İletişim: [email protected]

  • 30
  • 112 138 433

YORUMLAR

  1. Merve Uçar

    Bu şarkıyı aşık olduğum adamla karşılıklı söylemek gibi minik bi hayalim var 😇😇

  2. Dilşah Demirkapı

    hatırlatma: "bu şarkıyı dinleyen de dinleten de özeldir." hatırlatma bitti teşekkürler:))

  3. meek mill

    bu klipte anlatılmak istenen ne ya hiç anlamıyorum valla

  4. dalin

    şarkı hayatımı anlatıyor xd

    1. ᐅÖzlem

      taam

  5. beren naz

    gittin

  6. Su`de

    Aselden gelenler❤️

  7. fatime mehdiyeva

    klipdeki tarazligi cok kisi gormemis. kadinlarin masculineliyi muzisyenlerin feminen gay tavri guzel bi tarazlik yaratmis

  8. Elif Gültoplayan

    OĞULCAN EVLEN BENLE ÇOK SEMPATİKSİN

    1. ᐅÖzlem

      @Elif Gültoplayan evli o

    2. Elif Gültoplayan

      @ᐅÖzlem neden abla

    3. ᐅÖzlem

      YÜRÜ GİT BE

  9. Emine Karcı

    Tamda kpss den atananadimı ogrendigimde karşıma çıkman efsooo kpss boku için yazılmış gibi

  10. Ayxberk

    trlocal.info/u/video/ZKOJb8vZznrRomM

  11. Elif Alan

    Bu kadar güzel bir şarkıya neden şöyle ......... bir klip çekmediniz ya lyrics ile geçiştirilir mi böyle mükemmel bir şarkı mo ava hayal kırıklığına uğradım.

  12. Tülay Öznek

    klip "bu bok" şarlısıyla başlıyor ve ardından bu şarkıyla devam ediyor fark ettiniz mi

  13. İMLEML

    Nursena Yener kankam a selam ♥

  14. Dilara Mercan

    1:41 o kadar samimi geldiki.. yolculukta karton bardakta çay, casio saatim, annemin yaptığı poğaça.. ama yarım bardak içiyorum ani frende dökülmesin diye :))

  15. ismini vermek istemeyen seyirci

    olm ben bu ikisini çok shipliyorum lan sgcjsgcnsgdjdg

  16. Ll Llll

    Şarkı da klip de çok güzel bağımlılık yapıyor

  17. Yasemin Doğan

    Abi bu kadar mükemmel klipler yapmak zorunda mısınız???

  18. Cerenss

    HeR bEğEnİdE GeLiP dİnLiYim. Diyenlere sinir olanlar +1

    1. Ilayda Piskin

      Prim yapanlara gıcık olan sen gine prim yapmışsın

  19. ebrar yıldırım

    Dinlerken kızanlar olmuş ben lgbt destekliyorum ve her yerde söylüyorum o yüzden alıştılar

  20. Huda Korkmaz

    Biri beni duyuyomu git isine

  21. Rümeysa Şahin ¿

    Beğenmedim.

  22. Xumar Abbasova

    Olamaz olucam kölesisjsjsj

  23. Cemre'nin Özgür'lüğü

    Bu güzel şarkıyı cetvel için harcayamayız

  24. İrem Kaplan

    Sağdaki kızı niye yakın çekmediniz ya bi yüzünü göremedik kimliği mi gizli nedir merak ettim 🤣

  25. Deniz

    Elimdeki sigaraya bakip bu Bok'a nasil basladigimi bulmaya calisiyorum

  26. Kadir Demir

    Eğer buraya gelirsen seni bi yerlerde beklediğimi bil tamam mı?

  27. Hilal nur Can

    "O çünkü güya beni anlamıştı" ah o 'o' lar...

  28. Melih Erdol

    Gitme

  29. Johann Liebert

    İkinizi shipledim yanlışlıkla..

  30. Melisa Santürk

    Çoook iyi şarkı

  31. Elif Irem Kosar

    Allah belanizi veriyorken dinleyin super oluyor

  32. gamze

    Saçma sapan sarkilar trend olur bu şarkı olmaz (kaliteli insan az)

  33. Itır Ataç

    dilan 🔥

  34. freedom

    Şu son 3 şarkıyı kim besteledi ki?!

  35. Eylül

    her işiniz mükemmel olmak zorunda mı?

  36. Gulsah Gezgin

    Bu şarkıyı yeni keşfetmiş olmam biraz üzdü :(

  37. Fishman3000

    Arkadaşım:Ne dinliyorsun? Ben: Bu boku dinliyorum .d

  38. Zeynep Koç

    Ders çalışmam gerek bu şarkıdan çıkamıyorum ailem hadi derse diyor her 5 dk da bir son bir şarkı diyip tüm günümü bu şarkıyı dinliyerek geçiriyorum. Seviliyorsun DKTT❤️✨

  39. selenophile

    _Sorunlar oldu koca bir anksiyete_ 🙄🤷‍♀️🤦‍♀️🥴

  40. SHENER SHEN

    şarkıyı çıkarma amacı ne intikam vs?

