Caner ile Birbirimizi Ne Kadar İyi Tanıyoruz? (Cezalı 😬) I Gizem Güven

Gizem Güven

434 B görünümler113

    Herkese merhaba,
    Bu videoda birbirimize hazırladığımız soruları sorarak ne kadar iyi tanıdığımızı test ettik :)
    Ödül fikrini ise sizden bekliyoruz videoda söylediğimiz gibi :) Umarım keyifle izlersiniz!
    Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı ve zili açmayı unutmayıııın!
    📸 Instagram : @gizemguven8
    gizemguven8
    🍀 YORUMLARINZI BEKLİYORUM🎈🥰
    Çok teşekkürler 🤗
    GG.
    🎵 Müzik:
    Kevin MacLeod
    The Show Must Be Go

    katma 12 gün önce

    YORUMLAR

    1. Candy Girl

      kafada kek nasıl yapılır adlı video olsa daha iyi olurmuş

    2. Candy Girl

      12:40 Gizem çok gıcıksın bee aniden o ne öyle :D :D

    3. فلاح الحمداني

      Gizem abla caner abiye kışkırtma videosu gelsin

    4. Münevver Ergün

      Ödül bence Zeynep Özkaya ile bir gün geçitsin

    5. Nisa Germeğenlioğlu

      Siz görmediğiniz için ikinci yumurtayı yiycem deyince özür diledim wtf zşdökeşsdödlsşdödosğsösk

    6. Yağmur damla karaca

      Merhaba

    7. Hakan Akyar

      Kaybeden bir gün boyunca kazanan kişinin kölesi olsun sizi seviyoummmm💙💜 Gizem💜💙Caner

    8. Durhasan Koca

      Starbaktan en pahali kahveyi alsin en pahali

    9. Hakan Akyar

      Gizem:böyle soru sorlu sorulumaz yaa Caner:sorulur sorulur Gizem: istersen aile ağcınıda sor Demeleri beni çok güldürdü( kizim babamın hesabı)

    10. Кямаля Алиева

      Karabakh is Azerbaijan🇦🇿💪❤🇹🇷

    11. Vuqar Cumsudov

      Gizem Nasilsin?

    12. Sevinç Demir

      Se le na selena selena

    13. Esra C

      Bayiliyorum bu cifte, bu kiza♥️

    14. Kevser Atalar

      Bu kız kilo veriyor ama hala kilolu

    15. aydın ailesi

      Ayyy çok tatlısınız yaaa bayildimmmmm♥️♥️♥️♥️🤗🤗🤗🤗🧿🧿🧿🧿🧿

    16. Dicle Aslan

      Ikiniz berabere kaldiniz ödül olarakda Kaybeden kazanana yemek yapmali

    17. c x

      La bi şemsiye altında oturamadınız mı

    18. Jennet Orazmyradowa

      Sizi izlerken gulmekden bayildim cok tatlisiniz maşallah 😊😃😍😍

    19. Dursun Avcı

      Kilomu aldın kız

    20. Melek Altunoğlu

      Gizem6 berabere caner6

    21. Melek Altunoğlu

      Gizem abla Caner abi senin kocanmı

    22. AHMET İNCİROĞLU

      kaybaden kişi kazanan kişiyi restoranta götürsün

    23. ZalimHayat01

      ablışşş sihirli annem hayla izliyorum çok tatlı ve güzelsin çilek le bi işler çevirn kişiyiydin zeynep özkaya ablamla hayla takılıyormusun yoksa takılmıyormusunuz bide buğra abi inci türkay ee hayla takılıyormusun ablam bneim,

    24. Ibrahim Karacan

      ÖDÜL Bence bir kişi bir gün boyunca kölelik yapsın

    25. aysel Demirci

      Nasıl sin gizem. Abla. Sini cokkkkkkkk seviyorum💖💖💖💖💖💖❤❤❤❤💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

    26. Ozlem Kutlu

      Ceza kaybeden diğerinin bir günde hiç hayır demesin ne derse yapsin

    27. Sadegül Yıldırım

      Gizem'in saçları çok hoşuma gitti.

    28. Sadegül Yıldırım

      20:06 çok samimi :)

    29. Elif Qenberov

      Ödül:Bir gün boyunca evet demek.Abla bunu da ayrı bir video yaparmisiniz?❤️❤️

    30. Kartal 3867

      Bence gizem kazandı kız iki kere yumurtaya dayandı

    31. Ilgın & Zeynep

      Kilo almışsın ver bence o kiloları çook çirkin görünüyorsun 😣😣

      1. Corpse Bride

        sensin çirkin

    32. Betül lll

      Gizemin saç renginden istiyorummmmm

      1. Araz Betül

        Bir vlogunda bahsetmişti saçlarında hiç boya yokmuş doğal rengi buymuş.. yüzü gibi saçları da harikaa 🌹

