Bir Zamanlar Çukurova 74. Bölüm Fragmanı

1,7 Mn görünümler494

    Aşkın sınırsız, kavganın ölümüne, umudun inadına yaşandığı “Bir Zamanlar Çukurova” atv’de...
    Yapım : Tims&B Productions
    Yönetmen : Murat Saraçoğlu
    Senaryo : Yıldız Tunç, Su Ersöz, Derem Çıray
    Oyuncular: Vahide Perçin, Murat Ünalmış, Nazan Kesal, Uğur Güneş, Hilal Altınbilek, Kerem Alışık, Furkan Palalı, Esra Dermancıoğlu, Bülent Polat, Melike İpek Yalova, Alayça Öztürk, Sibel Taşçıoğlu, Turgay Aydın, Selin Yeninci, Selin Genç, Mehmet Polat, Serpil Tamur, Aras Şenol, Polen Emre, Şirin Öten
    Bir Zamanlar Çukurova TRlocal Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/iKjKpL
    atv Resmi TRlocal Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

    katma 8 gün önce

    YORUMLAR

    1. Nurşen Buldum

      Dikkatimi çekti 0:23 saniyede Züleyha o sahnede böyle bağırmiyordu.

    2. papa tyamm

      Fekeliyi de uyanık biri sanıyordum şu behicenin düzenbazlıgını anlamadi gitti

    3. keremcem aksan

      YETTİ ARTIK YILMAZ ZÜLEYHA İLİŞKİSİ

    4. Serkan Simsiroglu

      Fekeli :Yılmaz evlat dur uhuletle ve suhuletle halledelim, yılmaz uhulet ve sululet yok baba😀

    5. Hasan Barışrsay Şay

      Bir dizi nasıl mahfedilir, senaryo nasıl içine edilir. En iyi örnek.

    6. Elif

      işte abi ya işte aşkta bi yere kadar biraz onur gurur ge şeref istiyoruz

    7. Gulnar Zeynalova

      Bu nedi dizi bütün şorbaya döndü ya bu züleyxa yılmazla qovuşun yadaki birdefelik ayrılsın bele ailemi olur bezdim bu dizide züleyxaynan yılmazın qovuşdular deyerken ayrı düşmesinden

    8. Ali Duru

      Yılmaz da çıkıyor diziden büyük ihtimalle. İşte diziyi bırakmak için harika bir fırsat.

    9. SeDa_ G_

      Züleyha ve Yilmazdan biktim

    10. Хурлиман Ерназарова

      Молодец Зулайхо

    11. Elif Fdk

      ahh gaffur ahh bende senin korkaklığından bıktım seni izlerken sinirden parmaklarımı yoluyorum yas 😫😫😫

    12. Ayşenur Şahin

      Bebek yilmazdan değil fekelinin yegeninden dediydi dersiniz bakın görün (nokta)

      1. Çimen

        @Ayşenur Şahin evet diyor ama bunu hep yapıyor yılmaz hemen suçluyor herkesi bilip bilmeden iftira atıyor bi zamanlarda Demiri suçlamıştı arkadaşını öldürdü diye sonra hatip çıktı katili

      2. Ayşenur Şahin

        @Çimen ama yılmaz neden silah çekip neden bana bunu yaptın Müjgan ile birlikte oldun dedi

      3. Çimen

        Müjgan Züleyha gibi iffetsiz değil Hamile de değil züleyhaya oyun yaptı iyide yaptı

    13. Süreyya Süreyya

      Nasil yani? Müjgan la Fikret mi?

    14. Ayşe Alkan

      Eğer Züleyha sırf yılmaza sinirinden Demirle birlikte olursa artık dizinin sonunda beni beni Züleyha ni diye intihar da eder

    15. parlak nehir

      Su laf nedir ya son zamanlarda dizi sahnelerinde çok olmaya başladı (beğenin de üstte kalsin )kan kusariz kızılcık serbeti ictik deriz .... ya yok artık öyle bir dünya yok

    16. Zeynep İnan

      Uzak dur artık obsesif kompulsif Yılmaz uzak!..

