YORUMLAR

  1. Halil Varhan

    Düğün salonunun reklamını da yapmayı unutmamış reis

  2. Anonim E

    Harika

  3. Alperen Kaya

    İşte Ceg bu, Allah'ına kurban abi :)

  4. Xebat Sasmaz

    Hey sen Evet sen babasınaDissAtann adam 03:38 ‘de çok iyi sanırım sabırsızlıkla bekliyorum.

  5. Apo Alkan

    Süper yapmış şarkının hakkını vermiş.

  6. Y Y

    Dilek seni seviyorum burda olduğunu biliyorum sadece bilmeni istedim ;)) (beğenir misiniz görme ihtimali yükselir 🥺)

  7. Doğukan Demir

    Şu ''Dalgalara'' da özendirmese çok iyi olacak. Burası america değil Türkiye. Her ''şey'' hayatı bitirir burda. Keşke sadece polisler gelse de ''al bunu al'' dese. bir daha sigortalı bir işi unutun böyle birşey başınıza gelince torbacı yada hırsızsınız gençler inanmayın bu gibi adamlara

  8. Mert Ali Peker Peker

    Abi baş daki ses epidemik freshman 2 ve 3 inleyim

  9. Cihan YıLdız - Konu

    🔥🖖

  10. Lucifer Morningstar

    31

  11. Anıl TEKNE

    fbı ?

  12. The Rize Of Conquest Center Conquest Maker

    4 yıl hapis gg

  13. Jagged Jagged Benim adım2

    Ben ceg 'i şampanya şarkısıyla ile tanıdım. sonra bir şarkıda eski halini yazmışlardı ( jagged ) gidip dinledim 4/5 şarkısını dinledim güzeldi sonra pek sık dinlenmedim .ama bu şarkıdan sonra iyice baktım eski şarkılarına çok güzelmiş dedim çok iyi anlatıyor herşeyi çok hoşuma gitti ama bazı şarkılarına ağlayasın geldi çok zor zamanlar geçirmiş gerçekten bu kadar beklemiyordum . ama geri dönmeyecek eski haline biliyorum. Şuan olduğun konumu sen kesinlikle istedin ve başardın abi artık senin fanınım. İyi ki varsın volkan ayvazoğlu . :) ( ergen kız fanın)

  14. Şüle Dut

    Horoz:ben ne alaka simdi

  15. denrhyme

    2:55 O NASIL DANS HACIGJISFHDGÜGFD

  16. Baba Yaga

    kaliteyi 144 p yaptım kalite değşmedi

  17. Johann André

    I like this music.

  18. Rıdvan Ünlü

    Gözlük first class 😎

  19. BUR AKEX

    Edm deki beat ama olsun abi çok iyi yapmışsın :D

  20. Gökcan Hasan Gürses

    Günde 10 Defa Dinliyorum Bağımlılık Yaptın Cegg😑😑👏👏

  21. Furkan Kadir Altın

    Bu şarkı nasıl hala 2.1M ben günde 100 defa dinliyorum.

  22. olgök kaya

    Albümü çıkar

  23. Çağla Akçay

    Burdan da reklamları atlayarak Reynmenin yeni şarkısına bakabilirsiniz. 👇 tii.ai/ITHqcj0w

  24. Buğra koç

    Birileri 2 milyon olmuş

  25. Talha Karadeniz

    Olum beat de wolfteam tıklama sesi var lan

  26. Yusuf Kaya

    2:54 ÇDLAEFKRLFMAŞELFKÖDLŞA

  27. Samet Yıldırım

    2.53 harika amk

  28. Son Pezevenk

    .

  29. BK - Jagged 26

    Kanalıma abone olurmusun her gün BK26 dan 1 şarkı gelicek

  30. BK - Jagged 26

    Cegıd (Elim pis) Müziğim özgün değil ama özgür aşırı dürüstüm bu bana özgün Ceg (First class) Her bi verse'ü özgür yazdım dostum bu bana özgün tarz

  31. İbrahim Ogruc

    2:55 Adam Tam Müptezel Amk

  32. Çağdaş Nacak

    Aga ben takım elbise giyince bitek şeyho torbacı gibi duruyo zannediyordum ceg de öyleymiş amk

  33. Mete Özdemir

    Yakında Telif Yersin Moruk 🚭

  34. Mert Soylu

    Şu şarkıyı reynem kendim söyledim diye paylaşsa 1 yıl trendlerden inmezdi

  35. BOZARD VİDEO

    Şarkı dizede çok kısa gelmedi mi

  36. Ashab Sahabov

    "Havada Uçuyom First Class " Diyince Uçak Geçmesi İyi olmuş.1:38

  37. Dikkatli Bakıyor Musunuz?

    Lan şu Taki'nin yanındaki Deviasend değil mi?

