Merhaba arkadaşlar,
Ben Ali Biçim bu da benim TRlocal kanalım beraber eğlenmemiz umuduyla :)

İletişim: [email protected]

  • 30
  • 115 490 510

YORUMLAR

  1. ecrin

    16 . 15 😂

  2. Yusuf Lala

    Bana çıkmaz

  3. Mert Yeter

    TRlocal ağleminin en iyi girişi

  4. Engincan Dalmış

    Vay be Ali Biçim

  5. Gaming Rift

    makdanıls

  6. Mustafa Gümüşçü

    Tamam kayıt bitti geri verin

  7. Fatma Nur Durak

    Bidaha gidin lütfen bütün videonuzu beğenip izliyorum Çok güzel videolarınız

  8. Mustafa Aşkın

    Beni güldüren tek kanal, teşekkür ederim.

  9. Zeynep Gürbüz

    Bir çiçek o da kadın demesi 😍

  10. Eymen

    Maskeler nerdee😂

  11. eren güngör

    Ali abi bu aralar var bi gacı olimpiyatı yaa yok mu bi video daha

  12. Zehra Demir

    Eda cokk tatlisinnnnn 🥰

  13. Alperen Yasin Kayapınar

    Içerik çalıcı Sen bu içeriği enes baturdan çaldın

  14. Nikola Tesla

    Soba cihanın yanında ki dallama kim?

  15. Umut Erdoğan

    KIRAL BU RESMEN EVLİLİK PROGRAMI OLDU EE DÜYÜN NEZAMAN

  16. İdal uçum

    Abi sizi çok seviyorum ama ne yaparsanız yapın kurgu yapmayın.

  17. Forever Young

    Bu sorulari kim hazirladi yaw

  18. Efe Arif Pekmezoğlu

    Herkes eda ve cohan i yakistirmis ama ben mesutla edanin cok iyi 2 li olcani dusunuyorum

  19. MrStark Growtopia

    Neden Sadece neden

  20. Mustafa aka

    10:48 efsane ya köpek evladı :D samimice :)

  21. HATİCE SEMİZ

    18:52 kulaklık takanlar için saygı duruşu

  22. Başak Özer

    yeliz çok tatlı ve sempatik :))

  23. Serhat Ay

    Acayiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppp sıkıcı ilk defa bir videonuzda sıkıldım

  24. METİN KELALİ 57

    HAYAT SİZE GÜZEL GARİBİN YÜZÜ GÜLER AMLNAAAĞĞ

  25. Deli bunlar

    Mesut Can tomaydan bir kalp aldım bir ❤️ alırım Ali. Abi

  26. Ates Acar

    Best ship ever eda mesut

  27. criaseth

    bu eda çok hoş yanıyorum sana eda kaşına gözüne mimiğine

  28. Arda çorbacı

    Mesut nie montaj gibi duruo la :DDD

  29. Larx

    Olm sürekli eda ve rıdvanla video çekeceğinize cihanla çekin

  30. criaseth

    eda baya taş allllllllllaaaahh sahibine bağışlasın

  31. Çağlar Doldos

    Eda mesutun modunu düşürüyor videolarda olmamalı

  32. Mehmet Uslu

    Saklambaç ta ebeyim 3 gunluk bir bebeğim resetledim hayatımi yeni aşklara gebeyim.

  33. ibrahimlatif kalkan

    Ali biçim yeni video neden paylasmiyorsun ameke canimiz sıkılıyor

  34. Şeyma Saltan

    İyi güzel hoşta keşke kurgu olduğunu bu kadar belli etmeseydinizde izlerken dahada eğlenseydik 🥺

  35. MenopozTeyze

    9:25 ertanın kaşağı AIFUJHNSJDNFSJDNGDJFNGLDJKSNFGSJDNGHJDSFNGLJAKSGLKDFHDFG

  36. CEM OKUR

    ses kaydı çok kurgu belli hiç olmadı

  37. Müzeyyen Nisa Duman

    Abijim bakıyorum da her yorumu beğenmişsiniz bana da bi kalp atın bari :))

