@Burak Karakaş BENİ BOĞDU , PİTBULL ATEŞ'İN TEPKİSİ SERT OLDU !!

Sato Keser

370 B görünümler84

    Herkese merhaba arkadaşlar bugün sizlere @burak karakaş ile birlikte ateşin tepkisini ölçtük bu tepki ölçmemiz , burak ve ben havuza girdik burak beni boğuyor gibi yaptı ve bende ateşden yardım istedim bir kez daha ateş bizleri yanıltmadı centilmence suya atladı ve beni kurtarmaya çalıştı sizlerinde bir evladı varsa sizlerde tepkilerini bu şekilde ölçebilirsiniz iyi seyiler dilerim
    Burak karakaş kanal linki: trlocal.info%C5%9Fyt

    BURADAN ABONE OLABİLİRSİNİZ: bit.ly/39SlRC0

    İLGİNİZİ ÇEKECEK OYNATMA LİSTELERİM;
    KIŞKIRTMALAR: bit.ly/2v2igCs
    SOSYAL DENEYLER: bit.ly/2HDkzi9
    EĞLENCELİ VİDEOLAR: bit.ly/2wzwafQ
    YARIŞMALAR: bit.ly/2SZ679i
    VLOGLAR: bit.ly/2SXB7Xg

    Merhaba arkadaşlar ben Sato Keser.
    Kanalımda ; Kışkırtmalar, komik videolar, eğlenceli videolar, vloglar, birbirinden güzel yarışmalar, şaka videoları, şaka yaptım videoları, sosyal deney ve daha bir çok ilginç videolarla karşınızdayım. Siz de bu eğlenceye ortak olmak istiyorsanız bize katılın.

    katma 11 gün önce

    YORUMLAR

    1. Sato Keser

      TRENDE GİRİYORMUYUZZZZ TREND İÇİN YAPILMASI GEREKENLER: 1. Videoyu uzun süre izlemek 2. Yapılan yorumları beğenmek 3. 4-5 tane fazladan yorum bırakmak Hadi başlayalım :))

      1. joker can

        😎😎😍😍😂

      2. Arda Belen

        ❤️ ateş ❤️

      3. Cengiz Yıldırım

        Ben ateşi çok seviyorum

      4. emoş Bozbayindir

        Hvfndnvsnneyvvgenr yyvrjdfubybudehyi

      5. Kerem Akkaya

        Satoooo

    2. Arda hazar

      Tiktokdan geldim

    3. pubg manyaı

      Atesi sevenler+1

    4. joker can

      😎😎😂

    5. Flash_Agar

      TREND YORUMU SHSHDDH

    6. Flash_Agar

      TREND YORUMU SHSHDDH

    7. Flash_Agar

      TREND YORUMU SHSHDDH

    8. Flash_Agar

      TREND YORUMU SHSHDDH

    9. Flash_Agar

      TREND YORUMU SHSHDDH

    10. Çınar

      Aslan gibi köpek vallahi

    11. Çınar

      Müq

    12. Çınar

      Çok iyi bir video

    13. gülay yılman

      İzlemeden diş ilke attım şaka şaka like

    14. Kızıl ejder ailesi aras baba cuya

      SATO NUN ASKERLERiYiZ

    15. Eren Karasakallı

      Abi burağın saati bozuldu yalnız

    16. Bulut Özdaş

      Bence artık çekmeyin bu tür videolar çünkü burak abiye birşey ler olabilir

    17. ツMrs . Öykü ツ

      Çok güzel

    18. ツMrs . Öykü ツ

      Çok güzel

    19. ツMrs . Öykü ツ

      Çok güzel

    20. ツMrs . Öykü ツ

      Çok güzel

    21. ツMrs . Öykü ツ

      Çok güzel

    22. ツMrs . Öykü ツ

      Çok güzel

    23. Yasin Ceylan

      Like göbeklere vucuta

    24. Mahir Oyunda

      tombul tombul memeler

    25. roblox dünyası

      Oha yani benim pitpulum boe urmi

    26. [ETERNAL GAMERꪜ]