  41. Ayça Yıldız

    Aradığım anda ulaşamazsam Yanımda olamazsan Kimleyim emin olamazsın Bunu da soramazsın Bu gece yalnız olmamam gerek Beni biliyosun, anlamam Azalıyo bi' de bak zaman giderek Et acele daha da geç olmadan Boşver inadı artık bırak oluruna Gel de yatağım ıslansın Sabaha kadar alev alsın, yansın Durmam, duramam imkansız Bu gece imkansız Gel de yatağım ıslansın Sabaha kadar alev alsın, yansın Durmam, duramam imkansız Bu gece imkansız İmkansız Bu gece imkansız İmkansız Bu gece imkansız Bi' sürü seçenek olsa da Yok sen gibisi inan bana Sana kapım açık her zaman Olurum seninle tastamam Bu gece yalnız olmamam gerek Beni biliyosun anlamam Azalıyo bi de bak zaman giderek Et acele daha da geç olmadan Boşver inadı artık bırak oluruna Gel de yatağım ıslansın Sabaha kadar alev alsın, yansın Durmam, duramam imkansız Bu gece imkansız Gel de yatağım ıslansın Sabaha kadar alev alsın, yansın Durmam, duramam imkansız Bu gece imkansız Bu gece imkansız Bu gece imkansız Bu gece imkansız Boşver inadı artık bırak oluruna Gel de yatağım ıslansın Sabaha kadar alev alsın, yansın Durmam, duramam imkansız Of, bu gece imkansız Gel de yatağım ıslansın Sabaha kadar alev alsın, yansın Durmam, duramam imkansız Of, bu gece imkansız

  42. efe kızmaz

    mug

  43. Neh Oz

    Me:acaba dolu kadehi ters kaç aya şarkı çıkarır DKTT:ayda 3 şarkı ile hepimizi kalp krizine sokar

  44. Ecrin Akmeşe

    Bu şarkı mükemmellllll

  45. Berfin Oncel

    O çünkü güya beni anlamıştı🥲

  46. Sena Tonbul

    Niye sigara..

  47. Luna

    Anlık gelen senden küsen arkadaşına atma isteği çık aklımdan

  48. Elif su

    İnanıyorum bu sefer bu yorum tutucak deyip umutla yorum yapıyoruz tutmayınca da sinirlerimiz bozuluyo bu tür ruh hastalarıyız

  49. Ayşe Oyun Peşinde

    çok iyi

  50. lehn jone

    ya mükemmel

  51. ebruly

    Ders aradında dozumu alıp derse devam ediyorum

  52. Yunus Gümüş

    Gitmez oldu hiçbi’ şey yolunda ❤️

    1. Ayşe Sude ÖZDEMİR

      😻

  53. Esmanur Akkaşoğlu

    hayatımı artık bu şarkı eşliğinde sorgulayabilirim

  54. bosbelesim

    Ahh coronasiz zamanlar 🥺🥺

  55. Sudenur Urgancı

    şimdi kız aldatmış mı? aldatmamış mı?

    1. hyena S

      aldatmış tabi... yalan söylemek de aldatmak olmuyor mu?

  56. Mert

    15 yaş ergen kiz düşürme mekani of

  57. Elif N

    keßke ben de mekanı kapatım dkttyi dinleyebilsem 😢

  58. CS-GO brr

    şarkıyı açarım diinlemeye başladım* 0:31. saniyede oyundan 31 yıl ban yerim ..

  59. zefir balkan

    Ya karizma tavannn😁😆😆

  60. Lavinia

    "Gitmez oldu hiç bi şey yolunda.." :")))

  61. ahhh keşke 90ları görebilseydim

    Yks senemdir dünyayı korona basmıştır O sırada dktt: bu bok

  62. Ceyda Çelik

    Hayır yani neden? Neden bu kadar harikasınız? bizi öldürmek mi istiyorsunuz? Aşksınız aşkın saf hali♡

  63. Ceyda Çelik

    Ah bu bokkk yaww size düşüyorumm☆

  64. Asya Büşra Yıldız

    💜🖤

  65. Elif Kiliç

    Aldatan erkeler bide sadık kadın bekliyorlar yaaa cidden yazık size sizin gibi kadınlar layık .

  66. Çiğdem Mutlu

    22 oldum ve buradayım :')

    1. Çiğdem Mutlu

      Şaka hehehe daha 5 ay var

  67. Burak Eyiler

    Tebrikler, gayet güzel.

  68. Elif Kiliç

    Yine olmayacak hayaler kuruyoruz ...

  69. Adnan Yıldırım

    ................................................. 🚶‍♂️ 🍂

  70. zel frang

    ❤️

  71. Deniz Kaya

    şu klipteki arabanın hergun önünden geçiyo olmammm

  72. Melike

    Mürsel'in çift sesleri çok iyi değil mi?

  73. Sudew

    Aşığım mutluyum vazgeçmicem M..

  74. yapraksarma_

    Nası burdayım, tak diye, saniyede ❤

  75. Canavar:: bilen bilir anlamını

    hepsini geçtim de bu yangına ne zaman klip gelecek unutuldu herhalde :D

  76. Tuğçe Gençay

    Bir insana yeşil bu kadar mı yakışır bee

  77. sahra

    _Biz bu boka nasıl başladık_ ? *(Okul)*

  78. fatma

    "Sorunlar geçti derken oldular koca bi’ anksiyete " bu şey değil mi sınava girersin her şey çözüldü derken sonuç stresi daha büyük olur.

  79. ecem D

    yuksek siddette anxietym varken bu sarkı antidepresanimdan daha iyi geldii