Bayhan - İstanbul İstanbul Olalı

Bayhan

218 B görünümler19

    Sezen Aksu.
    Sezen Aksuya dair sayfalarca yazsak yetersiz kalır.
    Son çocukluğumun son süper kahramanıydı kendisi.
    Yıl 1991 de dinlediğim, Gülümse, Gidiyorum, Vazgeçtim Şarkıları unutulmazlarım.
    24 yaşlarımda Pop star yarışmasından sonra sadece bir kez bir araya gelmiştik kendisi ve ekibi ile.
    Dönemin yapım şirketi basın sorarsa itiraz etmemiz konusunda ikazda bulunmuştu anlamsız, bizde uyduk. O vakit bunun üzerine, basın mensupları; - Sezen Aksu seni kanatlarının altına almış doğrumudur ? sorusuna ise, durumu yalanlamak adına cahilce cevaplar vermiştim, bilinçsiz.
    Şimdi ise benim için eşsiz bir yeri olan bu eseri yeniden yorumlama şansı verdi Sezen Aksu.
    Müteşekkirim.
    Herhangi bir şarkısını herhangi bir yerde herhangi birinden herhangi bir şekilde işittiğimde, hasretine yeni bir yara, varlığına yeni bir mutluluk ve sağlığına yeni bir dua yeşerir kalbimde, sonsuza dek...
    Söz - Müzik : Sezen Aksu
    Spotify : hyperurl.co/bayhan
    Apple Music: hyperurl.co/bayhanapple
    Instagram : bayhangurhann
    Deezer : deezer.page.link/7ZTGzVuHjSedcwCk7
    Merhaba Değerli Arkadaşlar .,
    Ben Bayhan Gürhan . Uzun Bir Aradan Sonra Sizlerle Tekrar Birlikte Olmaktan Çok Mutluyum.
    Artık Her Hafta Cuma Günü 19:00'da Yep Yeni Akustik Parçalar ile Sizlerle Olacağız.
    Kanalıma Abone Olmayı , Videoya Like ve Yorum Atmayı ve Bildirimleri Açmayı Unutmayın.
    Siz Değerli Dinleyicilerimi Seviyorum ve Şükranlarımı Sunuyorum.
    Düzenleme: Cihangir İncemen
    Bas Gitar: Cihangir İncemen
    Elektro Gitar: Metin Durkutlu
    Davul: Abdullah Şimşek
    Perküsyon: Hakan Koparan
    Bağlama: Osman Çiçek
    Ney: Hakan Altıntaş
    Klavye: Suat Selen
    Yaylılar: Soner Gülfidan - Ahmet Gülfidan
    Mix & Recording : Emre Vural
    Mastering: Emre Kıral
    Yönetmen & Montaj: Mustafa Kalıpçıoğlu
    Yapım: Locca Records
    Yapımcı: Ömer Faruk Ciğer, Ersin Özel
    Prodüksiyon Menajeri: Göktuğ Erarslan
    Grafik Tasarım: Kübra Mutlu
    Fotoğraf: Mustafa Kalıpçıoğlu
    Menajer: bayhangurhanmusic@gmail.com
    #Bayhan #Ahİstanbul #LoccaRecords #istanbulistanbulolalı

    katma 11 gün önce

    YORUMLAR

    1. Murat Demirdag

      Senin elendiğin gün ağlamıştım çocuktum,babamdan SMS atmıştım ailecek ağlamıştık o günleri özledim be şimdi yaş 30 aynı ses hiç değişmedi kral👍👍👏👏👏

    2. adolf hitler führer

      Abi el hareketlerine bitiyorum

    3. Hakan Cekici

    4. Osmanli Torunuyuz

      Helal olsun cok farkli tarzin var

    5. rıdvan Akbulut

      Bayhan kardeş murat göğebakan dan yaralı şarkısı nı söylermisin sadece bir fakir fukaranın ricası be kardeşim

    6. Cansel Kaya

      Muazzam ses, hayranım sana 🖤

    7. Yunus Tekin

      ADAM SÖYLÜYOR BE...