    33. Ceren‘ile #Makyaji

      Cccccccoooookkkk tatilsiniz allah nazardan saklasın hep böyle mutlu olun hep şirin olun

    34. Abdulkadir Gencturk

      I LOVE YOU CANER AND GİZEM ❤❤❤❤❤❤

    35. Abdulkadir Gencturk

      Tebrikler çok yakışıyorsunuz CANER❤❤❤❤GİZEM

    36. Belenay Atik

      Türkiye'deki en sevdiğim çift sizsiniz video müthiş... Gizem abla caner de kanal açsın!👍🏻. 😘

    37. Prenses Ceren

      Gizem

    38. PELİN ÖZDEMİR

      Gizem abla vidyo at lütffen özledin kendini

    39. SUDE Sudi

      Çok güzel olmuş 👍🏻🥰🥰

    40. Melek Bağcı

      Caner midesinde turşu yaptı resmen😂

    41. Nezrin İsmayılova

      Gizemcim merhaba nasılsın? Ya bak ne diyeceyim bunlar rey falan yazamıyorlar sen onlara aldırma şekerim bence demiycem çünki gerçekten bir bir-birinize çok yakışıyorsunuz.

    42. Eğlence vakti Benay Neşeli

      Un bile yakıştı

    43. Nezrin İsmayılova

      Gizemcim bence kaybeden kazananın 1 günlük kölesi olsun😊

    44. A.P P

      Gunun birinde yapcam şunu inş

    45. Hayri Çetinkaya

      24 saat köle olsun ve bunuda vloglayın

    46. Yesim Aydin

      35 kuzen az annem trabzonlu kırk kırk beş tane var kuzeni

    47. Miray Duran

      Canım orjan 🌼 ruh çağırma günleri 💖

    48. Dutluktu

      Sizin birbirinizi tanıma şeklinize tüküreyim. Tanımayın ulan. Allah'ın belaları.

    49. Nazenin Özmen

      ÖDÜL =kaybeden diğerini resturanta götürsün

    50. Sönmez Kılıç

      Damat bey çok efendi birine benziyor. Allah mesut etsin

    51. Alev Kaya

      Canları mm mm mm mm mm benimmmmmm yaş💜💜💜

    52. Ecem Hilal Demir

      Ben hâlâ sihirli annem selena izliyorum ama sen evlendin

    53. Can sultan Acar

      Gizem neden cenazeden gelmis gibi konuşuyorsun kiz zirtee

    54. shshdhe sjshdgeh

      Biraz populerlesen de boyle gerizekali videolar cekerek para kazanmaya calisiyor, en enteresani da bu ki, evet basariyor..keriz avi gibi bisey

    55. Melek doğan

      Ödül: bir gün boyunca her şeye EVET demek olsun bence 😉

    56. Humay B

      😂😂😂😂😂😂😂

    57. Humay B

      Yaaa cokkk tatlisiniz yaaa bayiliyorum masAllah😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    58. Gulcan Yildiz

      Caner abi gizem abla sok yakisiyorsunuz sizi seviyorum allah ayirmasin

    59. Sinem Sultan Karaca

      Gizem, Caner kazandı.🎃🎃

    60. Sinem Sultan Karaca

      Ağzım ayrık gülümseyerek izledim. Harika video

    61. &Sevda &

      Ünlülerden tek sevdiğim gizem güvenn iyiki varsın gizem

    62. Ceyda Tuğçe Akın

      Sabahtan akşama kadar gördüğünüz bütün hayvanlara mama dağıtın 😌😌🥰

    63. PELİN ÖZDEMİR

      Özledin kendini

    64. PELİN ÖZDEMİR

      Gizem abla vidyo çek

    65. lara nur

      😍😍😍

    66. Tatli Bela

      Yaaa sen bizim icin bidha yumarta mı yedin kafana 🤗🤗 Cansın cannn🥰😍

    67. Leyla Benli

      Ödül olarak sana pastalar ve çikolatalar alsın ablacımmm

    68. Elizbar Memmedov

      Kaybeden kisi kazanan kisinin en cok istediyi bir sey yapsin

    69. Nisa Boyacı

      Abla seni çok seviyorum 😘💜💜💜💜

    70. Emir Oruç

      Abla ödül bence köle olmak 24 saatliğine isteyenler 👇

    71. Gamze Zz

      Yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar. Yalan soyleyen ınsanları ben de sevmıyorum gızem ya

    72. Canan 123

      Gizem kilo almissin dügününden sonra ama yakismis😍😍

    73. Ayfer Evin

      Gizem abla siz Caner abi siz evli misiniz

    74. Ezgi Göçer

      Yumurta çok iyi geliyor saça haftada bir sürerim ben

    75. elif Özünal

      Caner 💙 gizem

    76. Eğlence Dünyası

      💖

    77. Sevgi m

      Gizem sen kazandın 2 yumurta ile dodkdjsond

    78. Sevgi m

      Çok iyiiii

    79. Göktuğ Uras Güven

      Merhabalar arkadaşlar oğlumun youtube kanalına abone olup videoları beğenirmisiniz desteklerinizi bekliyoruz 👍☺️

    80. Irmak Derin Eraslan

      Saçından geçti mi gizem abla😍😍😍

    81. SEYİD ARDA KARTALMIŞ

      Gizem sen sihirli annem oyuncusu değil misin

    82. Ayseey Y.

      💙💙💙💙

    83. beren kent

      Gizem

    84. Dila kent fan

      Gizem abla selenada seni seslendirdiler mi çünkü Selena daki sesine hiç benzemiyor.

