Ezel'e Abone Olmak İçin → goo.gl/duZMfO
''İhanet onları ayırdı, intikam birleştirecek."
Yapım: Ay Yapım
Senaryo: Kerem Deren & Pınar Bulut
Yönetmen: Uluç Bayraktar
Müzik: Toygar Işıklı
Oyuncular: Kenan İmirzalıoğlu, Cansu Dere, Yiğit Özşener, Barış Falay, Tuncel Kurtiz
1.Bölüm İlk Yayın Tarihi: 28.09.2009
71.Bölüm Son Yayın Tarihi: 26.06.2011

  • 100
  • 953

YORUMLAR

  1. IV.ELement

    Şu yardımcı karı Arrow filmindeki başrolun yardımcısı gibi aynı hem taş gibi hem işlevsel ama o filmde başrol yardımcıyı sonradan seviyodu bu filmde götüboklu eyşanı sever mal

  2. Burak İle Oyunlar

    Lan her yıl gelirim bir kaç kez buraya, bu yıl da 4 oldu aralıkta izleriz 5 le kapatırım bu yılı

  3. Kuzey'in Bıyığını Siktiği Adam

    Ezel oğlum o senin yengen yengen

  4. Ege Güvendik

    Sizin kanlı davanız benim mekanımda hükümsüzdür...

  5. alice_35 mlllmyy

    Ezel Cengizi kandırırken Eyşan sana hala aşıl derken Cengize Ezel gibi gülüyorum sjdjdjdj

  6. Evren Güleş

    Senaristin geceleri "ulan eyşanın ezelin aslında ömer olduğunu öğrendiği sahneyi nasıl yazabilirim şimdi sıçtık neyse kıvanç var belki beni kurtarır seyirci çok irdelemez o varken " dediğine o kadar eminim ki

  7. Emirhan Aydemir

    1:25:07 eyşan bu ne güzel süpriz diyerek kalkacak sanmıştım :)

  8. Ayça Işler

    Ezel bitti. Bunu buraya hatırası olsun diye yazıyorum. Bu diziden o kadar şey öğrendim ki. Dayının da dediği gibi; " Mutlu sonlar ancak hikayelere mahsustur."

  9. Mustafa Demir

    Aga baharın öldüğüne üzüleceğim aklıma gelmezdi

  10. Esra k

    Eee ne demişler ağlayanın malı gülene hayırlı gelmezmiş

  11. Doğu Sağkal

    1:08:18 filmin en anlamlı sorusu ve cevabı. Adam 12 sene önce olduğu kişi olmak için ne mücadeleler verdi hayat sen nasıl bir denklemsin

  12. Tutku

    azadın aliye hep üzgünsün aslında dediğinde alinin görünüşe aldanma içeriden göbek atıyorum aslında demesi... hayata karşı duruşum aynen böyle

  13. vadideki gönül

    Ulan cengiz sana çekmece yapan adamı sattın it herif

  14. Hsyn 18

    Cengizin bu sahnesini izleyip gram üzülmedim dayım saolsu İntikam ölümden güçlüdür

  15. Helin Fidan

    Oyun olsun be Dayı ölme be...

  16. Degisik;

    Diziyi önceden izlemiş simdi ise sadece yorum okumaya gelen arkadasim hhoşgeldin

  17. Komedi Tv

    Amına kodumun televizyonunda reklam yetmiyormuş gibi bide buraya koyuyorsunuz !!!

  18. Ahmet

    Ah Ali kerpetenli kekim

  19. DERLEME VİDEOLAR

    16 yaşındaydım bu dizi galiba ilkokula giderken başlamış hep kesitleri izlerdim şimdi sınavlarda olmasa 2 günde diziyi bitiririm malum lisedeyiz Bana bak admin anladın mı nasıl bir adam olduğumu? 🤪😂

  20. Kenan Memmedov

    Kim ne derse desin yeğen intikam güzel şey

  21. Sevde Karabulut

    Ezelle bahar sahnelerini atlayan tayfa 🖐

  22. Gamze Şahin

    Eysani hep koruyorum

  23. Irem Özcan

    Büyük bir tesekkuru de Toygar Işıklı hak ediyor.Ezeli Ezel yapan unsurlardan biridir efsane muzikleri.Adam hangi diziye müzik yapsa dizi efsane oluyor.

  24. Abdullah Kıçtanveren Mülayim

    Admiiin her daim arkandayız destekçiniz bir derdin varsa söyle intikam alalım

  25. Brofessional

    ULAN EFSANE OYUNCULUK EFSANE PERFORMANS BE

  26. arda takmaz

    Lan manyakmisiniz millet takmış niye "tuvalet nerede" demis diye. Altinami sıçsın adam?

  27. Selçuk Bozo

    Bade de akıl varsa ezelden uzak durur.yoksa fazla yaşamaz.

  28. Film Treni

    jenerik Çalıntı(Boş Oda Vacancy FİLMİNİ İZLEYİN )

  29. Eren Urkaç

    Ömer'e aşık olan cengizle evli olan ezele veren dir Eyşan

  30. No Name

    ÖMER SİZDEN SONRA KİMSEYLE ARKADAŞ OLMADI. KİMSEYE GÜVENMEDİ.

  31. Yağız361 SHBZT

    ezel izleyenler tüm baharlı sahnelerde: 1:35:47

  32. Kuzey'in Bıyığını Siktiği Adam

    Ulan vadi'de ömer babanın neyiyle elif'in den çektik burda'da şu eyşan'ın bir türlü gebermeyen teyzesinin boş konuşmalarından çektik vay amk neymiş bizim kaderimiz 😫

  33. Pınar Güneş

    eyşan unutamıyorum müziğinin bade sahnelerinde çalmasından rahatsız olan bi ben miyim?