  38. zCrapper

    2.55 rqewyatqfafahqtrafq

  39. Savaş Pehlivan

    Sen daha iyisini yapana kadar en iyisi bu 💪🏻

  40. Ş E H İ N Ş A H

    Nesnel Bilgi:Eğer bir şarkının girişinde ‘Directed by Ömer Çelik’ yazıyosa o şarkının klibinin güzel olmama olasılığı yoktur.

  41. Ş E H İ N Ş A H

    Nesnel Bilgi:Eğer bir şarkının girişinde ‘Directed by Ömer Çelik’ yazıyosa o şarkının klibinin güzel olmama olasılığı yoktur.

  42. Ş E H İ N Ş A H

    Nesnel Bilgi:Eğer bir şarkının girişinde ‘Directed by Ömer Çelik’ yazıyosa o şarkının klibinin güzel olmama olasılığı yoktur.

  43. Enis Erbilge

    Ilk Defa, Ilk Defa Dinlediğim Sarkiyi Tekrar Tekrar Dinledim Amk

  44. Efe Kaptan

    first class

  45. sawbasaq

    bu adam takım elbise giyince bile torbacı gibi kendine özel bi skilli var asla çkamıyo torbacı görünümünden 10/10

  46. Onurhan Taşçı

    [Verse 1] Te-te-te tehlikeliyim, pa-panik ol (Wooh) Bi' anakonda ya da piton (Tıss) Adrenaline fanatik oldum Jack the Ripper, adam ikon (ikon) Bana kral de ya da bi' lord Kanımda kanka cannabinoid Lara Croft, manita gold digger, Anna Nicole (Wooh) Yaktım bi' cannabis Dediler: "10 yıla kadar hapis" Hassiktir! Polisler yapıştı yakama Bu gece bu gece kafa matiz (Al bunu al al al!) Aşırı risk, sağlıklı düşün ve yap analiz, düşünmem yaparım En mutlu şarkımda bile ben attım babama diss (haha) Diyo'lar: "Artık yola gir, uslan" Ve günün birinde ola ki buzlar erirse Ve benim ola ki susmam gerekirse Ona kin kusmak harikaydı (pişman olmam) İşinde usta olan bi' uzman, işimi satıyom Kokain gibi; Adım El-Chapo, Joaquín Guzmán (wooh, wooh) (Para-para) paraydı yarıştıran sidiklerini (Mmmh) Yine geçtim transa, kitlenirim (Hşş, hşş, hşş) Çalışırken (sus) beni yalnız bırak sinirlenirim (evеt!) Ben stüdyoda online'ım (bitch!) O yüzden Insta' gram sikimdе değil! [Nakarat] Bırakın egom içimi döksün az İçelim bu gece kafamız dönsün az (Bu gece, bu gece) Hiçbiri benimle uğraşamaz ki Onlar yanıma ulaşamaz ki Artık uçuyo'm havada first class (skrt, skrt, skrt) Duramam artık fırtına koparı'cam (fırtına, fırtına) Artık merhametli olamı'cam (hah, üzgünüm moruk) Yine de bilemem sonumu moruk Yine de bilemem sonumu moruk Sadece sonuna kadar kovalı'cam [Verse 2] Ey, kalbim zırhlı Tony Stark Hatta Op-timus Prime (prime) Peşimde ahlak polisi var Alter egomun hobisi rhyme (heh) Mezarınızı bi' pisuvar yapıcam, hasım bi' sürü var Yanımda gang, no, Bonnie & Clyde (gang) Takıma sadık Kobe Bryant (ballin', ballin') Şükürler olsun anormaliz (şükürrr) Boktan hissediyo'm çünkü farklıyız Horozla biz, Ben toplum istediği için Asla yapmam Norm'a diss (asla), ama yaparım İstediğim için toplumsal norma diss (ah) Delirmek üzereyim kafamda bir sürü sorun var hey yo (hey yo) Di'cekler Bakırköy Hastanesi'nde yatmak zorunda denyo (I'm fuckin' goin' crazy) Utanmaz oldum ve DMT, Murat Başoğlu (haha) Yılın en ses getiren olayı, dedim ki: "En ses" sonunda "t" yok (wooh) Artık seviye World Class, artık uçuyo'm First Class Her bi' verse'ü özgür yazdım, dostum bu bana özgü tarz Arsız, iri göğüslü, nazlı, manita renkli gözlü, azgın (mmh) Modern şeriat, artık dört kız az (kız az) Ha ha

  47. Mustafa Aslan

    yeni beatlere ihtiyaç var hep aynı

  48. UCO

    bu sondaki parçada çalan şarkının ismi ne

  49. Zeki Kocaman

    Şampanya - "babama diss attım çünkü bunu haketti" First class - "En mutlu şarkımda bile ben attım babama diss" derken şampanya patlatması ve en çok eğlendiği şarkısının şampanya olması..