    8. Bekir B

      Selamlar abi. Büyük ihtimal bunu görmeyeceksin ama ben yine de yazmak istiyorum. Senin yerin bende çok ayrı. Çocukken hep programlarını izlerdik. Rahmetli ablam seni çok severdi. Sana az kontör yükleyip SMS atmamıştı. Yıllar sonra seni tekrar aktif bir şekilde görmek mutlu etti. Başarıların daim olsun.

    9. murat cemo

      Ah abim ah

    10. Cevher çakır

      Söylediği her sarkiya kendi tarzını katıp daha önce kimin söylediğini unutturuan çok accayip bir adamdi 105Bayhan

    11. Anıl g

      Buralardayım

    12. Sevcan Bas

      Zulada bir kaç şişe yakut yer gök kırmızı ahhhhhhhhhhhh

    13. A. ALPER ALHAN

      Birde akustik vurdum duymaz istiyorum üstat

    14. Quasimodo

      🌺Sms 3181 🌺 105 BAYHAN 🌺

    15. Ceren Beder

      Ciğerimi deliveren şu şarkıya ve şarkıcıyada bakın

    16. Feriha Orazmenliyeva

      Eskiden taklidini gülmekten gözlerim dolana kadar yapardığım Bayhan ın simdi şarkılarını gözlerim dolu dolu dinliyorum

    17. Stefan Mayer

      Adamsin!

    18. Emrah ŞEN

      Babaaaaa vurdun bizi Okey masasında....

    19. sevde Tataroğlu

      her şey hallolurda kavuşursak buraya yazıcam.. 25.10.20

    20. Alper Yılmaz

      Valla varya ne kadar bombos parca varsa milyonlar izleniyor cok adaletsiz deilmi su parcanin guzelligine sesin efsaneligine bak degeri pahali oldugu icinmi acaba bu tiklanma cozemedim

    21. Worsi Bere

      Yine yapacağını yapmışsın kardeşim kutlarım seni. He unutmadan biz senin notunu yıllar önce verdik ve haklı çıktığımız için gurur duyuyoruzz. Sağlıcakla yola inatla devam

    22. Ahmet Uzun

      Bayhan abi organ mafyası değilim ama bi kalbini alırım

    23. Osman Dogan

      Bugünde bayhan icin yakalım 🚬🚬

    24. Limonlu Kek

      Bi kaç yıl öncesine kadar arkadaşlarla gülerdik bayhan şarkılarına kıymetini yeni anladımm meğer çok anlamlıymışş 👌

    25. Yaren Yolsal

      Seninle olmak varya'dan sonra favori Bayhan şarkım.. Abi kesip geliyorum kendimi :)

    26. Şeyma Koç

      çok içten söylüyor ya.. her dinlediğimde şarkı beni alıp götürüyor

    27. Şeyma Çelik

      ALLAAHIIMM BAYHAANIMII DİNLEDİKTEN SONRA OTOMATİK EFKARA BAĞLIYORUM HAYRAANIMM SANAA BEE ADAAAAM

    28. Fatma Oruk

      Isvicreden iyi aksamlar oglum seni bir haftadir taniyorum Annenin ölümüne cok üzüldüm eskiden seni tanimis olsaydim her konudan destek cikardim bir Anne olarak isvicreyegelirsen seni tanimak isterim oglum

    29. Sezgin Atasoy

      On sene önceye götürdün Bayhan Allah işini güçünü Rast getirsin Gardaşim

    30. Mustafa Yetkin

      Son 19 gün İSTANBUL GELİYORUM ❤️❤️❤️❤️❤️

    31. Ramazan Demirel

      Bitirdin bizi Bayhan abi

    32. evren niiş

      Mükenmel sin usta 👏👏

    33. Zehra Nur

      Böyle bir yorum ya ağzına sağlık Bayhan. Sen söyle biz dinleyelim sabaha kadar.

