Amerika'da Black Friday Çılgınlığı: Fiyatlar Dibe Vurdu

İlkay ZAMAN

235 B görünümler54

    Cambly’nin yılın en büyük indiriminden yararlanmak ve ilk dersinizi ücretsiz denemek için %60 indirim kodu: ilkayson
    İncelemek için: bit.ly/ilkaysoncambly
    *İndirim sınırlı sayıda kişi için geçerlidir.
    Amerika'da Black Friday çılgınlığı yaşanıyor! 75 inç televizyonlar 599 dolar, dokunmatik ekranlı, döner ekranlı dizüstü bilgisayarlar 300 dolar, çift kapılı buzdolapları 999 dolar.. Ürünlerin fiyatları gerçekten akıl almayacak kadar düşük. BestBuy deli indirimlerle insanın aklını çeliyor gerçekten de. Alacağınız yoksa ya da ihtiyacınız yoksa bile alalım dursun kafasına giriyorsunuz. Keyifli seyirler :)
    Bu videolar da İlginizi Çekebilir:
    - Yeni Kanal Açtık Sürpriz İçerikli | 20 Günlük Arabamız Bozuldu!
    trlocal.info/u/video/o36qn6PSrI6_eIw
    - Gezdiğim Ülkeler ve Bana Kattıkları | İlkay Zaman
    trlocal.info/u/video/ZY9nfpnYuqa8r4g
    - Zaman Makinası Gibi Uygulama | Sizi 1.500 Yıl Geriye Götürecek
    trlocal.info/u/video/e6apg5iXp6KtqXQ
    - Amerika'ya Dönüş Tarihimiz ve Kışa Hazırlık
    trlocal.info/u/video/X62Pm5S625zPbIQ
    - 20 Yaşımda ve 40 Yaşımda Sahip Olduklarım
    trlocal.info/u/video/gamHntapvIrWg4g
    - Bu Kokoreç Türkiye'de İlk! COCCO Mangalladık
    trlocal.info/u/video/ZGunhM_X2nu8bYA
    - Denizde Bir Gün Geçirmek: Bodrum Koyları
    trlocal.info/u/video/i6effc7Ntpmopao
    - Sizden Gelen Soruları Cevapladım: İş, Kazanç, Araba, Hayat
    trlocal.info/u/video/hKKcpcuZzmjbjow
    - 100 Bin TL Harcadık 1 Milyon TL Kar Ettik: Mercedes Benz Maybach
    trlocal.info/u/video/c46inqyYtHnYrXQ
    - Türkiye'deki Yeni Arabam: Mercedes-Benz E180 AMG
    trlocal.info/u/video/hZ2mhNyv0H3FboQ
    - Evden Para Kazandıran Uygulamalar
    trlocal.info/u/video/aIt5asO41ou_oWs
    Linke Tıklayarak Özel İçeriklerden Faydalanabilirsiniz:
    trlocal.info/number/FXD8GPjvUe8TSkqPTH3NNgjoin
    ABONE OL VİDEOLARDAN HABERDAR OL :) goo.gl/nZKf6t
    Sosyal Medyada Beni Takip Edin:
    Instagram: ilkayzaman
    Facebook: ilkayzamanofficial
    Twitter: ilkayzaman
    TRlocal: trlocal.info

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. İlkay ZAMAN

      Arkadaslar videoyu begenmeyi unutmayin lutfen :) Sevgilerimle

      1. ZUBEYİR SANLAV

        Ağam bı yol göster bende geliyim bıktım valla Bıktım

      2. Emrah Yıldız

        İlkay bey kira su elektrik gaz tel varsa yayıncı kuruluş yani aylık sabit ödemeler videosu alabilirmiyiz?

