ŞANS YEMEĞİ - Gözlerin Kapalı Yemek Siparişi Ver!

OHA diyorum!

491 B görünümler89

    Selam arkadaşlar,
    Bu videoda ekip olarak gözü kapalı şans yemeği sipariş ettik fakat bu sefer bir fark vardı. Bu video Şeyma'nın Covid olduğu dönemde çekildi. Bu yüzden Şeyma bize evinden görüntülü telefon bağlantısıyla katıldı. Bakalım kimin şansına hangi yemek denk gelmiş?
    Üyelere Özel Videolara Katılın:
    trlocal.info/number/MC76gnod0teGEDlpt3IHwAjoin
    Instagram ► ohadiyorum.live
    TikTok ► vm.tiktok.com/ZSohdbUV/
    Müzik kütüphanemiz - Snapmuse ► bit.ly/3jvAJMF
    Bu kanalımızda da çok eğlenceli videolar var:
    ► Yapyap: trlocal.info

    katma 21 gün önce

    YORUMLAR

    1. Deniz Yiğit

      Şans yemeği serisi "Arka Sokaklar"ın TRlocal versiyonu oldu adamlar virüslü bile olsa çekiyo şu seriyi slfmsşmfiakd

      1. patates

        @My Retirado is God prim yapma pls ◖⚆ᴥ⚆◗

      2. My Retirado is God

        Profilimde 5 yazıyo bi el atında 10 olsun :(

      3. Emine Batum

        Sağol ben de su an parol yutuyorum

      4. Ayliz Senli

        @Mert Mudu aynen

      5. Like Kid Vlog - LKV

        @Mert Mudu 🤣🤣

    2. E S T

      13:29 😄

    3. MiniWorld ve PUBG Dünyası

      13:33 eveğt

    4. Neva Kösen

      massara out pancare in hKÇFHLKFGDUGTÇHGLHLTJİŞTHŞELSNRGPBDIŞNŞGKNDRTİLKMİLSKTGR

    5. Fuatto 0

      Altyazı işi çok iyi oluyor lütfen devam edin

    6. GÜNDEM ÖĞRETMENİ

      Benim gibi psikopatlar başkanın ligt kola isteyip zero kola içtiğini farkına vardı mı

    7. Deniz Beytekin

      korona ne zaman geçer ya... 2021 sonbahar diyesim geliyor da bilemiyorum.

    8. Ahmet Furkan KESKİN

      Her yemek videosuda alsınlar bi tane izleyici nolacak yani

    9. Beyza Nur YILDIRIM

      Kemalin gözü açlıktan bürünmüş.Salatayı nasıl devirdi :D

    10. KANAL Ğ

      6:31 durdurun telefon ana ekranı

    11. DLM MEHMET

      Gecmis olsun seymaya

    12. irem izitaş

      Geçmiş olsun Şeyma anlamışsındır halimizi yemeklere ekrandan bakmayı😅

    13. Destiny

      30 gün diyet ve spor yaptık tarzında bir video yapın hem size iyi olur

    14. Efe Baykuş

      Y

    15. Samet Atis

      Melihin birtane yiyebiliyoruz dediği ve videonun sonunda ikinci lokmayı yemesi

    16. Erol Sezgin

      Mis gibi vala oruç oruç iyi izledim 🤭🤭🤭

    17. AhmetTarıkGümüş

      Açlıktan ölüyodum iyice ölüyom 😢

    18. Ramin Ahmedov

      Şeyma baya tat falan biliyor. Bence kovid falan değil. Kovidin reklamı sadece

    19. AHMET EMİRHAN KARABIYIK

      iftar a 3 saat var sonuna kadar ağzım sulana sulana izledim, bırakamıyorum da :)

    20. Ayşe

      Şeyma ablanın iyi olması bizi çok mutlu etti en yakın zamanda iyileşmesi dileğiyle 😘

    21. Sasho King

      Şeymayi atin

    22. 《 Alperen 》

      Oruçluyum ve sizi izliyorum

    23. ms.dark. los

      Şeyma nie kızardı kzkdkfıfof

    24. Duru Bilal

      Abla sanada geçmiş olsun. Bende covit oldum. Ama 1. Gunum

    25. Doruk Berberoğlu

      Açık arttırma gelsin

    26. Emir Asaf sarı

      Başkan lıte söylemişti şekersiz gelmiş

    27. SELİM ÖZDEMİR

      Keyf gibi izledim olan biteni...

