Baraj 28. Bölüm 2. Fragmanı

Baraj

1,1 Mn görünümler261

    Baraj 28. bölümüyle 23 Şubat Salı akşamı FOX'ta!
    Baraj TRlocal Kanalına Abone Olmak için: bit.ly/2vN0Mu4
    Med Yapım TRlocal Kanalına Abone Olmak için: goo.gl/ZFpCky
    Oyuncular:
    Feyyaz Duman
    Biran Damla Yılmaz
    Burak Yörük
    ve
    Sumru Yavrucuk
    Iman Casablanca
    Sait Genay
    Tuna Orhan
    #Baraj #Medyapım #BarajDizisi

    katma 8 gün önce

    YORUMLAR

    1. Bahar

      Bir çocuğu annesinden ayırmaktan vazgeçin artık

    2. Sevcan Cömert

      29 fragmann nie yokk😲😲

    3. Sefer Özkarlıoğlu

      14b

    4. Nalan Eğriçayır

      Yabu Nehir e ne oldu bir ilaç içirildi hala düzelmedi manyak gibi davranıyor hakim karşısına çıktı aptalca hırçın

    5. Inci1987 Ayan

      🤥

    6. bla bla

      Burak ya, yeminle yaşlandın şu dizide

    7. dizilere dayir herşey

      tin tin tin tin tin tin tin tin tin sir fir baraj yeni bolumuyle salı akşamı fox ta sjxvjfdukbcbjjffg

    8. Burak Serdarli

      mərtt

    9. Burak Serdarli

      polad ne yaa 😊

    10. Merve Yenigün

      Bölümleri hemen yükleseniz olmuyor mu? 26. Bölümü yeni yüklemişsiniz 😒

    11. RABİA KESKİN

      Finale girmesin

    12. Ders Eba

      Sizce tarık la nehirmi yoksa nazimla nehir mi

    13. ULVİCAN BOSTANCI

      İyice saçmaladi film

    14. Masal Yağmur

      Aa oluyor mu ama böyle? İbrahim sakın sen eksik alma hemen sen de öldür birini djhdjhdjh😎

    15. Huriye Eren

      Herkes herkesi öldürüyor iyce sacmaladiniz ya

    16. TURQAY NƏSİBOV

      Zahra:önce Halil sonra kardeşi sırada kafam atarsa Tarık ola bilir😂

    17. ipek gürbüz

      Senaristtede bı neftlix kafası var gibi ceset şişti,koktu, buzluk, filan ne bilim

    18. Gulsev Maral

      Baraj dizisi deli saçmasına bağladı kanbagi olmayan hala nasil çocuğa vasi olabilir seyircileri uyutmayin

    19. ırmak bahar yıldız

      gizem karaca ♥️

    20. Baran Demir

      Bahar ve annesi dizide gıcıktan öte oldu artık.

    21. Necati Gonca

      Zahra artık seri katil gerçek hayatta korkulur bir olur beş olur farketmez

    22. İlbay Karahan

      Ya şu senerist iyimi bahar halasi degil nasil aliyor saçmalamaya başladilar

    23. Emre sayın

      ZEHRA BU GİDİŞLE BİR DERİNDONDURUCU ŞİRKETİYLE ANLAŞMAK ZORUNDA KALACAK.

    24. Diziler ve Fragmanlar

      Baharı diziden atın senaristler yöneticiler sesimi duymuyorum nolur atın

    25. Zehra Çelik

      Full atraksiyon ya senarist çıldırdı

    26. Kaniye Evcil

      Bahar yılanı geberrrrrrrr şillik olay annen olacak yilanda

    27. Şenay Kuyulu

      Filim başlıyor yarım saat reklam veriyor iyi sacmaladilar filim de

    28. Hanife SÖNMEZ

      Şu bahar dan ve annesinde n nefret ediyorum

    29. Rabianur Yüce

      tam kapıyı açarken birisi seslencek açmıyacak kapıyı

    30. Hamit Uyar

      BAHAR VAR YA O KADAR SINSI VE KURNAZ KI NEFRET ETIM ZATEN HIC SEVMEDIGIM BIR OYUNCU HIC BASROLUK BIR ŞEY YOK ONDA SINSI NEFRET EDIYORUM SENIN O BAHAR KAREKTERINDEN DE GERÇEK HAYAT TANDA BERIN DAMLA YILMAZIN TIRNAĞI KADAR GÜZEL DEGILSIN SINSI