    34. Erkan Demir

      1 haftadır dinliyorum. Ve haftalarca dinleyeceğim :((

    35. Selma Özcan

      Sen nerelerdeydin şimdiye kadar üstad , tam manasıyla şarkıya yeni bir tat vermişsin Bir de bu kadar klasikleşmiş bir eseri yorumlamak, gerçekten büyük iddia

    36. Selma Özcan

      Müthişşşş

    37. Ömer MUSAOĞLU

      Bizi bitirdin be

    38. Rumeysa Büyükhan

      Kralll

    39. Ali bey

      Sezen Aksu - yalnızca sitem yorumlayabilir misin reis 🙏

    40. Bisus amk hayat kanımıza giremiyo

      Torbacı : yeni masül çıktı verim mi abime - adı ne Torbacı : Ah İstanbul - ne dionlan

    41. ÜMİT

      Ağzına sağlık farklı tarz farklı yorum süper

    42. Çâla

      Bayhanım ilaç gibisin ❤ senin bu yüz mimiklerin hocadan puan isterken çok lazım oluyor bana. Love you

    43. Kaan Masa

      hala sms borclarını ödüyoruz be Reis...

    44. maviş Oktay

      bu adam şarkiyi soylemiyor ki yaşıyor harika beee😓 devam 👏👏

    45. Esra Çatik

      Şarkiyi söylemiyor yaşıyor adeta 🌙💆🏻‍♀️

    46. Berivan Öztürk

      Yapacak hiçbir şey yok ve de bir umut lazım şimdi bana dediği yer..

    47. Utku Sezgin

      Ayrı bir tat ayrı bir kalite

    48. ibrahimTatlı official

      Popstar zamanında o küçük yaşımızda başladık biz bu sesi dinlemeye o yüzden şanslıyız o zamanda inanmıştık bu adam biyerlere gelir diye yolun açık olsun emeğine yüreğine sağlık inşallah birgün kısmet olursa seni canlı dinleriz belki tanışmakta nasip olur kıymeti bilinmesi lazım böyle sanatçıların yılmadan usanmadan çalışan emek veren illa birgün kazanır 👏👏👏

    49. Sabri Metin

      Senin Allah’ına kurbanım ben Viyana’dan Selamlar Kardeşim 😢😢

    50. No Name

      Bu nasıl güzel bi sestir Allahım Yarabbim ya huzur veriyor yüreğe dokunuyo

    51. BuraK

      Kalamadı benden gurur eser

    52. Kubilay Ozpehlevan

      Nakış nakış işlenmiş dert keder içimize seni ilaç görüyoruz bayhan abi

    53. Barbaros Batur

      kral ait oldugu yerde zirvede

    54. İsmail Honey

      Canlanır gözümüzde koskoca mazı yüreğine sağlık abi

    55. aslan aydın

      Adam iyi dinletiyor tüm şarkılara cover yapsa yine dinlenir

    56. Sahra yavas

      Rahatlatıcı bi sesin var👌🌹

    57. Muhammed Şeker

      Abi Murat Göğebakan dan kalbim yaralı şarkısını bekliyoruz

    58. Namı Diğer KARAESKİ

      Ah Bayhan ah ne güzel sesin var senin her gün akşam açıyorum sesim kısılana kadar eşlik ediyorum.Çünkü müzikten başka dosttum yok onlar söylüyor ben dinliyorum.Menfaatler bitince kimse kalmıyor onu anladım.Başıma gelmez demeyin her şey geliyor...Umut tükenirse hayat biter...

    59. Gayenur. U

      abi fenalaştım dinlerken

    60. Geographer

      Tekrarlama almışım kitaplığımda yenisine kadar bunu dinleyecem. Ağzına yüreğine sağlık ❤️💛

    61. İcey Deniz • 10 yıl önce

      Yüreğime dokunan tek ses

    62. Göktan Eren

      Her gün açıp dinlemezsem olmaz

    63. Ece Gulergoz

      Seni sevmeyenler ölsün abi♥️☯️

      1. Jangumun Rüyası

        Adi ben gittim Bi fatiha oku

    64. kübraenes Alp

      Abi yorumları okuyor musun okuyarsan nolur artık bir cevap ver

    65. Emrah Türk

      Çok güzel

    66. Emrah KILIÇ

      2003 popstarda söylediğin tüm şarkıları istiyoruz Böyle ayrılık olmaz Kış güneşi Dostum dostum Unutamadım Hasretinle yandı gönlüm ....