    28. Zehra Yilmaz

      Kemalda ama abartiyo yemek yerken

    29. murat şahin

      şeyma 9 yaşındaki çoçuk gibi valla

    30. Toprak Fener

      bana 2015-2018 yılları arasında mükemmel bir çocukluk yaşattığınız için teşekkür ederim

    31. Ayşe Çetin

      OHA Yiyorum kanalına hoş geldiniz arkadaşlar ben Melih

    32. RANA A

      Dün akşam izlemeyip oruçluyken izleyip kendine eziyet çektirenler grubu +1Şöwşkwpekr

    33. ÇINAR Bıyıklı

      TRlocal açın karşınıza hangi reklam gelirse o yemeği yiyin.

    34. Arda Afişin

      Şu kızın yapmacık çocuk halleri itici gelmeyen biri var mı?

    35. MASAT

      10:27 oruçuc oruç aloo

    36. Mustafa demirsecen

      İçerik fikri rastgele bir numarayı ara ve o kisile bir gün geçir

    37. Seide Aliyeva

      Seyma abla koronasa sizinle nasil kontakta oluyor evinde kalmiyor

    38. Taha Yasin

      aynı yerde video cekıyorsunuz nasıl size gecmemıs seymadan ınanamadım.

    39. Eren

      bence şans ekmeği yapın

    40. rahman aybilek

      Çooooooooooooooooook saçmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      1. İbrahim Atakul

        yemek yiyiorum

    41. merve sıla genç

      geçmiş olsun şeyma abla

    42. DarkShadow

      MASSARA

    43. OSSURGAN OTU

      Sizi çoook seviyoruzzz

    44. Muhammet Emin

      oruç tutan bneeeeeeeeee

    45. Abdullah Abdulqahhar

      😁😁😁😁😁😊😊😚😊😊😁😊😚😚

    46. Yağızhan Yılmaz

      5:08 peki etin proteinli değil vitaminli olması

    47. Cesur Kültür

      Her 3 ayda 1 halla yemek mi yiyorlar diye baktığım kanal

    48. elif

      Noluyo ya dan bazı esinlenmeler hissettim rahatsız oldum

    49. furk4nec

      2186 mesaj ?

    50. Umud Adilov

      Azerbaycandan Kocaman Selamlar😊

    51. Softrose Ailesi

      Şeyma ablam en kısa sürede iğleş bu arada her halinizle video çekiyorsunuz teşekkürler

    52. Rümeysa Yıldız

      Geçmiş olsun Şeyma ablam benim

    53. Mehmet Efe Gürkaş

      kanal konstepti ne ara yemeğe döndü ya çok kötü olmuş eskiden daha güzeldi

    54. Elona Tahiri

      Oha diyorum ve yapyap kanalrinin içeriklerini çok seviyorum (yemeye asik olan biri olarak ) yemekli videolari çok seviyorum ❤️

    55. Oğulcan Kırtay

      13:16 Melih Reis sallıyor sandım

    56. YigitFy

      aga be eskileri özledik

    57. YEEG

      14:13 Nası ya D:

    58. Eren Ural

      YEMEK VİDEOLARINDAN BIKTIIIIKKK

    59. TheBosS

      Oha diyorum ekibi olarak çok başarılı bir konsept yapmışsınız gülerek eglenerek izliyoruz her videonuzu🙃

    60. Zeynep Feker

      Hayat okulu gelsin

    61. Ozan Uzun

      Oruçlu oruçlu izlemesi de ayrı bi keyif :D şimdi sizin yüzünüzden markete gidip yine abur cubura vericem kendimi :D

    62. Muzaffer Kaan Çetinkaya

      yaw çoookkkk canım çekti

    63. Tuana Yurduseven

      Oruçluyken izlemeyinnnnnnnnnnnnnn

    64. Kanbağı olmayan kardeşler Azra Elif ve Hamide

      Herkez nekadar.mutlumdegilmi.benim babam isten cikti ben hic mutlu degilim ve.tazminatta alamicak ne yapcaz siz.ama gulun burda

    65. Eyüp can Aslan

      Oruç tutuyormusunuz

      1. Eyüp can Aslan

        B@k

      2. Eyüp can Aslan

        Mal sanamı dedim

      3. Little Jetty

        Sana ne?

