Konusu: Tüm hayatını geride bırakıp Ali Kaan Çocuk Evi’ni açan Mahir Boztepe (Erdal Beşikçioğlu), ilk günden beri evine gelen her kimsesiz çocuğun doğru aileyi bulmasını sağlamıştır. Bu yuvada aynı odayı paylaşan Mavi (Beren Gökyıldız), Mozi (Kübra Süzgün), Bambi (Nilay Yeral) ve Zeynep’in (Derinsu Akkuş) ailelerini bulma yolunda yaşadıkları acılar, öz ailelerine duydukları özlemler ve hayal kırıklıkları onları birbirlerinden ayrılmaz kız kardeşler haline getirir. Kızların çaresiz kaldıklarında ise imdatlarına yetişmeye hazır olan memurları Ayşegül (Burcu Özberk) vardır…
“Çocukluk” Her Cuma 20.00'de FOX'ta! ⚡️

  • 100
  • 33

YORUMLAR

  1. Rose Vegetale

    😟😟😟😢😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😢🥺🥺🥺😪😪😪😪😪😩😩😩😩😩😩😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒 anne

  2. Hb Bh

    çok kötü bir dizi kirgin çiçekler 😭😭😭

  3. Lara Leila

    Bu kız beyaz tenliydi ne olmuş

  4. MATMAZEL2011 MTMZL

    Gıcık oldum Maviye Naz daha iyi bende Naz gibiyim

    1. MATMAZEL2011 MTMZL

      Mavi çok gicikkk

  5. Buse BAL

    cooook güzel dizi

  6. Birtan YTB

    Ben bu kariyi taaa hshdheh yaa bole anne olur mi

  7. Birtan YTB

    Hadi beeee serceeee

  8. Özlem Kiziltaş

    Allah'ım bu fragmana bayılıyorummm

  9. Birtan YTB

    O korsan cocugu sanirim mucize doktorda betusun ablasiydi

  10. Kinzg n Jjnn

    Ya bu kader hangi dizide oynamisti

  11. cercelim benimm

    O zmaan mavi nin annesi o kadın cıkcıkta babadı😀😀

  12. Vusale Qaziyeva

    Ayşegul hanimi Titanik filmindeki Roza benzeten tek benmiyim?

  13. gece mavisi

    Dodo çok tatlı gerçek ismini bilen var mı

  14. FIDAN_ ALYEFFA

    Cik cik iyi insan oluyo😄

  15. FIDAN_ ALYEFFA

    Cik cik ve mavi 😊

  16. Elvana Grbani

    😥😥😥😥

  17. Elif Sayıner

    Yazık dodoya

  18. Wa We

    علموني الغه حقكم تعرفوا لغتي انتم

  19. Elif Sayıner

    Yazık dodoya kıyamam çok üzüldüm çok kötü bi durum :(

  20. Zozan Kare

    Ffdssesdsddsrr de na üye de

  21. Yigit batın kulasız

    BEREN ĞÖKYILDIZ MAVİ

  22. Abdullah Ertuğrul

    Bu dizi bence final verme sanai,varm 20 bolum sonra olabilid ama final yapmayabilirde

  23. Gülce Başkurt

    Nene nin gözüne ne olmuş bilen varmı

  24. ღLɪɴᴅᴀ Cʜᴀɴღ

    İçten içe Ayşegül ve Mahir'i shipliyorum çünkü bir malım SJJAJSKSKAKSKAKSKKSKSKWNSNSNQN

  25. Elif Sayıner

    Ya şuna gıcık oluyom mavi saçını bi düzgün toplamıyo yetimliğin saç bozukluğu olmaz

  26. Elif Sayıner

    Acıyo mu? Acıyo Niye sırıtıyon o zaman?