    67. Hatice Uğurlu

      Ah Ankara Ankara olalı hiç görmedi böyle keder...

    68. das kapital

      Bomba geldi 👏👏

    69. Daddy Serko

      süpersin yaaa muhteşem

    70. Eren Tanem

      💕🌼💋🔥 Ezoss 💕 canımsın sevgilim 💕🌼💋😍🔥👩‍❤️‍💋‍👨✌️

    71. İsmail Taş

      Ah be Bayhan ilk gördüğüm günden bu yana karakterine ve sesine hayran kaldığım insan süpersin

    72. mustafa saygın

      İstemsizce 105 bayan yazıp 3181 e gönderdim

    73. HALİL ALTINBAY

      Seni sonuna kadar destekliyor ve sonuna kadar seviyoruz. İçinden nasıl geliyorsa öyle söylüyorsun ve bizimde gönlümüzü dahada kazanıyorsun. Ayrica Hayal Edemiyorum şarkısında tekrardan söylemeni rica ediyoruz. Başarılarının devamını diliyoruz

    74. Şifanur Küçük

      Bu şarkı bi sezen aksudan bir de senden böyle güzel dinleniyor.. İkiniz bide karşılıklı söyleseniz daha ne isteriz👍👏👏

    75. Baha Güvenç

      Hiç sarılmayıp sana sarılmayı Hiç elini tutmayıp elini tutmayı özlemem seni özlemenin bir parçası olsa gerek

    76. ibrahim salar

      Her dinleyiste faklı derinlere dalıyorum müthiş yorum Bayhan abi

    77. Ceyda selin pınar

      Ellerine sağlık

    78. LISTEN

      Kime: 3181 Mesajınız: 105

    79. Eray Aygün

      Bir şarkı kaç kere dinlenir, neyse, bi kere daha dinlenir.

    80. Baku Music

      Cok Guzel Harika Ya vallahi Guzel Ses her Zaman Dinleyorum

    81. Evren Heybeat

      buralarda denk düşmek isterdim ama sana aleyna tilki dinleten hayat bana bayhan dinletiyor

    82. Çağatay Mucuk

      AŞIRI İYİ

    83. Efe EROĞLU

      Tam unuttum derken birisi yorumu beğensin de tekrar dinleyim

    84. Efe EROĞLU

      Sen tek başına bir orkestrasın Bayhan.

    85. jaweedgroup

      🇦🇿🇦🇿🇦🇿

    86. Sevda Satılmış

      👏👏👏👏👏

    87. Berra

      Çok içten ve hissederek söylüyo ❤️

    88. Akif Mete Tekdemir

      Bayhan çok temiz söylüyorsun abi valla ömür boyu dinlenesi sesin var

    89. Oktay CAN

      Reis Müslüm babadan " unutamadım " bekliyoruz. Allah yolunu açık etsin.

    90. Bad girl

      Ah istanbul İstanbul olalı hiç görmedi böyle keder kadersizlik

    91. Muro Can

      Adamsın sen bayhan

    92. Emre Dinc

      Durduk yere mezara girdik

    93. Yasin Hayal

      Adamın kendi stili var ya :) Çok değişik geliyor insana.

    94. Mustafa Emir Tunc

      abi bu şehir beni boğuyoru senden dinlemeden ölmek istemiyorum ya

    95. Çelebi

      Bayhan abi sen benim çocukluğuma dair hatırladığım güzel seslerden birisin. Özlemişiz seni çok.

    96. h k

      Isyan sarkisini soylerseniz mukemmel olur!

    97. Okan Bayazıt

      bu kadar içten okuyupta bize kastınmı var bayhan.

    98. İrem Maya

      Abii lütfen ‘Mutlu ol yeter’ istiyoruuuzz❤️

    99. anadol media

      Sesine hayranım agaa ,müziğe nasıl tempo tutuyor ,heyecan dolu resmen bravo

    100. Ömer Engin

      Küçükken gülerek taklidini yaptığım adamın şimdi gözü yaşlı şarkılarını dinliyorum