      Sato abi davar gibi yemek yemişsin bu ne kilo yav sen kasliydin

    27. Esma Duru Günaşdı

      Çok güzel bir video tebrikler

    28. Esma Duru Günaşdı

      Dört kelimelik trend yorumu

    29. Esma Duru Günaşdı

      Dört kelimelik trend yorumu

    30. Esma Duru Günaşdı

      Dört kelimelik trend yorumu

    31. Esma Duru Günaşdı

      Dört kelimelik trend yorumu

    32. Esma Duru Günaşdı

      Dört kelimelik trend yorumu

    33. Yusuf Akkurt

      #Abi ateş sanami gelir salamami dene

    34. Arda Belen

      ❤️ ateş ❤️💙

    35. gözde gökkaya

      bogulmuş ölmüş gibi yap abi bakalım ataeş napıcak allah korusun

    36. Musa Öner

      Kalite düsk

    37. mert garakuş

      bu abone ile bu evi alamaz aga bu bişeyler çeviriyo video lara para karşılığı çıkıyo

    38. Eltaş Ailesi

      Şato. Abi kral. Burak ezik

    39. eren doğanay

      ateş müq atladı ya 6:30

    40. Yalçın Ramazanov

      Bu arada sato keseri harbidende boğuyor.Sato keserde boğulmagi baya sevmis

    41. Zeynep Kaygısız

      ARKADAŞLAR BU ADAM ATEŞİ DÖVÜŞTÜRÜYOR VE SİZ DE ALKIŞ TUTUYORSUNUZ.!!!

    42. ramazan can Durak

      bırag arap rengi gibimi ?

    43. ramazan can Durak

      ateş buragı öldürür

    44. Doğada bir gün

      Videonun başına spoiler koyma abi ya izlemek istemesek sona sararız spoiler olunca eğlencesi kalmıyor

    45. Adem Yasli

      Adamsın abi

    46. F5 GUCCI

      Abi sen zondamı oldun üzerinde vasminka var😂

    47. games tv aze CAR PARKING

      vorzakon isaresin bi benmi gordum A.Y.E

    48. Irmak C

      Memeler guzelmis

    49. Bay maxımus

      2:38 hiç beklemiyordum😁😄

    50. Tural Hüseynov

      burakada sakayla bog deyirsen gercek bogur😂😂😂

    51. lex pubg

      ABİ ATEŞE YÜZMEYI ÖRET yani sevsin suyu

    52. Duelist One

      Sen balık hareketi yapınca ateş napiyo la bu manyak dedi bence 😂🤌

    53. Derya Tartar

      Saka

    54. Derya Tartar

      6gun sonra köpeğini kaciricam

      1. Derya Tartar

        Saka

    55. Ramazan Öğüt

      Yoruma bakmaya sende hoşgeldin😂

    56. Rumeysa Çakır

      ATEŞ HAKINDA BİLGİ: akıllı🙀, meraklı🥸, sahibini seven😍🥰, az sinirli🤕🤨 en önemlisi!!! 'SAYGILI'😇😊😉 ATEŞİ ÇOK SEVİYOM YA 😊🥰😍🤩😘 KEŞKE BENİMDE AKKILI KÖPEĞİM OLSA😛😜😊💟🤩 ABİ YORUMUMU BEĞENİP KALP ATARMISIN LÜTFEN🥰😍❤🙈💞💕💟

    57. Elnur Haciyev

      Abi seni indi gördüm səni cok sevdim abi🖤🖤

    58. Dilek Kurt

      Abi ateşi çok seviyorum MAŞALLAH ALLAH uzun ömür versin

    59. Harun Kırkaç

      sen burak kardeşinin linkini acıkmada doyuyonda o sesnin linkni dene koymuyor

    60. Zehra Adanir

      Abi köpeğe yazık yani tamam bu köpek türlerinin ne kadar sevecen olduklarını göstermek istiyorsun ama köpeğe eziyet yazık boğulacak köpek bogul sa olacak günahı senin boynuna