    17. kral oyuncu

      Sayin yonetmen evli olan insanlar altadmacasindan cikin aldatmalar falan guzel ornekler gorelim izleyelim konu onlarin ortak cocuklari hakkinda olsun gonul iliskisi abartmayin artik hunkar yamanin kiz kardesi gelsin mesela

    18. 64metin64

      2 Sezondan sonra Diziler nedense hep sacmalamaya basliyor. Dizileri tadinda bitirin artik !

    19. Eyubi Eyubii

      Ee Yılmaz'a yapılan haksızlık ne olacak Züleyha anlamadan bıraktımı onu demirin konagında yasıcak demire silah sıktı onca şey yaptı bir hatayla onamı dönecek çok saçma çok seviyordum saçmaladığım dizi final

    20. Melisa Sağlam

      Çok güzeldi

    21. Aysel Solum

      BİRZAMAN ÇUKUR OVA

    22. Anar Mehdiyev

      Zuleyha emiri severse zuleyhayi daha cok sevicem bende. Bu arada yazan kadindir kocamin ismiyle girmisim

    23. freeddy freddy

      Eyşanlar ölmez şekil değiştirir

    24. ayçe gk

      0:21 erkek zihniyeti işte kendi Züleyha ile kıyıda köşede öpüşürken sorun yok ama

      1. Çimen

        👏👏👏👏

    25. shereen aslan

      Yılmazı ne Züleyha nede Müjgan haketti

    26. NABT 7

      Gracias por los subtítulos 😁

    27. Karmanes

      Züleyha demire bağlanıcak görürsünüz.

    28. Sude Yüce

      LAN HANDE SORAL GELİYORMUŞ İSTEMİYORUM YA

    29. Tamay Polat

      Neler oluyor demeye takatim kalmadı ama yine de soracam. galiba neler oluyor? yine kim kimin koynunda, kimin eli, kimin cebinde belli değil. Bu ne ya her bölüm başında Züleyha kaçıyor gibi ama bölüm sonunda demirin koynunda bittiyor olay

    30. Şahide Kızılkaya

      Demir ❤zülyha

    31. Burak Aktan

      Yılmazı kötülüyenler senaristin istediği oluyo büyük ihtimalle ayrılcak inşallah olmaz ama ayrılca için kötü gösteriyo

    32. Resim Gecesi

      Bakın ne kadar saçma müjgan ne ara hamile oluyor Züleyha ne ara Yılmaz'dan vaz geçiyor bana katılanlar 👇🏻

    33. jack the ripper x

      Yılmaz da hem ayranım dökülmesin hem.....

    34. Bela Bela

      Xanımlara iş ımkanı!!!Hər kəs öz evində calışaraq internet uzerinden pul qazana bilər. İkinci iş də ola bilər. Satiş deyil, sərmayə tələb olunmur. Maraqlananlar WhatsApp'a müraciət edin:

    35. Ezo Evin

      Züleyha bu sefer beyendim yilmazi sevme valla midem kalktı senin ve yılmaz aşkına kocani sev hanım ağa ol merakla izlerim bu diziyi hep Yılmaz'dan dolayı izlemedim

    36. Melisa Zeren

      Can bu Dizi Can❤!

    37. Eva's studies

      Yılmaz ne parazit bir insansın mujgani aldatiyorsun sonra mujgana gurursuz diyorsun o da yetmiyor mujgan fikretle beralbermi bilmiyorum ama fikrete mujgana olan kıskançlığından dolayi silah çekiyorsun ayrilsana gurursuz adam !!

    38. İlayda Elif Kaya

      Bu dizide istediğimiz hiç birşey olmuyo. Yakında çıldırttınız lan beni diye bağıracağım😤😤😤

    39. hedefpöh

      Demiri seven bi benmiyim

    40. Baba TheGreat

      Bu senoryayi yazan 5 yasinda akli olan Biri demir denen Adam ne kotulukler yapti bu dizinin sonunda asil iyi karekter yilmaza cektirmedikleri kalmadi kotu karekter acimasiz demir e hep sans verdiler. Zuleyhanin nefret ettigi igreniyorum dedigi demir e asik ederler bu senoryayi yazan aptallar gorursunuz bakin sonunda onuda yapar bu Geriler bunu seyreden kesimde aptal cok guluyoruz bu diziye katdesim swyretmeyin bu diziyi bu kadar sacma dizi olamaz iyiler hep Kaybediyor kotuler kazaniyor hangi kafa bu ....