    31. Sevil Acar

      Her Hafta hangisi kötü roldeyse millet olarak kızıyoruz önceki haftalarda nehir di şimdi nehir iyi oldu bahar kötü oldu 😂😂😂 senarist milletle güzel oynuyorsun he kendine gel şu zahra yi paso katil rolü veriyorsun kimse bsy demiyor bahar bsyler yapdigi için kötü oluyor Ah bahar ah çok kötüsün 😂😂😂😂

    32. Cihan İkinci

      İlk günden beri ilk defa bugun izlemicem bahar karakteri diziyi batirdi sacma sapan bi hal aldi dizi

    33. brawler kurnaz

      0:55 to ve counted

    34. Melike

      Hadi topluca izlemekten vazgeçin böyle dizileri

    35. Melek Topal

      Benim mahķemede anlamadığım şey mertin babası varken bahara vermeleri çok saçma ya bahar mertin halası bile değil tülay hanımda utanmali yaşından başından

    36. Melek Topal

      Bence baharın annesi tülay hanım mertin torunu olmadığını öğrenmeli bu bölüm veya bir sonraki bölüm

    37. Leman Sixaliyeva

      Baharı var ya yırtarım

    38. Nick Nikezi

      It's really annoying how stupid they made Nazim.

    39. Hacer Cirit

      Ya çocoğunu öz halası değil nazım gelirse babası olduğunu Nehir nazım bide bahar biliyooo ulan zahra şu işe Bi el at Bee 2 kişi öldüren kişi bunumunortaya çıkaramaz offf çok aksiyonlu bir akşam olcak baha ı Allaha havale ediyorum

    40. Hacer Cirit

      Valla ileri çok çok uzun uzun bölümlerde artık herkes katih ve kötü olmaya başlarsa sanmayın yani; Zahra 1 katil Tarık 1katil Bahar körü bir insan Allah filme akıl fikir versin valla

    41. Ezgi

      Ya çok saçma çocuğu annesinden nasıl alıyolar öyle hemen? Gerçekte de böyle bir şey olabilir öi

    42. Samire eliyeva

      Nazimda birsey ola nevar gelen olur derdinden tarik hetta ibrahim beke ondan yarasiklilar

    43. Samire eliyeva

      Isdemefen hemise gunaha batan tarikdir cox yaziqim gelir

    44. Анар Исгендеров

      Bahari oldurselerde kurtulsaq Allah cezani versin Bahar Nehirime yawatdiqlarincun

    45. HASAN DEMİR

      Zahra güzel oyuncu

    46. New Era

      Bahar çok iyi bir satranç oyuncusu olurdu. Nehir şimdi çocuğun babası Hakan değil diyemez, derse nazım ın DNA testi yapma hakkı doğar. DNA testi yapılırsa da çocuk nazım a verilir. Son tanıtımda nehir çocuğu nazım a göndermek istemiyor du çocuk bu sebepten ağlamış. Üstüne nazım nehir in Tarık ile otel odasında seviştiklerini gözleri ile gördü nehir de bu sevişmeyi onayladı istediğim kişi ile istediğimi yaparım dedi. nehir çocuğunu bahar a bırakmak zorunda. Aksi halde gerçekleri söylerse hakim e çocuğu nazım a verir. Üstüne de bis sürü kanıt var. Polislere ifade verirken zabıt a agresif sinirli diye not düşüldü. Trafiği tehlikeye atıp Nazım ın önünü arabası ile kestiği mobese görüntüleri var. Bahar nehir in ayrılmasından sonra mobeseye bakmıştı. Üstüne çocuğa darp raporu var ama öğretmeni o darp ın okulda yapıldığını kanıtlayabilir. Üstüne uyuşturucu kullandığı tahlilde çıktı. Kazanan bahar oldu. Nehir çocuğun babası Hakan değildi diye derse nazım alacaktır velayeti bu sefer. Nehir çocuğu unutsun Tarık ile yenisini yapsın

    47. Ezo Evin

      Bu Nazim salağa yatıyor baharın oyunları öğrensin artık yazık oldu nehire bahar güzel bir dayak hakediyor nehirin elinde