  34. Erkam

    Lan ezele özeniyorum palto giymek istiyorum ama 1.70 olduğum aklıma geliyor :(

  35. Cornea Capra

    Dizilerde hikaye anlatılan yıllar.

  36. Tolga Kocyigit

    Yanimda da olsan... beni topraga gomsen de yanimdasin... kiyamiyorum sana

  37. Tolga Kocyigit

    Admin birini sevmisti aslinda, ama kotu olandi o... sevenlere aci cektiren biri

  38. Muhammed GEDÜK

    Birde Selma Kenan'a dönuyomuş

  39. Emine Durak

    1.02 deki sarkiyin adini bilen varmi aranizda

  40. arda takmaz

    Keşke Eyşan Bade olsaydı

  41. vazgeç gönül

    Ömer cengizi en iyi yenen kişi gerçekten çünkü cengiz hiçbir zaman Eyşanı ömerden alamadı cengiz kaybetti Ömer'e karşı

  42. Kral Türk

    Eyşan kefaşesinin yeni dizisi nasıl ama aldatılıyo puşt

  43. KÜLLÜK TV

    Ve EZEL başladı

  44. HÇYTG

    2020 Can uçar dizisi bekleyenler +1

  45. Can Duran

    Diziyi 5.kez izliyorum kenan sonuna kadar haklı ve asıl orospu selma,ve tabi travesti badeye de ayrı parantez açmak lazım siktir git artık senli bölümleri sikiyim

  46. Atakan Alikan

    Bidaha izlemiycem diyorum unutmaya çalışıyorum youtbe giriyom ezel çıkıyo ve sonuç burdayım ah be ezel ah

  47. Duygu Sahin

    Bu azad neyin kafasını yaşıyo

  48. Gülşen Karayel

    can ezelin oğlumu

  49. Duygu Sahin

    Ali’yle Azad cok itici değil mi ya

  50. mstf 1907

    Bi hikaye yazıyorsunuz bari Sultan ismi doğru olsaydı Selahattin Diye B. Selçuklu Sultanı olmamıştır

  51. Duvar

    Yeni şapşup hayırlı olsun : Kenan Birkan

  52. A.TuNahan KIRTAŞ

    Şebnen saçın mükemmel olmuş aq elendim ben

  53. Görkem Orak

    ORROSPUUU ŞEBNEM SENİN BEN ANANI SİKİYİM OÇ TEFVİK ABİ KUSURA BAKMA.

  54. Feyza Akkuş

    Iyi geceler admin kerpeten alinin ömerin öldüğünü öğrendiği sahneyi atsana be. Gecemiz şenlensin..

  55. Cemil Berkant Tütmez

    Keske baban boşa akitsaydı kamil

  56. Mustafa Gül

    Admin bağımlıları kandıramazsın 67.kez bitirmicem diziyi

  57. ozan çelik

    Mertin ölüsü dirinsinden daha iyi aq

  58. FATİH

    36:13 yakışıklı serdarın burnuna sinek konuyor aq kdfghksdgfhsdfhgklshdfglfshgld

  59. Erdal Baba

    Tartışmasız dizinin en iyi bölümü

  60. Özlem Nalcı

    Bu nasıl bir tutku ile dizi izlemektir yaa 3 günde konu nerelere geldi 🙄😄

  61. yarra bere

    admin naber iyi misin, halin hatrin yerinde mi?

  62. Ramiz Karaeski

    Üniversitede yurttayız. 3 ankaralı, 1 erzurumlu, ve ben Giresunlu 5 arkadaş diziyi izliyoruz. Koskoca adamlar birbirimizden saklanarak nasıl ağlayacağımızı şaşırdık. Ankaralı Bi arkadaş hıçkırıklarını saklamak için tuvalete kaçmıştı...

  63. Doğan Orhan

    Anasının ördüğü süeterle dolaşan tetikçi temmuz, süt oğlan seni hiç sevmedim.

  64. Yasin Bulut

    Ezel haklıydı sekiz'i onlar durduramazdı, sekiz'i içindeki Ramiz durdurdu.

  65. Ramiz Karaeski

    Al aptal gitti kız aptal, aptal cengiz

  66. Fatma Kuzu

    Kaçıncı bölüm bu

  67. Yunus Emre Vural

    Çamurda oynayan kirlenir, kirlenmek istemiyosan oynama!

  68. Can YÜKSEL

    ayayaya

  69. T.A.D

    Baharin sadece bu sahnesi dikkatimi cekmisti gerisi çöp .

  70. Mert MOON

    Çocuk zaten ömerin kopyası gibi nasıl da bulmuşlar

  71. Necati Charcoalburner

    bitmiyor cezası bitir artık oğlumun cezasını

  72. busra pp

    Cengiz psikolojik sorunların var gülüm

  73. Umutcan CAKIR

    Sen Atana Kadar Her Videoya Aynı Yorum, Son Bölümde Ezel'in Cengiz'i Deniz Fenerinin Orada Küfür Ederek Dövdüğü Sahnenin Sansürsüz Hali Admin Lütfen. Neredeyse 10 Sene Oldu Hiçbir Yerde Yok.

  74. busra pp

    Bide kanka diyo ya

  75. Madeleyn Villegas

    Hola, muchas personas agradecerían sí suben la serie doblada en español. Un canal chileno la tenía publicada pero hace un par de días la bloquearon por derechos de autor, dejaron al público sin los capítulos, y obviamente desean seguir viéndola.