1993 yılında Fatih Aksoy (Yapımcı - Yönetmen) ve Güzel Sanatlar Holding A.Ş. ortaklığı ile kurulan MEDYAPIM, Türk televizyon sektörünün önde gelen yapım şirketleri arasında bulunmaktadır.\n\nDeneyimli insan kaynağı ve çağdaş vizyonu ile kurulduğundan bugüne kadar 10 bin saati aşkın televizyon içeriği üretmiş olan MEDYAPIM; dizi, sitcom, yarışma ve eğlence programları alanlarında birçok beğenilen projeye imza atmıştır.\n\nMEDYAPIM, bünyesinde bulundurduğu MF YAPIM - VADİ FİLM - NO 9 -FORMED gibi şirketler ile beraber Türk televizyon dizilerini başarı ile dünya pazarlarına sunmakta ve sektörün lider şirketleri arasındaki yerini her geçen gün daha da güçlendirmektedir.

  • 100
  • 252

YORUMLAR

  1. Sita ezimzade

    5:50

  2. irem Gozlu

    Aferin nehir sana

  3. Alisa Stell

    Dejavu yaşıyorum sanki 😹😹

  4. Elmir Yahyayev

    0:16 daha ne olsun! 🤣🤣🤣

  5. Neli Armend

    Abi net tarık nehir yakışıyor

  6. Binnur Kaya Hayranı

    😂Şahikanın Enderi uyandırması😂😂😂 peki enderin bağirarak kalkması enderin korktunu görmeğe alışkın deiliz

  7. Songül Bayram

    Bihter sandım bi an

  8. Azizcan Bekirov

    Birden hepisi iş adami oluyor..okadar kolaymi iş yonetmek.

  9. Remzi Köseoğlu

    Bekir Ne Yapıyorsun Nermini Kaçırsaydın Ayşeden Ne İstedin

  10. Bedriye Nur Aktuğ

    İki fotoğraf arasında ki farkı bulan bana söylesin çünkü bence yok dkdkdkdk

  11. Yeşim Solmaz

    Mertin üç tane babasi oldu... geçmis zaman simdiki zaman gelcek zaman babaları var😀😃😄😁😆😅🤣😂

  12. Sevcan Liman

    3kisi bi kisiyle bas edemicekmi ayrica surekli yildiz kotu seyler yasiyo bu beni cok uzuyo bu bolumu izlemedim televizyonda

  13. Nuray Akman

    Ali diziden ayrılıyormuş inşallah dogru degildir.iyi oyuncu rolünün hakkını veriyor

  14. Sevcan Liman

    Ne sacma. Bu kadini eve almayabilirler polisi arayip rahatsiz ediliyoz diyebilirler

  15. Mrwan Abu rass

    20..55

  16. Mrwan Abu rass

    احضرو حلقة 15وقفوهل لا هون

  17. Mrwan Abu rass

    فكري عنجد بطحك

  18. bicha mohamedi

    النسخة اليابانية احلى واجمل😍

  19. Octivia Belamy

    يليل متى تصير مع ماهر بدال الدجاجه المغليه ذا

  20. Sevcan Liman

    Aferin ya bu ne sacmalik cocuga denilmezki baban oldu

  21. Süleyman Kaya

    AŞIRI KÖTÜ

  22. Cemre Aktaş

    Lan hiko da ne çakal 3de 1

  23. Gülnaz Ekinci

    Bir dakika ya bu sahneyi daha öncede görmüştüm

  24. mine Bozkont

    Oha bebek aynı nazım 😅

  25. Sinem Çam

    Nazım intikam alıyorsa nehirin intikamı çok ağır olucak nehir anladık yanlış yaptı nazıma ama nazımın yaptıklarıda çok yanlıştı olaflar çok kırıcıydı nehir şimdi böyle devam et nazım da sana yaşattıklarını yaşasın

  26. Gece Kuşu

    O değilde Nazım'ı yemek yaparken görmeyi özlemişiz.. 😍

  27. N̴i̴l̴ ོ

    *Denklemi çözdümm tarığı hakana bölüp nazımla çarparsam* = *MERT* *Çıkıyo* 🤔

  28. fatema fatema

    الرجال الي لابس ازرق موتني ضحك 😂

  29. Ahmet Bayraktar

    Bende biliyorum nehirin kırgın çiçeklerde Eylül oldunu

  30. Songül Atalar

    Boşver ver mert ondan sana hayir gelmezdi zaten sen gerçek babana git

  31. Elif Elif

    Baharın kabusu filan olabilir

  32. Songül Atalar

    Inşallah rüya değildir

  33. G.Y

    İtiraf ediyorum ben de Mert’in üçüncü kuşaktan amcasının oğlunun karısının üçüncü kocasından kuzeniyim😅😅😅😅

  34. Hasan Şencan

    (◕ᴗ◕✿)🌺

  35. Yağmur Yılmayan

    Çok. Kötüsün

  36. هبة قاسم محمد جاسم

    Merhabalar ben Iraklıyım.Umarım El Ahed dizisinden klipler yayınlarsınız çünkü en güzel dizi bu. Ben Türkçe ustasıyım.Allah'a hamdolsun boşanmasıyla ilgili yazdığıma şaşırmayın. 💗