  27. Red Dragon

    Keşke sizde diyer diziler gibi bölümleri yayinlasaniz

  28. Nil Cansu Seyhan

    Mavi gibi alphaların kızına

  29. Maysam Said

    Bu dizinin hikayesi kırgın çiçekler dizisinin hikayesine benziyor

  30. ayşegül sahin

    Kırgın çiçekler mavi Songül dodo kader Bambi Cemre mozi Meral Eylül serçe cıkcık neriman poliyana Feride. naz defne

  31. Aaa 2018

    Dodo kucuk haliyle nasilda oynuyor sanki buyukmus gibi...AZerbaycandan herkese butun kardeslerime selam olsun🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷

  32. Hakan Efe Özbek

    AA akasya duragi Gülibikkk

  33. sevgi yumağı

    Dodo'yu yiyebilir miyiz ?

    1. yavru kedi dünyası

      Benim kanal fotomu çalmışsın

  34. Urpiya Maksutova

    Çok güzel bir sahneydi yaa😇😇😇🐯

  35. Alperen Akbaş

    Dodo seni çok seviyorum çok tatlısın

  36. Nazan Tas

    Yalan

  37. Asya İspekter

    Mavinin ismini çok merak ediyorum

  38. Han Derenoğlu

    Aslında mahir bey çok iyi biri ama sert yapısı var

  39. Gökalp Baykal

    2:19 daki amcanın arkaya gitme sebebi?

  40. nurilk 2011

    Çok güzel bir dizi

  41. توتا و مشاكلها

    بدنا ترجممممممممة

  42. Ayat Turk

    çok guzal bir dizi 💭🥺❤️

  43. Sehrizad Qurbanova

    Bence hayalet Mahir beyin cocuku bence oyle amma cox merak etdim cocuk nasil olmus

  44. Elifnaz Araz

    Oha benim ismim de elifnaz

  45. tolga bayka

    2 bölümü bulan varmı arakaşlar aradım aradı m bulamadım

  46. UTE KGM

    Valla su diziden amirim cikip "la hayalet" diyecek gibi hissediyorum

  47. can can

    Vallah bu diziye sevenler +like =sayımızı bilelim

  48. Ahmet hardy

    lütfen cuma günü bölüm yayınlanduktan sonra youtubeyede yayınlayın televizyon bozuk oluüu için

  49. Mexriban Namazova

    Edi ile Buduye bayılıyorum ya😍

  50. Fatime Fatosh

    Sercenin sozleri aglatdi meni

  51. Züleyha Bahçe

    Oh teşke daha çok dovseydi

  52. M. O.

    Hayaleti bi salın ya önüne gelen ona yükleniyor 😂 çok tatlı 😉

  53. Sevilay Akdağ

    Halâvet niye konusmuyo

  54. İmanova Qonce

    Sanki Songül ve Güney :)

  55. Sinan Garayev

    Aga Hayalet’e sardılar bunlarda iyice😂😂😂

  56. moon light

    Bu yaşımda bile bu teklifi almayan bne

  57. Pamuk şeker tv Duygun

    Dodo çok tatlı❤️💜

  58. xegin_78

    حلووو مرهه

  59. Serra su Kurudal

    Timur. Abiyi. Tansiyonuz. Hoş. Ünlü. Oda. Filimlerde. Oynuyor. Oda. Ünlü. Komusumuz

  60. Noor Noor

    شنو اسم المسلسل

  61. Ayşe Hümeyra

    Öğretmenin tatlılığı 😍

  62. Abdullayeva Efsane

    Çox gözəl dizdi😍

  63. yasemin şirin

    iyide annesinin kokusunu niye istiyor bu cocuk annesi ona eziyet etmis ters bir durum

  64. N N

    Ay kuzular yaa. Zeynepin annesini aramasi 😭

  65. Merve DÜŞMEZKALENDER

    Hayaletin neden konuşmadığı belli oldu adam bı konuşsa yer yerinden oynucak çok şey biliyor susmayı tercih etmiş

  66. hividar evren

    neden bu kadar az yorum geliyor acabaa ¿¿

  67. daisy lessie

    Mavi gerçekten mahirin kızı bence

  68. dominikSlwia TM Mika

    Dodo Tatlı olduğunu Bil !💝🙏

  69. AralReyiz BS

    Dizi güzel severek izliyorum ama Beren'e artık ailesi olan bi karakter verin kız alışcak Allah korusun