    48. voca Meri

      Nazim çok çirkin yaa 😬

    49. Melek Celik

      Saçmaladınız iyiden iyiye

    50. EMİNE DİLENÇ

      Saçma sapan bir hale geldi dizi Bahar öz halası değil nasıl nehir söylemez senarist usturuplu şeyler yaz👎

    51. korkusuz kaptan

      Zahrayı diziden çıkartın artık

    52. SWEET JİSOO

      Zahradan nefret ediyorum

    53. Ayaz Kacan

      Nazım'ı seven Nazım yazsın Tarı'ğı seven Tarık yazsın lütfen

    54. celik ali

      Seri katil zehra o dolabi açan adamı oldurup onuda oraya koysunlar daha mandikli

    55. Blackpink blinks

      Zahra hazır Meryemi öldürmüşken Baharıda öldür rahatlayalım 😂

    56. Ayla Xd

      Zehra simdi nanayi yedun

    57. EditBey

      Teknik olarak nehirin mertin halasının bahar olmadıgını söylemesi gerek böyle olursa cocugu da vermez

    58. black siyah

      Nazim agzinin ortasina lahmacun kuregiyle vurasim var ta kiii aklin basina gelene kadar bahar seni sevmiyorun sen hapise giriceksin 😤😤😤😤

    59. Selma Ergin

      Nazım ve nehir birleşsin artık masum iki insan hep onların üzerinden oynuyorlar ama olmaz okadar vicdansız lık

    60. Filiz Yücekök

      Bahar hangi hakla merti aliyo? Mertin hic biseyi degilki

    61. Ecenaz Özdinç

      Ay çok heycalii

    62. Ayla Xd

      Nehir nazimdan uzak dur

    63. ESEN AY

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    64. ESEN AY

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    65. ESEN AY

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    66. ESEN AY

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    67. ESEN AY

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    68. ESEN AY

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    69. ESEN AY

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    70. ESEN AY

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    71. ESEN AY

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    72. ESEN AY

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    73. Ayla Xd

      Anlatamadığım sey bahar mertin gercek halasi degil ki bun lafini nasil hakim edebilir mert hakanin çocuğu degil babaneside yok kan bagi yok babasinin kari bahar sadece nehir ne büyük bir belaya bulastin hakan pisgobati bitmeden tarik pisligine bulastin

    74. Esen Ay

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    75. Esen Ay

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    76. Esen Ay

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    77. Esen Ay

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    78. Esen Ay

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    79. Esen Ay

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    80. Esen Ay

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    81. Esen Ay

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    82. Esen Ay

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    83. Esen Ay

      TRENLERE DÜŞSÜN DİYE YORUM YAPIN

    84. Esen Ay

      Akşam çabuk gelsin

    85. Esen Ay

      Akşam çabuk gelsin

    86. Esen Ay

      Akşam çabuk gelsin

    87. Esen Ay

      Akşam çabuk gelsin

    88. Esen Ay

      Akşam çabuk gelsin

    89. Selin Sınık

      Eskiden herkes Nehir'e kötü laflar ediyordu yorumlarda, şimdiyse herkes Bahar'ın gerçek yüzünü öğrendi ve Nehir'in tarafında. Şükürler olsun biraz olsa anladılar Nehir'i.

    90. Oguzhan Karagedik

      naptın sen nazım

    91. F zehra Ozev

      her şey üstüne kalıyor

    92. F zehra Ozev

      Tam da benim istediğim gibi her şey Tarık'ın üstüne gitti alıyor

    93. F zehra Ozev

      fena fragman

    94. Aslı Büşra GÜLLÜ

      Vallaha iyice şey ettiniz yani diziyi heeee

    95. Halise camcı

      Saf saf bakıyoruz iste lütfen heyecan katmak için diziyi sacmalamayin artık yeter bölüm kacirdigimda üzülürken şimdi ise fragman yeterli diyenlerdenim

    96. Gulu Mammedov

      Tiksindim artik ya,bahar kimki anneni cocukdan ayiriyor;biraz gercekcilik olsa bari

    97. Hesna Aygun

      Kendi dustu diyemiyor mu ki oyle bi nevi ne sacma ya

    98. İrem Aslan

      Önce abisini öldürdüler şimdi de meryemi

    99. Buse Kurt

      Sonunda EKŞIN YAAAAAA

    100. bp rosie

      final yapmayın diyenler +1 lesin