    41. Baba TheGreat

      Ya bu zuleyha aptalmi herkese inaniyor hatta nefret ettigi igreniyorum dedigi demir e bile Asik oldugu yilmaza inanmiyor guvenmiyor ustelik en cok onu kandirdi yalan soyledi cocugunu sakladi yilmazdan allahim Adkins Kim yaziyor bu senoryayi bu kadar aptal senorya olamaz 😂😂😂

    42. Ayşe Açık

      Hünkar Yaman bazı sebeplerden diziye son vermek zorunda kaldı ihale Behiceye kaldı katil olarak seçtiler 😂😂ne yapsaydılar katil gafurmu olsaydı 😂

    43. Can Polatoglu

      Behice Filme Girdiği Günden Beri,Filmi İzleme İsteğim Kaçtı,Bir İnsan Ne Kadar İtici Olabilirse Bu Behice Daha Fazla İtici,Kendine Gel Senarist Bey Neden Hâlen Filmde Bu Lanet Kadın

    44. Malika Mansurova

      Yilmazdan bıktım artık be. Bırak Züleyha mutlu olsun.

    45. SerizawaM

      Önce Yılmaz inanmadı Züleyha'ya, şimdi de Züleyha inanmıyor Yılmaz'a...

    46. Sevim Özkeskin

      O behice denen yılanı diziden çıkartın yoksa bu diziyi hiç izlemem sevmiyorum o oyuncuyu 😡🤨

    47. Gamze Okçan

      Uff zuleyhayi her bölüm güçlenmis gösteriyorlar ama diziyi izliyoruz ezik zuliş yine ezik

    48. Yegane Kaya

      Yılmaz sende Fikrete o lafı söylünce sende utanmadımı acaba kardeşim dediğin adama

      1. özlem joker

        Yılmaz herkesi kendisi gibi namussuz sanıyor.

    49. Lale Ehedova

      Uzak deyir dur benden' uzak dur Zuleyhadan Yilmaz bey, sinirlarimizi pozursan

    50. Çağdaş Yıldırım

      İlk bölümden itibaren izliyorum hiç kaçırmayız ama artık baymaya başladı ilk başlarda yılmaz Züleyha vardı şimdi saçma sapan yerlere gidiyor 🙄

    51. Laz Kızı

      Zulayhahi atin uzerinde gormek o soylediklerini duymak harika cok ta yakisti hanim agalik sunubelirtmwk istoyorum kilasik sonlardan biktik yuvasi burasi demir deli gibi seviyor daha ne olsun

    52. Laz Kızı

      Harika bir fragman izledik iste bu yamanlarin gelin hanimi annesinin yolunda devam edecek insaallah

    53. nadiya shoo123

      Afarin zaliha,basindan beri demir,yilmaz perulu oldu, demir çok daha iyi,zuleykha&demir sevgili♥️😍

    54. Akiffmm azra

      artık izlemiyorum bile dizi battı ya

    55. Nz Snl

      Simdi bence finale doğru yürüyor dizi. Behice hapise, Müjgan Fikrete, Züleyha buyukhanimin yerine, Yilmazla kavusulmayacak, imkansız aşk finale kadar yaşayacaklar, hünkar ve fekeli gibi.

    56. ȶʀ ʀօֆɨɛֆツ

      *100 YILIN EN İYİ FRAGMANINA GELDİNİZ*

    57. Fadime Uslu

      Allah'a şükür züleyhanın aklı yerine gelmiş

    58. Ayse Nur

      0:32 Bu vücut tipi asla Züleyha'ya benzemiyor. Dublör mü ki ? 0:34 bacaklar burada incecik gerçek Züleyha bu.