    85. Zeynep Dogan

      Caner abi affet bu kız çok güzellll

    86. Mikro Mikro

      İkinizde kazandiniz😃 birlikte luna parka gidin ödül😁

    87. Cansu Aydın

      Gizem ayrıca alan almış moduna girmişsin o ne kilo yaa ohaaaaa

      1. Pınar Özen

        Kızın zaten 10 senelik sevgilisi, öyle bir moda girmesine gerek yok. Ama senin yaptığın yorumları görünce kıskançlık moduna girdiğin çok açık. Kimseyi eleştirmek bana düşmez ama senin gibi insanları görünce düşünüyorum ya hiç aynaya da mı bakmıyorsunuz? 😂

    88. Cansu Aydın

      Kız saçım ah saçım demekten anlayamadık ki iyi ki bir saçı var ya ne iticisin

    89. Emine sultanova

      lütfen çekin hiç videyo çekmiyosunuz lutfen çekin seni seviyorum

    90. Sabire Aren

      Ben olsaydım şimdi ye cenazemi kaldırlmış olurdu çotan🥵

      1. Sabire Aren

        O acıyı yemiş olsaydım TÜRKIYEYİ dolanmıştım vallahi🥵🥵🥵

      2. Sabire Aren

        Yumurta kokusu en sevmediğim şeylerdenbirisidir

      3. Sabire Aren

        Ben yemiştim azımdan kulaklarımdan ateş fışkırdı 🥵🥵🥵🥵

      4. Sabire Aren

        Yumurtlar saça kokuyu yayar ama biryandan saçı besler

    91. Yüsra Topuz

      Beşik taslimisin abi bennde

    92. NEHIR Irmak

      Bence Starbucksdan en büyük ve en pahalı kahveyi ısmarlasın gizem abla sen kazandın

    93. yalnız kalpler

      Gizem abla ne kadar güzel gülüyorsun ya 😄😄😄🌹🌹🐼❤️

    94. Sudee Eryiğit

      Ya sizin güzelliğiniz bi ömre bedel be gizem abla unutmadım sihirli annemde ceren ve Cem çekişmesini

    95. özlemim

      Merhaba 🤗🤗 Ben özlem 29 yaşındayım ve doğuştan gelen genetik birkas hastaligim var ve engelli bir bireyim. Bütün öz bakım dahil hepsini annem yapıyor. Annemle hobi olarak başladığımız el emeği göz nuru yaptığımiz kişiye özel bileklik kolyeleri birinin desteğine ihtiyaç duyduğumdan annemin benimle evde kalması ve işe gitmesin diye annem tarafından satılıyor. Samiyetinize ve durumumu anlayacağınıza istinaden size yazdim. Sayfamızı ziyaret edip annem ve benim hikaye ortak olurmusunuz 🙏 Dimdik ve güçlü şekilde ayakta durmaya devam edicez inş Yanımızda olup ve desteklerseniz çok mutlu olurum.💓💓💓 Rahatsızlık için özür dilerimMerhaba 🤗🤗 Ben özlem 29 yaşındayım ve doğuştan gelen genetik birkas hastaligim var ve engelli bir bireyim. Bütün öz bakım dahil hepsini annem yapıyor. Annemle hobi olarak başladığımız el emeği göz nuru yaptığımiz kişiye özel bileklik kolyeleri birinin desteğine ihtiyaç duyduğumdan annemin benimle evde kalması ve işe gitmesin diye annem tarafından satılıyor. Samiyetinize ve durumumu anlayacağınıza istinaden size yazdim. @ozlemintakiatolyesi Sayfamızı ziyaret edip annem ve benim hikaye ortak olurmusunuz 🙏 Dimdik ve güçlü şekilde ayakta durmaya devam edicez inş Yanımızda olup ve desteklerseniz çok mutlu olurum.💓💓💓 Rahatsızlık için özür dilerim

    96. Ezgi Gökten

      Çok sakin bir video

    97. dila yağmur pektaş

      ❤❤❤❤❤❤❤ sihirli annem ceren - gizem güven seni çok seviyorum

    98. Hacer Tural

      Çok kibarsın abla ve çok naifsin

    99. sunshine

      gizem sacların cidden cok guzel ya