    61. txARGO

      Harika

    62. Thedarklord 41

      böyle bir videoyada prezervatif reklamı vermessin be

    63. Kürşat SEÇKİNÜLKÜ

      Krall yaa

    64. Ümit Karaca

      Abi sezer abi ile ersin abiye oyun oynarken kışkırtma yaparmisiniz

    65. Hatice Ulusu

      Git ya ateş mal köpek

    66. ADEM AYDOĞDU

      oha abiiiiiiiiiii

    67. Yusuf übeyb ve abi bulut

      Abi bende 30 a yakın köpek sahilendim

    68. Ensar Bilgin

      Abi çok komiksin ben gülmekten öldüm hatta sonu çok komikti

    69. Kurdish Trap Remix

      500 bin abone ile neden 20 k like alıyon

    70. Görkem PRO 07

      Böle ateş spor vidolari yapa bilir mısınız

    71. Asmin Korkmaz

      5:23 tam ben shsjsjjsjsjjs

    72. ali aliyev

      Ae vasminin dabrosunu almisan?

    73. Rabia Kılıç

      Şato abi reymisteryo burak abi bigşow

    74. Yüksel Yalçın

      4

    75. ishak Polat

      6:47 satonun gri donu😂😂🤣😅

    76. Yüksel Yalçın

      3

    77. Yüksel Yalçın

      2

    78. Yüksel Yalçın

      1

    79. Hülya Yılmaz

      0000000000000

    80. Selman Orçanoğlu

      ATEŞ EDİYOOOOOOOOOOOOO

    81. hudaibaba yesil

      7:21 keloğlan uzun ve huysuz aynı :D ahahah

    82. hudaibaba yesil

      en son seni eski hesabımdan takip ediyodum o zamanlar 30 k dın şimdi bi baktım 514 k ne kadar hızlı gelişmişsin la

    83. Ertuğrul keskin

      abi ateşe iyi sahip çık böyle iyi dotlar hayat boyunca arasan yine bulamssın

    84. oyun gücü

      ateşi ozledik

    85. İBRAHİM UÇAR

      abi ateşi sudan çıkarmayın

    86. Celo reis

      trlocal.info/u/video/gI2EZdmXx6nJaaI

    87. MASTER DARK

      SHOW TV :pitbull katliamı yine devam ediyor sahibini 9 yerinden ısıran köpek bir pitbull

    88. Ali Çeldir

      Abi köpekler insanlar dan köpekler insanlar dan dahaiyi ler

    89. xayala babazarova

      АЗДКЩ

    90. toprağın hayalleri Fan

      Abi seni ilk defa izliyorum ve videonu çok beğendim hemen abone oldum

    91. Bedirhan Yagmur

      Adam sin burak abi

    92. KARANLIK HAYAT

      AYNN AYNN KESİN EN AKILLSI

    93. canım oyun istedi

      abi ateş burağı balık deyil balina sanmıştır

    94. Kaan Guler

      Burak abinin bağırması çok komik xd

    95. ümmü seleme ugur

      Sato abi ateş çok sahibini koruyan bir köpek maşşallha bende alcam pittbul köpek istiyorum maşşallh ateş çok tatlı bir köpek hayvanlar sadık bir dostur sahiblerini yarı yolda bırakmaz hata sahibleri için canını verir 👍👍👌👌

    96. ThEreNn

      lan köpek benden güzel yüzüyo sjsjsj

    97. Bilal b bozkurt

      Cok iyi ya

    98. Pc Ts

      3.12 ateşin pipisi kalktı:D fçnebrhl

    99. Yusuf mirza Söylemez

      Abi sen köpek mi yetiştirdin tank mı