      1. Ayse Nur

        @NeverMind Ahahaha😆 o kısacık fragmanda aşırı dikkatimi çekti gerçekten çok belli

      2. NeverMind

        Ohaaa eveet ne kadar dikkatlisin Zaten saç boylarıda aynı değilki

    59. ana gorgadze

      Zulmaz beraber gormek istiyoruz artık bu ne yaa nezaman yamanlar senin için kıymetli oldu zuleyha saçmalama artık..anlamadan dinlemeden yilmazdan gidiyorsun😕 Yilmazım❤🙏🙏

    60. Leyla Çetin

      Züleyha müjgan dan duyduklarından sonra bu sinirle inşallah demirden tekrar hamile kalmak ister birde züleyha hani sen hünkar hanımı anne olarak görüyordun bu ne şimdi sevda ahlaksızını eve alarak hünkar hanımın kemiklerini sızlatıyorsun bu arada inşallah müjgan gerçekten hamiledir

    61. Sezina A

      Bu hafta final oluyor:(

    62. Hatice Büşra Şahin

      yılmaz ölürse rahatlarsın züleyha

    63. Nika suleymanli

      Ne oluyosan ol Züleyha ama Hünkar gibi vicdansız olma,evladın diye kimsenin həyatını mahvettme

    64. Feride Melikzade

      Yine uzanıyorr kavuşamayacaklar bunlar 😏

    65. Tuana Yılmaz

      Lan ben yamanla olmasini istemiyorudum. Puffff morlaim bozuldu.

    66. Pervane Cəbiyeva

      Hilal at binmeyi ogrenmis👍

    67. selin yilmaz

      Ahh züleyha keşke kiskançliktan dağilde gerçekten demirin yaninda olsan

    68. Tevfik Öztürk

      Final zamani geldi artik sacmalayip duruyolar

    69. yigido Türkiye

      Züleyhayla yılmazın durumu da netleşsin artık. Ya kavuşsunlar yada tamamen ayrılsınlar. Sıktı artık. Senarist şaşırdın iyice. Hangi erkek karısının süeekli başka bir erkeğe koşmasını kabul eder. Yeter. Bıktırdınız.

    70. canan Öden

      Artık bu dizininde bitmesi lazım galiba

    71. Berk Demirel

      Züleyha da artistlik taslıyor şimdide yeni hünkar olacakmış da herkese rest çekiyor

    72. leyla Alimoglu

      Dizideki karakterler artık her bolum başka bir şey istiyorlar. Biz onları artık anlamıyoruz.

    73. leyla Alimoglu

      Dizideki amacı unuttum. Dizide neyi beklediğimi unuttum artık ya

    74. leyla Alimoglu

      Ben artık anlamıyorum kim.kimi seviyor. Kim neyin peşinde bu dizide ya. Alak bulak oldu her şey. Bu dizide daum olan tek şey Demirin Zuleyhaya aşkı. Geri kalan bir gidiyor bir geliyo. Noluyor ya bu dizide. Dizide artık ne istediğimizi neyi beklediğimizi unuttum ya

    75. Sesli Düşün

      "Herkes yoluna gitsin artık. Olurunuz yok Züleyha cım. Sana hanımlık çok yakışıyo böyle devam. Yılmaz sana iyice zarar vermeye başladı böyle anlayışsız olacaksa hiç sevmesin daha iyi en çok kavuşmanızı ben istiyodum ama 73 bölümdür bıktım artık da yeter..."

    76. Kifayet Pashazade

      Züleyhadan bunu beklerdim 👍👍👍böyle devam

    77. хаёт синовлари

      0:36,, хайрат яшасин Зулейха молодец гарчак хаётда севгилисини топсин бахтли болсин

    78. Seda Tomrukcu

      Yakinda final oluyomus beliydi zaten

    79. Hüseyin Biter

      Saçma sapan bir bölüm daha

    80. Feyzan Atlas

      Sermin bu sefer bir ise yara hem behice gitsin hemde gaffur cezaevine yeter ya çok sıkıldık entirikalardan

    81. Mahmut Genç

      Bence züleyha gaffurla da flört etsin yılmaz da behiceyle kaçsın müjgan da fekeliyle evlensin demir de gültenle paris e yerlessin mük son