  50. Spectrum [YT]

    İnsta gram sikimde değil derken instada aktif olmamasına kızan fanlarına diss atıyo :D

  51. x451 hell

    2:43

  52. EMRE ÖZDEMİR

    güzel parça yapmış

  53. Youtube Adam

    Bağımlı oldum her gün 10 kere dinliyorum

  54. Allah'ın Kulu

    Bakar mısınız ? 2:31 , 2:34 dakikasında ki kim anlatır mısınız ?

    1. Zed

      Murat Başoğlu

  55. Jagged Jagged benim adım1

    Bu şarkıya uyuşturucuya özendiriyor diyenler birde ilk temas şarkısını dinleseler ne diyecekler acaba ?

  56. Salih gönüldaş

    Gerçekten adam ikon

  57. SLOWED TÜRKİYE

    🥰

  58. hakan sadi

    3:14 koptum amk ksLDGM

  59. E- Posta Değişti

    Yessssss işte Bu ;)))

  60. Eray Denli

    Sonunda ot olmasaydı daha iyi olabilirdi...

  61. Muhammed Uğur

    Pamuk prens ve cüce gelinleri sjsjfk

  62. Suç Ortağı

    klip de aşırı iyi amk

  63. Hasan Faruk Özatak

    takım elbise giyse bile torbacıya benzeyen adamdır Ceg

  64. Jagged Jagged Benim adım2

    Hala burdayım gitmedim .🖤

    1. Jagged Jagged Benim adım2

      @Son Pezevenk tamam .

    2. Son Pezevenk

      Gitmicen tabi lan

  65. dosto yevski

    Abi taki elbiseli halin cidden çok güzel bende düğünümde senin gibi olcam ve 5 kızla evlencem

  66. Sánchez González

    kapaktakini gercek sandim yuregim agzima geldi

  67. Alihan Beşel

    2 MİLYON OLDU İNŞALLAH HALA DİNLİYOSUNUZDUR. DİNLİYONUZ DİMİ?

    1. Alihan Beşel

      gitme zaten reis

    2. Jagged Jagged Benim adım2

      Hiç gitmiyorum ki

  68. Dorukhan Doruk

    Kafanın üzerindeki iki göz sana gerçeği gösterir fakat üçüncü gözün açıksa ancak, hakikati görebilirsin. Uzak doğu kültüründe bu göz alnın ortasında sembolize edilirken coğrafyamızda "gönül gözü" olarak bilinir. Açık bir bilinç ve saf duygulardan iyisi yoktur; yaşam denen ölümcül sonlu ve cinsel ilişkiyle bulaşan hastalıkta. Batı kültürü ise bilimsel verilerle konuları ele aldıkları için "gönül gözü" ve/veya üçüncü göz diye bilinen hadisenin, insan beyninde Hipotalamus ve Talamus bölgeleri etrafında bulunan Limbik Sistem vasıtası ve vesilesi ile gerçekleştiğini izah etmektedirler. Annelerin çocuklarıyla kurdukları metafiziksel ve duygusal bağlarda Limbik Sistemde gerçekleşir. Çocuğu ölen bir annenin, o an'a tanıklık etmese de, içinde o acıyı hissetmesi bilimsel olarak böyle açıklanmaktadır. Kafa açtıysam kusura bakmayın. Saygılarımla

  69. Murat Şahin

    Son zamanları en baba kilibi 🔥👌

  70. Muhammed Mert Kandemir

    şu sonda çalan şarkı ne zaman çıkıcak ya

    1. dünyayıkurtaranadam

      11 aralık

  71. LavendeR

    Beyler Ceg'in Klbindeki Düğün Salonu trlocal.info/u/video/dISNrsSrzI2ooXw&ab_channel=nihallarapark

  72. hami bayır

    önce kırmızı sonra dumann

  73. Yigit Duran

    Abi annene ev aldın mı ?

  74. Muammer Hazar

    Çok ama çok iyi yapmış bu tarzın devamını bekliyoruzzz 👑

  75. KOLESTROL

    BU GECE BU GECE KAFAMIZ MATİZ ? ♥

  76. Reis Akbaş

    Geçen yorumu değiştiriyorum dünyanın en güzel ve en tatlı kızının tavaiyesiyle dinledim

  77. Oğuzkaan KANDAK

    oo sonda içtgi dalga kristalmi

  78. AXİ

    bU ŞarKI bEni uYuşTUrucuya öZeNdİriYOr heMen KlİpDekİ MaDdELeRİ iÇmEm LAzIm ( - 999999 ıq)

  79. Rıdvan Ünlü

    Sikmişim sözlerini istediğim özgürlük bunu hakettim

  80. Rumeysa Özün

    ADNAN OKTAR: oğlum ben hapise giriyorum kedicikler sana emanet CEG: tamam hocam :)))))

    1. Jagged Jagged Benim adım2

      Adnan oktar kedicikleri ile girer hapise de .

    2. Emre W

      Heryerde sin