  37. serhat Azizoğlu

    Bu Dizi artık Nazım karar verene kadar Nehirle Bahar arasında gidip gidip gelir öyle bir saçma durum

  38. nehnaz Aşkı

    Zaten mert ve Nazım birbirine çok benziyor

  39. Şevval Erden

    Nazım birkaç bölümdür soğukkanlılığını kaybetmeseydi iyiydi

  40. السندس الاخضر

    احب نضرات مهار لجيهان كلش حلوة والله العظيم

  41. Nazif Öztürk

    Uuuuuu

  42. Gulssn Gulsss

    Ah bahar Gine olan sana oluyor

  43. LiLi -

    النسخة التركية من المسلسل الاصلي (الياباني)

  44. Metin Metin

    Sonunda nazim gerçeği öğrendi. Süper oldu. Bundan sonrasi heyecanlı..

  45. Döne Doğan

    Nehir ' i sevenler

    1. Döne Doğan

      @rojni 8 neden

    2. Döne Doğan

      @N T neden

    3. N T

      Bende sevmiyom

    4. rojni 8

      Ben nazımı seviyom

    5. rojni 8

      Ben sevmiyom

  46. Herkes ÇOCUK TV

    Bence Bahar da Tarık ile evlensin yoksa sonu cok üzücü olur çünkü Nazım onu terk eder

  47. Vampire queen

    Sad Voice of feroz khan nd munaza voice is arij fatima

  48. Songül Atalar

    Ahh nazım neden kendini küçük düşürüp nehirin ayağına gidiyorsun sende çok iyi biliyorsun sırf seni sinir etmek için yapiyor

  49. Sinem Kul

    baharın durumu ne rezil oldu ya yeğeni aslında kocası ile yengesinin çocuğu ...?

  50. Playing With Fire

    Bu çocuğun ne suçu var. O da intikamla birlikte her yere savruluyor. Ahh şunlar varya 🤔

  51. Playing With Fire

    Nazım çukuru kazıyıp intikam alayım derken kendi çukuruna düşüyor 😂😂😂

  52. اية عزيزة

    لو ما ماهر موجود ما بحضر المسلسل 😥😑

  53. Sibel Gültek

    Bahar hahahahahhhahahahahhah

  54. Hakan Aslan

    Ögren mert ögren

  55. Ayse Gündoğdu

    Çok heyecanlıydı diyenler beğensin

  56. LF TEAM

    İlk

    1. Asli Yildirimci

      :))

  57. G.Y

    Nazımın yaptığı en büyük hata, nehirin ayağına gitmiş olması, kendi eliyle kendini pas pas yaptı, hayret..

  58. Pam Kowaski

    Bahar is kicking herself now. Nazim will try to take Mert away.

  59. hatice yaman

    Kimin eli kimin cebinde belli değil ndndndn

  60. Merve Kıyak

    Nazım sana iyi oldu 👍🏻

  61. G.Y

    Bence Nazımın sacını da alıp gıtmelıydı, garantı olurdu. Şimdi doğurma sırası baharda ,hadi baharcım iki bölüm sonra sen de Hamilesin, hayırlı olsun sımdıden..

  62. XxRedXx

    İ-K-İ-N-C-İ

  63. G.Y

    Öğren oğlum öğren, az büyü, dolandırıcılık ve ahlakta ogrenıcen

  64. Ece Karabut

    Ilk

    1. SpeakerSansTr

      napim

    2. kendin yap

      @THE TIKTOK aynen öyle

    3. THE TIKTOK

      Aferinnnn:)))

    4. kendin yap

      Sana ne ödülü verdiler xd

  65. fatma yelboğa

    E senmisin iki sevgiliyi ayıran aciz adamı kendine bağlayan işte böyle pişman olursun

  66. Ece Karabut

    İlk yehuuu ve artık şunlar mutlu olsun yeter yğaaa

  67. XxRedXx

    İkinci

  68. SONGÜL Nike47

    Fragram çıkmadımı

  69. ArdaFX

    İlk yorum ilk like

  70. Ece Karabut

    Ilk ve şu dizi mutlu olsun artık

    1. Ece Karabut

      "^"

  71. kendin yap

    1 yorum

    1. kendin yap

      @Elif Ceyda kaya o senin düşüncen

    2. kendin yap

      @Elif Ceyda kaya ~~

    3. Elif Ceyda kaya

      @kendin yap pek emin değilim ama neyse :))

    4. kendin yap

      @Elif Ceyda kaya sana öyle gelmemiş

    5. Elif Ceyda kaya

      @kendin yap pek gerizekalı gibi gelmedi bana nedense

  72. السندس الاخضر

  73. Dr. Nowzaradan

    Dizideki tek masum mert

  74. Хусния Юлдашева

    Baban öldü Annen koca peşinde pes

    1. mine Bozkont

      😂😂aynen

    2. Berra Ömür Çakı

      jkojfkjgkjglklkhlkhgk aynen

  75. Duru Şentürk

    Allah kimseyi annesiz,babasız bırakmasın🙏

    1. Gülay Karabulut

      Amin

  76. İbrahim Doğan

    Bu filmi beğenenin kuş kadar aklı yok.