    82. Ahmet Bulut

      yahu şu yılmaz bi diziden çıksa süper olur...sanki müjgan yakasından tutup zorla evlendirdi kendisiyle..tam tersi müjgan züleyha için yılmazla evlenmek istemedi ama yılmaz ısrar etti müjganla evlenmeye..yani yılmaz müjganla evlenerek onu kendine kullandı duygularıyla oynadı...valla ben olsam müjganın yerinde hem yılmazı hem züleyhayı çoktan tahtalı köye göndermiştim..resmen kızcağızla dalga geçiyorlar,psikolojisini bozdular,,bide inkarda ediyorlar,çok yazık...bide burdaki yorumlara bakıyorum müjganı eleştiren ne kadarda adaletsiz insanlar varmış..çok yazık

      1. Ahmet Bulut

        @özlem joker keşke öyle olsaydı,dizi daha güzel olur

      2. özlem joker

        Çok haklısın bence artık Müjgan Fikret ile evlenmeli. Hem çok sevimli duruyorlar.

    83. DarkDreamTörkiş

      gÜçLü GaDıN

    84. Zusam mon

      Hadi trend 1

    85. Gani Aydar

      Aynı entrikalar çok izledik böyle şeyler buzamana kadar.

    86. Derde Derman

      Dizide kimin kime yürüdüğü belli olmuyor artık 😐🤭

    87. Derde Derman

      🤭

    88. Recep Demirsoy

      Ulan gaffur bitirdin bizi bu hareketinle.

    89. Hilal Unalan

      Zuldem olmali artk

    90. gültaze İrfan

      zuleyha demirle kalmali, şu miy miy dan artik midem bulaniyor ya

    91. Film , Dizi ve Fragman kesiti

      Bir Zamanlar Çukurova dizisi sevenler sayımızı bilelim + 1 👇👍👍

    92. Deniz Emre

      Tüm bunlar aslında bi ilişkiden sonra evlilik gibi büyük bi kararın alınmamasını öğretmeli insanlara. Bakınız: Yılmaz, beklese biraz daha, acele etmese Züleyha'yı unutsa tamam ama içinde Züleyha aşkı, koynunda başkası. Demeyin yani Züleyha zaten Demirleydi Yılmaz bilmiyordu falan, bir şeyin yanlış olması ötekini de yanlışa götürmek zorunda değil. Fekeli'nin dayanılmaz ısrarcılığı zaten ayrı evlenin de evlenin. Şimdi de aynı durumu Züleyha yapıyor, Müjgan hamile diye (ki yalan bu) Yamanlar'ı büyütme triplerine giriyor kendini Yaman kabul ediyor. Yazık yani çocuk çocuk hareketler..

    93. Dilek Tttt

      Ya şimdi anla.adim müjgan gerçekten mi hamile yoksa sahte raporlar mi düzenledi. Orasını kaçırdım bebeğimi uyutmak için odasına götürmüştüm bana gercegi anlatacak biri var mi

      1. özlem joker

        Orasını dizide göstermediler. Belki bu bölüm ortaya çıkar.

    94. ilayda duru

      Anskm harikaisn zuleyha

    95. Medine Akkurt

      Tamam barıştılar evlenecekler kavuşacaklar derken her seferinde Züleyha ve Yılmaz’ı ayıran senarist hayal gücün barışmalarından sonrasını yazmaya yetmiyor mu? Sıkıldım artık bir küs bir barışık.

    96. Sehla Agayeva

      Çox gözəl yapdı Zuleyha yamanlarda qalmaqla cifliyi idarə etməklə düzgün karar verdi

    97. Dunya Dunya

      Zuleyha iste dedigini yapsan Yilmazdan vazgecip yuwanla olsan sevinirdim san akillysin.Yilmazin ne yapdigini bilmiyo

    98. Hilal Here

      Ben bu fragmanı çok beğendim

    99. Zusam mon

      Fikret MüjgAn

    100. Zusam mon

      FİKRET MÜJGAN DİYORUZ 👇