      3. pc S

        Ama kira var, elektrik parası var, şu parası var, hiç onlardan bahsetmiyorsun, meeeeee meeeeeee meeeeee

      4. İsmail Karaçalı

        Abi öncelikle seni seviyoruz takip ediyoruz severek benim merak ettiğim birşey var orada asgari ücret ne kadar yada öyle bişey var mı çünkü bilgisayar 380 dolar felan yeni arabanız 2021 model 43.500 dolar biz burada en kötü arabayı alamıyoruz orada normal çalışanların maaşları ne kadar bunuda çekersen seviniriz teşekkür ederim

      5. BURAK KÜRKÇÜ

        Hocam coni (johny) yi beğenmiyorsun ama memleketinde yaşıyorsun :)

    2. Cemalettin Turan

      türkiyede samsung nu6900 bu model yok ama daha küçüğü 4800 birim :)

    3. Erolfilms

      Area 51 gitme sansin varmi ? Almanyadan selamlar 👋

    4. Efe Ayvalı

      bilgisayarlarla başlaması beni benden aldı

    5. tuana Ozkurt

      Abi ben seni azerbaycanda takipçinim seni cok seciyorum ben sana Bi kac sorum olucak eyer rahatsız etmesem oraba bakıcılık işleri varmı Calışmak için

    6. Muhammet Eren Pişgin

      Canım yanıyoğğ 😭😭

    7. cahit cakar

      Merhaba ne amaçta çektiğini tahmin ediyorum ama bence farklı yerlere gittiğinin farkında sindir umarım cektigin videolara baktığımda yorum yapan adamlar memleketlerinden baya pişman gibi geldi bana hiç kimse burada zorla tutulmuyor ki kardeşim abd ye gidile bilir yani demem o ki istiyen istediği memlekette yaşar kimse zoraki burda tutulmuyor... Video yu çeken arkadaşım video hoş ama amacını çok aşmış sanki be Ha deki benim istediğimde bu zaten Seni RABBIME havale ediyorum ...🤔 Ne fikire hizmet ediyorsan rabbim sana bu dünyada da ahirette de göstersin 1000 katini nasip eylesin inşallah...

    8. RedKey

      ülkemizde lükse kacıyor malesef.....

    9. Fatih Aslan

      Abi birde bit pazarlarını gezsen

    10. son mohikan

      A.kadir.ford.kamyonet.ckmeniz.riceedrsem

    11. Ömer Vardar

      Nintendo switch in türkiyede vergisiz fiyatı 2100tl ama şu anda 6000tl te satılıyor.

    12. Mahsa Kazemi

      Buzdolabılarını nasıl taşıcaksınız kendiniz mi götürüceksiniz yoksa onlar mı getiriyor ??????

    13. Meriç Dicleli

      Abi oyuncu bilgisayarlarına da bakar mısın

    14. FATİH KİNG

      Bir maaşıma dyson şarjlı supurge aldım Turkiye de vay be.

    15. Нурлан Казымов

      Allah Turke her yerde yar olsun.Azeri Turkunden size Salamlar Baküden.

    16. Kenan Sır

      Sporcuların gözleri yaşlı😂😂 Türkiye’de olsa müşteri yetişemez o tv lere sabah köründe hepsini kapatırlar😂😂😂😂

    17. murat cantekın

      Hiç Bu kadar Aşşağılanmamıştım.

    18. ömer TOPCU

      resmen sığır gibi yaşıyoruz

    19. WORLD OF CARS

      4:07 abi arkanda hayalet duruyor

    20. Oğuzhan POLAT

      Zorumuza gidiyor baskan

    21. Habib Bulak

      Abi ayıp olmazsa ne iş yapıyorsun Amerika da

    22. ali karaköse

      Arkadaşlar vergiden öte bizde alım gücünün ne kadar düşük olduğunu gösteriyor. Asgari ucretli 2 maaşı ile TV alabilirken ABD'de ise çok daha iyi TV'den asgari ücret ile 3 TV alabiliyor.