    66. AloneAngel

      Bence Oha Diyorum'un ismini değiştirin Yemek Yiyorum olsun :D XD (mizah amaçlı :D)

    67. BERA YAŞAR

      BU KARATTINNADA NERİ SİZİ İZLİYORUM ÇOK GÜZEL

    68. KAFADAR ÜÇLÜ

      Tam canım sıkıldı derken havalara uçuran o bildirim🔔👌

    69. ömer hakan türkmen

      Ben izlerken saat 3

    70. DAMLA SEL

      Geçmiş olsun Şeyma Ablaya

    71. Bilal Efe

      LÜTFEN BUNU YAYALIM Arkadaşlar, Colgate, nivea, finish, Gillete, dove, signal, Gibi markalar tavşanlar üzerinde deneniyor. Lütfen bu markaları kullanmayalım. Eğer biz kullanmaya devam edersek onlar daha çok yapacak.

    72. Kerem Soner

      Durdurup durdurup edittekileri yazıları okuyanlar

    73. Hüseyin Said Çakış

      ORUÇSUZMUSUNUZ İMAN DİYE BİR ŞEY VAR

      1. ARİSTUTUS

        Haklısın

    74. My Retirado is God

      Profilimde 5 yazıyo bi el atında 10 olsun :(

    75. roblox sever

      kanal iyice bozuldu eskiden deneyler yaparlardı şimdi sadece yemek yiyolar

    76. mehmet Sümer

      Oruçlu oruçlu canım beyti kebabı çektiiiiiiğğgğğğğğğğffgğğgğggggggg

    77. Elif BAYRAK

      Pancareeee

    78. ÖMER Y.

      oruç oruç

    79. ELİF&BETÜL

      Oha Diyorum ekibini sevenler +1 👇

    80. Semih Durak

      Seyma ablanin siparişini yanlış saydınız

    81. Işık Su Çakır

      Bi zamanlar Melih'e aşık olduğumu hatırladım..

    82. Salih Göktürk Sancılı

      Oruç oruç insanların canlarını çektiriyorsunuz biraz ayıp

      1. muhammed elhalil

        @Little Jetty vidiolara tiklamak icin fotograglar ve vidionun ismi cikiyo ona diyok yemek koymayun

      2. muhammed elhalil

        @Little Jetty sanane kiz

      3. Little Jetty

        İzleme

      4. muhammed elhalil

        evet ya kanal yemek kanalina donustu

    83. insan

      Mad lama müthiş oldu o yazılar fln çok komik (◠‿・)

    84. husen aslanov

      Bir gun boyunca gamer olun

    85. OYUN dunyasi Tr

      Baskan gozun doysun be

    86. Burak Ceylan

      sahuru beklerken izlemek ne sardı beehhhhhh AFİYET OLSUN

    87. Beren Karakurt

      7:00 de daha hiç bir şeyden haberi olmayan melih

    88. Arda Gürkan Altunbaş

      Ona diyorum olmuş yemek diyorum :'(

    89. Olcay Doğan

      Oha diyorum (gerçekten) 2017 > Yemek diyorum 2021

    90. Nisa

      6:31 2.000 küsür mesaj mı? OHA!! (durdurup tlf ekranına bakın :)

      1. yakamoz

        Ee bosuna youtubun acunu demiyoruz

    91. Ghasy

      Ramazan ayı gelince yeni video fikri gelmeyince oha diyorum olr gibi

    92. Caner Beytekin

      Ekrana yazı yazmayın bence

    93. Asya Kaya'NIZ

      Videoyu izlemekten daha çok videonun içindeki sarı yazıları okumak daha komik geliyor mdmdmdölslsöeldlkxmspeld

    94. THE MURAT

      9.17 Serdar başkan çok tatlı seviyor yaa ;D

    95. Elif Kaynar

      (12:59) Şeyma ablaya 👏👏

    96. Fahrettin Sari

      Bence herkes tekrar evine gitsin ve bir hafta boyunca birseyler yeme videolari gelsin

    97. Görkem Düşünceli

      Serdar başkan: Bence bu okey ya morukk

    98. Şimal Damla

      Başkanımı yalnız bırakmamak için bende diyete girdim

    99. Ujwe

      oha diyorum her seferinde zil mağduru olmanız rahmen zili değiştirmediğiniz için 45 dk zil sürüyo değiştirin dııt yapsın kapansın reisler

    100. barış can

      videonuz çok güzel olmuş