  38. Nisa Atasay

    osman ben bi cumaya gidiyorum kceekfeoetrkgrowfme

  39. Ayşenur Çeçen

    Mesutcuğum, Enes Baturun videosunda bu kadar korkak değildin hatta sen kazanmıştın ama

  40. Alperen Ramazan

    ali abinin aldığı gibi parayı sayması eda biçimin bakmadan telefonun altına koyması kimin para için ne kadar uğraştığu 3.53 de belli oldu :)

  41. mekan vitrini

    Cihan albayrak çok cesur davrandı

  42. Forza Edit

    RIDVAN ABİ - MESUTCAN TOMAY - ALİ BİÇİM - ERTAN PARANORMAL OLAY VİDEOSU İÇİN TERK EDİLMİŞ BİR KÖYE GİDİN BEĞENİN ÜSTTE KALSIN !!!!

  43. akkadn

    Eda ablanın herşeye ihtiyacı var zaten😂

  44. Zafer Turan

    Edayla mesut yakışıyor ya

  45. Ayşenur Çeçen

    Resmen Rıdvan Abiyi harcıyorsunuz a

  46. Ayşenur Çeçen

    06:50 Hepsi korkudan altına sıçtı ben annem sesimi duymasın diye ağzımı yastığa gömmüş gülüyorum

  47. Tarik Tstar

    Helal olsun. Eda. Abla

  48. gulcan Aslan

    Demmeki neymiş kadınlarda güçsüz değilmiş :^

  49. Seher Erçel

    Kapıdan giren şey 😟

  50. yasemin

    Benim yorumumu beğenirsen Yalan:koranadan kurtulacaksın😎✨👌🏻

  51. Tesen Ehmedov

    Yahu mükemmelsiniz ,Azerbeycandan sevgiler sayqılar 👌🏻👍🏻

  52. emir bakır

    Peki besim in cıhan abiye benzemesi

  53. Müge

    Nobody: Eda: benim param çok hdhdkd

  54. Emircan Zengin

    KAMERAMANA NİYE BİŞE YAPMADILSR

  55. Emircan Zengin

    KURGU DİYENLEER

  56. Darqhawq

    Aslında patron kendine almış ama video konsepti olarak gösterip vermemişse 😂

  57. Ilgar

    3:06 3:08 ikiside kekeliyo

  58. Bilgehan Besiroglu

    Ulan Ali ulan Ali sen biliyorsun bu sporu

  59. Azizvitusundansı

    kulaklığmı bozdunuz al işte.

  60. Helin Eren

    Bu videoyu izlerken evde kimsenin olmaması gerekiyordu öyle bir kahkaha attim ki deli sandilar

  61. infilock 1987

    18:55 tepkiye bak :)))

  62. aybüke özdemir

    Esra hanım elli kere benim kazancım ne olacak dedi kimse cevap vermedi ne cimri adamlarsınız sjdkskdkskd

  63. Küçükcivciv24 Küçükcivciv24

    Ali aşko taşko ya ldpeğdeğğdğe alemsin

  64. Şerif Dgmz

    Rıdvan abi rakip olarak gelince Koptum ya jskekfmcmckcjwkdkogv

  65. Ali Samet Balcı

    ABİ BEST ON NERDE

  66. yagmur

    hala ızlıyorum ve mesut abiye kıskırtma ıstıyorum ağdalı fhgkadfdshkadfj

  67. Enes_krdmr_

    Abi sonda küfür ettinde patronun annesinin suçu neydi skdjdjdjdkkdkd

  68. amat wolf

    Ali abi müjdemi isterim duymuşsundur belki Jason Statham Türkiye'de

  69. ardabasar00

    Hakketten flash tv oyunculuğu😂

  70. XxMonsterxX

    0:56 efsaen bi sahne gahhahahahhaha

  71. Reis 1903

    😅🤣

  72. Neşet Dede

    mesutun arapça söylediği kelimeleri mostafa muhammedden sonra şarkı sözü olduğunu anladım

  73. lan noluo lan

    KATLIM

  74. Reis 1903

    Vi

  75. yasemin k

    Yaw adamların iPhone kazanmalarını izliyoruz yine onlara para kazandırıyoruz bari bu kazandığınız parayla bu fakiri sevindirin be abicim