    23. ÇİĞDEM EKMEN

      Sizi izleyince Türkiye’de bunalıma giriyorum

    24. codname tiger

      güzell

    25. Yusuf Karademir

      Abi Motor firmalarinida cekermisin merak konusu ( yamaha mt gurubu honda dukati ) 🙏

    26. Polat Samat

      Biz bu dünyada değil ayrı bi gezegende yaşıyoruz gezegenin is mi verginüs gezegeni

    27. Selçuk Arslan

      ilkay abi burada sorun nerde biliyormusunuz bizim birsürü teknoloji markamız var beko arçelik vestel gibi bu markalar bu ülkede üretiliyor parçaları dışardan gelsede aslında gelen parçalara sadece kdv uygulanıyor bu markalar burada insanımız mecbur diye ürünlerini dışardan gelen ürünlerle bir tutup aynı fiyat politikası uygulanıyor yani çakkallık yapılıyor örneğin vestelin en iyi telefonu burada 1000 tlyi geçmemesi gerekir ki apple dende bildiğimiz gibi telofon üretim maliyetleri aslında çok düşük ama marka değeri var diye pahallı satılıyor seri üretim olan ürünlerin aslında maliyeti her zaman düşük bu yüzden seri üretilir yani bizi önce kendi markalarımız kazıklıyor bizim markalarımız ucuz olsa biz asla diğer markaları almayız vestelle sony aynı fiyat olunca mecburen sony e töneliyoruz...........

    28. Valorant Trol

      ya abi gaming pc ler çek sonra klavye mouse konsol felan çek

    29. mehmetemin yıldız

      Ucuz arabalar

    30. Hüseyin Özkan

      Abi beni Amerika da yaşamak istiyorum

    31. B. OZ

      Baba senin her videonu izlediğimde sinirden kuduruyorum, ama yine de izliyorum.

    32. Mehmet Ezel

      İki hafta önce çocuk online derslere rahat girsin diye tablet alayım dedim gittim fiyatlara baktım alamadan geri döndüm. Benim alamadığım tabletin yarı fiyatına (birim olarak) adam 75 inç tv alıyor. Hey maşallah be

    33. Mehmet Ezel

      İlkay aga amarigaya nasıl yerleşeceğik bi ipucu versen ya

    34. mutlu gözler

      Abi seni tütün sararak izledim :)

    35. mehmet gun

      Amerika'da güzel lahmacun yapan yer yokmu, her defa geldim göremedim 😁 Lahmacun kebap felan tarzı şeyler çeksen abi olmamı?

    36. Esra İçmeli

      Başkan yak mangalı etler cıstlaklasın :D

    37. İsmail Siyahgul

      ŞU COVİD GÜNLERİNE '' TÜRKİYE'DE CANIM SIKILIYORRRRRRRRRRRRRR'' :-))

    38. Nuri Akbas

      Kısacası 1 yıllık maaş ile sıfırdan evi dizebiliyoruz..

    39. Ali Şencan

      SamsungNu6900 tv türkiyede 10.000 TL

    40. hidir Kurt

      selam ilkay abi..sadece apple ürünlerin fiyat bilgilendirmesi olarak vıdeo ceker mısın

    41. Murat Baran

      Hayatima isyan ettim. 30 yaşındayım 80 yaşında ki birinin umuduna sahibim yarin gun dogsa da olur olmasa da olur. Din diyanet diyorlar ama insaniz be varlik içinde yokluk çekenlerdeniz Türkiye cok zengin bi ülke yoksa😒

    42. Ayhan Canturk

      Tukiyede hükümet %80 vergi alıyor elektronik eşyalardan. Milleti kol gibi geçiyor hükümet . Çünkü nargileci suriyelilere maaş lazım.

    43. Ayhan Canturk

      1600 tl 108 ekran . Bizde suan 3200 tl.

    44. Serkan Celik

      Her videon da şaşırmalar oluyor ama ne bilim elimi ağzıma aldım şaşkınlıkla izlemeye devam ettim taki maskeyi fırlatıp aticam şimdi diyene kadar aldı beni gülme...😄😄 Belki ileride nasip olursa gelmek isterim yanına et gömeriz 😜

    45. Bodrum sandaletcisi sandaletciogullari

      Çoğu yorumların hepsini okudum bütün herkesin ortak duygusu moral erozyonu .. tabii ki çok doğal çünkü insanlar o ürünleri almak için hayatlarını harcamak zorunda kalıyorlar.. biz aslında bir şey aldığımız da ödediğimiz şey para değil harcadığımız hayatımız dır aslında.. bu psikolojik sorunlardan kurtulmamız için tek reçete minimalist yaşam biçimini benimsemek ten başka çaremiz yok artık..

