalitesi çok kötüydü ıyice kötü olur

    95. Arduino Bey

      Serdar hoca çok beyefendi insan. Çalışanlara olan üslubu kibarlığı dostlarına karşı samimiyeti çok güzel. Lütfen bu yaştaki bu saygınlıktaki bir insana mesaj atıp yorum yaparken birazda sizler beyefendi olun. Sevgilerimle.

    96. Cagatay Erdem

      Aktolga is here 💪🏽🧠

    97. Nancy Harris

      Excellent video🎀💐

    98. Rodos.

      Serdar Abi Ronaldo'nun takımları sayarken Porto demişsin Sporting Lizbon diyecektin sanırım, Ronaldo adamdır abi saygılar.

    99. Sumeyye Duzkan

      Emre RIP

    100. Numan Acar

      Kral adam ya