An epic journey molded by love, secrets and struggle. The Great Seljuks: Guardians of Justice airs every Monday on TRT 1.

  • 30
  • 318 640 456

YORUMLAR

  1. EROL Gül

    trlocal.info/u/video/pY2YjKmfs2Wyop4 👈

  2. Batuhan Merter

    Bu nedir sırın sırrık bi yani kalmadi yalama oldu sır

  3. Md Maruf

    🇧🇩🇧🇩🇧🇩🇧🇩🇧🇩🇧🇩

  4. harun çobanoğlu

    instagramda ramazan paylasımı yapın

  5. harun çobanoğlu

    ramazan ayımız mübarek olsun cümlemizin amin 🤲🏻🌹

  6. Pertect Mix

    Off sonnn

  7. Hafız Muaz

    Selamün aleyküm ben neden yeni bölümü daha geç görüyorum halbuki daha önceden paylaşılmış

  8. Jamshed Alam

    Urdu main pura episode chahie Please

  9. velevki evel

    TRT ye verilen katkı payının bu kadar katkı sağlaması bu ve bunun gibi guzel dizilerle bize dönmesi sevindirici

  10. Cumaali Börekci

    Cok iyi bi sanatci helal olsun

  11. Таалайкул Тейитбек кызы

    🇰🇬🇰🇬🇰🇬🇰🇬🇰🇬🇰🇬🇰🇬

  12. Ayşegül Polat

    BUGUN UYANIŞ SELÇUKLU VAR HADİ EKRANLARIN BAŞINA

  13. Mehmet Terlik

    Son bir saat kaldi meraktan olecem

  14. Ayşegül Polat

    LÜTFEN TRENDLERE GİRMESİ İÇİN BÜYÜK HARFLERLE VE EMOJİSİZ YAZALIM AYRICA BOL BOL YORUM YAPALIM

  15. Mohammed Israr

    to get rid of the ads you forward the video to the end and play it from the start it gets rid of all the ads

    1. Firey

      I know, I do it all the time

  16. Erasmus Tehsil

    Buğra Gülsoy çox dev oyunçu hayraniz sana Afərin

  17. Nurdan Ozel

    Çok güzel oyunculuk... bölüm yıkılıyor

  18. Bay Panda

    *Ne zaman tacilmülke sinir olsam açarım bunu izlerim.*

  19. Recep Karataş

    Telken ölsün

  20. Sabutullah Acar

    Arkadaşlar hiçkimse bu bölüm hüzünlü olacağı için izlemeyi bırakmasın bu hüzünlü bölümlerin devamındada mutlu bölümler var 👍👍

  21. Sabrina Gun

    Daha cok sencer turna sahnesi istiyoruz

  22. Firdevs Kalkandelen

    HASAN SABBAHI SEVMEDIK KUSURA KALMA HAAAAA 😠🤯

  23. DUYGULARIN DİLİ

    Türkiye ye bir hafta izleme kısıtlaması koyuyorlar ama başka ülkeler yükler yüklemez izliyorlar sizin yüklüyeceğiniz dizi batsın işleri güçleri para olmuş bunların masuz trtizleye abone olsunlar diye yapıyorlar orda da reklamdan izlenmiyor zaten dk başı reklam var

  24. Thitipada prommart

    B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G -L-o-V-e-S-e-X-----۞------------ 18cams.xyz 》》 𝙊𝙣𝙡𝙮 𝘼𝙙𝙪𝙡𝙩 《《 !❤️ 在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食物煮的時候 1618243222

  25. Bekir Emre

    Rolünü çok iyi yapıyor

  26. Tm TR

    Şu bölümü zamanında paylaşsanız olmazmy bir hafta boşuna bekletiyorsunuz biz zaten izliyorus

  27. AY YILDIZ TÜRKİYE

    49. 17 SENCER HARİKASIN. İŞTE KARDEŞ DAYANIŞMASI

  28. Saleeh

    Yahu bir Sultan böyle Afedersiniz Karı gibi bagirmaz Aslan Gibi kükrer

  29. BEŞİKTAŞLI 1903

    ULA MEMATİ HERYERDEN ÇIKIYONN

  30. BEŞİKTAŞLI 1903

    AH HACEE AHHHHHHHHHHH

  31. BEŞİKTAŞLI 1903

    HACE NANAYI YEDİİ

  32. Samet Burak Baysal

    abi ya nizammılmülk ölecek çünkü tarih te nizamulmük ile sultan melikşah kavga edince nizamülmülk sarayda kovulur ve yolda bir hasan sabbah fedaisi tarafından öldürülür ondan bikaç gün,hafta ve ya ay sonra sultan melikşah bağdatta zehirlenerek öldürülücek ve sonrada büyük selçuklu fetrt devri başlayacak

  33. Selçuklu Kartalı

    Melikşahın Gazabı büyük olacak

  34. Yiğit Paksoy

    8:30 seneye işlenecek diyor yani dizinin 3 sezonluk ömrü var ve Gürkan Uygun da dizi de yani kvp gitmez sanmıyorum ha :)

  35. Şekersiz Ders

    gören beğensin de uğrayım yine :)