    46. Osman KORKMAZ

      Kral ev fiyatları kiraları bide sağlık sektörü ile ilgili bişeyler çeksen merak ediyoruz

    47. Ümit Erküçük

      İlkay abi istanbuldan selamlar nasılsın sorum şu abicim telefonlar gibi bilgisayarlarda ve tvlerde fail vergi ödüyormuyuz .

    48. Elvin Feteliyev

      Selam Ilkay abi senden tək isdediyim kassab işləri satlik ücretleri simdiden təşəkkür edirəm 😘.

    49. Umut Can Demirbaş

      Abi amerikaya gitme kalma videoların var ama eskiye ait, yeni bir tane güncel video gelse çok yararlı olur

    50. BELEŞ İNTERNET PROSU

      abi ev kiraları ne kadar öyle 1 video çekermisin

    51. Ertugrul Cetin

      video devam ettikçe fenalık geçirmeye başladım

    52. Ahmet Şengül

      Videoya başladım inşallah kalbim kaldırır

    53. Msp Caz

      Burdada anca fiyatı bi gün öncesinden artırsınlar

    54. Yusuf Berk Çiçek

      .

    55. Volkan Akgun

      Burda 11-12 asgari ücrete alıyoruz. Abd adamlar asgari ücretin yarısı kadar parayla alıyor. ( evet avrupa bizi kısganıyor yeğenim)

    56. fatih zurnacı

      Turkiyede o gosterdigin buzdolabi 8 binlira sen düşün

    57. fatih zurnacı

      Kendi ulkemden nefret ediyorum yemin ederim biz neden insan gibi yasayamiyoruz insan gibi ya

    58. Mehmet Göçer

      Samsunga bak gücü bize yetiyor 😀😀adam asgari ücrete plazma tvden 4 5 tane aliyor kafamda deli sorular

    59. Aklı Selim

      begendim

    60. gökhan üner

      Bizim burdada 75 inc tv 15000 tl ile 40000 tl arası. Allah belalarını versin

    61. Nefi Altuntas

      Yeter yeter İlkay yabancın değiliz. 😁

    62. Batuhan Sarıbıyık

      her şeyi Türkiye ye yıkıyorlar sonra laf atıyorlar sabah akşam bilgisayar oynayıp , Allah'ın tembelleri sizi azıcık adam olun sonra yorum yapın

    63. Fatih Bayrak

      Sen şuan memlekettekilerin uyanmasını istemeyenlerin düşmanı olabilirsin. Çünkü caanım ülkemde dayatılan herşey bize en mükemmeli gibi gösterilmeye çalışılıyor.

    64. yasin özdemir

      ARABA

    65. burak buyukada

      Abi senin 699 birime alabildiğin tv yi burada15k birime alıyoruz 🥺🥺 evi arsayı satıp amerikaya gidicem mesleğimde var kafayı yiyicem burada yoksa

    66. FeYzo

      Abi sayende görüyoruz bize herşey gösteriyorsun biraz doğayı çek

    67. Mustafa Yılmaz

      55” Vestel 4K televizyon 4.500 TL ye aldık bu kadar...

    68. burak çil

      Abd dunya kani ile besleniyor tabi ki ucuz olacak bu adam da turkiyeyi gomuyor surekli yaziklar olsun.

    69. Efe Küçük

      marka seçimi yapabilmek çok hos gözüküyor :(

    70. Abdullah Ayaz

      Kitchenaidler Türkiye’de daha pahalı 😂

    71. GAME INN

      Az önce baktım Samsung 6 series televizyon 12000 lirasssss

    72. yunus orak

      böyle videoları izledikçe mutsuz olan tek ben miyim

    73. sert wert

      YETER LA YETER BU KADAR EZİYET YAPILMAZ BİR İNSANA

    74. Berkay

      İlkay abi AMD'deki evini çekermisin ?

    75. Bozkurt Türk

      Amerikada Asgari ücretli ler 1 günlük çalışma sonucunda plazma tv alabiliyorken Türkiye de 1 aylık maaşla anca kıçı kırık tv alabiliyorsun olaya bak gelde isyan etme

    76. görkem h.

      Abi insanin ağlayası geliyo ya cidden

    77. Oğulcan Sönmez

      amerikada meslek maaşlarını anlatmalısınız bence çok iyi olur.

    78. Kuva-i Milliye

      Adalet mi şimdi peki oradaki insanlar insanda burada yaşayan halk ne köle mi

    79. Yusuf Akdeniz

      Teşekkürler abi video için. Bir kez daha içimiz daraldı hayaller dunyasina daldık burada o rakamlar olsa yada bir tık üstü olsa diye....

    80. İsmail Çomak

      İçimden bi ton sövüyorüm dolar kuruna

    81. AbdülKadir ÜNLÜHAN

      coniye bak coniye.. zottirik işlerde çalışıp çalışıp bunları alıyo 🤣🤣🤣 :) :) :)

    82. Selim Özen

      birde hastane okul gibi yerlerin fiyatlarını çeker misiniz?

    83. O. CLK

      İlkay bey merhaba ben Amerika da fiili mağaza açmak istiyorum öneri ve tavsiyeniz ne yönde olur bunu konuşabilir miyiz sizinle...

    84. OMER SAYIN

      Abi selamlar araba fiyatları falan tamamda birde servis,bakım.maliyetleri nedir?Araçlar genelde büyük motor fiyatlar ucuz ama bakımlar masrafli olabilir acaba ??saygılar

    85. Murat Murat

      Yorum

    86. Nurullah Kılıç

      Crombook ilk defa duydum

    87. DRAGON2020

      Ülkemizi sevmeyen dangalaklar yurt dışında yaşamış bili olarak diyorum !!! Avrupa'da evine bir karpuz alamassin dilimle satılır 7 dolar. Keza yine domates 2 ser tane satılır grossmarketlerde ..vs daha bir çok şey..Türkiye cennet kıymetini bilin.

    88. İsmail ÖNKOL

      O 75 inc LG bizde 12bin tl

      1. İsmail ÖNKOL

        82inc LG 19.999 TL

    89. Engin Çirci

      Abi biz ozaman burda boşuna çalışıp çabalıyoruz :( ama olsun abi ya biz büyük TÜRKİYEYİZ amerika bizi kıskanıyo abi :)))

    90. Orcun Olgun

      Bunlar ayıplı mal değil 😃😃

    91. Tarık Yetimkayışoğlu

      İlkay bey ben çiftçilik yapıyorum,malum ülkemizde ne kadar nasıl yapılabilirse artık yapmaya çalışıyorum,birde çiftçilikle ilgili bir video çekseniz

    92. Zahra Gerami

      Unboxing Digital house stuff

    93. Zahra Gerami

      Buy buy baby Couple shopping for baby

    94. Yusuf Solak

      Mma dövüşçülerinin antrenman yaptığı salona gidermisin abi. Arkadaşlar beğenin lütfen görsün İlkay abi

    95. Riza Zuveykli

      Bizdede muhteşem kasım indirimleri var. 100 liralık ayakkabi 300 liradan 500 liraya düşüyor

    96. yusuf san

      Hocam bu 2500 birim maaş alan johny ev kirası,elektrik, su, internet, telefon, yakıt, ısınma faturası ödemiyor mu? orayı biraz açarmısın? yani aldığı 2500 birim ile hayatını sıkıntısız idame edebiliyor mu?

    97. erkan koyun

      🙂👍

    98. Melih Arda Kaynaroğlu

      İlkay Abi OYUNCU EKİPMANLARINA BAKARMISIN BÖYLE Bİ VİDEO.CİDDEN MERAK EDİLİYOR

    99. Ali Doruk

      abi ben bi berber olarak berber dükkanlarını çekebilirmisin ankaradan ikizlerle sevgilerrrrrrr

    100. Çağrı Şener

      Buralarda indirimden önceki gün 24 TL ye Hepsiburadadan aldığım kolonya, indirimde nasıl 40 TL üzerine çıktı benim matematiğim yetmedi